9.5
ПОСТАНОВА
Іменем України
25 листопада 2013 року Справа № 812/6432/13-а
Луганський окружний адміністративний суд у складі
головуючого судді: Смішливої Т.В.,
при секретарі судового засідання: Скляровій І.А.,
за участю представників сторін
від позивача: Скурідін В.О. (дов. № 1186 від 29.07.2013),
від відповідача: Подоляк І.П. (дов. № 1066 від 06.02.2013,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Відділу освіти Сєвєродонецької міської ради до Кремінської об'єднаної державної фінансової інспекції, державної фінансової інспекції в Луганській області про скасування п. 2 вимоги про усунення порушень від 26.06.2013 № 830-14/1084, -
ВСТАНОВИВ:
22 липня 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Відділу освіти Сєвєродонецької міської ради до Кремінської об'єднаної державної фінансової інспекції про визнання незаконним та скасування окремих положень акту ревізії від 20.05.2013 та скасування п. 2 вимоги про усунення порушень від 26.06.2013 № 830-14/1084
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що Кремінською ОДФІ проведено ревізію фінансово-господарської діяльності відділу освіти Сєвєродонецької міської ради за період з 01.01.2011 по 01.02.2013. Результати даної ревізії викладено в акті від 20.05.2013 № 830-21/007. Вказаним актом встановлено витрачання коштів на реконструкцію зовнішнього електропостачання, які нібито знаходяться не у комунальній власності, а є власністю ТОВ «ЛЕО» за відсутності договорів на постачання електроенергії до об'єкта Відділу освіти Сєвєродонецької міської ради - дошкільного навчального закладу № 9 розташованого за адресою м. Сєвєродонецьк вул. Федоренко, 29. Фактично відділом освіти Сєвєродонецької міської ради із залученням підрядних організацій за рахунок коштів місцевого бюджету проведено реконструкцію систем електропостачання шляхом створення нового об'єкту, який у подальшому передано безкоштовно у власність ТОВ «ЛЕО» рішенням від 30.05.2013 № 261.
Позивач вважає, що відділ освіти Сєвєродонецької міської ради має право за рахунок коштів місцевого бюджету створювати нові об'єкти. Крім того, дошкільний навчальний заклад № 9 розташований за адресою м. Сєвєродонецьк вул. Федоренко, 29 з 2006 року перебував у власності відділу освіти Сєвєродонецької міської ради та на час проведення ревізії з комунальної власності не відчужувався.
Позивач просив суд визнати незаконним та скасувати розділу акту ревізії та п. 2 вимоги про усунення порушень від 26.06.2013 № 830-14/1084, підстав для відкриття провадження в частині вимог позивача про визнання незаконним та скасування розділу «Реконструкція мережі зовнішнього електропостачання комунального дошкільного навчального закладу (ясла-садок») комбінованого типу № 9 «Орлятко» акту ревізії фінансово-господарської діяльності Відділу освіти Сєвєродонецької міської ради за період з 01.01.2011 по 01.02.2013 від 20.05.2013 № 830-21/007, а також визнати незаконним та скасувати п. 2 вимоги про усунення порушень від 26.06.2013 № 830-14/10
Ухвалою суду від 23.07.2013 відкрито провадження в адміністративній справі за позовом Сєвєродонецької міської ради до Кремінської об'єднаної державної фінансової інспекції в частині визнання незаконними та скасування п. 2 вимоги про усунення порушень від 26.06.2013 № 830-14/10.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, надав пояснення, аналогічні викладеним у позові.
Представники відповідачів позовні вимоги не визнали, пояснили, що термін реконструкція передбачає перебудову введених в експлуатацію в установленому порядку об'єктів будівництва з метою удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та проживання, якості послуг, зміну основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність, функціональне призначення, геометричні розміри тощо). Рішенням Сєвєродонецької міської ради від 09.12.2010 № 40 „Про передачу у власність ТОВ „Луганське енергетичне об'єднання" мереж електропостачання, що знаходяться у комунальній власності територіальної громади м. Сєвєродонецька Луганської області та живлять об'єкти відділу освіти Сєвєродонецької міської ради" передано безкоштовно з комунальної власності територіальної громади м. Сєвєродонецька у власність ЛЕО, у тому числі передано мережі зовнішнього електропостачання комунального дошкільного навчального закладу (ясла-садок») комбінованого типу № 9 «Орлятко». На час прийняття рішення про виділення коштів з місцевого бюджету на реконструкцію мережі зовнішнього електропостачання ДНЗ № 9 перебували у власності ТОВ «ЛЕО». На створення нового об'єкту мереж зовнішнього електропостачання ДНЗ № 9 кошти з місцевого бюджету відділу освіти Сєвєродонецької міської ради не виділялись. Відділ освіти з березня 2012 року не мав договірних взаємовідносин з ТОВ „ЛЕО" на постачання електроенергії для живлення будівлі по вул. Федоренко, буд.29. Крім того, будівля Відділу освіти, розташована за адресою вул. Федоренко, 29, з лютого 2012 передана в оренду ТОВ «МарКхім», а згідно листів відділу освіти Сєвєродонецької міської ради та Сєвєродонецької міської ради комунальний дошкільний навчальний заклад № 9 за адресою м. Сєвєродонецьк вул. Федоренко, 29 взагалі не створювався, останній не має установчих документів, не реєструвався у встановленому законом порядку та ніколи не діяв. У зв'язку з викладеним просили у задоволенні позовних вимог відмовити за необґрунтованістю.
Вислухавши пояснення представників сторін, дослідивши надані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до наступного.
З матеріалів справи вбачається, що відповідно Плану роботи Кремінської об'єднаної державної фінансової інспекції (далі - Кремінська ОДФІ) на І квартал 2013 року та на підставі направлення на проведення ревізії від 18.02.2013 №40 посадовими особами Кремінської ОДФІ проведено ревізію фінансово-господарської діяльності відділу освіти Сєвєродонецької міської ради за період з 01.01.2011 по 01.02.2013, якою встановлено оплату Відділом освіти Сєвєродонецької міської ради у травні-грудні 2012 року робіт з реконструкції системи зовнішнього електропостачання ДНЗ № 9 за рахунок бюджетних коштів по КФКВ 070101 «Дошкільні заклади освіти» на суму 251257,04 грн. при тому, що з березня 2011 року мережі зовнішнього електропостачання ДНЗ № 9 на підставі рішення Сєвєродонецької міської ради від 09.12.2010р. № 40 знаходились у власності ТОВ „Луганське енергетичне об'єднання", а з лютого 2012 року будівля ДНЗ № 9 за адресою м. Сєвєродонецьк вул. Федоренко, 29 передана в оренду ТОВ «МарКхім». Тобто, вказані кошти витрачено не для забезпечення діяльності дитячого дошкільного закладу, а для забезпечення діяльності сторонньої юридичної особи - ТОВ «ЛЕО» чим порушено вимоги п. 1, 3, 20 «Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228.
Результати ревізії викладено в акті від 20.05.2013 № 830-21/007. (Т ІІ а.с. 87-234)
За результатами розгляду матеріалів ревізії 26.06.2013 Кремінською об'єднаною державною фінансовою інспекцією прийнято вимогу № 830-14/10, якою зобов'язано Відділ освіти Сєвєродонецької міської ради відобразити дебіторську заборгованість за юридичною особою щодо якої здійснено безпідставні витрати. Провести претензійно-позовну роботу з контрагентом та стягнути матеріальну шкоду (збитки) на загальну суму 245990,04 грн. В іншому випадку стягнути з осіб, винних у безпідставному покритті за рахунок бюджетних коштів витрат сторонніх юридичних та фізичних осіб на суму 245990,04 грн., шкоду у порядку та розмірі, встановленому ст. 130 Кодексу законів про працю України. (п. 2 Вимоги) (Т. І а.с. 43-46)
Судом встановлено, що рішенням Сєвєродонецької міської ради № 353 від 14.09.2006 прийнято у комунальну власність територіальної громади м. Сєвєродонецька дитячій садок № 9 за адресою: м. Сєвєродонецьк вул. Федоренко, 29, що перебуває на балансі ВАТ «СПЗ» та передано вказаний об'єкт на баланс відділу освіти Сєвєродонецької міської ради. (Т. І а.с. 53)
Згідно письмових пояснень начальника відділу Сєвєродонецької міської ради Башкатова О.В. від 03.04.2013 будівлю дитячого садка № 9 за адресою: м. Сєвєродонецьк вул. Федоренко, 29 передано у 2006 році в аварійному стані, у зв'язку з чим навчальний заклад в експлуатацію не введено, статутні документи для ДНЗ № 9 не розроблялись та не реєструвались. (Т. ІІ а.с. 57) Вказане також підтверджено листом Сєвєродонецької міської ради від 12.04.2013 № 2658. (Т. ІІ а.с. 19)
Рішенням Сєвєродонецької міської ради № 40 від 09.12.2010 передано безкоштовно мережі електропостачання з комунальної власності територіальної громади м. Сєвєродонецька, що живлять об'єкти відділу освіти Сєвєродонецької міської ради, у власність ТОВ „Луганське енергетичне об'єднання" згідно додатку (об'єкт ДНЗ № 9 за адресою м. Сєвєродонецьк вул. Федоренко, 29 зазначено за № 5 у додатку до рішення міськради). (Т. ІІ а.с. 254-257)
Вказане рішення Сєвєродонецької міської ради фактично виконано 31.03.2011 після складання та підписання акту приймання-передачі мережі електропостачання представниками ТОВ „Луганське енергетичне об'єднання" та начальником відділу освіти Сєвєродонецької міської ради. (Т. ІІ а.с. 248-251)
При цьому у п. 5 акту приймання-передачі мережі електропостачання зазначено об'єкт відділу освіти ДНЗ № 9 (ясла-садок «Орлятко») за адресою м. Сєвєродонецьк вул. Федоренко, 29, ТП-46, кількісні та якісні характеристики кабелю.
У зв'язку з цим посилання позивача на наявність рішення Сєвєродонецької міської ради № 252 від 11.02.2011 про внесення змін до рішення Сєвєродонецької міської ради № 40 від 09.12.2010 та виключення з переліку об'єктів, що передаються у власність ТОВ «ЛЕО» мережі електропостачання ДНЗ № 9 (ясла-садок «Орлятко») за адресою м. Сєвєродонецьк вул. Федоренко, 29 суд до уваги не приймає як неналежний доказ. (Т. ІІ а.с. 242)
Вищевказана копія рішення Сєвєродонецької міської ради не містить обов'язкових реквізитів, а на запит ревізора листом від 18.05.2013 ТОВ «ЛЕО» повідомило про відсутність у товариства рішення Сєвєродонецької міської ради № 252 від 11.02.2011 (Т. ІІ а.с. 284), крім того, Сєвєродонецькою міською радою надано рішення № 252, яке датовано 24.02.2011 та стосується затвердження звіту щодо виконання міського бюджету за 2010 рік, а не мереж електропостачання дошкільного навчального закладу № 9 розташованого за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Федоренко, 29. (Т. ІІ а.с. 293)
Також судом встановлено, що 01.12.2011 між відділом освіти Сєвєродонецької міської ради та ТОВ «МарКхім» укладено договір оренди № 03, предметом якого є передача в оренду будівлі з господарськими спорудами площею 971 м2 за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Федоренко, 29, яка знаходиться на балансі відділу освіти Сєвєродонецької міської ради для розміщення дитячого дошкільного виховного закладу. Відповідно до п. 10.1 договір вступає в силу з моменту підписання акту приймання-передачі приміщення і діє 2 роки та 364 дні. (Т. ІІ а.с. 51-53)
Згідно акту обстеження технічного стану дитячого садка № 9 за адресою: м. Сєвєродонецьк вул. Федоренко, 29, складеного 09.01.2012, приміщення знаходиться у незадовільному стані, кабель вводу подачі електроенергії, внутрішня електропроводка демонтовані. (Т. ІІ а.с. 55)
Акт приймання-передачі приміщення за адресою: м. Сєвєродонецьк вул. Федоренко, 29 підписано між відділом освіти м. Сєвєродонецьк вул. Федоренко, 29 та ТОВ «МарКхім» 01.02.2012, у зв'язку з чим договір оренди діє з 01.02.2012 до 31.01.2015. (Т. ІІ а.с. 54)
Відділом освіти Сєвєродонецької міської ради 02.02.2012 направлено до Сєвєродонецьких МЕМ ТОВ «ЛЕО» лист № 277, яким повідомило електропостачальну організацію про те, що будівля за адресою: м. Сєвєродонецьк вул. Федоренко, 29 передана в оренду ТОВ «МарКхім», у зв'язку з чим відділ освіти просить виключити ДНЗ № 9 з переліку закладів освіти за договором на постачання електроенергії № 51 від 15.12.2011, однак, обсяги постачання електроенергії залишити у повному обсязі. (Т. ІІ а.с. 14)
ТОВ «МарКхім» 20.02.2012 укладено з ТОВ „Луганське енергетичне об'єднання" договір № 220 про постачання електричної енергії до будівлі за адресою: м. Сєвєродонецьк вул. Федоренко, 29. (Т. ІІ а.с. 60-74) При цьому, як вбачається з додатку до договору «однолінійна схема електропостачання об'єкта споживача» ТП-46 та зовнішні мережі електропостачання до точки обліку належать відокремленому підрозділу ТОВ „Луганське енергетичне об'єднання" - Сєвєродонецьким МЕМ, а від точки обліку електроенергії - ТОВ «МарКхім» (Т. ІІ а.с. 72)
Аналізуючи вказані докази суд приходить до висновку, що на час передачі будівлі ДНЗ № 9 за адресою: м. Сєвєродонецьк вул. Федоренко, 29 в оренду електропостачання до вказаної будівлі здійснювалось, а відтак, зовнішні мережі електропостачання були придатні до експлуатації.
Листом № 1170 від 12.07.2012 начальник відділу освіти Сєвєродонецької міської ради Башкатов О.В. звернувся до голови Сєвєродонецької міської ради з проханням виділити кошти у сумі 20998,66 грн. для здійснення робіт по розробці робочого проекту для реконструкції системи зовнішнього електропостачання ДНЗ№ 9 за адресою: м. Сєвєродонецьк вул. Федоренко, 29 за КФК 070101 «Дошкільні заклади освіти» КЕКВ 2143 «Реконструкція інших об'єктів». (Т. ІІ а.с. 235-237)
Рішенням Сєвєродонецької міської ради від 24.07.2012 № 1897 „Про внесення змін до міського бюджету на 2012 рік" (Додаток 4) збільшені асигнування Відділу освіти по спеціальному фонду (бюджет розвитку) на липень 2012 року по КФК 070101 «Дошкільні заклади освіти», КЕКВ 2143 «Реконструкція інших об'єктів» на реконструкцію інших об'єктів на суму 20999,00 гривень.
Листом від 08.10.2012 №т 1655/1 начальник відділу освіти Сєвєродонецької міської ради Башкатов О.В. звернувся до голови Сєвєродонецької міської ради з проханням про виділення коштів у сумі 218268,00 грн. для реконструкції системи зовнішнього електропостачання дошкільного навчального закладу № 9, розташованого по вул. Федоренка, 29 м. Сєвєродонецьк. До вищезазначеного листа додано зведений кошторисний розрахунок вартості на суму 218268,00 гривень. (Т. ІІ а.с. 238)
Рішенням Сєвєродонецької міської ради від 25.10.2012 № 2089 „Про внесення змін до міського бюджету на 2012 рік" (Додаток 4) Відділу освіти збільшені асигнування по спеціальному фонду (бюджет розвитку) на жовтень 2012 року по КФК 070101 «Дошкільні заклади освіти» КЕКВ 2143 «Реконструкція інших об'єктів» на реконструкцію інших об'єктів на суму 218268,00 гривень.
Крім того, листом від 05.12.2012 № 2001 начальник відділу освіти Сєвєродонецької міської ради Башкатов О.В. звернувся до голови Сєвєродонецької міської ради з проханням про виділення коштів у сумі 11213,00 грн. для здійснення пусконалагоджувальних робіт системи зовнішнього електропостачання дошкільного навчального закладу № 9, розташованого по вул. Федоренка, 29 м. Сєвєродонецьк по КФК 070101 «Дошкільні заклади освіти» КЕКВ 2143 «Реконструкція інших об'єктів». (Т. І а.с. 129)
Суд вважає за необхідне зазначити, що на час звернення начальника відділу освіти Сєвєродонецької міської ради з вищевказаними листами до голови Сєвєродонецької міської ради з проханнями виділити кошти для реконструкції системи зовнішнього електропостачання дошкільного навчального закладу № 9, розташованого по вул. Федоренка, 29 м. Сєвєродонецьк, зазначений об'єкт вже знаходився в оренді у ТОВ «МарКхім» строком до 31.01.2015. Листи не містять посилань на наявність економічного обґрунтування необхідності проведення реконструкції системи зовнішнього електропостачання дошкільного навчального закладу № 9, розташованого по вул. Федоренка, 29 м. Сєвєродонецьк.
Акт обстеження технічного стану системи електропостачання (внутрішнього та зовнішнього) ДНЗ № 9 від 15.12.2011, на який позивач посилається як на підставу проведення робіт з реконструкції системи зовнішнього електропостачання ДНЗ № 9, та згідно до якого мережі зовнішнього електропостачання не придатні до експлуатації, суд оцінює критично, так як вказаний акт складено вже після виділення коштів з міського бюджету, а також тому, що його складено комісією у складі заступника начальника відділу освіти, енергетика відділу освіти та завідуючої ДНЗ № 9 без залучення фахівців ТОВ „Луганське енергетичне об'єднання", яке на той час вже було власником вказаних мереж. (Т. ІІ а.с. 4)
Крім того, перед прийняттям у власність мереж зовнішнього електропостачання від відділу освіти Сєвєродонецької міської ради фахівцями ТОВ „Луганське енергетичне об'єднання" проведено технічний огляд кабельних мереж, які пропонувались до передачі, зокрема, встановлено, що кабельні мережі та ТП-46 від ДНЗ № 9 за адресою м. Сєвєродонецьк вул. Федоренко, 29 знаходяться у задовільному стані. (Т. ІІ а.с. 277-280)
Роботи з реконструкції системи зовнішнього електропостачання дошкільного навчального закладу № 9, розташованого по вул. Федоренка, 29 м. Сєвєродонецьк здійснювались ТОВ «Вістол» на підставі договорів підряду № 071112-1В/586 від 14.12.2012 та № 071112-2В/597 від 19.12.2012, укладених відділом освіти Сєвєродонецької міської ради. (Т. І а.с. 132-136)
Технічний нагляд за виконанням робіт здійснювало ТОВ фірма «Іліс» на підставі договорів № 18/12/2012/598/2 від 20.12.2012 та № 10/12/2012/598/1 від 20.12.2012, укладених відділом освіти Сєвєродонецької міської ради. (Т. І а.с. 136-137)
Витрачання коштів підтверджено актами прийняття виконаних робіт форми № КБ-2в, довідками про вартість робіт форми № КБ-3, актами здачі-прийняття робіт, платіжними дорученнями про перерахування коштів виконавцям робіт, при цьому у всіх вищевказаних документах зазначено найменування об'єкту як реконструкція системи зовнішнього електропостачання дошкільного навчального закладу № 9, розташованого по вул. Федоренка, 29 м. Сєвєродонецьк (Т. І а.с. 138-152)
Суд вважає за необхідне зазначити, що понять «реконструкція» наведено у ДБН А.2.2-3-2012 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», які набрали чинності з 01.07.2012.
Так, реконструкція - це перебудова введених в експлуатацію в установленому порядку об'єктів будівництва, яка передбачає удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та проживання, якості послуг, зміну основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність, функціональне призначення, геометричні розміри тощо). Реконструкція передбачає збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Тобто, реконструювати можливо лише вже існуючий об'єкт.
На підставі вищенаведених доказів судом встановлено, що на час звернення начальника відділу освіти Сєвєродонецької міської ради до міського голови з листами про виділення коштів та на час їх витрачання у власності відділу освіти Сєвєродонецької міської ради був відсутній об'єкт «мережі зовнішнього електропостачання дошкільного навчального закладу № 9, розташованого по вул. Федоренка, 29 м. Сєвєродонецьк», такий об'єкт перебував у власності ТОВ „Луганське енергетичне об'єднання", а тому витрачання коштів місцевого бюджету на проведення реконструкції системи зовнішнього електропостачання дошкільного навчального закладу № 9, розташованого по вул. Федоренка, 29 м. Сєвєродонецьк, на думку суду є незаконним.
Крім того, з актів прийняття виконаних будівельних робіт ф. КБ 2-в вбачається, що частина робіт виконувалась на об'єкті ТП-46, який з березня 2011 року є власністю ТОВ „Луганське енергетичне об'єднання".
Згідно акту прийняття-передачі від 05.04.2013 відділом освіти Сєвєродонецької міської ради прийнято від ТОВ «Вістол» та введено в експлуатацію об'єкт зовнішнього електропостачання ДНЗ № 9, про що відділом освіти видано наказ № 126/1 від 05.04.2013. (Т. І а.с. 153, 156)
Рішенням Сєвєродонецької міської ради № 2617 від 30.04.2013 передано безкоштовно електрообладнання та мережі електропостачання з комунальної власності територіальної громади м. Сєвєродонецька з балансу відділу освіти Сєвєродонецької міської ради у власність ТОВ „Луганське енергетичне об'єднання" згідно додатку, де серед об'єктів також вказано ДНЗ № 9 за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул.. Федоренка, 29. (Т. І а.с. 57)
При цьому, відповідно до листів ТОВ „Луганське енергетичне об'єднання" від 21.02.2013 та від 21.03.2013 ТОВ „Луганське енергетичне об'єднання" надало свою згоду на прийняття у власність лише електрообладнання, а не готового об'єкту - мережі зовнішнього електропостачання. (Т. І а.с. 51, 52)
Відповідно до статті 7 Бюджетного кодексу України одним з принципів бюджетної системи є принцип цільового використання бюджетних коштів, відповідно до якого бюджетні кошти використовуються тільки на цілі, визначені бюджетними призначеннями та бюджетними асигнуваннями.
Суд вважає необґрунтованим посилання позивача на те, що під час проведення реконструкції системи зовнішнього електропостачання дошкільного навчального закладу № 9, розташованого по вул. Федоренка, 29 м. Сєвєродонецьк ним було створено нову мережу електропостачання ДНЗ № 9, так як кошти з бюджету виділялись лише на реконструкцію, а не на прокладку нової електромережі.
Крім того, під час розгляду справи позивачем не надано суду доказів необхідності створення нової мережі зовнішнього електропостачання ДНЗ № 9 за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул.. Федоренка, 29 на час виділення бюджетних коштів.
Відповідно до ст. ст. 116, 121 Бюджетного кодексу України бюджетним правопорушенням визнається недотримання учасником бюджетного процесу встановленого цим Кодексом та іншими нормативно-правовими актами порядку складання, розгляду, затвердження, внесення змін, виконання бюджету чи звіту про виконання бюджету. Особи, винні у порушенні бюджетного законодавства, несуть цивільну, дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно з законами України.
Враховуючи викладене суд приходить до висновку про необґрунтованість позовних вимог відділу освіти Сєвєродонецької міської ради щодо скасування п. 2 вимоги про усунення порушень від 26.06.2013 № 830-14/1084.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2, 11, 17, 18, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
У задоволенні позовних вимог Відділу освіти Сєвєродонецької міської ради до Кремінської об'єднаної державної фінансової інспекції, Державної фінансової інспекції в Луганській області про скасування пункту 2 вимоги про усунення порушень від 26.06.2013 № 830-14/1084 відмовити за необґрунтованістю.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Постанову в повному обсязі складено 02 грудня 2013 року.
Суддя Т.В. Смішлива
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.11.2013 |
Оприлюднено | 04.12.2013 |
Номер документу | 35694758 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.В. Смішлива
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні