ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
ПОСТАНОВА
Іменем України
22 жовтня 2013 рокуСправа №827/2432/13-а
Окружний адміністративний суд міста Севастополя в складі:
судді - Кравченко М.М.;
при секретарі - Коваль К.М.,
за участю:
представник позивача (Севастопольський міський центр зайнятості) Балдига Тетяна Іванівна довіреність № 3727/08 від 24.10.11 службове посвідчення №162 від 06.03.2009 року;
представник відповідача (Товариство з обмеженою відповідальністю "Промпродсервис") у судове засідання не з'явився, повідомлений належним чином, причини неявки суду не відомі;
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Севастополі адміністративну справу за позовом Севастопольського міського центру зайнятості до Товариства з обмеженою відповідальністю "Промпродсервис" про стягнення заборгованості
ВСТАНОВИВ:
Севастопольський міський центр зайнятості звернувся до суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Промпродсервис" про стягнення заборгованості
Ухвалами Окружного адміністративного суду міста Севастополя від 03 жовтня 2013 р. відкрито провадження в адміністративній справі № 827/2432/13-а, підготовче провадження по справі закінчене, справу призначено до судового розгляду.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, надав пояснення, просив позов задовольнити у повному обсязі.
Відповідач в судове засідання не з`явився, про дату та місце розгляду справи повідомлений у встановленому законом порядку. Про причини неприбуття в судове засідання або про поважність причин неприбуття, відповідач суд не повідомив, письмові заперечення проти позову з посиланням на докази, якими вони обґрунтовуються не надав.
Оскільки до повноважень адміністративних судів не віднесено встановлення фактичного місцезнаходження юридичних осіб або місця проживання фізичних осіб - учасників судового процесу на час вчинення тих чи інших процесуальних дій, суд вважає, що примірники повідомлень про вручення рекомендованої кореспонденції, які повернуті органами поштового зв'язку з позначками "за закінченням терміну зберігання", "адресат не значиться" і таке інше, можуть вважатися належними доказами виконання адміністративним судом обов'язку щодо повідомлення учасників судового процесу про вчинення цим судом певних процесуальних дій.
Відповідно до частини четвертої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
Суд, заслухавши представника позивача, встановивши обставини у справі, дослідивши докази, вважає позов таким, що підлягає задоволенню, з наступних підстав.
Відповідно до пункту 5 частини другої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України.
Відповідно до ст.8 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» від 02.03.2000р. №1533-111 (далі Закон №1533) Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі Фонд) створюється для управління страхуванням на випадок безробіття, провадження збору та акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів, виплати забезпечення та надання соціальних послуг, здійснення інших функцій згідно із цим Законом і статутом Фонду.
Пунктом 3 Прикінцевих положень Закону №1533 установлено, що функції виконавчої дирекції Фонду, які здійснювалися органами державної служби зайнятості відповідно до цього Закону, починаючи з 2013 року покладаються на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, та його територіальні органи.
Статтею 1 Положення про Державну службу зайнятості України, затвердженого Указом Президента України від 16.01.2013р. №19/2013 (далі Положення) передбачено, що Державна служба зайнятості України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері зайнятості населення та трудової міграції.
Згідно Указу Президента України «Про внесення змін в статтю 5 Указу Президента України від 16.01.2013р. №19» від 26.02.2013р. №90 статтю 5 Указу Президента України від 16.01.2013р. №19 «Про державну службу зайнятості України» доповнено пунктом 2, згідно до якого, до завершення здійснення заходів, пов'язаних з утворенням Державної служби зайнятості України та її територіальних органів, виконання їх функцій забезпечується відповідними органами державної служби зайнятості.
Пункти 28 та 30 частини 4 Положення передбачає, що Державна служба зайнятості України відповідно до покладених на неї завдань представляє інтереси Фонду в судових та інших органах; здійснює контроль за використанням коштів Фонду, застосовує в установленому законодавством порядку фінансові санкції та накладає адміністративні штрафи,
Відповідно до п.3 Положення про Севастопольський міський центр зайнятості, затвердженого директором Державного центру зайнятості 09.03.2011р., основною задачею позивача є реалізація державної політики у сфері зайнятості населення, державної та територіальної програм зайнятості і забезпечення незайнятому населенню відповідних гарантій на території міста, аналіз ринку праці; збір страхових внесків, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, у тому числі тих внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав та контроль за їх сплатою.
Відповідно до п.7 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 року №2464-VI стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, здійснюється фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення такої заборгованості або застосування штрафних санкцій. Погашення заборгованості з використанням коштів, що надходять у рахунок сплати єдиного внеску, забороняється.
На період до повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкції, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, та відповідних штрафних санкцій за фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Промпродсервис» як роботодавець зареєстровано в якості платника страхових внесків у виконавчій дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхуванням України на випадок безробіття - її робочому органі - Севастопольському міському центрі зайнятості 22.08.2000 року під №270131713 і, відповідно до п.2 ст.35 Закону №1533, зобов'язаний вчасно та у повному розмірі сплачувати страхові внески, Зазначеним Законом визначено, що страхові внески направляюся до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття і використовуються для фінансування заходів, передбачених загальнодержавною і регіональною програмами зайнятості населення, у т.ч. на виплату матеріальної допомоги безробітних, створення робочих місць і т.п.
Порядок обчислення та сплати страхових внесків на випадок безробіття визначений Інструкцією про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, затвердженої Наказом Міністерства праці та соціальної політики України №339 від 18.12.2000р. (далі - Інструкція).
Згідно з ст.38 Закону № 1533 у разі несвоєчасної сплати страхових внесків або неповної їх сплати страхувальники сплачують суму донарахованих контролюючим органом страхових внесків (недоїмки), штраф та пеню. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, що діяла, на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки (без урахування штрафів) за весь її строк.
Севастопольським міським центром зайнятості, в зв'язку з внесенням рішення засновників юридичної особи щодо припинення юридичної особи, 18.07.2013 року було проведена перевірка правильності нарахування, своєчасності та повноти перерахування страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття за період з 01,04.2006р. до 31.12.2010р. (акт №258 від 18.07.2013р.),
Проведеною Севастопольським міським центром зайнятості перевіркою правильності нарахуванню своєчасності та повноти перерахування страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття встановлено, що на кінець періоду, за який перевіряється підприємство, сума заборгованості за TOB «Промпродсервис» складає 4789,06 грн., з яких: недоїмка зі сплати страхових внесків в розмірі 61,25 грн., пені в розмірі 15,20 грн. та штрафу за неповне перерахування страхових внесків в розмірі 4712,61 грн.
Один примірник акту №258 від 18.07.2013 р. отримав на руки директор TOB «Промпродсервис» А.В. Точилін, про що в акті зроблена відповідна відмітка.
Керуючись ч.4 ст.38 Закону №1533 директором Севастопольського міського центру зайнятості Ільченко В М. було винесено рішення №1 від 30.07.2013р. про стягнення недоїмки зі сплати страхових внесків в розмірі 61,25 грн., пені в розмірі 15,20 грн. та штрафу в розмірі 4712,61 грн., на загальну суму 4789,06 грн.
Рішенням №1 від 30.07.2013 р. відповідачу був наданий десятиденний термін для добровільної сплати заборгованості з дня його отримання. Рішення було відправлено поштою 02.07.2013р. та отримано уповноваженою особою 05.08.2013 р. В добровільному порядку заборгованість відповідачем сплачена не була, чим заподіюється збиток соціально - економічним інтересам держави. У визначеному п.7.5 Інструкції порядку рішення не оскаржувалось.
Зазначені обставини є підставою для задоволення адміністративного позову.
Керуючись, ст. ст. 158-163, 167 КАС України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Промпродсервис» на користь Севастопольського міського центру зайнятості недоїмку зі сплати страхових внесків в розмірі 61,25 грн., пеню в розмірі 15,20 грн. та штраф за неповне перерахування страхових внесків в розмірі 4712,61 грн., усього на 4789,06 грн.,, (чотири тисячі сімсот вісімдесят дев'ять гривень шість коп.), з яких: 61,25 грн. перерахувати на п/р 37179301900001 код платежу: 50040100 та 4727,81грн. перерахувати на п/р 37175305900001 код платежу: 50040500 в ГУ ДКС України в м. Севастополі код банку 23895637, МФО: 824509 Отримувач: Севастопольський міський центр зайнятості, код ЄДРПОУ: 03491145.
Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 КАС України, та може бути оскаржена до Севастопольського апеляційного адміністративного суду у порядок і строки, передбачені ст. 186 КАС України.
Постанова не набрала законної сили.
Суддя М.М. Кравченко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 22.10.2013 |
Оприлюднено | 04.12.2013 |
Номер документу | 35699348 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Севастополя
Кравченко М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні