Постанова
від 18.11.2013 по справі 815/6952/13-а
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/6952/13-а

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 листопада 2013 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Марина П.П.,

за участю секретаря Борцової С.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦІТАДЕЛЬ» до Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області, Одеського міського управління юстиції в особі Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про визнання дій протиправними, скасування рішення та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦІТАДЕЛЬ" звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з позовом до Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області, Одеського міського управління юстиції в особі Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, в якому просить суд визнати протиправними дії Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Одеського міського управління юстиції щодо внесення 27.08.2013 року запису до Єдиного державного реєстру «про відсутність ТОВ «ЦІТАДЕЛЬ» за місцезнаходженням» та скасувати запис в Єдиному державному реєстрі від 27.08.2013 року щодо відсутності ТОВ «ЦІТАДЕЛЬ» за місцезнаходженням, скасувати рішення Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області щодо анулювання реєстрації платника податку на додану вартість та зобов'язати Державну податкову інспекцію у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області поновити реєстрацію ТОВ «ЦІТАДЕЛЬ» платником ПДВ з дати його анулювання. Свої вимоги позивач обґрунтовує тим, що ТОВ «ЦІТАДЕЛЬ» постійно знаходиться за юридичною адресою: м. Одеса вул. Космонавтів, 56а, кв. 32, що підтверджується договором оренди №01-07-08 від 01.07.2008 року та, відповідно до вимог Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", своєчасно подає реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу. Позивач зазначає, що підприємство отримувало вхідну кореспонденцію на поштовому відділенні №70, але з серпня 2013 року всі поштові відправлення, які надходили на адресу ТОВ «ЦІТАДЕЛЬ», повертались відправникам з відміткою «відсутність за місцезнаходженням», у зв'язку з чим направлені на адресу ТОВ «ЦІТАДЕЛЬ» повідомлення щодо необхідності підтвердження реєстраційних відомостей не були отримані позивачем. Отже, на підставі протиправних дій відділу поштового зв'язку, Відділом державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців 27.08.2013 року неправомірно внесено запис до ЄДР про відсутність підприємства за місцезнаходженням та 28.08.2013 року ДПІ у Малиновському районі м. Одеси прийнято рішення про анулювання реєстрації ТОВ «ЦІТАДЕЛЬ» платником ПДВ, у зв'язку з чим таке рішення є протиправним та підлягає скасуванню.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив суд задовольнити його у повному обсязі, посилаючись на обставини, викладені у позовній заяві та поясненнях.

Представник відповідача - Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Одеського міського управління юстиції в судовому засіданні проти задоволення позову заперечував, посилаючись на обставини, викладені у запереченнях на позов (а.с. 68-70) та зазначив, що на виконання вимог ст. 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", після отримання повідомлення ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням, державним реєстратором складено та направлено на адресу ТОВ "ЦІТАДЕЛЬ" повідомлення щодо необхідності подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу. Дане повідомлення повернуто на адресу відділу з довідкою за формою №20 та відміткою від 22.08.2013 року про відсутність ТОВ «ЦІТАДЕЛЬ» за місцезнаходженням, у зв'язку з чим відповідачем 27.08.2013 року внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо відсутності підтвердження відомостей про юридичну особу ТОВ "ЦІТАДЕЛЬ", тому вимоги позивача є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.

Представник відповідача - Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області надала до суду заперечення (а.с. 49-52), у судовому засіданні проти задоволення адміністративного позову заперечувала у повному обсязі, посилаючись на необґрунтованість позовних вимог та пояснила, що 28.08.2013 року Державною податковою інспекцією у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області з ЄДРПОУ отримано інформацію щодо відсутності підтвердження відомостей про юридичну особу, тому, на підставі п. "ж"п. 1 ст. 184 Податкового кодексу України та враховуючи факт відсутності можливості встановити місцезнаходження платника, що підтверджено відомістю із ЄДР - внесення інформації щодо відсутності юридичної особи за її місцезнаходженням стан платника « 8», комісією податкового органу зроблено висновок щодо наявності підстав для анулювання реєстрації платника податку на додану вартість та 28.08.2013 року керівником Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області прийнято рішення №158 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦІТАДЕЛЬ», у зв'язку з чим, відповідач вважає, що підстави для скасування даного рішення відсутні. Також представник відповідача зазначила, що 15.10.2013 року позивачем отримано свідоцтво №НБ582989 про реєстрацію платника податку на додану вартість, тому позовні вимоги є необґрунтованими та такими, що задоволенню не підлягають.

Суд, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи та надані докази, проаналізувавши положення чинного законодавства, встановив наступні факти та обставини.

Як вбачається з матеріалів справи, 28.02.2002 року виконавчим комітетом Одеської міської ради за № 1 556 120 0000 016885 зареєстровано юридичну особу Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦІТАДЕЛЬ", код ЄДРПОУ 31929555 (а.с.7) та 31.07.2012 року Державною податковою інспекцією у Малиновському районі м. Одеси Одеської області ДПС платнику податків видано свідоцтво №200060126 про реєстрацію платника податку на додану вартість.

На підставі наказу ДПС України від 23.04.2012 року №329/ДСК «Про систему раннього виявлення, комплексного відпрацювання та руйнування тіньового сектору економіки» та наказу Міністерства доходів і зборів України від 12.07.2013 року №264»Про індикативні показники доходів за липень 2013 року», державними податковими інспекторами Управління оподаткування юридичних осіб ДПІ у Малиновському районі м. Одеси проведено перевірку фактичного місцезнаходження ТОВ «ЦІТАДЕЛЬ», за результатами якої складено акт №147/15-2 від 07.08.2013 року, яким встановлено, що позивач фактично не знаходиться на момент перевірки за податковою адресою: 65070, м. Одеса, Малиновський район, вул. Космонавтів, 56 «А», кв. 32 (а.с.103).

Як вбачається з матеріалів справи, 07.08.2013 року заступником начальника ДПІ на ім'я Начальника відділу податкової міліції ДПІ у Малиновському районі м. Одеси складено запит №805/15-2 на встановлення місцезнаходження (місце проживання) платника податків (а.с.105).

Відповідно до службової записки та довідки в.о. першого заступника начальника ДПІ - начальника ВПМ ДПІ у Малиновському районі м. Одеси, місцезнаходження платника податків ТОВ «ЦІТАДЕЛЬ» не встановлено (а.с.104,106).

08.08.2013 року ДПІ у Малиновському районі м. Одеси прийнято рішення №107 від 08.08.2013 року про доцільність направлення державному реєстратору повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за ф.№18-ОПП (а.с.108-109).

На підставі вищенаведеного рішення, відповідачем 09.08.2013 року на адресу Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Одеського міського управління юстиції направлено повідомлення №575 від 08.08.2013 року про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (а.с.110).

14.08.2013 року державним реєстратором складено повідомлення №128-818 щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу, яким позивача зобов'язано протягом місяця до 14.09.2013 року підтвердити реєстраційні відомості шляхом надіслання або особистого надання державному реєстратору заповненої реєстраційної картки форми № 6 (а.с.85).

Дане повідомлення 15.08.2013 року надіслано ТОВ "ЦІТАДЕЛЬ", але 27.08.2013 року повернуто на адресу Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Одеського міського управління юстиції, що підтверджується наявною в матеріалах справи копією конверту про повернення поштового відправлення з відміткою відділення поштового зв'язку 22.08.2013 року «за зазначеною адресою не проживає» (а.с.87).

У зв'язку з поверненням на адресу Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Одеського міського управління юстиції поштового відправлення, 27.08.2013 року державним реєстратором до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців України внесено запис № 15561430014016885 щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою ТОВ "ЦІТАДЕЛЬ" (а.с.72).

28.08.2013 року, на підставі внесеної до ЄДР інформації - запису № 15561430014016885 від 27.08.2013 року щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою, начальником Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області прийнято рішення №158 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦІТАДЕЛЬ» (а.с.57-58).

Дане рішення направлено позивачу, але поштове відправлення повернуто на адресу податкового органу з відміткою відділення поштового зв'язку на конверті « 19.09.2013 року - за закінченням терміну зберігання» (а.с.59).

Відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" державний реєстр створюється з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.

Єдиний державний реєстр ведеться на електронних носіях відповідно до державних стандартів, що забезпечують його сумісність і взаємодію з іншими інформаційними системами та мережами, що складають інформаційний ресурс держави.

Відповідно до п. п. 183.12 - 183.15 ст. 183 Податкового кодексу України Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, веде реєстр платників податку, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих як платники податку. Для інформування платників податку центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, щодекади оприлюднює на своєму веб-сайті: дані з реєстру платників податку із зазначенням найменування або прізвища, імені та по батькові платника податку, дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера, номера свідоцтва про реєстрацію платника податку, дати початку його дії; інформацію про осіб, позбавлених реєстрації як платників податку за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду, а саме про анульовані свідоцтва про реєстрацію платника податку із зазначенням індивідуальних податкових номерів, дати анулювання, причин анулювання та підстав для анулювання свідоцтв.

Форми реєстраційної заяви, заяви про анулювання реєстрації, свідоцтва про реєстрацію, а також положення про реєстрацію платників податку затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику.

У разі зміни платником податку місцезнаходження (місця проживання) або його переведення на обслуговування до іншого контролюючого органу зняття такого платника з обліку в одному контролюючому органі і взяття на облік в іншому здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику.

У разі зміни даних про платника податку, які зазначаються у свідоцтві про реєстрацію, а також у разі встановлення розбіжностей чи помилок у записах свідоцтва про реєстрацію та/або реєстру платників податку, втрати або непридатності свідоцтва для користування платник податку подає реєстраційну заяву до контролюючого органу протягом 10 робочих днів, що настають за днем, коли змінилися дані про платника податку або виникли інші підстави для перереєстрації та заміни свідоцтва про реєстрацію.

Контролюючий орган видає платнику податку нове свідоцтво замість старого з дотриманням правил та у строки, визначені цією статтею для реєстрації платників податку.

Відповідно до п. 12.1. Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №1588 від 09.12.2011 року, з метою більш повного обліку платників податків - юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, унеможливлення отримання юридичними особами або фізичними особами - підприємцями неконтрольованих доходів підрозділи органів державної податкової служби, до функцій яких входить ведення обліку платників податків, повинні забезпечувати систематичний контроль за повнотою та своєчасністю взяття на облік юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців органами державної податкової служби після здійснення їх державної реєстрації, реорганізації та внесення змін до Єдиного державного реєстру чи установчих документів.

Згідно п. 12.2.Порялку, підрозділи органу державної податкової служби стосовно платників податків, якими не подано у встановлені законом терміни податкових декларацій (звітів, розрахунків), у порядку, передбаченому законодавством, самостійно визначають суму грошового зобов'язання, проводять роботу з узгодження грошового зобов'язання та інші заходи; стосовно платників податків, які мають податковий борг, у порядку, передбаченому законодавством, здійснюють заходи з погашення податкового боргу.

У рамках проведення цих заходів, а також при призначенні чи проведенні будь-якого виду перевірки платника податків чи при виконанні інших службових обов'язків працівниками органів державної податкової служби здійснюється або може здійснюватись перевірка місцезнаходження (місця проживання) платника податків. За наслідками перевірки складається акт перевірки місцезнаходження платника податків. Якщо встановлено відсутність платника податків за його місцезнаходженням (місцем проживання), то проводиться робота із з'ясування фактичного місця розташування (місцезнаходження, місця проживання) платника податків, відповідальних та пов'язаних осіб.

Відповідно до п. 12.4., 12.5 Порядку, щодо кожного платника податків, стосовно якого виявлена відсутність його за місцезнаходженням (місцем проживання) та нез'ясоване його фактичне місцезнаходження (місце проживання), підрозділ органу державної податкової служби, який з'ясував зазначений факт, готує та передає підрозділам податкової міліції запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків за встановленою формою.

Якщо за результатами заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи підрозділами податкової міліції буде підтверджено відсутність такої особи за місцезнаходженням або встановлено, що фактичне місцезнаходження юридичної особи не відповідає зареєстрованому місцезнаходженню, керівник (заступник керівника) органу державної податкової служби приймає рішення про направлення до відповідного державного реєстратора повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за ф. N 18-ОПП (додаток 24) для вжиття заходів, передбачених частиною дванадцятою статті 19 Закону.

Відповідно до ч.1 ст. 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

Згідно ч. 11, 12 ст.19 вищезазначеного Закону, юридична особа зобов'язана подавати (надсилати) щороку протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, державному реєстратору для підтвердження відомостей про юридичну особу реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу.

У разі ненадходження в установлений частиною одинадцятою цієї статті строк реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати, встановленої для подання реєстраційної картки, юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору зазначеної реєстраційної картки.

У разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.

Як встановлено судом, на виконання наведених приписів Закону, 15.08.2013 року відповідне повідомлення №128-818 щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу направлено на адресу позивача.

Відповідно до ч. 14 ст.19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", у разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, яка встановлена для чергового подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу. Якщо державному реєстратору повернуто поштового відправлення, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.

Згідно п. 184.1. ст. 184 Кодексу, реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі, зокрема, якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявний запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Відповідно до п. 184.2. ст. 184 Податкового кодексу України анулювання реєстрації на підставі, визначеній у підпункті "а" пункту 184.1 цієї статті, здійснюється за заявою платника податку, а на підставах, визначених у підпунктах "б" - "з" пункту 184.1 цієї статті, може здійснюватися за заявою платника податку або за самостійним рішенням відповідного органу державної податкової служби.

Анулювання реєстрації здійснюється на дату, зокрема, подання заяви платником податку або прийняття рішення органом державної податкової служби про анулювання реєстрації, якщо у свідоцтві про реєстрацію платника податку не було визначено граничний строк дії.

Згідно п. 184.10. ст. 184 Кодексу, про анулювання реєстрації платника податку податковий орган зобов'язаний письмово повідомити особу протягом трьох робочих днів після дня анулювання такої реєстрації.

Судом встановлено, що у зв'язку з поверненням на адресу Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Одеського міського управління юстиції поштового відправлення, 27.08.2013 року державним реєстратором до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців України внесено запис № 15561430014016885 щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою ТОВ "ЦІТАДЕЛЬ", на підставі якого, відповідно до підпункту «ж» пункту 184.1 ст.184 ПКУ, 28.08.2013 року, Державною податковою інспекцією у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області прийнято рішення №158 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість.

Відповідно до ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження. У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України: з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Частиною 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладаються на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до ст. 86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

За наведених обставин, проаналізувавши норми діючого законодавства до спірних правовідносин та відповідність їх виконання, суд вважає, що відповідачі - Державна податкова інспекція у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області, Одеське міське управління юстиції в особі Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців діяли у межах повноважень та у спосіб, встановлені законодавством України, а тому вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦІТАДЕЛЬ» є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.

Судові витрати розподілити відповідно до ст.94 КАС України.

Керуючись ст. ст. 2, 4, 9, 11, 69-72, 86, 158-163, 167, 254 КАС України суд, -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦІТАДЕЛЬ» до Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області, Одеського міського управління юстиції в особі Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про визнання дій протиправними, скасування рішення та зобов'язання вчинити певні дії - відмовити повністю.

Постанову може бути оскаржено до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Повний текст постанови складено та підписано суддею 18 листопада 2013 року.

Суддя П.П.Марин

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.11.2013
Оприлюднено19.11.2013
Номер документу35284265
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/6952/13-а

Ухвала від 15.10.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Ухвала від 07.10.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Ухвала від 07.10.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Ухвала від 07.11.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Ухвала від 15.10.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Ухвала від 27.05.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

Ухвала від 15.05.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Жук С.І.

Ухвала від 19.12.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Жук С.І.

Постанова від 18.11.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Ухвала від 04.10.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні