ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
ПОСТАНОВА
Іменем України
26 листопада 2013 р. (10:35) Справа №801/10476/13-а
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Алексєєвої Т.В., при секретарі судового засідання Павленко Н.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Державної податкової інспекції у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим
до Товариства з обмеженою відповідальністю "ІК "Лідер-Україна"
про стягнення
за участю:
від позивача не з'явився;
відповідач - не з'явився,
Обставини справи: Державна податкова інспекція у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "ІК "Лідер-Україна" про стягнення заборгованості у загальній сумі 349391,96 грн., а саме з податку на додану вартість у сумі 120777,50 грн., з податку на прибуток підприємств у сумі 2067,50 грн., з орендної плати з юридичних осіб у сумі 226546,96 грн.
Позивач у судове засідання 26.11.2013 року не з'явився, надав клопотання про розгляд справи без участі представника, позовні вимоги підтримав у повному обсязі.
Відповідач у судове засідання не з'явився, письмових заперечень на позов суду не надав, про час, день та місце розгляду справи сповіщений належним чином - судовою повісткою, яка направлена рекомендованою кореспонденцією (а.с. 27), але конверт повернувся з відміткою пошти "про закінчення терміну зберігання" (а.с. 26), відповідно до ч. 11 ст. 35 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів для з'ясування обставин по справі, враховуючи, що адміністративна справа має бути розглянута і вирішена протягом розумного строку, суд вважає можливим, на підставі ч. 6 ст. 71, ст. 128 КАС України, розглядати справу за наявними у ній матеріалами.
Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши надані докази, суд
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІК "Лідер-Україна" зареєстровано у якості юридичної особи, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с. 10-11).
Товариство з обмеженою відповідальністю ІК Лідер-Україна" знаходиться на обліку в Державній податковій інспекції у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим за № 14525, що підтверджується довідкою від 10.10.20131 року (а.с. 12).
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Правила оподаткування товарів або послуг, що переміщуються через митний кордон України, визначаються цим Кодексом, крім оподаткування ввізним (імпортним) митом або вивізним (експортним) митом, які встановлюються Митним кодексом України та іншими законами з питань митної справи.
Відповідно до п.п. 16.3., 16.1.4. ст. 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи;
Відповідно до положень ст. 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.
Грошове зобов'язання щодо суми податкових зобов'язань з податку, що підлягає утриманню та сплаті (перерахуванню) до бюджету в разі нарахування/виплати доходу на користь платника податку - фізичної особи, вважається узгодженим податковим агентом або платником податку, який отримує доходи не від податкового агента, в момент виникнення податкового зобов'язання, який визначається за календарною датою, встановленою розділом IV цього Кодексу для граничного строку сплати податку до відповідного бюджету.
Згідно до п.57.1 ст.57 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Матеріали справи свідчать про те, що 11..08.2011 р. співробітниками Державної податкової служби проведена позапланова невиїзна перевірка ТОВ "ІК "Лідер - Україна", код ЄДРГІОУ 35174591 з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.07.2008р. по 30.06.2011 р.
В ході перевірки встановлені порушення пп.2.3.1 п. 2.3 ст. 2, п.4.1 ст.4. п.п.7.3.1. п.7.3. ст.7 Закону України "Про податок на додану вартість" №168/97-ВР від 03.04.1997р. (зі мінами та доповненнями), в результаті чого занижено податок на додану вартість всього у сумі 96622,00 грн., у тому числі по періодах: за січень 2009 р. у сумі 5012,00 гри., за лютий 2009 р. у сумі 1387,00 грн., за березень 2009 р. у сумі 2575,00 грн., за квітень 2009 р. у сумі 906,00 грн.. за травень 2009 р. у сумі 906,00 грн., за червень 2009 р. у сумі 700,00 грн., за липень 2009 р. у сумі 600,00 грн.. за серпень 2009 р. 1251,00 грн.. за вересень 2009 р. у сумі 2470,00 грн., за жовтень 2009 р. у сумі 906,00 грн., за листопад 2009 р. у сумі 906,00 грн., за грудень 2009 р. у сумі 37184,00 грн., за січень 2010 р. у сумі 4050,00 грн., за квітень 2010 р. у сумі 6524,00 грн., за травень 2010 р. у сумі 11020,00 грн., за червень 2010 р. у сумі 2138,00 грн.. за липень 2010 р. у сумі 2585,00 грн., за серпень 2010 р. у сумі 4634,00 грн., за вересень 2010 р. у сумі 3418,00 гри., за жовтень 2010 р. у сумі 2233,00 грн., за листопад 2010 р. у сумі 3382,00 грн., за грудень 2010 р. у сумі 1835,00 грн.
За результатами перевірки був складений акт перевірки № 9931/23-7 від 11.08.2011р.. на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення № 0008772301 від 18.08.2011р. на суму 120777,50 грн., у т.ч. за основним платежем 96622.00 грн., за штрафними санкціями 24155,50 грн., яке вручено посадовій особі відповідача під підпис 18.08.2011 року (а.с. 13).
Вказане податкове повідомлення - рішення не оскаржено, до теперішнього часу сума заборгованості не сплачена.
Судом встановлено, що 11.08.2011 р. співробітниками Державної податкової служби проведена позапланова невиїзна перевірка ТОВ "ІК "Лідер - Україна", код ЄДР110У 35174591 з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.07.2008р. по 30.06.2011 р.
В ході перевірки встановлені порушення пп. 4.1.1. п. 4.1, ст. 4, п. 5.1. ст. 5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" №283/97-ВР від 22.05.1997р. (із змінами та доповненнями), в результаті чого встановлено заниження податку на прибуток всього у сумі 1654,00 грн., у тому числі по періодах: 3 квартал 2009 р. у сумі 1654,00грн.
За результатами перевірки був складений акт перевірки № 9931/23-7 від 11.08.2011р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення за № 0008762301 від 18.08.2011р. на суму 2067,50 грн., у т.ч. за основним платежем 1654,00 грн., за штрафними санкціями 413,50 грн., яке вручено посадовій особі відповідача під підпис 18.08.2011 року (а.с. 13).
Вказане податкове повідомлення - рішення не оскаржено, до теперішнього часу сума заборгованості не сплачена.
Судом встановлено, що 11.08.2011 р. співробітниками Державної податкової служби проведена позапланова невиїзна перевірка ТОВ "ІК "Лідер - Україна", код ЄДРПОУ 35174591 з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.07.2008р. по 30.06.2011 р.
В ході перевірки встановлені порушення ст.2. ст.5 ст. 13, ст. 14. ст. 15 Закону України від 03.07.1992 р. № 2535-ХІІ "Про плату за землю", ст. 13, 15, 21, 25 Закону України від 06.10.1998 р. № 161-ХІУ "Про оренду землі", нараховане податкове зобов'язання по орендній плати за земельні ділянки державної та комунальної власності у сумі 188930,88 грн., у тому числі за період з 12.02.2009 р. по 31.12.2009 р. у сумі 67399,20 грн., за період з 01.01.2010 р. по 31.12.2010 р. у сумі 81021,12 грн., за період з 01.01.2011 р. по 30.06.2011 у сумі 40510,56 грн.
За результатами перевірки був складений акт перевірки № 9931/23-7 від 11.08.2011р. на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення за № 0008782301 від 18.08.2011р. на суму 226546,96 грн.. у т.ч. основним платежем 188930,88 грн., за штрафними санкціями 37616,08 грн., яке вручено посадовій особі відповідача під підпис 18.08.2011 року (а.с. 14).
Вказане податкове повідомлення - рішення не оскаржено, до теперішнього часу сума заборгованості не сплачена.
Відповідно до пп. 14.1.39 п.14.1 ст. 14 Податкового кодексу України грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Підпунктом 14.1.156 п.14.1 ст. 14 Податкового кодексу України передбачено, що податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством.
Згідно пп. 14.1.175 іт.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Пункт 14.1.175. Податкового кодексу встановлює, що податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Згідно п. 59.1. ст. 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Відповідно до п. 59.5. ст. 59 Податкового кодексу України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.
У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Згідно ст. 59 Податкового кодексу України позивачем була сформована податкова вимога № 452-22 від 02.07.2013 року, податкова вимога була направлена на адресу відповідача рекомендованою кореспонденцією, але відправлення повернулось з відміткою "адресат вибув".
Відповідно до ч. 11 ст. 10 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.
Згідно до положень п.п. 20.1.18 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Згідно даних Державної податкової інспекції у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим відповідач не має відкритих розрахункових рахунків в установах банку.
Відповідачем у порядку ч. 1 ст. 71 КАС України не надано доказів сплати заборгованості.
Суд вважає, що за таких обставин позовні вимоги підлягають задоволенню.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ІК "Лідер - Україна" (код ЄДРПОУ 35174591, 95017, АР Крим, м. Сімферополь, пр. Кірова, 37-А) суму коштів у розмірі 349391,96 грн., а саме податкову заборгованість:
- з податку на додану вартість у сумі 120777,50 грн. (код платежу 3014010100, р/р 31114029700002 в ГУ ДКСУ АР Крим, м. Сімферополь, код ЄДРПОУ 38040558, МФО 824026);
- з податку на прибуток приватних підприємств у сумі 2067,50 грн. (код платежу 3011021000, р/р 31112009700002 в ГУ ДКСУ в АР Крим, м. Сімферополь, код ЄДРПОУ 38040558, МФО 824026);
- з орендної плати з юридичних осіб у сумі 226546,96 грн. (код платежу 5213050206, р/р 33218812700005 в ГУ ДКСУ в АР Крим. м. Сімферополь, код ЄДРПОУ 38040558, МФО 824026).
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Алексєєва Т.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 26.11.2013 |
Оприлюднено | 03.12.2013 |
Номер документу | 35663535 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Алексєєва Т.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Алексєєва Т.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні