Ухвала
від 07.11.2013 по справі 904/4857/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

07.11.13р. Справа № 904/4857/13 Суддя господарського суду Дніпропетровської області Полєв Д.М.

за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "КОРАЛ КОМПАНІ"

до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "КОРАЛ КОМПАНІ", м. Дніпропетровськ, Самарський район, вул. Океанська, 2, код ЄДРПОУ 38431980

про визнання банкрутом

Представники:

від кредитора: не з'явився

від боржника: представник ліквідатора Ткаченко І.С. за довіреністю №01/03 від 01.03.2013р.

ВСТАНОВИВ:

До господарського суду Дніпропетровської області надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Корал Компані", м. Дніпропетровськ про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Корал Компані", м. Дніпропетровськ згідно зі ст. 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон).

Ухвалою від 19.06.13р. заяву про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Корал Компані", м. Дніпропетровськ прийнято до розгляду.

Провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "КОРАЛ КОМПАНІ", м. Дніпропетровськ, Самарський район, вул. Океанська, 2, код ЄДРПОУ 38431980 порушено 25.06.13 р. за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "КОРАЛ КОМПАНІ".

Постановою від 10.07.13 р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру у справі, призначено ліквідатора - голову ліквідаційної комісії Буліченко Вікторію Анатоліївну (75100, м. Цюрупинськ Херсонської області, вул. Пролетарська, 122, кв. 32, ідентифікаційний номер 2990703502).

Ліквідатором подано на затвердження суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши в судовому засіданні пояснення представника ліквідатора, встановлено наступне.

Відповідно до ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор з дня свого призначення здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута, вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, подає до господарського суду заяви про визнання недійсними угод боржника, тощо.

Згідно з ч.1 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації), відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.

Розглянувши звіт ліквідатора банкрута, ліквідаційний баланс, суд вважає, що ліквідатором здійснено всі необхідні заходи щодо розшуку майна, яке належить банкруту, та підлягає включенню до ліквідаційної маси.

З ліквідаційного балансу вбачається, що у банкрута відсутні будь-які товарно-матеріальні цінності та інші активи, які належать банкруту на праві власності чи повного господарського відання.

Для перевірки наявності у банкрута прав власності на майно ліквідатором направлено запити до органів, якими здійснюється реєстрація та облік майна та майнових активів суб'єктів господарювання як за попереднім та і новим місцезнаходженням банкрута.

Згідно довідок Центру надання послуг, пов'язаних з використання автотранспортних засобів, з обслуговування м. Дніпропетровськ та Солонянського району №1 №14/1ЦНП-5494 від 27.08.2013р., Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області № 07/13-26/4535 від 17.07.2013р., Дніпропетровської регіональної філії ДП "Центр державного земельного кадастру" №Ц/3306-10 від 18.07.2013р. за боржником автотранспортних засобів і механізмів, сільськогосподарської техніки, земельних ділянок та іншого рухомого або нерухомого майна не зареєстровано.

Відповідно до рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно реєстраційної служби Дніпропетровського міського управління юстиції №4188263 від 22.07.2013р. інформація щодо майна банкрута в реєстрі прав власності на нерухоме майно, державному реєстрі іпотек та Єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна відсутня.

Відповідно до Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна інформація щодо обтяження майна банкрута станом на 23.07.2013р. відсутня.

Згідно довідки Лівобережної ОДПІ м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області від 23.09.2013р. №7416/10/04-64011 відкриті банківські рахунки у банкрута відсутні.

Відповідно до довідки Самарського ВДВС Криворізького МУЮ № 9699 від 30.07.2013р. на виконанні виконавчих документів стосовно боржника у відділі не перебуває.

Таким чином, дебіторську заборгованість банкрута, товарно-матеріальні цінності основні засоби, які належать банкруту ліквідатором не виявлено, про що свідчить додані до звіту документи.

З огляду на викладене, ліквідаційна маса не формувалась, її реалізація не проводилась, договори купівлі-продажу не укладались.

Одночасно під час ліквідаційної процедури ліквідатором здійснювались заходи щодо виявлення можливих кредиторів банкрута.

Ліквідатором в газеті "Урядовий кур'єр" № 128 від 19.07.2013р. опубліковано оголошення про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатора.

В ході ліквідаційної процедури ліквідатором розглянуто та визнано вимоги наступних кредиторів:

- Товариство з обмеженою відповідальністю ""СІНТЕКО", м. Дніпропетровськ - 358597,50грн.

Встановлена вимога кредитора залишилась незадоволеною у зв'язку з відсутністю майна боржника.

Згідно п.5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Всі наведені вище обставини є підставою для затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

За результатами ліквідаційної процедури у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.

Враховуючи викладене, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, суд знаходить достатньо підстав щодо його затвердження.

Одночасно в судовому засідання розглянуто клопотання Лівобережної ОДПІ м. Дніпропетровська №17812/10/10-020 від 27.06.2013р., №824/10/10-020 від 15.07.2013р. про зобов'язання ліквідатора надати податковому органу документи фінансово-господарської діяльності банкрута та не затверджувати звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс до проведення перевірки банкрута.

Відповідно до ст. 2 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, ГПК України, іншими законодавчими актами України.

Згідно ст.1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», сторони у справі про банкрутство - конкурсні кредитори (представники комітету кредиторів), боржник (банкрут).

Статтею ст. 22 ГПК України передбачено, що тільки сторони по справі мають право заявляти клопотання у справі.

Як вбачається з матеріалів справи, Лівобережна ОДПІ м. Дніпропетровська не є кредитором банкрута, та відповідно й стороною у даній справі.

З огляду на викладене, суд позбавлений права розглядати та приймати відповідні рішення за такими клопотаннями.

Одночасно суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до п.78.1.7 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється у разі порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків.

Про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом (п.78.4 ст.78 Податкового кодексу України.

Згідно з п.78.6 ст.78 Податкового кодексу України строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.

Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України регламентовано, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.

Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва -не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків -не більш як на 5 робочих днів.

Відповідно до пункту 11.2 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 року (надалі -Порядок) у зв'язку з припиненням платника податків органи державної податкової служби розпочинають та проводять позапланову документальну перевірку, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): - заяви за ф. N 8-ОПП від платника податків, поданої згідно з пунктом 11.1 цього розділу; - відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи; - відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про закриття відокремленого підрозділу; - судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків.

Пунктом 11.3 Порядку передбачено, що у разі отримання документів згідно з пунктом 11.2 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, органом державної податкової служби приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими підпунктами 11.3.2 та 11.3.3 цього пункту) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі. Призначається та розпочинається перевірка у такі строки: - протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; - протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим, в інших випадках.

Як вбачається з матеріалів справи ухвалу про порушення провадження у справі про банкрутство боржника відповідно до поштового повідомлення про вручення Лівобережна ОДПІ м. Дніпропетровська отримала 01.07.2013р. (а.с.83).

На час розгляду справи Лівобережною ОДПІ м. Дніпропетровська не надано суду доказів проведення позапланової перевірки банкрута в межах визначених законодавством строків та доказів неможливості отримання від банківських установ довідку про рух коштів на рахунках банкрута для проведення перевірки останнього.

Також, в матеріалах справи відсутні докази неналежного виконання ліквідатором своїх обов'язків, зокрема ухилення від виконання законних вимог контролюючого органу тощо.

Згідно до п. 1, ч. 6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст. 46 цього Закону.

Керуючись ст.86 ГПК України, ст.ст.41, 45, 46, п.1, ч. 6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд, -.

УХВАЛИВ:

Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "КОРАЛ КОМПАНІ", м. Дніпропетровськ, Самарський район, вул. Океанська, 2, код ЄДРПОУ 38431980.

Ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "КОРАЛ КОМПАНІ", м. Дніпропетровськ, Самарський район, вул. Океанська, 2 (код ЄДРПОУ 38431980).

Провадження у справі припинити.

Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.

Суддя Д.М. Полєв

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення07.11.2013
Оприлюднено25.11.2013
Номер документу35436420
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/4857/13

Ухвала від 15.10.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 15.10.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 07.11.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 15.10.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 01.11.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 08.10.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 15.07.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Постанова від 10.07.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 25.06.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 19.06.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні