копія ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11 листопада 2013 р. Справа № 804/13280/13-а Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Парненко В.С., розглянувши у місті Дніпропетровську в порядку скороченого провадження адміністративну справу за адміністративним позовом Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Дафмі» про тимчасову заборону діяльності,-
ВСТАНОВИВ:
08.10.2013 р. Державна екологічна інспекція у Дніпропетровській області (надалі - позивач) звернулась до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Дафмі» (надалі - відповідач) з наступними позовними вимогами:
1. Тимчасово заборонити (зупинити) діяльність з експлуатації джерел утворення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря без дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАФМІ» (код ЄДРПОУ 19363455, вул. Праці, 6, м. Дніпропетровськ, 49126; юридична адреса: вул. Робоча, 160, м. Дніпропетровськ, 49008);
2. Тимчасово заборонити (зупинити) діяльність щодо утворення та розміщення відходів без ліміту на утворення та розміщення відходів Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАФМІ» (код ЄДРПОУ 19363455, вул. Праці, 6, м. Дніпропетровськ, 49126; юридична адреса: вул. Робоча, 160, м. Дніпропетровськ, 49008).
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що виявлені в ході перевірки факти являються грубим порушенням природоохоронного законодавства, а отже такі дії є забороненими та підлягають тимчасовому зупиненню.
Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України скорочене провадження застосовується в адміністративних справах щодо застосування у випадках, передбачених законом, заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), якщо вони можуть бути застосовані виключно за судовим рішенням.
Відповідач заперечень на позовну заяву не надав. Ухвалу про відкриття провадження у справі направлено на адресу відповідача, що вказана у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, проте 29.10.2013 р. конверт повернувся на адресу суду у зв'язку із неврученням.
Відповідно до частини 11 статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України розписку про одержання повістки (повістку у разі неможливості вручити її адресату чи відмови адресата її одержати) належить негайно повернути до адміністративного суду. У разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Суд вважає, що вжив усі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача про розгляд справи та реалізації ним права судового захисту своїх прав та інтересів. За таких підстав, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними у ній матеріалами, оскільки при підготовці справи до розгляду дотримано вимоги Кодексу адміністративного судочинства України щодо належного повідомлення сторін у справі про розгляд справи.
Згідно пункту 2 частини 5 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, передбаченого для надання заперечень або заяви про визнання позову, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.
Проаналізувавши матеріали адміністративного позову та додані до нього документи, суд приходить до висновку, що позовна заява підлягає задоволенню, з наступних підстав.
Державна екологічна інспекція у Дніпропетровській області здійснює свою діяльність на підставі положення про Державну екологічну інспекцію в Автономній республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, яке затверджено наказом Міністерства екології та природних ресурсів України № 429 від 04.11.2011р.
Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначено Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та Наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 10 вересня 2008 р. № 464 «Про затвердження Порядку організації та проведення перевірок суб'єктів господарювання щодо дотримання вимог природоохоронного законодавства».
Відповідно до Порядку організації та проведення перевірок суб'єктів господарювання щодо дотримання вимог природоохоронного законодавства, планова перевірка здійснюється відповідно до квартального плану діяльності органу Держекоінспекції і проводиться за наказом органу Держекоінспекції.
Аналогічні підстави проведення планового заходу щодо здійснення державного контролю закріплено в ст. 5 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».
Відповідно до статті 1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.
При цьому відповідно до Положення про Державну екологічну інспекцію, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року N 454/2011Державна екологічна інспекція України (Держекоінспекція України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів України. Держекоінспекція України входить до системи органів виконавчої влади та утворюється для забезпечення реалізації державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.
Відповідно 4 Положення Держекоінспекція України відповідно до покладених завдань, зокрема, здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням центральними органами виконавчої влади та їх територіальними органами, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог законодавства про охорону атмосферного повітря щодо наявності та додержання дозволів на викиди забруднюючих речовин (підпункт "г" пункту 2 частини 4 Положення).
Відповідно до пункту 7 Положення Держекоінспекція України здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, морські екологічні інспекції (Азовська, Азово-Чорноморська, Північно-Західного регіону Чорного моря).
Відповідно до частини 5 статті 4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування.
Таким чином, Державна екологічна інспекція у Дніпропетровській області, як суб'єкт владних повноважень мала правові підстави для звернення до адміністративного суду з вказаним позовом.
Судом встановлено, що з 02.09.2013 р. по 20.09.2013 р. Державною екологічною інспекцією у Дніпропетровській області проведено планову перевірку дотримання вимог природоохоронного законодавства України ТОВ «ДАФМІ».
За результатами перевірки складено Акт перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства в галузі охорони атмосферного повітря, водних і земельних ресурсів щодо поводження з відходами та небезпечними хімічними речовинами, який підписаний відповідачем без зауважень.
Відповідно до проведеної перевірки встановлені наступні порушення.
Так, в ході візуального обстеження підприємства та за аналізом наданих документів встановлено, що на підприємстві в наявності наступні джерела утворення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря: 2 дробеструйні установки, 2 установки для нанесення і сушіння клею, 1 змішувач, 4 шліфувальних верстати, 1 сито, 9 гідравлічних пресів (наприсовка фрикційної суміші), 4 гідравлічних преса, З сверлильних верстати, 1 фарбувальний комплекс, 2 галтовочних барабани, 2 токарних верстати, 1 фрезерний верстат, 1 машина для змішування клею, 8 інфрачервоних обіграчів, тощо. В 2013 році на підприємстві проведені роботи з інвентаризації джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря згідно договору з ТОВ НВП «Екосфера». Однак станом на час проведення перевірки підприємством не зареєстровано звіт інвентаризації джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря в установленому порядку, дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря відсутній, журнали первинної облікової документації у сфері охорони атмосферного повітря не ведуться, статистична звітність по формі 2-ТП (повітря) не складається розрахунок податкового зобов'язання з екологічного податку за викиди стаціонарними ожередами викидів не здійснюється.
За аналізом наданих до перевірки матеріалів та в ході обстеження виробничих приміщень ТОВ «ДАФМІ» встановлено, що на підприємстві експлуатується газоочисне устаткування (ГОУ), однак паспорти газоочисного устаткування не розроблені, контроль ефективності роботи газоочисних установок не проводиться.
Водопостачання та водовідведення на задоволення госпобутових потреб підприємства здійснюється з мереж міськводоканалу за наявністю договору № 5735. Облік забору води з мереж міськводоканалу здійснюється лічильником, журнали первинної облікової документації у сфері водопостачання та водовідведення не ведуться, контроль якості стічних вод не проводиться, статистична звітність 2-ТП(водгосп) не складається.
При візуальному огляді встановлено, що територія підприємства не в повному обсязі обладнана твердим покриттям, зливова поверхня спланована частково, очисні споруди зливових стоків відсутні, збирання зливових вод не здійснюється, відведення зливових стічних вод здійснюється по рельєфу місцевості.
Згідно ст. 10 Закону України «Про охорону атмосферного повітря», визначені зобов'язання підприємств, установ, організацій та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та діяльність яких пов'язана з впливом фізичних та біологічних факторів на його стан, зокрема: здійснювати організаційно-господарські, технічні та інші заходи щодо забезпечення виконання вимог, передбачених стандартами та нормативами екологічної безпеки у галузі охорони атмосферного повітря, дозволами на викиди забруднюючих речовин тощо; вживати заходів щодо зменшення обсягів викидів забруднюючих речовин і зменшення впливу фізичних факторів; здійснювати контроль за обсягом і складом забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, і рівнями фізичного впливу та вести їх постійний облік.
Частиною 5 ст. 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» визначено, що викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, який видається територіальним органом спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань екології та природних ресурсів за погодженням із територіальним органом спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони здоров'я.
Відповідно до статті 12 Закону України "Про охорону атмосферного повітря" господарська чи інші види діяльності, пов'язані з порушенням умов і вимог до викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря і рівнів впливу фізичних та біологічних факторів на його стан, передбачених дозволами, може бути обмежена, тимчасово заборонена (зупинена) або припинена відповідно до законодавства.
Згідно ст. 24 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» об'єкти, що шкідливо впливають або можуть вплинути на стан навколишнього природного середовища, види та кількість шкідливих речовин, що потрапляють у навколишнє природне середовище, види й розміри шкідливих фізичних та біологічних впливів на нього підлягають державному обліку. Підприємства, установи та організації проводять первинний облік у галузі охорони навколишнього природного середовища і безоплатно подають відповідну інформацію органам, що ведуть державний облік у цій галузі. Збір, обробка і подання відповідним державним органам зведеної статистичної звітності про обсяги викидів, скидів забруднюючих речовин, використання природних ресурсів, виконання завдань по охороні навколишнього природного середовища та іншої інформації, ведення екологічних паспортів здійснюється в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Стаття 29 зазначеного закону визначає, що висновок державної екологічної експертизи є обов'язковим для виконання. Позитивний висновок державної екологічної експертизи є підставою для відкриття фінансування всіх програм і проектів. Реалізація програм, проектів і рішень без позитивного висновку державної екологічної експертизи забороняється.
Отже, позивач прийшов до висновку, що у зв'язку з тим, що виявлені факти являються грубим порушенням природоохоронного законодавства, діяльність щодо експлуатації стаціонарних джерел, які здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря без дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАФМІ», забороняється законом і підлягає безумовній тимчасовій забороні (зупиненню).
В ході перевірки встановлено, що на підприємстві утворюються наступні види відходів: відпрацьовані ртутьвмісні лампи, відходи абразивно-металевого пилу, відпрацьовані абразивні круги, відходи тари та пакувальних матеріалів, відходи браку колодок, макулатура, відпрацьовані зварювальні електроди, відпрацьована оргтехніка та інші технологічні відходи. Інвентаризація відходів, що утворюються при діяльності підприємства відсутня, норми утворення, їх склад, властивості та ступінь небезпечності для навколишнього природного середовища не визначено, дозволи на розміщення відходів та ліміти на утворення та розміщення відходів на 2013 рік відсутні. Технічні паспорти відходів відсутні, первинний поточний облік кількості відходів, які можуть утворюватись на підприємстві (за формою 1- ВТ) не ведеться, статистична звітність у сфері поводження з відходами не складається, розрахунок податкового зобов'язання з екологічного податку за розміщення відходів не здійснюється.
Передача відходів здійснюється відповідно до наступних договорів: від 22.05.13 № 751 з ТДВ «Дніпрокомунтранс» щодо вивезення та захоронення твердих побутових відходів; від 02.10.12 з ТОВ «Центр Меркурій» щодо передачі ртутьвмісних відходів. Крім того, підприємством ТОВ «ДАФМІ» згідно п. 3.1 договору від 17.04.12 № 145 з ТОВ «Центр Меркурій» здійснюється транспортування відпрацьованих ламп на приймальний пункт ТОВ «Центр Меркурій»», при цьому ліцензія на транспортування небезпечних відходів у ТОВ «ДАФМІ» відсутня, що є порушенням ст. 9 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», ст. 34 Закону України «Про відходи».
Договори на передачу інших видів відходів для їх подальшої утилізації та акти виконаних робіт на розгляд не надано.
Вимоги Постанови КМУ від 26.07.01 №915 «Про затвердження системи збирання, заготівлі та утилізації відходів як вторинної сировини» не виконуються.
Роботи з проведення ідентифікації підприємства як об'єкта підвищеної небезпеки не виконані, свідоцтво про Державну реєстрацію об'єкта підвищеної небезпеки або висновок Держгірпромнагляду підприємством не одержано.
Плани ліквідації та локалізації аварійних ситуацій на підприємстві відсутні.
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про відходи», у сфері поводження з відходами встановлюються такі нормативи: граничні показники утворення відходів у технологічних процесах; питомі показники утворення відходів, використання та втрат сировини у технологічних процесах; інші нормативи, передбачені законодавством.
Нормативи у сфері поводження з відходами, розробляються відповідними міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями за погодженням із уповноваженими органами виконавчої влади у сфері поводження з відходами.
Відповідно до ст.17 Закону України «Про відходи» визначені обов'язки суб'єктів господарської діяльності у сфері поводження з відходами. Суб'єкти господарювання, які в установленому порядку визначені виконавцями послуг на вивезення побутових відходів на певній території, здійснюють їх роздільне збирання. Суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами укладають договори з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів на певній території, на якій знаходиться об'єкт утворення відходів.
Державному обліку та паспортизації підлягають в обов'язковому порядку всі відходи, що утворюються на території України і на які поширюється дія цього Закону. Державний облік та паспортизація відходів здійснюються у порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України. Система і форми звітності, порядок надання і використання відповідної інформації про відходи, а також порядок перегляду їх номенклатури розробляються на основі державного класифікатора відходів і затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері статистики, за поданням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища та інших заінтересованих центральних органів виконавчої влади (ст. 26 зазначеного закону).
Відповідно до статті 32 Закону України «Про відходи» заборонено вести будь-яку господарську діяльність, пов'язану з утворенням відходів, без одержання від уповноважених органів виконавчої влади у сфері поводження з відходами лімітів на обсяги утворення та розміщення відходів.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про відходи» зберігання та видалення відходів здійснюються в місцях, визначених органами місцевого самоврядування з врахуванням вимог земельного та природоохоронного законодавства, за наявності спеціальних дозволів, у яких визначені види та кількість відходів, загальні технічні вимоги, заходи безпеки, відомості щодо утворення, призначення, методів оброблення відповідно до встановлених лімітів та умови їх зберігання.
Розміщення відходів дозволяється лише за наявності спеціального дозволу на визначених місцевими радами територіях у межах установлених лімітів з додержанням санітарних і екологічних норм способом, що забезпечує можливість їх подальшого використання як вторинної сировини і безпеку для навколишнього природного середовища та здоров'я людей.
Відповідно до ст. 20-2 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» до компетенції центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, у сфері охорони навколишнього природного середовища належить обмеження чи зупинення (тимчасове) діяльності підприємств і об'єктів незалежно від їх підпорядкування та форми власності, якщо їх експлуатація здійснюється з порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, вимог дозволів на використання природних ресурсів, з перевищенням нормативів гранично допустимих викидів впливу фізичних та біологічних факторів і лімітів скидів забруднюючих речовин.
Статтею 55 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» встановлено, що суб'єкти права власності на відходи повинні вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для їх утилізації, знешкодження або розміщення.
Відповідно до ст. 66 зазначеного закону при проектуванні й експлуатації господарських та інших об'єктів, діяльність яких може шкідливо впливати на навколишнє природне середовище, розробляються і здійснюються заходи щодо запобігання аваріям, а також ліквідації їх шкідливих екологічних наслідків.
Суб'єкт господарської діяльності ідентифікує об'єкти підвищеної небезпеки відповідно до кількості порогової маси небезпечних речовин. Нормативи порогової маси небезпечних речовин встановлюються Кабінетом Міністрів України. Порядок ідентифікації, форма та зміст оповіщення про її результати визначаються Кабінетом Міністрів України. На основі ідентифікаційних даних Кабінет Міністрів України затверджує класифікацію об'єктів підвищеної небезпеки і порядок їх обліку (ст. 9 Закону України «Про об'єкти підвищеної небезпеки»).
Отже, позивач прийшов до висновку, що у зв'язку з тим, що виявлені факти являються грубим порушенням природоохоронного законодавства, діяльність щодо утворення та розміщення відходів без ліміту на утворення та розміщення відходів та експлуатація джерел утворення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря без дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАФМІ», забороняється законом і підлягає безумовній тимчасовій забороні (зупиненню). На час проведення перевірки у відповідача були відсутні дозволи на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та затверджених у встановленому законом порядку лімітів на утворення та розміщення відходів.
Згідно з ст.12 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» господарська чи інші види діяльності, пов'язані з порушенням умов і вимог до викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря і рівнів впливу фізичних та біологічних факторів на його стан, передбачених дозволами, може бути обмежена, тимчасово заборонена (зупинена) або припинена відповідно до законодавства.
Вказана норма координується також з нормою статті 50 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», де зазначено, що діяльність фізичних та юридичних осіб, що завдає шкоду навколишньому природному середовищу, може бути припинена за рішенням суду.
Відповідачем не надано до суду доказів того, що порушення, виявлені під час перевірки, перестали існувати або усунуті.
Враховуючи вищенаведені обставини, суд дійшов до висновку про наявність підстав для задоволення позову.
Крім того суд роз'яснює відповідачу, що у відповідності до частин 12-13 ст. 183-2 КАС України особа має право подати заяву про скасування заходів реагування, застосованих судом за результатом розгляду справи, передбаченої пунктом 5 частини першої цієї статті, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).
Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Керуючись статтями 160-163, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Дафмі» про тимчасову заборону діяльності,- задовольнити.
Тимчасово заборонити (зупинити) діяльність з експлуатації джерел утворення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря без дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАФМІ» (код ЄДРПОУ 19363455, вул. Праці, 6, м. Дніпропетровськ, 49126; юридична адреса: вул. Робоча, 160, м. Дніпропетровськ, 49008).
Тимчасово заборонити (зупинити) діяльність щодо утворення та розміщення відходів без ліміту на утворення та розміщення відходів Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАФМІ» (код ЄДРПОУ 19363455, вул. Праці, 6, м. Дніпропетровськ, 49126; юридична адреса: вул. Робоча, 160, м. Дніпропетровськ, 49008).
В порядку розподілу судових витрат стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Дафмі» на користь Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області судовий збір в розмірі 34,41 грн. (тридцять чотири гривні 41 коп.).
Постанова підлягає негайному виконанню.
Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною відповідно до статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки. Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.
Суддя В.С. Парненко
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.11.2013 |
Оприлюднено | 29.11.2013 |
Номер документу | 35565037 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Парненко Вікторія Станіславівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Парненко Вікторія Станіславівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні