Постанова
від 02.12.2013 по справі 825/4188/13-а
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 825/4188/13-а

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 грудня 2013 року м. Чернігів

Чернігівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Падій В.В., розглянувши в приміщенні суду в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом заступника прокурора м. Чернігова в інтересах Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до акціонерного товариства закритого типу "АРС" про стягнення штрафу за правопорушення на ринку цінних паперів, -

В С Т А Н О В И В:

12.11.2013 заступник прокурора м. Чернігова звернувся до суду в інтересах Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку з адміністративним позовом до акціонерного товариства закритого типу "АРС" (далі - АТЗТ "АРС" ) про стягнення штрафу за правопорушення на ринку цінних паперів в розмірі 1700 грн. Свої вимоги мотивує тим, що постановою від 16.05.2013 № 969-ЦД-5-Е за нерозміщення АТЗТ "АРС" регулярної річної інформації за 2011 рік на веб-сайті загальнодоступної інформаційної бази даних ДКЦПФР про ринок цінних паперів за адресою: www.stockmarket.gov.ua. накладено штраф у розмірі 1700 грн. Вказану постанову відповідач, в установленому законодавством України порядку, не оскаржував, штраф до Державного бюджету України добровільно не сплатив. Відповідно до частини 8 статті 11 Закону України „Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" штрафи, накладені Центральним територіальним департаментом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, стягуються в судовому порядку.

Відповідно до частини 3 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України суд вжив всі належні заходи для повідомлення відповідача рекомендованим листом за адресою, вказаною у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, про відкриття скороченого провадження.

Судові документи повернулись до суду з відміткою "за закінченням терміну зберігання".

Частиною 11 статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Розглянувши подані документи і матеріали, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позов належить задовольнити повністю, зважаючи на таке.

Судом встановлено, що 17.04.2013 заступником директора Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку Грищенко І.С. складено акт № 982-ЦД-5-Е про правопорушення на ринку цінних паперів, яким встановлено нерозміщення "АТЗТ АРС" регулярної річної інформації за 2011 рік на веб-сайті загальнодоступної інформаційної бази даних ДКЦПФР про ринок цінних паперів за адресою: www.stockmarket.gov.ua. (а.с.6).

22.02.2013 директором Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку Жупаненком В.М. винесено постанову про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів (а.с.7) та постановою від 16.05.2013 № 969-ЦД-5-Е за не розміщення "АТЗТ АРС" регулярної річної інформації за 2011 рік на веб-сайті загальнодоступної інформаційної бази даних ДКЦПФР про ринок цінних паперів за адресою: www.stockmarket.gov.ua., накладено штраф у розмірі 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян - 1700 грн. (а.с.10).

Даючи правову оцінку обставинам вказаної справи, суд зважає на наступне.

Правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні визначаються Законом України від 30.10.1996 року № 448/96-ВР „Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" (далі - Закон № 448/96-ВР).

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 1 Закону України 448/96-ВР державне регулювання ринку цінних паперів - здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.

В частині 1 статті 5 Закону № 448/96-ВР закріплено, що державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством.

Закон № 448/96-ВР в статті 6 встановлює, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР) є державним колегіальним органом, підпорядкованим Президенту України, підзвітним Верховній Раді України. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку складається з Комісії як колегіального органу та центрального апарату.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи.

Відповідно до частини 1,4 статті 40 Закону України від 23.02.2006 №3480-IV "Про цінні папери та фондовий ринок" регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Річна інформація про емітента є відкритою і в обсязі, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, підлягає оприлюдненню емітентом не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, зокрема, шляхом розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Згідно з пунктом 1 глави 7 розділу V Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19 грудня 2006 року № 1591 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 лютого 2007 року за № 97/13364 емітенти цінних паперів зобов'язані розкривати регулярну річну інформацію (далі - річна інформація) у повному обсязі відповідно до вимог цього розділу.

Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 11 Закону № 448/96-ВР за нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів накладається штраф у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Порядок та строки розгляду Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку справ про порушення громадянами, посадовими особами та юридичними особами вимог законодавства на ринку цінних паперів, визначають Правила розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджені рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку 16.10.2012 №1470 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 05 листопада 2012 року за № 1855/22167 (далі - Правила №1470).

Відповідно до пункту 5 Розділу I Правил №1470 уповноважені особи Комісії в межах своїх повноважень зобов'язані в кожному випадку виявлення правопорушення вжити всіх необхідних заходів для документального закріплення факту правопорушення, всебічно, повно та об'єктивно дослідити обставини справи, а також своєчасно застосувати передбачені законодавством санкції.

Відповідно до пункту 1,2 Розділу IIV Правил №1470 уповноважена особа при виявленні правопорушення виносить постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів. Справа про правопорушення порушується з дати винесення постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів. Уповноваженою особою про вчинення правопорушення складається акт про правопорушення на ринку цінних паперів.

Розглянувши справу про правопорушення, уповноважена особа приймає рішення у справі. Рішення уповноваженої особи у справі оформлюється у вигляді постанови (пункту 1 Розділу VII Правил №1470).

Пунктом 2 Розділу 18 Правил №1470 штраф має бути сплачений юридичною особою не пізніше ніж через п'ятнадцять днів з дати отримання ним постанови.

Згідно статті 11 Закону № 448/96-ВР рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення штрафу може бути оскаржено в суді. У разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем в установленому законодавством України порядку, штраф до Державного бюджету України добровільно не сплачено. постанову про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів відповідач не оскаржував, а отже вона є чинною на момент розгляду даної справи.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги заступника прокурора м. Чернігова в інтересах Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до акціонерного товариства закритого типу "АРС" про стягнення штрафу за правопорушення на ринку цінних паперів, необхідно задовольнити, оскільки вони є законні та обґрунтовані, а штраф підлягає стягненню з відповідача до Державного бюджету України.

Керуючись статтями 122, 158 - 163, 167, Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Позовні вимоги заступника прокурора м. Чернігова в інтересах Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до акціонерного товариства закритого типу "АРС" " про стягнення штрафу за правопорушення на ринку цінних паперів- задовольнити повністю.

Стягнути з акціонерного товариства закритого типу "АРС" (ідентифікаційний код 21396982, адреса: (14000 м. Чернігів, вул. Шевченка,5) в дохід Державного бюджету України (по коду бюджетної класифікації 21081100: отримувач: УДКСУ, балансовий рахунок 3111, символ банку 106) штраф за правопорушення на ринку цінних паперів у розмірі 1700 (одна тисяча сімсот) грн.

Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку є остаточною. Постанова суду може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду в порядку, передбаченому частинами 8-10 статті 183-2 та статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя В.В.Падій

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.12.2013
Оприлюднено04.12.2013
Номер документу35673436
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —825/4188/13-а

Постанова від 02.12.2013

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Падій В.В.

Ухвала від 12.11.2013

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Падій В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні