Україна
Донецький окружний адміністративний суд
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
19 листопада 2013 р. Справа №805/15634/13-а
приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17
час прийняття постанови: 12 год. 15 хв.
Донецький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Лазарєва В.В.,
за участю секретаря судового засідання Кан О.А.,
представника позивача Доренської Є.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду за адресою: м. Донецьк-52, вул. 50 Гвардійської дивізії, 17, адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «УКР-ЗЕМЛЕРЕСУРСИ» до Управління Держземагентства у місті Макіївці, Макіївської міської ради про визнання протиправною відмови у погодженні та затвердженні проекту землеустрою, зобов'язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
У жовтні 2013 року товариство з обмеженою відповідальністю «УКР-ЗЕМЛЕРЕСУРСИ» звернулося до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Управління Держземагенства у місті Макіївці, Макіївської міської ради про визнання протиправною відмови у погодженні та затвердженні проекту землеустрою, зобов'язання вчинити певні дії.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 01 листопада 2007 року товариство з обмеженою відповідальністю «УКР-ЗЕМЛЕРЕСУРСИ» звернулося до Макіївської міської ради із заявою про надання в оренду строком на 49 років земельної ділянки для будівництва комплексу АЗС по вулиці Донецьке шосе між зупинками громадського транспорту «ДонНАСА» і «Ганзівка» в Червоногвардійському районі м. Макіївки.
В зв'язку із зазначеним був складений акт вибору та обстеження земельних ділянок передбачених під розміщення комплексу АЗС та отриманні відповідні погодження органів земельних ресурсів, природоохоронних, територіальних органів виконавчої влади з питань лісового господарства і санітарно-епідеміологічних органів, органів містобудування і архітектури та охорони культурної спадщини.
На підставі отриманих погоджень, Макіївською міською радою 19.12.2007 за №2059/10, було прийнято рішення про погодження ТОВ «УКР-ЗЕМЛЕРЕСУРСИ» місця розташування та надання дозволу проектування комплексу автозаправної станції на земельній ділянці площею 0,5 га по вулиці Донецьке шосе між зупинками громадського транспорту «ДонНАСА» і «Ганзівка» в Червоногвардійському районі міста.
Рішенням виконкому Макіївської міської ради від 24.12.2008 року №1552/10, затверджені матеріали вибору земельної ділянки, розташованої по вул. Донецьке шосе між зупинками громадського транспорту «ДонНАСА» і «Ганзівка» в Червоногвардійському районі міста для будівництва та обслуговування комплексу автозаправної станції, надана згода на розроблення проекту землеустрою щодо відведення цієї земельної ділянки, ТОВ «УКР-ЗЕМЛЕРЕСУРСИ» зобов'язане укласти відповідний договір на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та подати розроблений проект для його розгляду та затвердження.
На виконання зазначеного рішення між позивачем та КП «Виробниче земельне-кадастрове бюро» був укладений договір про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки від 11.03.2009 №67, згідно якого Виконавець взяв на себе зобов'язання виконати проектно-вишукувальні роботи з розроблення проекту землеустрою щодо відведення вищезазначеної земельної ділянки.
Після отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва та функціонування комплексу автозаправної станції, розташованої по вул. Донецьке шосе між зупинками громадського транспорту «ДонНАСА» і «Ганзівка» у Червоногвардійському районі м. Макіївки, ТОВ «УКР-ЗЕМЛЕРЕСУРСИ» звернулося до Відповідачів для затвердження проекту землеустрою.
22.05.2013 управління Держземагенства у м. Макіївці Донецької області, листом за №01-1250-13 відмовило у погодженні проекту землеустрою. Підставою для відмови стало те, що рішення Макіївської міської ради від 24.12.2008 №1552/10 втратило чинність та необхідність проведення аукціону, оскільки набуття права оренди земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється виключно на аукціонах.
Макіївська міська рада також надала відмову у погодженні проекту землеустрою, посилаючись у листі від 19.06.2013 №13-01307-15/03/7 на те, що набуття права оренди земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється виключно на аукціонах.
ТОВ «УКР-ЗЕМЛЕРЕСУРСИ» вважає, що такі відмови не ґрунтується на законі, а бездіяльність управління Відповідачів порушують його права на отримання земельної ділянки у користування, що зумовило його звернення до суду з зазначеним позовом.
Представник позивача у судовому засіданні позовну заяву підтримала, наполягала на задоволенні позовних вимог, надала пояснення аналогічні викладеним у позовній заяві.
Представники відповідачів в судове засідання не прибули, про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином. 19.11.2013 року надали письмові заперечення в яких зазначили про відсутність підстав для задоволення позову.
Заслухавши пояснення представника позивача, розглянувши подані сторонами документи та матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та заперечення проти нього, дослідивши докази наявні в матеріалах справи, суд встановив наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.
Частиною 2 ст. 17 КАС України передбачено, юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Відповідно до п. 1 Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, затверджене указом Президента України №445/2011 від 08.04.2011 року (далі - Положення), Держземагенство України є центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів та топографо-геодезичної і картографічної діяльності, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України, входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин та топографо-геодезичної і картографічної діяльності.
Держземагенство України відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, бере участь у погодженні документації із землеустрою, організовує та проводить в установленому законодавством порядку державну експертизу проектів землеустрою, документації з оцінки земель, а також матеріалів і документації державного земельного кадастру та надає за результатами її проведення відповідні висновки (п.п.22 п. 4 Положення).
Держземагенство України здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, містах, а також через міськрайонні, міжміські, міжрайонні територіальні органи (п. 7 Положення).
Відповідно до Положення про управління (відділ) Держземагенства в місті, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.05.2012 №258, Управління (Відділ) Держземагентства в місті (далі - Управління) є територіальним органом Державного агентства земельних ресурсів України. Управління згідно пунктів 1,3,3 цього Положення підпорядковане Держземагенству України та Головному управлінню Держземагенства у Донецькій області. Завданням Управління є реалізація повноважень Держземагенства України на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці та відповідно до покладених на нього завдань, серед іншого, у межах визначених законодавством, погодження документації із землеустрою.
Відповідно до п. 14 Положення, управління (Відділ) є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в установах Казначейства України, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.
В місті Макіївці Донецької області територіальним органом Держземагенства України є управління Держземагенства у місті Макіївці Донецької області.
Таким чином, відповідач-1 є суб'єктом владних повноважень, який в даних правовідносинах реалізує повноваження територіального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів.
Відповідно до вимог ст. 123 Земельного кодексу України, особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.
Умови і строки розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок визначаються договором, укладеним замовником з виконавцем цих робіт відповідно до типового договору. Типовий договір на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки затверджується Кабінетом Міністрів України.
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 1861 цього Кодексу.
Так, частиною першою цієї норми передбачено, що проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх категорій та форм власності підлягає обов'язковому погодженню з територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що здійснює реалізацію державної політики у сфері земельних відносин.
Розробник подає на погодження до органу, визначеного в частині першій цієї статті, за місцем розташування земельної ділянки оригінал проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а до органів, зазначених у частинах другій і третій цієї статті, - завірені ним копії проекту (ч. 4 ст. 1861 ЗК України).
Територіальний орган центрального органу виконавчої влади, що здійснює реалізацію державної політики у сфері земельних відносин, згідно ч. 5 ст. 1861 ЗК України, зобов'язаний протягом десяти робочих днів з дня одержання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (копії такого проекту) безоплатно надати свої висновки про його погодження або відмову в такому погодженні.
Підставою для відмови у погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише невідповідність його положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівній документації (ч. 13 ст. 123, ч. 6 ст. 1861 ЗК України).
Відмова відповідача-1 у погодженні проекту землеустрою, викладена у листі від 22.05.2013 №01-1250-13, не містить у собі висновків про те, що проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки не відповідає вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівній документації.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Те, що рішення виконкому Макіївської міської ради від 24.12.2008 №155/10 на теперішній час втратило чинність в зв'язку з тим, що відповідно до п. 5 рішення строк його дії один рік не може бути підставою для відмови у погодженні проекту землеустрою з наступних підстав.
Як встановлено судом, пункт 5 зазначеного рішення встановлює строк дії дозволу, а не рішення в цілому. Договір на розробку проекту землеустрою був укладений у березні 2009 року, розроблення проекту було також розпочато у березні 2009 року, тобто в період дії дозволу на таке розроблення.
Відповідно до ч. 3 ст. 26 Закону України «Про землеустрій», взаємовідносини замовників і розробників документації із землеустрою регулюються законодавством України і договором.
Пункт 2 ч. 7 ст. 118 ЗК України передбачає, проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб'єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін.
Отже законодавець не омежує строки виготовлення проекту землеустрою.
Крім цього, рішенням Конституційного суду України від 16.00.2009 р. №7-рп/2009, встановлено, що ненормативні правові акти органу місцевого самоврядування є актами одноразового застосування, вичерпують свою дію фактом їхнього виконання.
Таким чином Відповідач 1 зробив помилковий висновок про те, що рішення виконкому Макіївської міської ради від 24.12.2008 року №1552/10 на сьогодні втратило чинність, оскільки повністю ще не виконане.
Також, Відповідач 1 зазначив те, що передача в оренду земельних ділянок, які перебувають у державній або комунальній власності, здійснюються виключно на аукціонах.
Таку ж позицію зайняв і Відповідач 2, при наданні відмови у погодженні проекту землеустрою, викладеної у листі від 19.06.2013 №13-01307-15/03/7.
Втім вважати таку підставу для відмови у погодженні та затвердженні проекту землеустрою законною не можливо з огляду на наступне..
Відповідно до ч. 1 ст. 13 Конституції України, земля є об'єктом права власності українського народу, від імені якого це право здійснюють органи державної влади і органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією, іншими законодавчими актами.
Зі змісту статті 12 Земельного кодексу України вбачається, що розпорядження землями територіальної громади міста, у тому числі надання їх у користування, належить до повноважень міської ради та здійснюється відповідно до вимог цього кодексу.
До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать, зокрема, управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад (стаття 29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).
Згідно зі статтею 124 ЗК України, в редакції, чинній на момент прийняття рішення виконкомом Макіївської міської ради від 19.12.2007 №2059/10 «Про погодження місця розташування та дозвіл проектування комплексу автозаправної станції ТОВ «УКР-ЗЕМЛЕРЕСУРСИ», передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.
В подальшому редакцію статті 124 ЗК України було змінено та зазначено про необхідність проведення торгів при передачі ділянки в оренду.
Разом з тим, відповідно до абзацу 3 пункту 1 Розділу Х Перехідних положень Земельного кодексу України, у разі прийняття відповідними органами рішення про погодження місця розташування об'єкта або про надання дозволу на розроблення проекту відведення земельної ділянки до 1 січня 2008 року передача в оренду таких земельних ділянок із земель державної та комунальної власності здійснюється без проведення земельних торгів (аукціонів).
Вказаний абзац діє протягом двох років з дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння будівництву», що вступив в силу 14 жовтня 2008 року.
Тобто, відповідно до змісту вказаної норми Земельного кодексу України, прийняття відповідними органами рішення про погодження місця розташування об'єкта або про надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки, які фактично направленні на узгодження сторонами в порядку, визначеному законодавством, що діяло на момент виникнення цих відносин, однієї із істотних умов договору оренди землі - об'єкту оренди (місця розташування та розміру земельної ділянки), яка є складовою при визначенні розміру орендної плати, виключає в подальшому необхідність проведення земельних торгів (аукціону), метою яких є формування найвигіднішої ціни оренди.
Аналогічна позиція міститься в ухвалі Вищого адміністративного суду України від 26.09.2013 по справі за №К/99991/21706/12.
Відповідно до статті 58 Конституції України, закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Цей принцип є гарантією стабільності суспільних відносин, у тому числі між державою і юридичною особою. Він гарантує впевненість фізичних та юридичних осіб у тому, що їхнє теперішнє становище не буде погіршено прийняттям нового закону чи іншого нормативно-правового акта.
Таким чином, враховуючи приписи ст. 58 Конституції України, а також те, що позивач звернувся із заявою про передачу в оренду земельної ділянки в листопаді 2007 року, рішення про погодження місця розташування земельної ділянки виконкомом Макіївської міської ради було прийнято у грудні 2007, підготовка та розроблення документів, необхідних для встановлення розміру та місця розташування земельної ділянки для зазначення в договорі оренді було розпочато у листопаді 2007 року, передача в оренду земельної ділянки площею 0,5 га по вулиці Донецьке шосе між зупинками громадського транспорту «ДонНАСА» і «Ганзівка» в Червоногвардійському районі міста Макіївки повинна здійснюватися згідно із чинним на момент звернення законодавством, відповідно до якого не передбачалась необхідність проведення земельних торгів.
Отже, необхідність проведення аукціону при передачі земельної ділянки в оренду не може бути підставою для відмови у погодженні проекту землеустрою. Інших підстав відмови у погодженні проекту землеустрою відповідачі не зазначали та не посилалися на невідповідність проекту землеустрою вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.
За таких обставин, відповідачі порушили приписи частини 13 ст. 123 та ч. 6. ст. 1861 ЗК України, які передбачають лише одну підставу для відмови у затвердженні проекту землеустрою - його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.
Крім цього, відповідачем-2 була порушена процедура розгляду заяви ТОВ «УКР-ЗЕМЛЕРЕСУРСИ» від 07.05.3013, питання викладені в заяві не були розглянуті, як того вимагає закон.
Згідно до ст. 19 Конституції України, ст. 24. Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Так, за вимогами пункту 34. ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», до повноважень міських рад належить вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин, які розглядаються виключно на пленарних засіданнях.
Відповідач-2 не розглянув питання щодо затвердження проекту землеустрою на пленарному засіданні, а надав лише лист від 19.06.2013 №13-01307-15/03/7 про неможливість затвердження проекту, чим порушив приписи ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Відповідно до ч.1 ст. 9 КАС України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У відповідності до ч. 3 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди, у тому числі, перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).
Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
З урахуванням наведеного суд вважає, що відповідачі не довели правомірності своїх дій щодо відмови у погодженні та затвердженні проекту землеустрою.
За таких обставин суд переходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог товариства з обмеженою відповідальністю «УКР-ЗЕМЛЕРЕСУРСИ».
Разом з тим, позивач просить зобов'язати відповідача-1 погодити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки товариству з обмеженою відповідальністю «УКР-ЗЕМЛЕРЕСУРСИ» для будівництва та функціонування комплексу автозаправної станції, розташованої по вул. Донецьке шосе між зупинками громадського транспорту «ДонНАСА» і «Ганзівка» у Червоногвардійському районі м. Макіївки.
У відповідності до вищевказаних приписів законодавства, що регулюють земельні правовідносини, питання та відповідні рішення щодо погодження проекту землеустрою стосовно відведення земельної ділянки є безпосередньо повноваженнями територіальних органів Держземагенства, в даному випадку управління Держземагенства у місті Макіївці Донецької області.
З урахуванням наведеного, а також враховуючи можливе існування інших перешкод, суд не може перебирати на себе повноваження Держземагенства, а тому вважає необхідним захистити порушені права позивача шляхом зобов'язання Управління Держземагенства у місті Макіївці Донецької області повторно розглянути заяву про погодження проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки товариству з обмеженою відповідальністю «УКР-ЗЕМЛЕРЕСУРСИ» для будівництва та функціонування комплексу автозаправної станції, розташованої по вул. Донецьке шосе між зупинками громадського транспорту «ДонНАСА» і «Ганзівка» у Червоногвардійському районі м. Макіївки, з урахуванням встановлених судом обставин.
Зважаючи на часткове задоволення позовних вимог, судові витрати підлягають стягненню з Державного бюджету на користь позивача, відповідно до задоволених вимог.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 2, 9, 24, 71, 94, 160, 167, 184, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Позов товариства з обмеженою відповідальністю «УКР-ЗЕМЛЕРЕСУРСИ» до Управління Держземагентства у місті Макіївці, Макіївської міської ради про визнання протиправною відмови у погодженні та затвердженні проекту землеустрою, зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити частково.
Визнати протиправними дії Управління Держземагенства у місті Макіївці Донецької області щодо відмови у погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки товариству з обмеженою відповідальністю «УКР-ЗЕМЛЕРЕСУРСИ» для будівництва та функціонування комплексу автозаправної станції, розташованої по вул. Донецьке шосе між зупинками громадського транспорту «ДонНАСА» і «Ганзівка» у Червоногвардійському районі м. Макіївки.
Зобов'язати Управління Держземагенства у місті Макіївці Донецької області повторно розглянути заяву про погодження проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки товариству з обмеженою відповідальністю «УКР-ЗЕМЛЕРЕСУРСИ» для будівництва та функціонування комплексу автозаправної станції, розташованої по вул. Донецьке шосе між зупинками громадського транспорту «ДонНАСА» і «Ганзівка» у Червоногвардійському районі м. Макіївки, з урахуванням встановлених судом обставин.
Визнати протиправними дії Макіївської міської ради щодо відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки товариству з обмеженою відповідальністю «УКР- ЗЕМЛЕРЕСУРСИ» для будівництва та функціонування комплексу автозаправної станції, розташованої по вул. Донецьке шосе між зупинками громадського транспорту «ДонНАСА» і «Ганзівка» у Червоногвардійському районі м. Макіївки.
Зобов'язати Макіївську міську раду розглянути на пленарному засіданні питання про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки товариству з обмеженою відповідальністю «УКР-ЗЕМЛЕРЕСУРСИ» для будівництва та функціонування комплексу автозаправної станції, розташованої по вул. Донецьке шосе між зупинками громадського транспорту «ДонНАСА» і «Ганзівка» у Червоногвардійському районі м. Макіївки.
В задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.
Стягнути з Державного бюджету України на користь товариства з обмеженою відповідальністю «УКР-ЗЕМЛЕРЕСУРСИ» (ідентифікаційний код: 35174885) понесені судові витрати у розмірі 34 (тридцять чотири) грн. 41 коп.
Постанова прийнята у нарадчій кімнаті та проголошено її вступну та резолютивну частини 19 листопада 2013 року.
Постанова виготовлена у повному обсязі 22 листопада 2013 року.
Постанова набирає законної сили у строк та у порядку, що визначені статтею 254 КАС України, і може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецькій окружний адміністративний суд у порядку, визначеному статтею 186 КАС України, шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя Лазарєв В.В.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.11.2013 |
Оприлюднено | 27.11.2013 |
Номер документу | 35476158 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Лазарєв В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні