Постанова
від 18.11.2013 по справі 802/4291/13-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Вінниця

18 листопада 2013 р. Справа № 802/4291/13-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Крапівницької Н.Л.,

секретаря с/з Побережської В.В.,

за участю представників сторін:

прокурора Трачук Т.Є.

позивача Матвійко В.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Вінниці адміністративну справу за позовом

заступника прокурора міста Вінниці в інтересах держави

в особі центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку

до закритого акціонерного товариства "Українські транспорті системи"

про стягнення штрафу в сумі 102000 гривень, суд, -

В С Т А Н О В И В :

Заступник прокурора в міста Вінниці інтересах держави в особі Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до закритого акціонерного товариства «Українські транспортні системи» про стягнення штрафу в сумі 102000 гривень.

В судовому засіданні, прокурор, представник позивача позов підтримали і в обґрунтування позовних вимог зазначили, що проведеною перевіркою закритого акціонерного товариства «Українські транспортні системи», встановлено порушення вимог п. 10 ст.8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», а саме, не виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери від 26.09.2012 року №1150-ЦП-1-Е, термін виконання якого закінчився 26.10.2012 року, в зв'язку з цим складено Акт від 20.03.2013 року № 607-ЦД-2-Е про порушення на ринку цінних паперів.

Крім того, позивач посилається на те, що відповідачем постанову про накладення штрафних санкцій не оскаржено, в добровільному порядку штраф не сплачено, що призводить до ненадходження сум до бюджету, прокурор просить суд задовольнити позовні вимоги та стягнути суму штрафних санкцій з ЗАТ "Українські транспортні системи".

Представник відповідача в суд не з'явився, хоча про день, час та місце слухання справи повідомлявся своєчасно та належним чином двічі, що не перешкоджає розгляду справи по суті у його відсутності за наявності доказів, які є у справі. Отже, суд вважає, що вжив всі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача належним чином про час і місце розгляду судової справи з його участю та реалізації ним прав судового захисту своїх прав та інтересів, тому можливо розглянути справу без участі відповідача, відповідно до положень ст. 128 КАС України.

Заслухавши пояснення прокурора, представника позивача, повно і всебічно з'ясувавши всі обставини справи, в їх сукупності на підставі чинного законодавства, перевіривши їх дослідженими у судовому засіданні доказами, суд вважає, що позов підлягає до задоволення, з наступних підстав.

Судом встановлено, що в березні 2013 року фахівцями Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку проведено перевірку ЗАТ "Українські транспортні системи" на підставі якої складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів №607-ЦД-2-Е від 20.03.13 р.. Перевіркою встановлено, що позивачем порушуються вимоги п.10 ст.8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», а саме: невиконання розпорядження уповноваженої особи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про усунення порушень законодавства про цінні папери від 26.09.12 р. №1150-ЦД-1-Е, термін виконання якого встановлено до 26.10.12 р.

25.04.2013 року постановою Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №771-ЦД-2-Е до відповідача застосовані штрафні санкції в розмірі 102000,0 грн. за порушення вимог Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні".

Відповідно до Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" (далі-Закон) Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку є державним органом, до системи якої входять її територіальні органи. Основні завдання Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, її територіальних органів полягають у формуванні та забезпеченні реалізації єдиної державної політики щодо розвитку та функціонування ринку цінних паперів та їх похідних в Україні, здійсненні державного регулювання та контролю за випуском і обігом цінних паперів, додержання законодавства у цій сфері, захисті прав інвесторів, сприянні розвитку цінних паперів, застосуванні санкцій за порушення законодавства у межах своїх повноважень.

Частинами 2 та 3 статті 6 Закону визначено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку складається з Комісії як колегіального органу та центрального апарату. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку може утворювати територіальні органи у випадках, передбачених у положенні про Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку.

Пунктом 4 частини 1 статті 7 Закону, передбачено, що серед основних завдань Комісії є захист прав інвесторів шляхом застосування заходів щодо запобігання і припинення порушень законодавства на ринку цінних паперів, застосування санкцій за порушення законодавства у межах своїх повноважень.

Для виконання покладених на Комісію завдань, пунктом 10 статті 8 Закону їй надано право надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та саморегулівним організаціям обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства.

Згідно з п. 10 ст. 8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та саморегулівним організаціям обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства.

Відповідно до п. 8 ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за невиконання або несвоєчасне виконання рішень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право, зокрема, накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів (п. 14 ч. 1 ст. 8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні").

Відповідно до статті 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" передбачено застосування фінансових санкцій за неподання, подання не в повному обсязі та/або подання недостовірної інформації Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку до юридичних осіб - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Станом на день розгляду даної справи доказів щодо оскарження постанови та її виконання в добровільному порядку - суду не надано.

За наведених обставин суд приходить до переконання, що позовні вимоги підтверджені належними та допустимими доказами, не спростовані відповідачем, а отже підлягають до задоволення.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 7,11,72 158-167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Позов задовольнити.

Стягнути з закритого акціонерного товариства "Українські транспорті системи" (код ЄДРПОУ 13301358, м. Вінниця, вул. Маліновського 23/4) штраф в розмірі 102000,0 гривень (сто дві тисячі гривень), перерахувавши на користь держави (код бюджетної класифікації 21081100, символ звітності 106, банк одержувача: УДКСУ у Вінницькій області, р/р 31111106700002, МФО 802015, код ЄДРПОУ 38054707, державний бюджет - м. Вінниця).

Постанова суду може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Вінницький окружний адміністративний суд, шляхом подачі в 10-ти денний строк, з дня її проголошення, апеляційної скарги у порядок і строки, передбачені статтями 186 і 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова суду набирає законної сили в порядку ст. 254 КАС України.

Суддя Крапівницька Н. Л.

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.11.2013
Оприлюднено21.11.2013
Номер документу35351092
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —802/4291/13-а

Постанова від 18.11.2013

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні