cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Київської області
01032, м. Київ - 32, вул. С.Петлюри, 16тел. 239-72-81
У Х В А Л А
"11" листопада 2013 р. Справа № Б3/114-11/8
Господарський суд Київської області в складі судді Скутельника П.Ф. , при секретарі Каплі А.В. розглянувши у відкритому судовому засіданні справу № Б3/114-11/8
про банкрутство ,
учасники провадження у справі про банкрутство:
ліквідатор Банкрута: арбітражний керуючий Золотоверх Олена Михайлівна, яка діє на підставі Свідоцтва про право на провадження діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1277, виданого Міністерством юстиції України 03 липня 2013 року та ухвали господарського суду Київської області від 16 січня 2013 року у справі № Б3/114-11;
за участю представників учасників провадження у справі:
від Кредитора : не з'явився;
від Банкрута: ліквідатор Банкрута - арбітражний керуючий Золотоверх О.М., яка діє на підставі Свідоцтва про право на провадження діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1277, виданого Міністерством юстиції України 03 липня 2013 року та ухвали господарського суду Київської області від 16 січня 2013 року у справі № Б3/114-11, -
ВСТАНОВИВ:
в проваджені господарського суду Київської області перебуває справа № Б3/114-11/8 за заявою Рокитнянської міжрайонної державної податкової інспекції з Таращанським відділенням (ідентифікаційний код: 35013516, місцезнаходження: 09500, Київська обл., м. Тараща, вул. Шевченка, буд. 28) (Кредитор/ Ініціюючий кредитор ) про банкрутство боржника, - товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОЗБУТ-НАФТА" (ідентифікаційний код: 31051453, місцезнаходження: 09500, Київська обл., м. Тараща, вул. Видна, буд. 135) (Банкрут ), порушена ухвалою господарського суду Київської області від 09 вересня 2011 року (суддя Лопатін А.В., справа № Б3/114-11).
Постановою господарського суду Київської області від 11 жовтня 2011 року визнано Таращанське відділення Рокитнянської МДПІ кредитором товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОЗБУТ-НАФТА" з вимогами в сумі 105 471,26 грн.; визнано банкрутом товариство з обмеженою відповідальністю "АГРОЗБУТ-НАФТА" та відкрито відносно Банкрута ліквідаційну процедуру; призначено ліквідатором Банкрута Ініціюючого кредитора - Таращанське відділення Рокитнянської МДПІ; зобов'язано ліквідатора Банкрута здійснити публікацію оголошення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОЗБУТ-НАФТА" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; вирішено інші процедурні питання у справі.
Публікацію оголошення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОЗБУТ-НАФТА", ідентифікаційний код: 31051453, місцезнаходження: 09500, Київська обл., м. Тараща, вул. Видна, буд. 135, банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури здійснено в газеті "Голос України" № 206 (5206) від 03 листопада 2011 року.
25 листопада 2011 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від Ініціюючого кредитора надійшла заява № 4129/10/10-012 від 23 листопада 2011 року (вх. № 16240 від 25 листопада 2011 року) про збільшення розміру кредиторських вимог, в якій заявлено додаткові вимоги до Банкрута.
Ухвалою господарського суду Київської області від 16 січня 2013 року продовжено строк ліквідаційної процедури у справі до 16 травня 2013 року; припинено повноваження ліквідатора ТОВ "АГРОЗБУТ-НАФТА" - Таращанського відділення Рокитнянської МДПІ; призначено новим ліквідатором у справі про банкрутство ТОВ "АГРОЗБУТ-НАФТА" - арбітражного керуючого Золотоверх О.М.; зобов'язано ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Золотоверх О.М. належним чином виконувати свої обов'язки, передбачені Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі за текстом: "Закон про банкрутство"), також протягом терміну на який продовжено ліквідаційну процедуру банкрута подати до господарського суду звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс банкрута та пояснювальні записки до них; вирішено інші процедурні питання у справі.
Відповідно до розпорядження керівника апарату господарського суду Київської області від 14 травня 2013 року № 114-АР призначено повторний автоматизований розподіл справи № Б3/114-11, за наслідками якого справу № Б3/114-11 передано до подальшого розгляду судді господарського суду Київської області Скутельнику П.Ф.
Ухвалою господарського суду Київської області від 15 травня 2013 року прийнято справу № Б3/114-11 до свого провадження суддею Скутельником П.Ф. та присвоєно їй № Б3/114-11/8; продовжено строк, встановлений ч. 2 ст. 22 Закону про банкрутство на шість місяців від раніше продовженого; призначено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута на 11 листопада 2013 року; скасовано арешти, накладені на майно та звільнено з податкової застави активи платника податків Банкрута; припинено повноваження засновників (учасників) Банкрута та всіх органів управління Банкрута щодо управління Банкрутом та розпорядження його майном; повторно зобов'язано ліквідатора Банкрута надати суду до 01 листопада 2013 року звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс Банкрута та виконати обов'язки, покладені на ліквідатора у справі про банкрутство Законом про банкрутство, виконати вимоги п.п. 6, 7 резолютивної частини постанови господарського суду Київської області від 11 жовтня 2011 року та ухвали господарського суду Київської області від 16 січня 2013 року у цій справі; вирішено інші процедурні питання у справі.
Ухвалою господарського суду Київської області від 02 листопада 2013 року визнано додаткові вимоги Кредитора в сумі 47 205,89 грн.; вирішено інші процедурні питання у справі.
04 листопада 2013 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута надійшов звіт ліквідатора Банкрута № 167 від 28 жовтня 2013 року (вх. № 22941 від 04 листопада 2013 року) з доданими документами.
11 листопада 2013 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута надійшло клопотання № 234 від 11 листопада 2013 року (вх. № 23428 від 11 листопада 2013 року) стосовно затвердження оплати праці арбітражного керуючого у справі.
Провадження у справі № Б3/114-11/8 перебуває в ліквідаційній процедурі, в якій на 11 листопада 2013 року призначено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута.
В судове засідання 11 листопада 2013 року з'явився ліквідатор Банкрута та надала пояснення у справі; інші учасники провадження у справі про банкрутство в судове засідання не з'явились, про причини неявки суд не повідомили хоча й були належним чином повідомлені про час та місце судового засідання. В судовому засіданні ліквідатор Банкрута просить затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Банкрута; підтримала подане нею раніше клопотання стосовно затвердження оплати праці арбітражного керуючого у справі та надала пояснення, відповідно до яких просить затвердити оплату послуг ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Золотоверх О.М. у справі № Б3/114-11/8 в сумі 11 470,00 грн.
Відповідно до п. 1-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в ред. Закону України від 22 грудня 2011 року № 4212-VI, що набрала чинності з 19 січня 2013 року, положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом. Провадження у цій справі про банкрутство порушено ухвалою суду від 09 вересня 2011 року, відповідно, до набрання чинності новою редакцією Закону про банкрутство та у відповідності до п. 1-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в ред., що набрала чинності з 19 січня 2013 року), під час розгляду справи підлягають застосовуванню положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", що діяв станом на дату порушення провадження у справі (ост. зміни від 04 листопада 2012 року) .
Заслухавши ліквідатора Банкрута, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс Банкрута та детально дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про те, що звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню на підставі наступного.
Відповідно до частин 1, 2, 5 ст. 32 Закону про банкрутство, після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання - передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Ліквідатор повідомляє державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури. Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.
Відповідно до ч. 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними. В свою чергу, затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є підставою для припинення провадження у справі згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 цього Закону.
Згідно звіту ліквідатора Банкрута та доданих до нього документів, ліквідатором Банкрута направлено повідомлення про визнання ТОВ "АГРОЗБУТ-НАФТА" банкрутом та відкриття стосовно нього ліквідаційної процедури № 162 від 28 жовтня 2013 року: Управлінню Пенсійного фонду у Таращанському районі; Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в Київській області; Відділу державної виконавчої служи Таращанського районного управління юстиції; Виконавчому комітету Таращанської міської ради.
Відповідно до звіту ліквідатора Банкрута та наданих останньою в судовому засіданні 11 листопада 2013 року пояснень, ліквідатором Банкрута з метою формування ліквідаційної маси вчинено наступні дії.
Ліквідатором Банкрута направлено запит № 186 від 29 червня 2013 року Начальнику Таращанського відділення Рокитнянської МДПІ з проханням повідомити інформацію про поточні рахунки відкриті в банківських установах Банкрутом та надати копію реєстраційної картки платника податків із зазначенням адрес засновників, директора, головного бухгалтера.
Ліквідатором Банкрута направлено запит № 185 від 29 червня 2013 року Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку з проханням надати інформацію про те, чи володіє Банкрут значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного фонду).
Ліквідатором Банкрута направлено запит № 184 від 29 червня 2013 року Начальнику Управління Держкомзему в Таращанському районі з проханням надати інформацію стосовно того, чи внесено в реєстр земельних ресурсів відомості про відведення земельної ділянки Банкруту; чи зареєстровано права на земельні ділянки у Банкрута, якщо таке має місце, ліквідатор Банкрута просить вказати площу земельної ділянки, місце її розташування, кадастровий номер, на якій правовій підставі земельна ділянка належить Банкруту або повідомити про відсутність зареєстрованого права на земельні ділянки.
Ліквідатором Банкрута направлено запит № 183 від 29 червня 2013 року Інспектору Управління технічного нагляду охорони праці та технічної безпеки в Таращанському районі Інспекції сільського господарства в Київській області з проханням повідомити інформацію про наявність на обліку у Банкрута сільськогосподарської техніки або повідомити про її відсутність.
Ліквідатором Банкрута направлено запит № 182 від 29 червня 2013 року Начальнику Ставищанського МРЕВ ДАІ УДАЇ ГУМВС у Київській області з проханням повідомити інформацію про все наявне рухоме майно, що належить Банкруту, якщо таке має місце або повідомити про його відсутність.
Ліквідатором Банкрута направлено вимогу № 187 від 29 червня 2013 року директору та засновникам Банкрута з проханням передати наступні документи та матеріальні цінності: статут, свідоцтво про державну реєстрацію, довідку з ЄДРПОУ, свідоцтва про взяття Банкрута на облік у фондах; книгу основних засобів; первинні документи бухгалтерського обліку, облікові регістри, бухгалтерські звіти, баланси; документи трудового архіву (накази, розпорядження, книги по заробітній платі); документи податкового обліку, податкову звітність та іншу первинну документацію Банкрута; оригінали протоколів зборів органів управління Банкрута; відомості про видані довіреності за останні 3 роки; матеріальні та інші цінності Банкрута, які належать на праві власності Банкруту або рахуються на його балансі; печатки і штампи підприємства.
Ліквідатором Банкрута направлено запит № 200 від 19 липня 2013 року керуючому АТ "Райффайзен Банк Аваль" з проханням повідомити інформацію стосовно дати останньої операції, залишок коштів та наявність обмежень (арешту) на рахунках № 260052320 та № 26040450, відкритих Банкрутом в Білоцерківській філії АТ "Райффайзен банк Аваль", МФО 321121.
Ліквідатором Банкрута направлено запит № 201 від 19 липня 2013 року керуючому ПАТ "КРЕДІ АГРИКОЛЬ" з проханням повідомити інформацію щодо дати останньої операції, залишок коштів та наявність обмежень (арешту) на рахунку № 26002004216001, відкритому Банкрутом в ПАТ "КРЕДІ АГРИКОЛЬ", МФО 300614.
За наслідками вчинення ліквідатором Банкрута для формування ліквідаційної маси дій, останнім встановлено наступне, а саме: актом приймання передачі від 10 липня 2013 року директором Банкрута передано, а ліквідатором Банкрута прийнято: довідку статистичну АБ № 250914; статут із змінами; Свідоцтво про державну реєстрацію; форму 4-ОПП; реалізацію за квітень 2008 року, в тому числі накл. № 1004 від 28 квітня 2008 року; квитанцію № 9 від 28 травня 2008 року; акт обстеження т/з; печатку круглу; штамп кутовий; штамп кутовий маленький.
Згідно довідки № 721 від 01 серпня 2013 року Ставщанського МРЕВ ДАІ при УДАІ ГУ МВС України в Київській області, згідно облікових даних ВРЕР станом на 30 липня 2013 року за Банкрутом зареєстрований 28 листопада 2002 року автомобіль ГАЗ-53, 1989 р.в., д/н 6544КХО. Відповідно до акту обстеження технічного стану автотранспортного засобу ГАЗ-53, д/н 6544КХО, 1989 р.в., комісія в складі слюсаря (Борщенко В.П.), механіка (Кравець О.Б.), завгоспа (Ісаєва О.М.) обстежили вказаний автотранспортний засіб і встановили, що: т/з не на ходу; відсутня компресія в двигуні; кузов ржавий; комісія дійшла висновку, що автотранспортний засіб технічно не справний та підлягає реалізації на автозапчастини або здачі на металобрухт. Автотранспортний засіб ГАЗ-53, д/н 6544КХО, 1989 р.в. був реалізований Безпечній І.В., що підтверджено накладною № 1004 від 28 квітня 2008 року та квитанцією № 9 від 28 травня 2008 року, що додані до звіту ліквідатора Банкрута.
Відповідно до довідки Інспекції сільського господарства в Таращанському районі б/№ від 09 липня 2013 року, згідно електронної бази інспекції сільського господарства в Таращанському районі на обліку за Банкрутом сільськогосподарської техніки не зареєстровано.
Згідно довідки № 374 від 09 липня 2013 року Відділу Держземагенства у Таращанському районі Київської області, в Національній кадастровій системі України не зареєстровано речових прав на нерухоме майно (право власності, оренда земельної ділянки), за Банкрутом також відсутня інформація і в статистичній звітності формі 6-zem.
Згідно довідки № 38 від 30 липня 2013 року Таращанського відділення КРД АТ «Райффайзен Банку Аваль»: по рахунку 260052320 МФО 321121 (новий рахунок 26004258469, МФО 380805) останній рух коштів був 13 грудня 2006 року - призначення платежу:*;101;31051453;1102100 сплата податку на прибуток за 10-11 місяць 2006 року без ПДВ, залишок коштів станом на 26 липня 2013 року становить 14,79 грн.; по рахунку 26040450 МФО 321121 (новий рахунок 260498623 МФО 380805) останній рух коштів був 15 березня 2007 року - призначення платежу - перекидка раніше отриманих коштів на основний рахунок без ПДВ, залишок коштів станом на 26 липня 2013 року становить 28,00 грн.; обмеження (арешти) по рахунку відсутні.
Відповідно до довідки № 09/03/14034/нк від 19 липня 2013 року Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку станом на 31 березня 2013 року Банкрут серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу), відсутній.
Згідно довідки № 156/1 від 20 серпня 2013 року відділення ПАТ "КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК" в м. Тараща залишок коштів по рахунку № 26002004216001 Банкрута станом на 20 серпня 2013 року становить 40,87 грн.; дата останньої операції - 26 серпня 2008 року, обмеження (арешти) відсутні.
Відповідно до пояснень ліквідатора Банкрута, вище перелічені залишки на рахунках Банкрута на загальну суму 83,66 грн. при закритті рахунків зняті установами банків за обслуговування рахунків Банкрута.
Згідно ч. 6 ст. 14 Закону про банкрутство, вимоги кредиторів, визнані боржником або господарським судом, включаються розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів.
Відповідно до ч. 1 п. 49, ч. 4 п. 45 Постанови Пленуму Верховного Суду України "Про судову практику в справах про банкрутство" № 15 від 18 грудня 2009 року, згідно з частиною шостою статті 14 Закону вимоги кредиторів, визнані боржником або господарським судом, включаються розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів. За змістом цієї норми до реєстру мають включатися визнані вимоги всіх конкурсних кредиторів, у тому числі безспірні вимоги кредитора (кредиторів), за заявою якого (яких) порушено справу про банкрутство. Кредитор (кредитори) за заявою якого (яких) порушено справу про банкрутство, не подає (подають) заяв після опублікування в офіційному друкованому органі оголошення про порушення цієї справи. Вимоги ініціюючих кредиторів вважаються визнаними і після їх перевірки у підготовчому засіданні підлягають внесенню розпорядником майна до реєстру.
Як було зазначено, постановою господарського суду Київської області від 11 жовтня 2011 року у справі № Б3/114-11 визнано вимоги Ініціюючого кредитора в сумі 105 471,26 грн.; ухвалою господарського суду Київської області від 02 вересня 2013 року визнано додаткові вимоги Ініціюючого кредитора в сумі 47 205,89 грн.
Відповідно до п.п. 3, 6 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, у третю чергу задовольняються вимоги щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів); у шосту чергу задовольняються інші вимоги.
Згідно абз. 5 п. 17 Постанови Пленуму Верховного Суду України "Про судову практику в справах про банкрутство" № 15 від 18 грудня 2009 року, вирішуючи питання про склад вимог з податками і зборами (обов'язковими платежами) при порушенні справ про банкрутство суди мають виходити з того, що суми пені, штрафів та інших фінансових санкцій враховуються окремо в реєстрі вимог кредиторів і задовольняються у шосту чергу в порядку черговості, встановленої статтею 31 Закону.
Відповідно до довідки про суми податкового боргу станом на дату винесення господарським судом ухвали про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОЗБУТ-НАФТА", що долучена Кредитором до заяви № 4129/10/10-012 від 23 листопада 2011 року про збільшення розміру кредиторських вимог, загальна заборгованість Банкрута по відношенню до Ініціюючого кредитора складається з: заборгованості зі сплати податку на прибуток приватних підприємств - 22 606,32 грн.; заборгованості зі сплати податку на додану вартість по вітчизняних товарах (роботах, послугах) - 47 633,43 грн.; штрафних санкцій по податку на прибуток приватних підприємств - 11 418,57 грн.; штрафних санкцій по податку на додану вартість по вітчизняних товарах (роботах, послугах) - 24 004,40 грн.; пені по податку на прибуток приватних підприємств - 15 174,83 грн.; пені по податку на додану вартість по вітчизняних товарах (роботах, послугах) - 32 029,52 грн.
Враховуючи вище викладене, вимоги Кредитора в сумі 70 239,75 грн. підлягають задоволенню в третю чергу задоволення вимог кредиторів, в сумі 82 628,86 грн. підлягають задоволенню в шосту чергу задоволення вимог кредиторів.
Детально дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення ліквідатора Банкрута, при розгляді клопотання ліквідатора Банкрута № 234 від 11 листопада 2013 року, судом встановлено наступне.
В своєму клопотанні № 234 від 11 листопада 2013 року ліквідатор Банкрута, посилаючись на ст. 3-1 Закону про банкрутство, ст. 55 Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік", просить господарський суд Київської області затвердити розмір витрат ліквідатора Банкрута у справі № Б3/114-11, які складаються з оплати послуг арбітражного керуючого Золотоверх О.М. - ліквідатора Банкрута у справі № Б3/114-11 в сумі 11 470,00 грн.
Згідно абз. 1 ч. 10 ст. 3-1, ч.ч. 12, 14 ст. 3-1 Закону про банкрутство, оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника. Оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника. Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.
Відповідно до ст. 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік", установлено у 2013 році мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня - 1147 гривень , з 1 грудня - 1218 гривень; у погодинному розмірі: з 1 січня - 6,88 гривні, з 1 грудня - 7,3 гривні.
Згідно пояснень ліквідатора Банкрута, фактично до виконання обов'язків ліквідатора Банкрута арбітражний керуючий Золотоверх О.М. приступила з 15 травня 2013 року, в зв'язку з чим просить затвердити оплату послуг лише за 5 місяців, тобто за час фактичного виконання нею обов'язків ліквідатора Банкрута у справі № Б3/114-11/8.
Розглянувши клопотання ліквідатора Банкрута № 234 від 11 листопада 2013 року ліквідатор Банкрута, судом встановлено, що воно обґрунтоване та підлягає задоволенню.
Враховуючи вище викладене, вимоги по оплаті послуг ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Золотоверх О.М. у справі про банкрутство № Б3/114-11/8 в сумі 11 470,00 грн., підлягають задоволенню, відповідно до підпункту ?г? пункту 1 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, де зазначено, що витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі: витрати на оплату державного мита; витрати заявника на публікацію оголошення про порушення справи про банкрутство; витрати на публікацію в офіційних друкованих органах інформації про порядок продажу майна банкрута; витрати на публікацію в засобах масової інформації про поновлення провадження у справі про банкрутство у зв'язку з визнанням мирової угоди недійсною; витрати арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), пов'язані з утриманням і збереженням майнових активів банкрута; витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їх коштів; витрати на оплату праці арбітражних керуючих (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) в порядку, передбаченому статтею 27 цього Закону, в І чергу з тих підстав, що вони належать до витрат на оплату праці ліквідатора Банкрута у справі.
Відповідно до частин 5, 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Ліквідатором Банкрута подано ліквідаційний баланс Банкрута станом на 01 листопада 2013 року, згідно якого у Банкрута відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з Кредитором - Рокитнянською МДПІ з Таращанським відділенням.
В судовому засіданні ліквідатор Банкрута підтвердила, що нею не виявлено майна Банкрута, яке є предметом застави; майно Банкрута, яке б знаходилось у третіх осіб на зберіганні або передавалось іншим особам, та за яке не отримані кошти, не виявлено; звільнення працівників, яким має бути виплачена вихідна допомога, не проводилось, вихідна допомога не виплачувалась; у Банкрута відсутня заборгованість з виплати заробітної плати; у зв'язку з відсутністю документів бухгалтерського обліку аудиторська перевірка господарської діяльності, в тому числі фінансової звітності Банкрута не проводилась; на час проведення ліквідаційної процедури всі рахунки Банкрута закриті.
Таким чином судом встановлено, що вимоги Кредитора - Рокитнянської МДПІ з Таращанським відділенням на загальну суму 152 868,61 грн., - не можуть бути погашенні в зв'язку з відсутністю майна Банкрута.
Отже, у зв'язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у Банкрута, за рахунок реалізації яких можна погасити вимоги Кредитора - Рокитнянської МДПІ з Таращанським відділенням, грошові вимоги останнього, - вважаються погашеними.
За таких обставин, розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора Банкрута, ліквідаційний баланс Банкрута, а також додані до звіту документи та заслухавши ліквідатора Банкрута, судом встановлено, що ліквідатором Банкрута вжито всіх необхідних дій для виявлення документації, встановлення активів Банкрута, для задоволення вимог кредиторів та виконання покладених на ліквідатора Банкрута Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обов'язків, в зв'язку з чим, звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню, а товариство з обмеженою відповідальністю "АГРОЗБУТ-НАФТА" ліквідації та внесенню щодо нього до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про проведення державної реєстрації припинення для зняття юридичної особи з обліку.
Згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону. У зв'язку із затвердженням судом звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута, суд дійшов висновку припинити провадження у справі № Б3/114-11/8.
Відповідно до абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", у разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури в процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.
Згідно ст. 34 Закону про банкрутство, ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, в тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури. Після винесення судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і, за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.
Керуючись ст.ст. 3-1, 31, 32, 34, 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 35, 86 Господарського процесуального кодексу України, абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", Постановою Пленуму Верховного Суду України "Про судову практику в справах про банкрутство" № 15 від 18 грудня 2009 року, суд -
УХВАЛИВ:
1. Затвердити звіт ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Золотоверх Олени Михайлівни № 167 від 28 жовтня 2013 року та ліквідаційний баланс товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОЗБУТ-НАФТА" (ідентифікаційний код: 31051453, місцезнаходження: 09500, Київська обл., м. Тараща, вул. Видна, буд. 135) станом на 01 листопада 2013 року.
2. Клопотання ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Золотоверх О.М. № 234 від 11 листопада 2013 року (вх. № 23429 від 11 листопада 2013 року), - задовольнити;
Затвердити оплату праці ліквідатора Банкрута у справі № Б3/114-11/8 - арбітражного керуючого Золотоверх О.М. в сумі 11 470,00 грн. (одинадцять тисяч чотириста сімдесят гривень 00 коп.).
3. Ліквідувати юридичну особу Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю "АГРОЗБУТ-НАФТА", ідентифікаційний код: 31051453, місцезнаходження: 09500, Київська обл., м. Тараща, вул. Видна, буд. 135.
4. Вимоги усіх кредиторів визнати погашеними.
5. Провадження у справі № Б3/114-11/8 про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОЗБУТ-НАФТА", ідентифікаційний код: 31051453, місцезнаходження: 09500, Київська обл., м. Тараща, вул. Видна, буд. 135, - припинити.
6. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Золотоверх О.М. подати державному реєстратору Реєстраційної служби за місцезнаходженням Банкрута копію даної ухвали для проведення реєстрації припинення юридичної особи Банкрута.
7. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Золотоверх О.М. повідомити Управління з питань банкрутства Департаменту нотаріату та банкрутства Міністерства юстиції України про завершення ліквідаційної процедури.
8. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Золотоверх О.М. забезпечити збереженість архівних документів товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОЗБУТ-НАФТА", ідентифікаційний код: 31051453, місцезнаходження: 09500, Київська обл., м. Тараща, вул. Видна, буд. 135, та за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.
9. Ухвалу надіслати : державному реєстратору Реєстраційної служби за місцезнаходженням Банкрута, Головному Управлінню статистики в Київській області;
Копію ухвали надіслати : учасникам провадження у справі, Управлінню з питань банкрутства Департаменту нотаріату та банкрутства Міністерства юстиції України, Бондару Б.А. (09100, Київська область, м. Біла Церква, вул. Павліченко, буд. 44, кв. 41), Озадовському Ю.В. (09170, Київська область, Білоцерківський район, с. Шкарівка, вул. Радгоспна, буд. 150.
Суддя Скутельник П.Ф.
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 11.11.2013 |
Оприлюднено | 09.12.2013 |
Номер документу | 35828033 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Скутельник П.Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні