Постанова
від 25.11.2013 по справі 815/7510/13-а
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/7510/13-а

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 листопада 2013 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді - Бойко О.Я.;

розглянувши у скороченому провадженні справу за адміністративним позовом Державного підприємства "Національна енергетична компанія "Укренерго" до Комунального підприємства "Парк культури та відпочинку ім.Горького" про стягнення 6800,00 грн., -

СУТЬ СПОРУ :

Позивач звернувся з адміністративним позовом до Комунального підприємства "Парк культури та відпочинку ім.Горького" про стягнення 6800,00 грн. штрафних санкцій.

В обґрунтування своїх позовних вимог позивач зазначив наступне.

Позивач 28.05.2013 виніс постанову про накладення штрафу №05/10-01-0038.

Згідно з вищезазначеної постанови за порушення законодавства про електроенергетику на КП «Парк культури та відпочинку ім.Горького» згідно з п.п.2, 8 Положення про порядок накладення на суб'єктів господарської діяльності штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.1999 року №1312, накладено штраф у розмірі 6800,00 грн.

Відповідно до п.10 Положення про порядок накладення на суб'єктів господарської діяльності штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання, суб'єкт господарської діяльності повинен сплатити штраф протягом 30 днів з дня винесення постанови про його накладення.

Станом на 13.08.2013 року сума штрафу в розмірі 6800,00 грн. відповідачем не сплачена, що стало підставою для звернення до суду з цим позовом.

Відповідно до ч.1 ст.183-2 КАС України скорочене провадження застосовується в адміністративних справах у випадках, передбачених законом, якщо такі вимоги не стосуються прав, свобод, інтересів та обов'язків третіх осіб.

Ухвалою судді від 01.11.2013 року було відкрите скорочене провадження по адміністративній справі в якій відповідачу було запропоновано надати на адресу суду заперечення проти позову та докази, які у нього є або заяву про визнання позову у десятиденний строк з дня одержання даної ухвали безпосередньо до канцелярії суду або шляхом надіслання поштою.

Станом на 21.11.2013 року на адресу суду не надійшли від відповідача заперечення на позов або заява про визнання позову.

Відповідно до ч.5 ст.183-2 КАС України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача. В даному випадку справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача. До суду не надійшло заперечення відповідача.

Вивчивши матеріали справи, оцінивши наведені позивачем обставини по справі та враховуючи відсутність заперечень з боку відповідача, суд приходить висновку щодо достатності підстав для прийняття законного і обґрунтованого судового рішення в порядку скороченого провадження, без проведення судового засідання та виклику осіб які беруть участь у справі.

ВСТАНОВИВ:

На вимогу прокуратури Малиновського району м. Одеси від 23.01.2013 року державний інспектор з енергетичного нагляду П’янковський П.С., на підставі наказу №05/10-01-0054 від 31.01.2013 року та на підставі направлення №05/10-01-0060 від 01.02.2013 року, провів позапланову перевірку - огляд Комунального підприємства "Парк культури та відпочинку ім.Горького".

Перевірка проводився з 05.02.2013 року по 06.02.2013 року.

За результатами перевірки позивач склав Акт здійснення заходу з державного енергетичного нагляду (контролю) №05/11-20-0010 від 06.02.2013 року.

Відповідно до другого розділу акта перевірки, позивач порушив п.п.1.4, 2.17,2.20, 5.5, 1.12, 3.3, 3.2, 3.5 р.4, п.п.8.2, 8.4, 3.20, 3.16, 1.14, 2.19, 13.1, 13.5, 7.3, 1.19, 2.10, 7.5, 1.16, 6.44, 7.4, 2.3 р.7 Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених Наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258.

На підставі акта перевірки від 06.02.20113 року №05/11-20-0010 позивач прийняв припис про заходи щодо усунення виявлених порушень чинного законодавства №05/11-20-0010 від 06.02.2013 року.

Відповідно до вищевказаного припису позивач зобов'язав відповідача надати план заходів щодо його виконання до 08.03.2013 року та про виконання припису в цілому повідомити до 16.05.2013 року.

Суд встановив, що 24.05.2013 року позивач провів позапланову перевірку відповідача з питань виконання суб'єктами господарювання приписів, розпоряджень, або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виявлених за результатами здійснення заходів з державного енергетичного нагляду, а саме виконання припису від 06.02.2013 року №05/11-20-0010.

За результатами перевірки позивач склав акт перевірки (протокол) №05/11-20-0038 від 24.05.2013 року, яким встановлено, що відповідач не виконав вимоги припису, а саме: п.п.1, 2, 3, 4, 5, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 припису від 06.02.2013 року №05/11-20-0010.

На підставі акту перевірки від 24.05.2013 року №05/11-20-0038 позивач виніс постанову про накладення штрафу на відповідача від 28.05.2013 року №05/10-01-0038.

Згідно з вищезазначеною постановою, за порушення ст.27 Закону України «Про електроенергетику», на відповідача накладено штраф у розмірі 6800 грн.

Як убачається із матеріалів справи, позивач направив постанову про накладення штрафу на адресу відповідача разом із супровідним листом 29.05.2013 року. В цьому листі позивач просив відповідача в термін до 28.06.2013 року повідомити інспекцію Держенергонагляду в Одеській області щодо сплати штрафу.

Суд встановив, що вищезазначену постанову разом із листом відповідач отримав 04.06.2013 року.

Відповідно до п.1.2 розділу 1 Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених Наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258 правила обов'язкові для працівників, що здійснюють експлуатацію електроустановок споживачів, функції керування, регулювання режимів електроспоживання, інспектування електроустановок споживачів, а також підприємств, установ та організацій усіх форм власності, що виконують науково-дослідні, проектно-конструкторські і проектні роботи, виготовлення, постачання, монтаж, налагодження, випробування, діагностику, ремонт електроустановок споживачів.

Відповідно до ч.3 с.27 Закону України «Про електроенергетику» суб'єкти господарської діяльності несуть відповідальність за правопорушення в електроенергетиці: за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень чи приписів національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики та порушення умов ліцензій - штраф у розмірі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно з ч.6 ст.27 Закону України «Про електроенергетику» суми стягнених штрафів зараховуються до Державного бюджету України.

Згідно з ч.2 ст.2 Положення про порядок накладення на суб'єктів господарської діяльності штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.1999 року №1312 штрафи за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання накладаються на суб'єктів господарювання за: ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень, приписів, розпоряджень, інших розпорядчих документів НКРЕ, Державної інспекції з експлуатації електричних станцій і мереж, Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії та порушення умов ліцензій.

Згідно ст.10 Положення про порядок накладення на суб'єктів господарської діяльності штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання суб'єкт господарювання сплачує штраф за порушення законодавства в галузі електроенергетики протягом 30 днів з дня прийняття постанови (розпорядження) про його накладення.

На час розгляду справи відповідачем сума штрафу в розмірі 6800,00 грн. не сплачена.

Згідно з частиною 2 статті19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

На підставі зазначених норм, суд приходить висновку, що заявлені позовні вимоги про стягнення з відповідача 6800,00 грн. штрафних санкцій є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до ст.86 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

З урахуванням встановлених фактів, суд вважає, що позивач довів суду ті обставини, на які посилався в обґрунтування позовних вимог і вони підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до ч.2 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони - суб'єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати, пов'язані із залученням свідків та проведенням судових експертиз.

В даному випадку стягнення судових витрат у розмірі 114,70 грн. необхідно провести шляхом їх безспірного списання із рахунка Комунального підприємства "Парк культури та відпочинку ім.Горького".

У процесі розгляду справи не встановлено інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин.

На підставі викладеного, керуючись Конституцією України, ЗУ «Про електроенергетику», Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів, Положенням про порядок накладення на суб'єктів господарської діяльності штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання, ст.ст. 2, 7, 8, 9, 11, 94, 159-163, 183-2 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Стягнути з Комунального підприємства "Парк культури та відпочинку ім.Горького" (код ЄДРПОУ 05534232, м. Одеса, вул. Космонавтів, 17а) штрафних санкцій в розмірі 6800,00 грн. (шість тисяч вісімсот гривень) на користь Державного Бюджету України (код ЄДРПОУ 37958382, банк одержувач: ГУДКСУ в Одеській області, МФО: 828011, номер рахунку 31117106700381, код бюджетної класифікації 21081100).

3. Стягнути з Комунального підприємства "Парк культури та відпочинку ім.Горького" на користь Державного підприємства "Національна енергетична компанія "Укренерго" (р/р 26004211245001, філія ПАО КБ «Надра», МФО 380764, код ЄДРПОУ 34191066) суму сплаченого судового збору в розмірі 114,70 (сто чотирнадцять),70 грн.

Постанова суду набирає законної сили у порядку, встановленому ст.254 КАС України.

Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова суду за результатами скороченого провадження може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в десятиденний строк з дня отримання копії постанови.

Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.

Суддя: О.Я. Бойко

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.11.2013
Оприлюднено26.11.2013
Номер документу35450212
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/7510/13-а

Постанова від 25.11.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бойко О.Я.

Ухвала від 01.11.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бойко О.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні