ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
ПОСТАНОВА
Іменем України
07 листопада 2013 р. Справа №801/9569/13-а
(14:55) м. Сімферополь
Окружний адміністративний суд АР Крим у складі головуючого судді Шкляр Т.О., за участю секретаря Желудкової О.О., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Джанкойської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів в АР Крим.
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Джанкойський завод "Залізобетон"
про стягнення 93072,19 грн.
за участю представників сторін:
позивача - не з`явився,
відповідача - не з`явився.
Суть спору:
До Окружного адміністративного суду АР Крим звернувся позивач з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Джанкойський завод "Залізобетон" про стягнення заборгованості перед бюджетом у сумі 93072,19 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на порушення відповідачем вимог податкового законодавства в частині порядку сплати податку на додану вартість та єдиного податку з юридичних осіб.
Відповідач письмових заперечень проти позову не надав.
Представник позивача в судове засідання не з'явився, подав клопотання про розгляд справи за його відсутністю.
Представник відповідача у судову засідання не з'явився, про час, дату та місце судового засідання повідомлений належним чином.
З урахуванням вищевикладеного, дослідивши матеріали справи, оцінивши у сукупності докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд
ВСТАНОВИВ:
Згідно ч. 1 ст. 2, ч. 3 ст. 6, п. 7 ч. 1 ст. 3, п. 5 ч. 2 ст. 17 КАС України, відповідно до яких визначальним критерієм віднесення справи до справ адміністративної юрисдикції є наявність стороною у справі суб'єкта владних повноважень та виконання ним у спірних відносинах владних управлінських функцій у сфері публічно-правових відносин, дана справа є справою адміністративної юрисдикції.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Джанкойський завод "Залізобетон" (ЄДРПОУ 30605538) зареєстровано у якості юридичної особи 21.08.2003 року за адресою місцезнаходження 96100, АР Крим, м. Джанкой, вул. Промишленна, буд. 13, що підтверджується Свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи Серії А00 № 448955, копія якого наявна в матеріалах справи.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Джанкойський завод "Залізобетон" зареєстроване у якості платника податку на додану вартість, що підтверджується свідоцтвом № 00276526 НБ № 165368 від 24.09.2003 р.
ТОВ "Джанкойський завод "Залізобетон" є платником єдиного податку, що підтверджується корінцем свідоцтва Серії Б № 213168 від 25.05.2012 р., копія якого наявна в матеріалах справи.
Відповідно до ст. 67 Конституції України від 28.06.1996 р. № 254к/96-ВР, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України від 02.12.2010 р. № 2755-VI. (далі - ПК України).
Відповідно до пп. 16.1.3 та 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 ПК України платники податків зобов'язані подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Згідно з п. 46. 1 ст. 46 ПК України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
П. 49.2 ст. 49 ПК України передбачено, що платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.
Відповідно до п. 54.1 ст. 54 ПК України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.
Відповідно до п. 31.1 ст. 31 ПК України строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов'язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно.
П. 291.2 ст. 291 ПК України передбачено, що спрощена система оподаткування, обліку та звітності - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених пунктом 297.1 статті 297 цього Кодексу, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених цією главою, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності.
Відповідно до п. 291.3 ст. 291 ПК України юридична особа чи фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим цією главою, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.
Згідно з абз. 4) п. 291.4 ст. 291 ПК України суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку, зокрема четверта група - юридичні особи - суб'єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, які протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:
-середньооблікова кількість працівників не перевищує 50 осіб;
-обсяг доходу не перевищує 5 000 000 гривень.
Відповідно до п. 293.3 ст. 293 ПК України відсоткова ставка єдиного податку для третьої і четвертої груп платників єдиного податку встановлюється у розмірі:
1) 3 відсотки доходу - у разі сплати податку на додану вартість згідно з цим Кодексом;
2) 5 відсотків доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.
Згідно з п. 294.1 ст. 294 ПК України податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку другої - четвертої груп є календарний квартал.
П. 295.3 ст. 295 ПК України платники єдиного податку третьої і четвертої груп сплачують єдиний податок протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал.
Відповідно до п. 295.4 ст. 295 ПК України сплата єдиного податку здійснюється за місцем податкової адреси.
ТОВ "Джанкойський завод "Залізобетон" подано до позивача податкову декларацію платника єдиного податку-юридичної особи за 2012 рік від 11.02.2013 р., в якій відповідач самостійно визначив суму єдиного податку, що підлягає сплаті за податковий квартал, у розмірі 20233,90 грн.
ТОВ "Джанкойський завод "Залізобетон" подано до позивача податкову декларацію платника єдиного податку-юридичної особи за 1 квартал 2013 року від 13.05.2013 р., в якій відповідач самостійно визначив суму єдиного податку, що підлягає сплаті у розмірі 8810,47 грн.
ТОВ "Джанкойський завод "Залізобетон" подано до позивача податкову декларацію платника єдиного податку-юридичної особи за півріччя 2013 року від 09.08.2013 р.
Даними картки особового рахунку ТОВ "Джанкойський завод "Залізобетон" підтверджується, що відповідачем станом на 19.02.2013 р. було сплачено до бюджету 3109,32 грн. єдиного податку з юридичних осіб.
Відповідно до розрахунку суми позову, наданого позивачем, загальна сума податкового боргу ТОВ "Джанкойський завод "Залізобетон" зі сплати єдиного податку з юридичних осіб складає 27842,45 грн., в тому числі 17124,58 грн. (20233,90 грн. - 3109,32 грн.) по податковій декларації від 11.02.2013 р., 8810,47 грн. по податковій декларації від 13.05.2013 р., 1907,40 грн. по податковій декларації від 09.08.2013 р.
Відповідно до п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Камеральні та документальні перевірки проводяться органами державної податкової служби в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на органи державної податкової служби.
Відповідно до п. 79.1 ст. 79 ПК України документальна невиїзна перевірка здійснюється у разі прийняття керівником органу державної податкової служби рішення про її проведення та за наявності обставин для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 цього Кодексу. Документальна невиїзна перевірка здійснюється на підставі зазначених у підпункті 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 цього Кодексу документів та даних, наданих платником податків у визначених цим Кодексом випадках, або отриманих в інший спосіб, передбачений законом.
П. 79.2 ст. 79 ПК України документальна позапланова невиїзна перевірка проводиться посадовими особами органу державної податкової служби виключно на підставі рішення керівника органу державної податкової служби, оформленого наказом, та за умови надіслання платнику податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або вручення йому чи його уповноваженому представнику під розписку копії наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки.
Відповідно до п.п. 54.3.2 п. 54.3 ст. 54 Податкового кодексу України контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо дані перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках.
Відповідно до п. 58.1 ст. 58 Податкового кодексу України у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.
Податкове повідомлення-рішення містить підставу для такого нарахування (зменшення) податкового зобов'язання та/або зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість; посилання на норму цього Кодексу та/або іншого закону, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи, відповідно до якої був зроблений розрахунок або перерахунок грошових зобов'язань платника податків; суму грошового зобов'язання, що повинен сплатити платник податку; суму зменшеного (збільшеного) бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення результатів господарської діяльності або від'ємного значення суми податку на додану вартість; граничні строки сплати грошового зобов'язання та/або строки виправлення платником податків показників податкової звітності; попередження про наслідки несплати грошового зобов'язання або внесення виправлень до показників податкової звітності в установлений строк; граничні строки, передбачені цим Кодексом для оскарження податкового повідомлення-рішення.
Форма та порядок надіслання податкового повідомлення-рішення і розрахунку грошового зобов'язання визначається центральним контролюючим органом.
Пунктом 86.8 ст. 86 Податкового кодексу України встановлено, що податкове повідомлення-рішення приймається керівником податкового органу (його заступником) протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків акта перевірки у порядку, передбаченому статтею 58 цього Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень, а за наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки - протягом трьох робочих днів, наступних за днем розгляду заперечень і надання (надсилання) письмової відповіді платнику податків.
Відповідно до п.п. 14.1.39 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Відповідно до ч. 1 п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку , визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Відповідно до п.п. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.
Відповідно до п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Згідно п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Відповідно до п.п. 14.1.265 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Таким чином, сума податкового зобов'язання та сума заборгованості зі сплати штрафних (фінансових) санкцій після узгодження і несплати у встановлений законом строк є податковим боргом, який стягується відповідно до норм Податкового кодексу України.
Податковим кодексом України встановлений чіткий порядок стягнення податкового боргу, в тому числі, визначений момент, з якого податкові органи отримують право на його стягнення в судовому порядку.
Згідно п. 95.2 ст. 95 Податкового кодексу України стягнення коштів платника податків проводяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.
Податкова вимога надсилається платнику податків органом державної податкової служби в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення, у разі, коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, що встановлено ч. 1 п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України, тобто з урахуванням змісту поняття "податковий борг", встановленому п. 14.1.175 ст. 14 Податкового кодексу України, податкова вимога надсилається органом державної податкової служби платнику податків на суму податкового боргу.
Отже, з урахуванням приписів пункту 95.2 статті 95 Податкового кодексу України, згідно з яким стягнення коштів та продаж майна платника податків провадиться не раніше ніж через 60 календарних днів з моменту надіслання такому платнику податкової вимоги, податковий орган зобов'язаний надати докази надіслання податкової вимоги платникові податків, що є необхідним для правильного розрахунку строку в 60 днів, який повинен минути з дня надіслання відповідної вимоги.
Пунктом 59.1 Податкового кодексу України передбачено, що порядок надіслання платникові податків податкової вимоги є тотожним порядку надіслання податкового повідомлення-рішення.
Відповідно до пункту 58.3 Податкового кодексу України податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) юридичній особі, якщо, зокрема, його передано посадовій особі такої юридичної особи під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.
З урахуванням аналізу зазначених положень Податкового кодексу України, податкові органи мають право звертатися із позовом про стягнення сум податкового боргу виключно після дотримання всіх умов, визначених ст.ст. 57, 58, 59, 95 Податкового кодексу України, тобто після настання подій:
- грошове зобов'язання платника податку у розумінні п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України стало податковим боргом;
- після надіслання контролюючим органом податкової вимоги на податковий борг із зазначенням конкретного розміру податкового боргу;
- сплив терміну 60 днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.
ТОВ "Джанкойський завод "Залізобетон" подано до відповідача податкову декларацію з ПДВ від 09.08.2013 р., в якій відповідачем самостійно визначено суму податку на додану вартість, яка підлягає сплаті та нарахуванню в бюджет за підсумками поточного звітного періоду, у сумі 4611 грн.
З 15.05.2013 р. по 20.05.2013 р. позивачем було проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ "Джанкойський завод "Залізобетон" з питань дотримання вимог податкового законодавства з ТОВ "Технобуд-2011" за період липень, серпень 2011 р., з ТОВ "Стахфінрезерв" за період січень, березень, квітень, травень 2012 р., про що складено акт перевірки від 27.05.2013 р. № 1428/22-00/30605538.
Згідно з висновками вищевказаного акту перевірки, перевіркою встановлено порушення ТОВ "Джанкойський завод "Залізобетон", зокрема п. 185.1 ст. 185, п. 198.1, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198, п. 200.1 ст. 200 Податкового кодексу України, в результаті чого встановлено заниження ПДВ всього у сумі 37240,32 грн.
Акт перевірки від 27.05.2013 р. № 1428/22-00/30605538 було надіслано позивачем на адресу відповідача 27.05.2013 р. та отримано відповідачем 28.05.2013 р., що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, копія якого наявна в матеріалах справи.
На підставі акту перевірки від 27.05.2013 р. № 1428/22-00/30605538 позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0005652200 від 07.06.2013 р., відповідно до якого ТОВ "Джанкойський завод "Залізобетон" було збільшено грошове зобов'язання з ПДВ у сумі 55860 грн., в тому числі за основним платежем 37240 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями 18620 грн.
Вказане податкове повідомлення-рішення № 0005652200 від 07.06.2013 р. було направлено на адресу ТОВ "Джанкойський завод "Залізобетон" 07.06.2013 р., що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, копія якого наявна в матеріалах справи.
Докази оскарження відповідачем вищевказаного повідомлення-рішення № 0005652200 від 07.06.2013 р. в матеріалах справи відсутні.
Відповідно до розрахунку пені по ТОВ "Джанкойський завод "Залізобетон" відповідачу з 20.02.2013 р. по 27.02.2013 р. нараховано 9,86 грн., а з 20.02.2013 р. по 14.03.2013 р. нараховано 11,34 грн. пені по Декларації з ПДВ від 28.01.2013 р. та за період з 07.06.2013 р. по 27.05.2013 р. нараховано 4737,54 грн. пені по податковому повідомленню-рішнню № 0005652200 від 07.06.2013 р.
Згідно з розрахунком позовних вимог, наданим позивачем, загальна сума податкового боргу відповідача зі сплати ПДВ складає 65229,74 грн., в тому числі 4632,20 грн. (4611 грн. по податковій декларації з ПДВ від 09.08.2013 р. + 21,20 грн. залишок несплаченої пені), 37240 грн. - основний платіж за податковим повідомленням-рішенням № 0005652200 від 07.06.2013 р., 18620 грн. - штрафні санкції за податковим повідомленням-рішенням № 0005652200 від 07.06.2013 р., 4737,54 грн. несплаченої пені.
Відповідно до ч.1 п. 59.1 ст. 59 ПК України позивачем було надіслано на адресу відповідача вимогу про сплату податкового боргу від 22.02.2013 р. № 22.
Вищевказана вимога від 22.02.2013 р. № 22 була отримано відповідачем 29.07.2013 р., що підтверджується поштовим повідомленням, копія якого наявна в матеріалах справи.
Згідно штампу вхідної кореспонденції Окружного адміністративного суду позивач звернувся до суду 07.10.2013 р., тобто після спливу терміну 60 днів з дня надіслання відповідачу податкової вимоги.
Згідно з розрахунками суми заборгованості ТОВ "Джанкойський завод "Залізобетон", наданими позивачем, та довідки про наявність податкового боргу у відповідача станом на 22.10.2013 р. загальна сума податкового боргу відповідача станом на 22.10.2013 р. складає 93072,19 грн., в тому числі 65229,74 грн. податкового боргу з податку на додану вартість та 27842,45 грн. податкового боргу по сплаті єдиного податку з юридичних осіб.
Докази того, що вищевказана сума податкового боргу погашалася відповідачем після отримання вимоги про сплату податкового боргу, в матеріалах справи відсутні.
Таким чином, з урахуванням вищенаведених норм податкового законодавства України має місце податковий борг та право податкового органу на його стягнення.
Отже, в розумінні положень ст.ст. 95, 59 Податкового кодексу України мають місце правові підстави для стягнення податкового боргу відповідача у вигляді коштів у сумі 93072,19 грн., в тому числі 65229,74 грн. податкового боргу з податку на додану вартість та 27842,45 грн. податкового боргу по сплаті єдиного податку з юридичних осіб.
Відповідачем доказів погашення податкового боргу у сумі 93072,19 грн. на дату розгляду справи не надано.
Позовні вимоги підлягають задоволенню.
Постанова в повному обсязі складена 07.11.2013 р.
Керуючись ст.ст. 160-163, 167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити у повному обсязі.
2.Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Джанкойський завод "Залізобетон" (ЄДРПОУ 30605538, адреса місцезнаходження 96100, АР Крим, м. Джанкой, вул. Промишленна, буд. 13) податковий борг станом на 22.10.2013 р. у сумі 93072,19 грн. (дев'яносто три тисячі сімдесят дві гривні дев'ятнадцять копійок), в тому числі 65229,74 грн. (шістдесят п'ять тисяч двісті двадцять дев'ять гривень сімдесят чотири копійки) податкового боргу з податку на додану вартість та 27842,45 грн. (двадцять сім тисяч вісімсот сорок дві гривні сорок п'ять копійок) податкового боргу по сплаті єдиного податку з юридичних осіб.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Шкляр Т.О.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 07.11.2013 |
Оприлюднено | 20.11.2013 |
Номер документу | 35258622 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Шкляр Т.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Шкляр Т.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні