ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 листопада 2013 року м. ПолтаваСправа № 816/5566/13-а
Полтавський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Молодецького Р.І.,
при секретарі судового засідання - Лі Н.А.,
за участю:
представника позивача - Харченко Л.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Публічного акціонерного товариства "Укртрансгаз" до Відділу Держземагентства у Козельщинському районі Полтавської області, Державного кадастрового реєстратора Відділу Держземагенства у Козельщинському районі Полтавської області Лашко Мирослави Михайлівни, треті особи: Пригарівська сільська рада Козельщинського району Полтавської області, Козельщинська районна державна адміністрація про визнання протиправною відмови, скасування рішення та зобов'язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В:
17 вересня 2013 року Публічне акціонерне товариство " Укртрансгаз " звернулось до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Відділу Держземагентства у Козельщинському районі Полтавської області, Державного кадастрового реєстратора Відділу Держземагенства у Козельщинському районі Полтавської області Лашко Мирослави Михайлівни, треті особи: Пригарівська сільська рада Козельщинського району Полтавської області, Козельщинська районна державна адміністрація про визнання протиправною відмову Державного кадастрового реєстратора Відділу Держземагенства у Козельщинському районі Полтавської області щодо присвоєння кадастрового номеру земельній ділянці, наданій згідно державного акту на право постійного користування землею І-ПЛ № 000366, що знаходиться під крановим вузлом філії УМГ "Черкаситрансгаз" ПАТ "Укртрансгаз" на території Пригарівської сільської ради Козельщинського району Полтавської області; скасування рішення від 13 березня 2013 року №РВ-5300007562013 Державного кадастрового реєстратора Відділу Держземагенства у Козельщинському районі Полтавської області про відмову ПАТ "Укртрансгаз" у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру; зобов'язання вчинити дії у формі прийняття рішення про внесення відомостей до Державного земельного кадастру з присвоєнням кадастрового номера земельної ділянки ПАТ "Укртрансгаз", наданій згідно держаного акту на право постійного користування землею І-ПЛ № 000366, що знаходиться під крановим вузлом філії УМГ "Черкаситрансгаз" ПАТ "Укртрансгаз" на території Пригарівської сільської ради Козельщинського району Полтавської області.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2013 року залучено до участі у справі в якості другого відповідача державного кадастрового реєстратора Відділу Держземагенства у Козельщинському районі Полтавської області Лашко Мирославу Михайлівну.
В обґрунтування своїх вимог позивач зазначає, що відповідач порушив права та інтереси позивача у сфері публічно-правових відносин через безпідставну відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру.
Зауважує, що державному кадастровому реєстратору Відділу Держземагенства у Козельщинському районі Полтавської області позивачем було подано технічну документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) зовнішніх меж земельної ділянки в натурі та заяву про внесення відомостей для внесення земельної ділянки під об'єктами трубопровідного транспорту - крановим вузлом філії УМГ "Черкаситрансгаз" ПАТ "Укртрансгаз" на території Пригарівської сільської ради Козельщинського району Полтавської області до Державного земельного кадастру з присвоєнням кадастрового номеру. Рішенням від 13 березня 2013 року №РВ-5300007562013 державним кадастровим реєстратором відмовлено позивачу у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру з підстав знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини. На думку позивача, дане рішення є безпідставним, неправомірним та таким, що порушує законні права та інтереси позивача, а тому підлягає скасуванню, оскільки перешкоджає оформленню позивачем права постійного користування даною земельною ділянкою.
Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримала, просила суд задовольнити позов.
Відповідачі у судове засідання не з'явились, Відділ Держземагенства у Козельщинському районі Полтавської області надав суду клопотання про розгляд справи без уповноваженого представника, у письмових поясненнях /а. с. 70/ та зазначав, що при розгляді заяви позивача щодо присвоєння кадастрового номеру земельній ділянці ПАТ "Укртрансгаз" кадастровим реєстратором виявлені накладки на дану земельну ділянку з земельною ділянкою з кадастровим номером 5322084600:00:001:0363 /а. с. 72-а/.
Представник третьої особи Козельщинської районної державної адміністрації у судове засідання не з'явився, про причини неявки не повідомив, про дату, час та місце судового розгляду повідомлений належним чином.
Третя особа Пригарівська сільська рада Козельщинського району Полтавської області у судове засідання не з'явилась, про дату, час та місце судового розгляду повідомлена належним чином.
Суд, заслухавши пояснення представника позивача, вивчивши та дослідивши наявні в матеріалах справи документи, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, приходить до наступних висновків.
Судом встановлено, що на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України "Про реорганізацію дочірніх компаній Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України" від 13 червня 2012 №360-р та наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України "Про реорганізацію Дочірньої компанії "Укртрансгаз" Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України" від 18 липня 2012 року №530 припинено діяльність ДК "Укртрансгаз", внаслідок реорганізації шляхом перетворення в Публічне акціонерне товариство "Укртрансгаз" (пункт 1.1. Статуту ПАТ "Укртрансгаз" /а. с. 30-41/).
Відповідно до пункту 1.2 Статуту ПАТ "Укртрансгаз" є правонаступником усіх майнових та немайнових прав та обов'язків ДК "Укртрансгаз" НАК "Нафтогаз України".
Рішенням 18 сесії 23 скликання Пригарівської сільська рада народних депутатів від 07 листопада 2001 року УМГ "Черкаситрансгаз", який на той час входив до складу ДК "Укртрансгаз" НАК "Нафтогаз України" був виданий Державний акт на право постійного користування землею І-ПЛ № 000366, яка розташована на території на території Пригарівської сільської ради Козельщинського району Полтавської області, та, згідно якого землекористувачу надається у постійне користування у межах згідно з планом землекористування для розміщення об'єктів трубопровідного транспорту /а. с. 19-22/.
11 липня 2012 року між ДК "Укртрансгаз" НАК "Нафтогаз України" (Замовник) та ТОВ НВП "Горизонт" (Виконавець) було укладено договір №1207000328 /а. с. 11-12/, згідно умов якого виконавець зобов'язувався у 2012-2013 роках за завданням Замовника надати послуги з розробки землевпорядної документації та оформлення документів, що посвідчують право користування земельними ділянками ДК "Укртрансгаз" НАК "Нафтогаз України" під діючими об'єктами трубопровідного транспорту, які знаходяться на території Полтавської області, а Замовник - прийняти і оплатити такі послуги.
На виконання умов даного договору, з метою переоформлення державного акту на право постійного користування земельної ділянки під вузловим краном філії УМГ "Черкаситрансгаз" ПАТ "Укртрансгаз" на території Пригарівської сільської ради Козельщинського району Полтавської області, що перебуває у постійному користуванні позивача, ТОВ НВП "Горизонт" було розроблено технічну документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) зовнішніх меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) ПАТ "Укртрансгаз" для розміщення об'єктів трубопровідного транспорту на території Пригарівської сільської ради Козельщинського району Полтавської області /а. с. 13-18/.
13 березня 2013 позивач звернувся до державного кадастрового реєстратора Управління Держземагенства у Козельщинському районі Полтавської області із заявою про внесення відомостей (змін до них) для внесення земельної ділянки, що знаходиться під свічею філії УМГ "Черкаситрансгаз" ПАТ "Укртрансгаз" на території Пригарівської сільської ради Козельщинського району Полтавської області до Державного земельного кадастру з присвоєнням кадастрового номера /а. с. 23/.
Рішенням від 13 березня 2013 року №РВ-5300007562013 державним кадастровим реєстратором Управління Держземагенства у Козельщинському районі Полтавської області відмовлено у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру з підстав знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини /а. с. 23/.
Однак, позивач не погодився із таким рішенням відповідача, зазначив, що було порушено його законні права, оскільки такі обставини унеможливлюють реєстрацію даної земельної ділянки позивача в Державному земельному кадастрі та подальшу реєстрацію права користування у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відповідно до вимог чинного законодавства України, у зв'язку з чим звернувся до суду.
Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.
Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно статті 1 Закону України "Про державний земельний кадастр" державна реєстрація земельної ділянки - це внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадастрового номера.
Частиною третьою статті 5 цього Закону встановлено, що порядок ведення Державного земельного кадастру визначається Кабінетом Міністрів України відповідно до вимог цього Закону.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року №1051 затверджено Порядок ведення Державного земельного кадастру.
Відповідно до пункту 73 Порядку ведення Державного земельного кадастру державний кадастровий реєстратор у строк, що не перевищує 14 робочих днів з дня прийняття заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, зокрема, розглядає її разом з документами, зазначеними у пункті 69 цього Порядку, та перевіряє: відповідність документів вимогам, зазначеним у пункті 67 цього Порядку; електронний документ відповідно до пункту 74 цього Порядку.
Згідно пункту 74 Порядку ведення Державного земельного кадастру Державний кадастровий реєстратор протягом строку, встановленого пунктом 73 цього Порядку, перевіряє електронний документ на відповідність:
1) даним Державного земельного кадастру (геодезичній та картографічній основам, даним кадастрових карт (планів);
2) вимогам до змісту, структури і технічних характеристик такого документа згідно з додатком 1;
3) даним документації із землеустрою та оцінки земель.
Пунктом 107 Порядку ведення Державного земельного кадастру визначено, що державна реєстрація земельної ділянки здійснюється під час її формування за результатами складення документації із землеустрою після її погодження у встановленому порядку та до прийняття рішення про її затвердження органом державної влади або органом місцевого самоврядування (у разі, коли згідно із законом така документація підлягає затвердженню таким органом) шляхом відкриття Поземельної книги на таку земельну ділянку відповідно до пунктів 49 - 54 цього Порядку.
Згідно з пунктом 109 Порядку ведення Державного земельного кадастру державна реєстрація земельної ділянки здійснюється за заявою власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності (у разі поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок) або уповноваженої ними особи.
Державний кадастровий реєстратор для здійснення державної реєстрації земельної ділянки протягом 14 календарних днів з дня реєстрації відповідної заяви перевіряє:
1) відповідність поданих документів вимогам, передбаченим пунктом 67 цього Порядку;
2) електронний документ відповідно до пункту 74 цього Порядку.
Відповідно до пунктів 77, 79 Порядку ведення Державного земельного кадастру у разі невідповідності електронного документа вимогам, зазначеним у пункті 74 цього Порядку, Державний кадастровий реєстратор:
1) складає за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру протокол проведення перевірки електронного документа за формою згідно з додатком 16;
2) повертає заявникові документацію із землеустрою та оцінки земель без позначки, зазначеної у пункті 75 цього Порядку, разом з електронним документом, протоколом його перевірки та іншими документами, крім документа, що підтверджує оплату послуг з внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, для виправлення зазначених у протоколі проведення перевірки електронного документа помилок та подання документів разом з цим протоколом для проведення повторної перевірки.
Розгляд доопрацьованого електронного документа, що містить відомості про результати робіт із землеустрою та оцінки земель, здійснюється у разі повторного звернення заявника відповідно до пунктів 66 - 78 цього Порядку.
Зі спірного рішення від 13 березня 2013 року №РВ-5300007562013, яким позивачу відмовлено у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, вбачається, що підставою для його прийняття стало встановлення факту накладки земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, з іншою земельною ділянкою, а саме: накладка земельної ділянки ПАТ "Укртрансгаз" з земельними ділянками з кадастровими номерами 5322084600:00:001:0082 та 5322084600:00:001:0363.
Так, при здійсненні автоматизованої перевірки електронного документа на відповідність наявним даним Державного земельного кадастру (геодезичній та картографічній основам, даним кадастрових карт (планів), встановленим вимогам до змісту, структури і технічних характеристик такого документа, даним документації із землеустрою та оцінки земель, державним кадастровим реєстратором виявлено факт накладки земельної ділянки позивача, наданої згідно Державного акту І-ПЛ № 000366, з іншою земельною ділянкою , а саме: земельними ділянками з кадастровими номерами 5322084600:00:001:0082 та 5322084600:00:001:0363, про що 13 березня 2013 року державним кадастровим реєстратором за наслідками проведення перевірки електронного документа складено за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру викопіювання з кадастрової карти (плану) /а. с. 25-26/.
Судом витребувано під час розгляду справи схему накладки земельної ділянки позивача згідно державного акту на право постійного користування землею І-ПЛ № 000366 із земельними ділянками з кадастровими номерами 5322084600:00:001:0082 та 5322084600:00:001:0363.
Так, відповідачами було надано схему накладки земельної ділянки позивача згідно державного акту на право постійного користування землею І-ПЛ № 000366 із земельною ділянкою з кадастровим номером 5322084600:00:001:0363 /а. с. 84-87, 94-104/.
Стосовно земельної ділянки з кадастровим номером 5322084600:00:001:0082 відповідач надав пояснення /а. с. 112-113/, з яких вбачається, що на даний час в результаті переходу права власності на підставі свідоцтва про право на спадщину за законом власником земельної ділянки, на яку накладається земельна ділянка площею 0,0030 га є ОСОБА_3, площа земельної ділянки 4,91 га, кадастровий номер 5322084600:00:001:0363. Земельна ділянка площею 9,8201 га з кадастровим номером 5322084600:00:001:0082, про що вказано у спірному рішенні про відмову у внесенні відомостей (змін до даних) до Державного земельного кадастру, належала ОСОБА_4, яка померла у ІНФОРМАЦІЯ_1, і розмір цієї земельної ділянки, а саме: 4,91 га, успадкував ОСОБА_5, спадщину після смерті якого оформила ОСОБА_3. Ділянка з кадастровим номером 5322084600:00:001:0082 на даний час не існує, оскільки власник її помер, і ця ділянка шляхом поділу розділена на 2 ділянки, в тому числі і з кадастровим номером 5322084600:00:001:0363, яка належить ОСОБА_3 і на яку накладається ділянка ПАТ "Укртрансгаз". Зазначення у спірному рішенні ділянок з кадастровими номерами 5322084600:00:001:0363 (існує на даний час) та 5322084600:00:001:0082 (не існує у зв'язку з поділом на 2 частини) відповідач пояснював недосконалістю системи, яка зберігає інформацію про всі раніше зареєстровані ділянки, а функціональне виправлення чи видалення на даний час не працює.
Із схеми накладки судом встановлено, що земельна ділянка позивача згідно державного акту на право постійного користування землею І-ПЛ № 000366 знаходиться в межах раніше зареєстрованої земельної ділянки з кадастровим номером 5322084600:00:001:0363 (площа накладення заштрихована червоним пунктиром) /а. с. 94-95/.
Державний кадастровий реєстратор, відповідно до пунктів 70, 73, 77 - 85 Порядку ведення Державного земельного кадастру, приймає рішення про відмову у державній реєстрації земельної ділянки в разі:
- невідповідності поданих документів, зазначених у пункті 110 цього Порядку, вимогам законодавства;
- розташування в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини;
- розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора;
- подання заявником документів, зазначених у пункті 110 цього Порядку, не в повному обсязі (пункт 111 Порядку ведення Державного земельного кадастру).
З огляду на вищезазначене, відповідач позбавлений можливості внести відомості (зміни до них) до Державного земельного кадастру, оскільки земельна ділянка позивача, яку передбачається зареєструвати, розташована у межах іншої, раніше зареєстрованої, земельної ділянки.
Таким чином, оскільки у результаті перевірки документів для державної реєстрації земельної ділянки, поданих позивачем до Відділу Держземагенства у Козельщинському районі, було виявлено факт накладення земельної ділянки позивача, наданої йому відповідно до державного акту І-ПЛ № 000366 та земельної ділянки з кадастровим номером 5322084600:00:001:0363, суд приходить до висновку, що відповідач при прийнятті рішення від 13 березня 2013 року №РВ-5300007562013 про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України, протиправності у його діях судом не встановлено.
За відсутності підстав для визнання відмови державного кадастрового реєстратора Управління Держземагенства у Козельщинському районі Полтавської області у присвоєнні кадастрового номеру земельній ділянці протиправною, відсутності підстав для скасування рішення від 13 березня 2013 року №РВ-5300007562013 про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, відсутні підстави для зобов'язання відповідача вчинити дії у формі прийняття рішення про внесення до державного земельного кадастру з присвоєнням кадастрового номера земельної ділянки ПАТ "Укртрансгаз", наданій згідно держаного акту на право постійного користування землею І-ПЛ № 000366, що знаходиться під крановим вузлом філії УМГ "Черкаситрансгаз" ПАТ "Укртрансгаз" на території Пригарівської сільської ради Козельщинського району Полтавської області.
Суд вважає необґрунтованими доводи представника відповідача про необхідність витребування відомостей щодо прізвищ/найменувань, адрес проживання/місцезнаходження та правовстановлюючих документів на земельні ділянки фізичних/юридичних осіб, яким належать сусідні земельні ділянки, які перетинаються, з огляду на наступне.
Предметом розгляду даної адміністративної справи є перевірка правомірності відмови реєстратора у присвоєнні кадастрового номеру земельній ділянці наданій позивачу.
Таким чином, відомості щодо прізвищ/найменувань, адрес проживання/місцезнаходження та правовстановлюючих документів на земельні ділянки фізичних/юридичних осіб, яким належать сусідні земельні ділянки, які перетинаються, не стосуються предмету розгляду даної справи та не будуть мати доказового значення.
Крім того, представником відповідача у судовому засіданні та в позовній заяві зазначено, що на земельній ділянці з кадастровим номером 5322084600:00:001:0363 знаходиться земельна ділянка під крановим вузлом філії УМГ "Черкаситрансгаз" ПАТ "Укртрансгаз", яку просить зареєструвати позивач, і яка належить до земель трубопровідного транспорту та знаходяться у постійному користуванні ПАТ "Укртрансгаз". Позивач зауважує, що реєстрація права приватної власності на земельну ділянку, на які знаходяться об'єкти трубопровідного транспорту, є протиправною, оскільки, відповідно до пункту б частини 4 статті 84 Земельного кодексу України землі трубопровідного транспорту належать до земель державної власності, які не можуть передаватись у приватну власність.
З цього приводу суд зазначає, що предметом даного позову є саме правомірність рішення від 13 березня 2013 року №РВ-5300007562013 про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, а не правомірність державної реєстрації права власності на земельну ділянку з кадастровим номером 5322084600:00:001:0363.
З огляду на викладене, оскаржуване рішення від 13 березня 2013 року №РВ-5300007562013 про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру є правомірним, прийнято в межах та у спосіб, передбачені чинним законодавством.
Відповідно до частини першої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно частини першої статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно із статтею 86 цього ж Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Суд, перевіривши матеріали справи, оцінивши надані докази, дійшов висновку, що позовні вимоги є не обґрунтованими, не підтвердженими матеріалами справи, та такими, що не підлягають задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 7, 8, 9, 10, 11, 71, 94, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, -
П О С Т А Н О В И В:
У задоволенні адміністративного позову Публічного акціонерного товариства "Укртрансгаз" до Відділу Держземагентства у Козельщинському районі Полтавської області, державного кадастрового реєстратора Відділу Держземагенства у Козельщинському районі Полтавської області Лашко Мирослави Михайлівни, треті особи: Пригарівська сільська рада Козельщинського району Полтавської області, Козельщинська районна державна адміністрація про визнання протиправною відмови, скасування рішення та зобов'язання вчинити дії відмовити.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня проголошення постанови з одночасним надісланням її копії до суду апеляційної інстанції. У разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Повний текст постанови складено 19 листопада 2013 року.
Суддя Р.І. Молодецький
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.11.2013 |
Оприлюднено | 22.11.2013 |
Номер документу | 35362031 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Р.І. Молодецький
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні