Постанова
від 04.11.2013 по справі 801/2935/13-а
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Постанова

Іменем України

Справа № 801/2935/13-а

04.11.13 м. Севастополь

Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Кобаля М.І.,

суддів Курапової З.І. ,

Воробйової С.О.

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційні скарги Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у м. Феодосія АР Крим, Управління Пенсійного фонду України в м. Судак АР Крим на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Калініченко Г.Б. ) від 17.04.13 у справі № 801/2935/13-а

за позовом Управління Пенсійного фонду України в м. Судак АР Крим (вул. Леніна, 85а,Судак,Автономна Республіка Крим,98000)

до Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у м. Феодосія АР Крим (вул. Куйбишева, 28-а,Феодосія,Автономна Республіка Крим,98100)

про стягнення 2709,88 грн.

ВСТАНОВИВ:

Управління Пенсійного фонду України в м. Судак АР Крим звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у м. Феодосія АР Крим про стягнення 2709,88 грн.

Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 17.04.2013 позовні вимоги Управління Пенсійного фонду України в м. Судак АР Крим до Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у м. Феодосія АР Крим про стягнення 2709,88 грн., - задоволені частково.

Стягнуто з Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасного випадку на виробництві та професійних захворювань України у м. Феодосія (98100, АР Крим, м. Феодосія, вул. Куйбишева, 28-а, ЄДРПОУ 24406008) на користь Управління Пенсійного фонду України в м. Судак АР Крим (98000, АР Крим, м. Судак, вул. Леніна,85-а, ЄДРПОУ 22300317) суму не відшкодованих витрат на виплату і доставку пенсії з інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві за січень 2013 року в розмірі 353,30 грн.

В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Не погодившись з зазначеним судовим рішенням, відповідач, посилаючись, зокрема, на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 17.04.2013 та ухвалити нове рішення, яким у задоволенні позову відмовити в повному обсязі.

Також, не погодившись з вищевказаним рішенням суду, позивач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 17.04.2013 та ухвалити нове рішення, яким позов задовольнити у повному обсязі.

У судове засідання 04.11.2013 сторони, їх представники не з'явились, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлені у встановленому законом порядку.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 197 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції може розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на основі наявних у ній доказів, у разі неприбуття жодної з осіб, які беруть участь у справі, у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання.

Суд, керуючись положеннями пункту 2 частини першої статті 197 Кодексу адміністративного судочинства України, визнав за можливе перейти до письмового провадження по справі.

Розглянувши матеріали справи та апеляційні скарги позивача та відповідача, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга Управління Пенсійного фонду України в м. Судак АР Крим задоволенню не підлягає, апеляційну скаргу Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у м. Феодосія АР Крим слід задовольнити частково, а постанову суду першої інстанції- змінити, виходячи з наступного.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджується матеріалами справи, позивачем та відповідачем у лютому 2013 року підписані акти щомісячної звірки витрат по особових справах потерпілих, яким виплачено пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання.

У зв'язку з виникненням неузгодженості між розрахунками Управління Пенсійного фонду України в м. Судак АР Крим та виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Феодосія АР Крим до акту та списку осіб, яким виплачено пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, було складено таблицю розбіжностей, які не прийняті відповідачем до заліку.

Згідно актів звірки, а також таблиць розбіжностей за січень 2013 року, до загальної суми невідшкодованих витрат на виплату та доставку пенсій ОСОБА_3, ОСОБА_4 та ОСОБА_5 у розмірі 2709,88 грн. включено:

283,62 грн. - основний розмір пенсії та 27,88 грн. поштові витрати на доставку пенсій;

41,80 грн. - цільова грошова допомога,

2356,58 грн. - державна адресна допомога.

Задовольняючи позов в частині відшкодування відповідачем витрат на виплату та доставку пенсій по інвалідності громадянам, які проживають в Україні, каліцтво яким заподіяно на підприємствах, розташованих на території країн СНД, суд першої інстанції виходив з того, що страховиком, який має виплачувати пенсію по інвалідності особі, яка стала інвалідом від нещасного випадку на виробництві на території колишніх республік СРСР, а в разі виплати такої органами Пенсійного фонду України - відшкодувати останньому витрати, є Фонд соціального страхування від нещасних випадків.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції частково, виходячи з наступного.

Статтею 1 Основ законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування встановлено, що загальнообов'язкове державне соціальне страхування - це система прав, обов'язків і гарантій, яка передбачає надання соціального захисту, що включає матеріальне забезпечення громадян у разі хвороби, повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом, за рахунок грошових фондів, що формуються шляхом сплати страхових внесків власником або уповноваженим ним органом, громадянами, а також бюджетних та інших джерел, передбачених законом.

Частиною 4 статті 26 Основ законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування встановлено, що якщо після призначення застрахованій особі матеріальної допомоги чи надання соціальних послуг між страховиками виник спір щодо понесених витрат, виплата здійснюється страховиком, до якого звернулася застрахована особа. При цьому неналежний страховик має право звернутися до належного страховика щодо відшкодування понесених ним витрат.

Правову основу, економічний механізм та організаційну структуру загальнообов'язкового державного соціального страхування громадян від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які призвели до втрати працездатності або загибелі застрахованих на виробництві відповідно до Конституції України та Основ законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування визначає Закон України від 23.09.1999 року № 1105-XIV "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" (далі по тексту - Закон № 1105).

За змістом частини 2 статті 2 Закону № 1105 особи, право яких на отримання відшкодування шкоди раніше було встановлено згідно із законодавством СРСР або законодавством України про відшкодування шкоди, заподіяної працівникам внаслідок травмування на виробництві або професійного захворювання, пов'язаних з виконанням ними трудових обов'язків, мають право на забезпечення по страхуванню від нещасного випадку відповідно до цього Закону.

Відповідно до пункту 3 розділу XI (Прикінцеві положення) Закону № 1105 відшкодування шкоди, медична, професійна та соціальна реабілітація провадяться Фондом соціального страхування від нещасних випадків також зазначеним у статті 8 цього Закону особам, які потерпіли до набрання ним чинності та мали право на зазначені страхові виплати і соціальні послуги.

Відповідно до статті 10 Закону України "Про пенсійне забезпечення" пенсійне забезпечення відповідно до цього Закону здійснюється органами Пенсійного фонду України.

Статтею 81 Закону України "Про пенсійне забезпечення" передбачено, що призначення пенсій і оформлення документів для їх виплати здійснюється органами Пенсійного фонду України.

Проаналізувавши наведені вище норми чинного законодавства, враховуючи те, що пенсія по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання є наслідком страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, належним страховиком, тим, хто має надавати застрахованій особі матеріальну допомогу чи соціальні послуги відповідно до статті 25 Основ, є Фонд соціального страхування від нещасних випадків. Пенсійний фонд при цьому є неналежним страховиком, а отже, згідно з положеннями 4 статті 26 Основ законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування має право звернутися до Фонду соціального страхування за відшкодуванням понесених витрат.

Механізм відшкодування на централізованому рівні Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, які призначені особам, що застраховані згідно із Законом України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" (крім осіб, зазначених у пункті 2 статті 8 цього Закону), у тому числі добровільно застраховані, та потерпілим особам, право яких на отримання відшкодування шкоди раніше було встановлено згідно із законодавством СРСР або законодавством України про відшкодування шкоди, заподіяної працівникам внаслідок травмування на виробництві або професійного захворювання, пов'язаних з виконанням ними трудових обов'язків, визначено Порядком відшкодування Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України, правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 04.03.2003 року № 5-4/4, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 травня 2003 р. за № 376/7697.

Пунктами 6 та 7 Порядку визначено, що Головні управління Пенсійного фонду та управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на підставі акта щомісячної звірки витрат за особовими справами потерпілих, яким виплачено пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, узагальнюють і узгоджують довідку про відшкодування Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, та до 20 числа місяця, наступного за звітним, подають її відповідно до Пенсійного фонду та Фонду соціального страхування від нещасних випадків. Фонд соціального страхування від нещасних випадків на підставі довідки про відшкодування Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, на централізованому рівні до 25 числа місяця, наступного за звітним, перераховує відповідні кошти Пенсійному фонду.

Отже, відповідно до вимог Порядку, Фонд соціального страхування від нещасних випадків перераховує кошти Пенсійному Фонду України на підставі даних, що зазначені в акті щомісячної звірки.

Пунктом 3 Порядку призначення, перерахування та проведення страхових виплат, затвердженого постановою Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань від 27.04.2007 № 24, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.06.2007 року за № 715/13982, визначений перелік документів, що подаються для призначення щомісячної страхової виплати до робочого органу виконавчої дирекції Фонду, серед них окрім акту про нещасний випадок та довідки МСЕК, зазначено також копію трудової книжки або витяг з неї, засвідчені страхувальником або підписом працівника робочого органу виконавчої дирекції Фонду при пред'явленні оригіналу.

Таким чином, згідно з нормами законодавства Фонд соціального страхування повинен відшкодувати понесені Пенсійним фондом витрати на виплату та доставку основного розміру пенсії по інвалідності та цільової грошової допомоги.

Щодо відмови відповідача відшкодувати витрати на виплату та доставку пенсій, яка обґрунтована, зокрема тим, що нещасний випадок з деякими потерпілими стався за межами України (ОСОБА_3, ОСОБА_5), суд першої інстанції вірно виходив з того, що страховиком, який має виплачувати пенсію по інвалідності особі, яка стала інвалідом від нещасного випадку на виробництві на території колишніх республік СРСР, а в разі виплати такої органами Пенсійного фонду України - відшкодувати останньому витрати, є Фонд соціального страхування від нещасних випадків.

Так, за змістом частини 2 статті 2 Закону № 1105 особи, право яких на отримання відшкодування шкоди раніше було встановлено згідно із законодавством СРСР або законодавством України про відшкодування шкоди, заподіяної працівникам внаслідок травмування на виробництві або професійного захворювання, пов'язаних з виконанням ними трудових обов'язків, мають право на забезпечення по страхуванню від нещасного випадку відповідно до цього Закону.

При цьому, право на таке забезпечення, яке встановлено в Україні, не залежить від того, у якій з колишніх республік СРСР стався нещасний випадок на виробництві з застрахованою особою або виникло професійне захворювання, пов'язане з виконанням нею трудових обов'язків.

Відповідно до Угоди про гарантії прав громадян держав-учасниць СНД в галузі пенсійного забезпечення від 13.03.1992 року держави-учасниць Співдружності мають зобов'язання щодо непрацездатних осіб, які отримали право на пенсійне забезпечення на їхній території або на території інших республік за період їх входження до складу СРСР і реалізують це право на території держав-учасниць Угоди.

Відповідно до статті 5 Угоди про гарантії прав громадян держав - учасниць СНД у галузі пенсійного забезпечення від 13.03.1992 року, ця Угода поширюється на всі види пенсійного забезпечення громадян, які встановлені або будуть встановлені законодавством держав - учасниць Угоди.

Відповідно до статті 1 Угоди про гарантії прав громадян держав-учасниць Співдружності Незалежних Держав у сфері пенсійного забезпечення від 13 березня 1992 року, пенсійне забезпечення громадян держав-учасниць даної Угоди та членів їх сімей здійснюється за законодавством держави, на території якої вони проживають.

Статтею 3 цієї Угоди встановлено, що всі витрати, пов'язані зі здійсненням пенсійного забезпечення за даною Угодою, несе держава, яка надає забезпечення.

За змістом цієї норми взаємні розрахунки між державами можуть проводитися лише на підставі двосторонніх договорів.

Учасниками вказаної угоди є Азербайджанська Республіка, Російська Федерація, Республіка Білорусь, Республіка Вірменія, Республіка Казахстан, Республіка Киргизстан, Республіка Молдова, Республіка Таджикистан, Туркменістан, Республіка Узбекистан та Україна.

Як вбачається з даних акту № 2 від 01.10.1987 року, нещасний випадок з ОСОБА_3 стався на території Російської РФСР (ст. Тамань Темрюкського району Краснодарського краю).

Нещасний випадок з ОСОБА_5 згідно з актом № 4 від 03.04.1984 року стався на території Узбекської РСР (м. Каттакурган Самаркандської області).

Приймаючи до уваги, що Російська Федерація та Республіка Узбекистан є учасниками угоди про гарантії прав громадян держав-учасниць СНД в галузі пенсійного забезпечення від 13.03.1992 року, відповідач повинен відшкодувати витрати позивача на виплату пенсій і цільової грошової допомоги вказаним особам.

Разом з тим, відповідно до наказу Державного комітету зв'язку та інформатизації України від 22.07.2004 №166 "Про затвердження тарифів на оплату послуг, пов'язаних з виплатою і доставкою державних пенсій та грошової допомоги" розмір оплати послуг, пов'язаних з виплатою і доставкою державних пенсій та грошової допомоги становить 0,79 % від її суми у місті та 1,56 % у селі.

Отже, також вірним є висновок суду першої інстанції щодо стягнення з відповідача поштових витрат на доставку основного розміру пенсії та цільової грошової допомоги вказаним особам.

Поряд з цим, судом обґрунтовано відхилені доводи, якими відповідач обґрунтував відмову у відшкодуванні витрат на виплату та доставку пенсії ОСОБА_4, зокрема про те, що акт про нещасний випадок ОСОБА_7 не відповідає вимогам законодавства.

Згідно з п. "в" ч. 1 ст. 26 Закону України "Про пенсійне забезпечення" інвалідність вважається такою, що настала внаслідок трудового каліцтва, якщо нещасний випадок, який спричинив інвалідність, стався (крім випадків протиправного діяння) на території підприємства, організації або в іншому місці роботи протягом робочого часу (включаючи і встановлені перерви), протягом часу, необхідного для приведення в порядок знарядь виробництва, одягу тощо перед початком або після закінчення роботи.

Так, як вбачається з акту від 15.11.1989 року, нещасний випадок стався з ОСОБА_4 на підприємстві, де вона працювала - Судацький міськторг Міністерства торгівлі, та протягом робочого часу. При цьому згідно з довідкою до акту огляду у МСЕК серії КР12-05 № 021732 від 07.08.2006 року ОСОБА_4 встановлена друга група інвалідності внаслідок трудового каліцтва.

Таким чином, нещасний випадок, який стався з ОСОБА_4, пов'язаний з виробництвом, у зв'язку з чим остання має право на отримання відповідного виду пенсії згідно із Законом України "Про пенсійне забезпечення".

Отже, вимоги органу Пенсійного фонду про стягнення сум витрат на виплату та доставку пенсій по інвалідності та витрат на їх доставку є законними та обґрунтованими, у зв'язку з чим судом правомірно встановлені підстави для задоволення позовних вимог в цій частині.

Що стосується відшкодування державної адресної допомоги та витрат на доставку цих виплат колегія суддів виходить з наступного.

Виплата пенсій, відповідно до статті 8 Закону України "Про пенсійне забезпечення" №1788-XII від 05.11.1991 року здійснюється з коштів Пенсійного фонду України, який формується за рахунок коштів, що відраховуються підприємствами і організаціями (в тому числі й тими, що використовують працю громадян за угодами цивільно-правового характеру) на заходи соціального страхування за тарифами, диференційованими залежно від небезпечності, шкідливості, тяжкості робіт та стану інших умов праці, страхових внесків громадян, які займаються підприємницькою діяльністю, обов'язкових страхових внесків громадян, а також коштів державного бюджету України.

Відповідно до статті 6 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" № 1058-IV від 09.07.2003 року непрацездатні громадяни крім пенсійних виплат із системи пенсійного забезпечення мають право отримувати доплати, надбавки та підвищення до зазначених виплат, додаткову пенсію в порядку та за рахунок коштів, визначених законодавством.

Так, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.03.2008 року №265 "Деякі питання пенсійного забезпечення громадян" у п. 2 установлено, що у разі, коли щомісячний розмір пенсійних виплат, державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, сум індексації та інших доплат, встановлених законодавством, крім пенсій за особливі заслуги перед Україною) не досягає прожиткового мінімуму, встановленого законом для осіб, які втратили працездатність, таким особам надається щомісячна державна адресна допомога у сумі, що не вистачає до зазначеного прожиткового мінімуму.

Але, відповідно до ч. 3 статті 30 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" № 1058-IV від 09.07.2003 року пенсія по інвалідності від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, яка виплачується Пенсійним фондом України замість відповідача, призначається відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності".

При цьому до страхових виплат, передбачених Законом України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" адресна допомога, визначена Постановою КМУ від 26.03.2008 року № 265 не включається.

Отже, колегія суддів приходить до висновку, що дія Постанови КМУ від 26.03.2008 року №265 не розповсюджується на відповідача та на правовідносини між органами Пенсійного фонду та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в частині відшкодування витрат з виплати адресної допомоги, оскільки такі додаткові державні гарантії громадянам передбачені лише Законом України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", який визначає обов'язки саме органів Пенсійного фонду України.

Тобто, щомісячна державна адресна допомога є самостійним видом пенсійних виплат та виплачуються пенсіонеру окрім інших видів виплат.

Таким чином, відсутні як правові підстави, так і порядок відшкодування відповідачем сум адресної допомоги, у зв'язку з чим відсутні підстави для відшкодування витрат на доставку цієї виплати.

Отже, судова колегія погоджується з висновками суду першої інстанції про задоволення позовних вимог в частині стягнення з відповідача суми витрат на виплату та доставку основного розміру пенсії та цільової грошової допомоги та відмову у задоволенні позовних вимог стосовно стягнення витрат, пов'язаних з виплатою та доставкою державної адресної допомоги.

Водночас, судом першої інстанції помилково визначено суму поштових витрат на доставку основного розміру пенсії та цільової грошової допомоги в розмірі 27, 88 грн., оскільки з додатку до копії акту звірки витрат по особових справах потерпілих (а.с.89) вбачається, що фактичний розмір поштових витрат складає 2,83 грн., з яких 2,18 грн. витрати на доставку основного розміру пенсій, 0,65 грн. - витрати на доставку цільової грошової допомоги на прожиття.

Колегія суддів зазначає, що сума витрат на поштовий збір у розмірі 27,88 грн. розрахована на доставку основного розміру пенсії, державної адресної допомоги та цільової грошової допомоги, тому суд першої інстанції, задовольняючи вимоги про стягнення 353,00 грн. основного розміру пенсії, помилково не врахував, що поштовий збір розраховувався і на доставку щомісячної державної адресної допомоги.

Таким чином, загальна сума витрат на виплату та доставку основного розміру пенсії та цільової грошової допомоги, що має бути відшкодована відповідачем позивачу за січень 2013 року становить 328,25 грн., де 283,62 - основний розмір пенсії, 41,80 грн. - цільова грошова допомога та 2,83 грн. - поштові витрати на їх доставку.

Все вищеперелічене є підставою для зміни судового рішення в порядку пункту 1 частини першої статті 201 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з яким підставами для зміни постанови або ухвали суду першої інстанції є правильне по суті вирішення справи чи питання, але із помилковим застосуванням норм матеріального чи процесуального права.

Враховуючи, що судом першої інстанції неповно досліджено обставини справи, що призвело до винесення помилкового рішення в частині суми поштових витрат доставку основного розміру пенсії та цільової грошової допомоги , суд апеляційної інстанції вважає за необхідне апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України в м. Судак АР Крим залишити без задоволення, апеляційну скаргу Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у м. Феодосія АР Крим задовольнити частково а постанову суду першої інстанції змінити шляхом викладення абзацу другого резолютивної частини в іншій редакції.

Керуючись частиною третьою статті 24, статтями 160, 167, частиною першою статті 195, статтею 197, пунктом 2 частини першої статті 198, пунктом 1 частини першої статті 201, частиною другою статті 205, статтями 207, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України в м. Судак АР Крим залишити без задоволення.

Апеляційну скаргу Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у м. Феодосія АР Крим, Управління Пенсійного фонду України в м. Судак АР Крим задовольнити частково.

Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Калініченко Г.Б. ) від 17.04.13 у справі № 801/2935/13-а змінити, виклавши абзац другий резолютивної частини в наступній редакції:

"Стягнути з Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасного випадку на виробництві та професійних захворювань України у м. Феодосія (98100, АР Крим, м. Феодосія, вул. Куйбишева, 28-а, ЄДРПОУ 24406008) на користь Управління Пенсійного фонду України в м. Судак АР Крим (98000, АР Крим, м. Судак, вул. Леніна,85-а, ЄДРПОУ 22300317) суму не відшкодованих витрат на виплату і доставку пенсії з інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві за січень 2013 року в розмірі 328,25 грн.".

В іншій частині постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Калініченко Г.Б. ) від 17.04.13 у справі № 801/2935/13-а залишити без змін.

Постанова набирає законної сили через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участь у справі.

Постанову може бути оскаржено до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя підпис М.І. Кобаль

Судді підпис З.І.Курапова

підпис С.О. Воробйова

З оригіналом згідно

Головуючий суддя М.І. Кобаль

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.11.2013
Оприлюднено22.11.2013
Номер документу35377919
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/2935/13-а

Ухвала від 11.11.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Стародуб О.П.

Ухвала від 02.11.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Стародуб О.П.

Ухвала від 08.09.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Василенко Г.Ю.

Ухвала від 28.09.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Василенко Г.Ю.

Ухвала від 18.08.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Стародуб О.П.

Ухвала від 18.12.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Стародуб О.П.

Ухвала від 26.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Стародуб О.П.

Постанова від 04.11.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Кобаль Михайло Іванович

Ухвала від 24.09.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Кобаль Михайло Іванович

Ухвала від 26.07.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Кобаль Михайло Іванович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні