10.1
УХВАЛА
03 грудня 2013 року Справа № 812/4827/13-а
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Кравцова Н.В., розглянувши в порядку письмового провадження заяву Комунального підприємства «Дорожнє експлуатаційне ремонтно-будівельне управління Краснолуцької міської ради» про розстрочення виконання судового рішення за адміністративним позовом Прокурора м. Красний Луч в інтересах держави в особі Управління Пенсійного фонду України в м. Красному Лучі Луганської області до Комунального підприємства «Дорожнє експлуатаційне ремонтно-будівельне управління Краснолуцької міської ради» про стягнення заборгованості з єдиного внеску, штрафних санкцій та пені у загальному розмірі 390334,36 грн., -
ВСТАНОВИВ:
Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 14 серпня 2013 року позовні вимоги Прокурора м. Красний Луч в інтересах держави в особі Управління Пенсійного фонду України в м. Красному Лучі Луганської області до Комунального підприємства «Дорожнє експлуатаційне ремонтно-будівельне управління Краснолуцької міської ради» про стягнення заборгованості з єдиного внеску, штрафних санкцій та пені у загальному розмірі 390334,36 грн. задоволено повністю.
11 листопада 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду представник відповідача звернувся до суду із заявою про розстрочення виконання судового рішення у справі № 812/4827/13-а за позовом Прокурора м. Красний Луч в інтересах держави в особі Управління Пенсійного фонду України в м. Красному Лучі Луганської області до Комунального підприємства «Дорожнє експлуатаційне ремонтно-будівельне управління Краснолуцької міської ради» про стягнення заборгованості з єдиного внеску, штрафних санкцій та пені у загальному розмірі 390334,36 грн.
Уточнивши заяву про розстрочення виконання судового рішення, заявник зазначив, що КП «ДЕРБУ» є підприємством, що фінансується за рахунок місцевого бюджету м. Красний Луч, у якому наявне дефіцит коштів. Бюджетом м. Красний Луч не передбачено витрат за рішенням суду від 14.08.2013, а надходження коштів на рахунки КП «ДЕРБУ», в першу чергу, спрямовуються, на сплату заробітної плати робітникам. Сплата заборгованості одним платежем може привести до погіршення фінансового стану підприємства та затримки заробітної плати робітникам підприємства. Крім того, КП «ДЕРБУ» - єдине підприємство у м. Красний Луч , що займається утриманням автомобільних доріг і, відповідно, зупинення діяльності підприємства у зв'язку з погіршенням фінансового стану може привести до зупинення робіт по утриманню доріг у літній та зимовий період в м. Красний Луч.
У зв'язку з викладеним заявник просить розстрочити виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 14 серпня 2013 року у справі №812/4827/13-а в сумі 390334,36 грн. строком на три роки, починаючи з грудня 2013 року по жовтень 2016 року по 10842,61 грн. щомісячно, а у листопаді 2016 року в сумі 10842,71 грн.
У судове засідання прибув представник заявника. Прокурор та представник позивача у судове засідання не прибули, про дату, місце та час розгляду вказаної заяви були повідомлені належним чином.
Ухвалою суду від 03.12.2013 на підставі ч.6 ст.128 КАС України справу призначено до розгляду в порядку письмового провадження.
Дослідивши заяву про розстрочення виконання судового рішення та матеріали справи, суддя приходить до такого.
Відповідно до ст.263 КАС України за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо) сторона виконавчого провадження може звернутися до суду першої інстанції, що видав виконавчий лист, із заявою про відстрочення або розстрочення виконання судового рішення.
Підставою для розстрочки виконання рішення можуть бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим у строк або встановленим судом способом.
Постанова Луганського окружного адміністративного суду від 14 серпня 2013 року сторонами оскаржена не була та набрала законної сили.
Заборгованість Комунального підприємства «Дорожнє експлуатаційне ремонтно-будівельне управління Краснолуцької міської ради» за постановою суду від 14 серпня 2013 року у справі № 812/4827/13-а складає 390334,36 грн.
Під час розгляду заяви Комунальним підприємством «Дорожнє експлуатаційне ремонтно-будівельне управління Краснолуцької міської ради» було надано суду документальне підтвердження того, що підприємство не має фінансової можливості сплатити заборгованість, стягнуту рішенням суду. На обґрунтування своїх доводів суду було надано фінансові документи, з яких вбачається, що підприємство є збитковим підприємством та не має фінансової можливості розрахуватись з поточними зобов'язаннями
Суддею встановлено, що КП «Дорожнє експлуатаційне ремонтно-будівельне управління Краснолуцької міської ради» є планово-збитковим підприємством, постійно працює в умовах гострого дефіциту оборотних коштів та знаходиться в дуже скрутному фінансовому стані.
Крім того, згідно листа Управління житлово-комунального господарства міськради №358 від 28.10.2013 через відсутність фінансування у підприємства виникла заборгованість із заробітної плати, яка постійно збільшується. Вказане тягне за собою зростання заборгованості із внесків та податків. Крім того, за несвоєчасну сплату внесків та податків підприємствам нараховуються штрафи та пеня. Кредиторська заборгованість по КП «Дорожнє експлуатаційне ремонтно-будівельне управління Краснолуцької міської ради» склавдає 349217,60 грн.
Таким чином, суддею встановлено, що КП «Дорожнє експлуатаційне ремонтно-будівельне управління Краснолуцької міської ради» на даний час є збитковим підприємством, має поточну заборгованість, що унеможливлює погашення заборгованості, стягнутої за рішенням суду від 14.08.2013.
З урахуванням наданих заявником документів, відсутності заперечень з боку позивача, суддя вважає за можливим розстрочити КП «Дорожнє експлуатаційне ремонтно-будівельне управління Краснолуцької міської ради» виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 14 серпня 2013 року строком на три роки, починаючи з грудня 2013 року по жовтень 2016 року по 10842,61 грн. щомісячно, а у листопаді 2016 року в сумі 10842,71 грн.
Керуючись ст.ст.160, 165, 263 КАС України, суддя -
УХВАЛИВ:
Заяву Комунального підприємства «Дорожнє експлуатаційне ремонтно-будівельне управління Краснолуцької міської ради» про розстрочення виконання судового рішення за адміністративним позовом Прокурора м. Красний Луч в інтересах держави в особі Управління Пенсійного фонду України в м. Красному Лучі Луганської області до Комунального підприємства «Дорожнє експлуатаційне ремонтно-будівельне управління Краснолуцької міської ради» про стягнення заборгованості з єдиного внеску, штрафних санкцій та пені у загальному розмірі 390334,36 грн. задовольнити.
Розстрочити Комунальному підприємству «Дорожнє експлуатаційне ремонтно-будівельне управління Краснолуцької міської ради» погашення заборгованості у сумі 390334,36 грн. (триста дев'яносто тисяч триста тридцять чотири гривні 36 копійок) строком на три роки, починаючи з грудня 2013 року по жовтень 2016 року по 10842,61 грн. (десять тисяч вісімсот сорок дві гривні 61 копійка) щомісячно, а у листопаді 2016 року в сумі 10842,71 грн. (десять тисяч вісімсот сорок дві гривні 71 копійка).
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому проваджені або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.
СуддяН.В. Кравцова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.12.2013 |
Оприлюднено | 06.12.2013 |
Номер документу | 35767418 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Н.В. Кравцова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні