Постанова
від 21.11.2013 по справі 801/10204/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ПОСТАНОВА

Іменем України

21 листопада 2013 р. 11:18 Справа №801/10204/13-а

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Яковлєва С.В., при секретарі Баценко А.О.,

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Феодосійської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів в АР Крим

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Коронеллі"

про стягнення податкової заборгованості у сумі 1106,00 грн.,

за участю представників:

від позивача - не з'явився;

від відповідача - не з'явився;

Суть спору: Феодосійська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів в АР Крим (далі - позивач) звернулась в Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Коронеллі" (далі - відповідач) про стягнення штрафних санкцій у сумі 1106,00 грн.

Ухвалою суду від 05.11.2013 року відкрито провадження в адміністративній справі.

Позивач явку свого представника у судове засідання, яке відбулось 21.11.2013 року, не забезпечив, про час, дату та місце його проведення повідомлений належним чином.

Відповідач у судове засідання не з'явився, про час, дату та місце проведення судового засідання повідомлений належним чином, 13.11.2013 року від нього надійшло клопотання про розгляд справи без участі його представника та заперечення на адміністративний позов.

Суд, приймаючи до уваги ненадання відповідачем доказів неможливості його участі у судовому засіданні з поважних причин, відсутність у матеріалах справи клопотання про неможливість розгляду справи без участі його представника, керуючись ст. 128 КАС України, вважає можливим продовжити розгляд справи на підставі наявних доказів.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Коронеллі" зареєстроване виконавчим комітетом Феодосійської міської ради 25.04.2000 року, що підтверджується витягом з ЄДРПОУ.

Посадовими особами відповідача 07.02.2011 року проведено перевірку позивача з питань дотримання суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій.

Результати вказаної перевірки викладені в акті (довідці) №02051, реєстраційний №0049/01/11/28/30899221 від 07.02.2011 року.

В акті №0049/01/11/28/30899221 від 07.02.2011 року зазначено, що перевірка проводилася в присутності представника позивача, однак зазначена особа відмовилася від підпису, дачі пояснень та отримання другого екземпляру акту перевірки, про що посадовими особами податкового органу, які проводили перевірку, зроблена відмітка в акті перевірки та складено Акт відмови від підпису матеріалів перевірки № 000918 від 07.02.2011 року.

Матеріали справи свідчать про те, що перевіркою встановлено порушення п. 9, 11, 13 ст. З Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг" від 06.07.05 № 265/95-ВР.

За результатами вивчення акту перевірки, приймаючи до уваги встановлені порушення законодавства, позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000512303 від 14.02.2011 року про застосування до відповідача фінансових санкцій на загальну суму 1106,00 грн., яке отримане представником відповідача 17.02.2011 року, про що свідчить копія поштового відправлення, яка залучена до матеріалів справи.

Згідно з п. 9, 11, 13 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (в редакції, яка діяла на момент проведення перевірки відповідача та прийняття податкового повідомлення-рішення) суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані: щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій; проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій з використанням режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості; забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.

Відповідно до п. 1 ст. 17 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (в редакції, яка діяла на момент проведення перевірки відповідача та прийняття податкового повідомлення-рішення) за порушення вимог цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснювали розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовувались фінансові санкції у п'ятикратному розмірі вартості проданих товарів (наданих послуг), на які виявлено невідповідність, - у разі проведення розрахункових операцій на неповну суму вартості проданих товарів (наданих - послуг), у разі непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій, у разі нероздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки; двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі невиконання щоденного друку фіскального звітного чеку або його незберігання в книзі обліку розрахункових операцій; п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі проведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій без використання режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.

Пунктом 4.1.1 статті 4 Податкового кодексу України встановлено, що кожна особа зобов'язана сплачувати встановлені цім Кодексом, законами з питань митної справи податки та збори, платником яких вона є згідно з положеннями цього Кодексу.

Пунктом 14.1.175. статті 14 Податкового кодексу України (далі ПК України) встановлено, що податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Таким чином, грошове зобов'язання платника податку становиться податковим боргом з моменту його узгодження у порядку, визначеному Податковим кодексом.

Згідно з п.п. 59.1, 59.3, 59.4 ст. 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Податкова вимога може не надсилатися, якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання.

Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов'язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов'язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

Податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Відповідно до п. 95.2 статті 95 Податкового кодексу України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.

Судом встановлено, що з метою погашення заборгованості позивачем на адресу відповідача 29.04.2013 року направлена податкова вимога № 5-22, на загальну суму 5242,80 грн., яка отримана останнім 22.05.2013 року, про що свідчить копія поштового відправлення № 9811200011180, яка залучена до матеріалів справи.

За таких обставин, матеріалами справи спростовуються твердження відповідача, викладені в заперечення від 13.11.2013 року, щодо неотримання податкового повідомлення-рішення № 0000512303 від 14.02.2011 року та податкової вимоги № 5-22 від 29.04.2013 року.

У порядку ст. 71 КАС України відповідачем не надано доказів того, що податкове повідомлення-рішення № 0000512303 від 14.02.2011 року та податкова вимога № 5-22 від 29.04.2013 року були оскаржені або скасовані, та не надано доказів сплати заборгованості по фінансовим санкціям.

Станом на день розгляду справи, заборгованість відповідача перед бюджетом складає 1106,00 грн., що підтверджується матеріалами справи.

На підставі викладеного, керуючись статтями 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1.Позов задовольнити.

2.Стягнути з розрахункових рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю "Коронеллі" (98179, АР Крим, м. Феодосія, с. Берегове, вул. Приморська,1, ЄДРПОУ 30899221) на користь Феодосійської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів в АР Крим (98112, АР Крим, м. Феодосія, вул.. Кримська, 82-В, ЄДРПОУ 38570890) 1106,00 грн. (одна тисяча сто шість гривень 00 коп.) податкової заборгованості.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Яковлєв С.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення21.11.2013
Оприлюднено25.11.2013
Номер документу35413156
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/10204/13-а

Постанова від 21.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Яковлєв С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні