Ухвала
від 29.11.2013 по справі 826/18760/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

   ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А про залишення позовної заяви без руху м. Київ 29 листопада 2013 року                                                                      № 826/18760/13-а Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Кротюк О.В., ознайомившись з позовною заявою         Державної екологічної інспекції у місті Києві до      Товариства з обмеженою відповідальністю "Пента-Офіс" про  тимчасову заборону (зупинення) діяльності, В С Т А Н О В И В: Позовна заява підлягає залишенню без руху з наступних підстав. Суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою (ч.1 ст.108 КАС України). Статтею 106 КАС України встановлено вимоги до позовної заяви. Зокрема, у позовній заяві зазначається зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів. Відповідно до ч.5 ст.105 КАС України, адміністративний позов суб'єкта владних повноважень може містити інші вимоги у випадках, встановлених законом. Частинами 2, 4 статті 50 КАС України передбачено наступне. Позивачем в адміністративній справі можуть бути громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, підприємства, установи, організації (юридичні особи), суб'єкти владних повноважень. Громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, їх об'єднання, юридичні особи, які не є суб'єктами владних повноважень, можуть бути відповідачами лише за адміністративним позовом суб'єкта владних повноважень: 1) про тимчасову заборону (зупинення) окремих видів або всієї діяльності об'єднання громадян; 2) про примусовий розпуск (ліквідацію) об'єднання громадян; 3) про примусове видворення іноземця чи особи без громадянства з України; 4) про обмеження щодо реалізації права на мирні зібрання (збори, мітинги, походи, демонстрації тощо); 5) в інших випадках, встановлених законом. Частиною 5 статті 4  Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» передбачено, що повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Згідно змісту позовних вимог, позивач, відповідно до ч.5 ст.4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», просить суд тимчасово заборонити (зупинити) діяльність ТОВ «Пента-Офіс»; заборонити ТОВ «Пента-Офіс» господарську діяльність без дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, без дозволу на розміщення відходів на 2013 рік, ліміту на утворення та розміщення відходів на 2013 рік. Таким чином, зважаючи на те, що ч.5 ст.4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» передбачено право органу державного нагляду (контролю) звернутися до суду з вимогами про повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг, позивачем заявлено ж вимоги про заборону (зупинення) діяльності суб'єкта господарювання в цілому. З огляду на вказане суд дійшов висновку про те, що заявлені позовні вимоги не відповідають ч.ч.4,5 статті 105 КАС України. А відтак, позивачем не виконано вимоги ст. 106 КАС України. Зазначені недоліки можуть бути виправлені шляхом внесення доповнень до позовної заяви із приведенням позовних вимог у відповідність із ч.ч.4,5 статті 105 КАС України, шляхом їх формулювання з урахуванням вимог ч.5 ст.4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності». Керуючись ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя Окружного адміністративного суду міста Києва, - У Х В А Л И В: 1.Залишити позовну заяву Державної екологічної інспекції у м.Києві без руху. 2.Встановити позивачу строк до 16 грудня 2013 року для усунення недоліків позовної заяви. 3.Попередити позивача про наслідки недотримання вимог ухвали про залишення позовної заяви без руху, передбачені п. 1 ч.3 ст. 108 КАС України. Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції у порядку та строки встановлені ст.ст. 185-187 КАС України та набирає законної сили у порядку та строки, встановлені статтею 254 КАС України.           Суддя                                                                                                О.В. Кротюк

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення29.11.2013
Оприлюднено29.11.2013
Номер документу35617941
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/18760/13-а

Постанова від 05.03.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Петрик І.Й.

Постанова від 27.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кротюк О.В.

Ухвала від 29.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кротюк О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні