ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
02.04.09 Справа №2а-2890/09/6/0170
Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим у складі голову ючого судді Латиніна Ю.А., при секретарі судового засіданн я Усковій О.І.,
За участю представників ст орін:
від позивача - Бора І.Ю., пре дставник за довір.,
від відповідача - не з' я вився,
розглянув адміністративну справу
за позовом ДПІ у м. Сімфероп олі АР Крим,
до відповідача Сектору міг раційної служби в АР Крим,
про припинення юридичної о соби,
Суть спору: Державна подат кова інспекція у м. Сімферопо лі (далі позивач) звернулась д о Окружного адміністративно го суду АР Крим з адміністрат ивним позовом до Сектору міг раційної служби в АР Крим про припинення юридичної особи, мотивуючи свої вимоги тим, що відповідач не знаходиться з а адресою реєстрації юридичн ої особи, що призводить до нем ожливості з боку уповноважен их державою органів в тому чи слі державної податкової слу жби забезпечувати облік суб' єктів підприємницької діяль ності, здійснювати контроль за дотриманням вимог чинного законодавства та інше.
Крім того позивач зазначає , що юридичну особу необхідно припинити в зв' язку з немож ливістю визначити постійне м ісце знаходження відповідач а та порушенням п.2 ст. 38 Закону України “Про державну реєстр ацію юридичних осіб та фізич них осіб - підприємців”.
Відповідач у судове засіда ння не з' явився, запереченн я на позов до суду не надав, пр ичини неявки суду невідомі, п овідомлений належним чином ч ерез засоби масової інформац ії.
Суд, приймаючи до уваги нена дання відповідачем доказів н еможливості участі у судовом у засіданні з поважних причи н, відсутність у матеріалах с прави його клопотання про не можливість розгляду справи б ез його участі, керуючись ч.6 с т. 71 КАС України, вважає можлив им розглянути справу на підс таві наявних доказів.
Розглянув матеріали справ и, вислухав пояснення позива ча, дослідивши надані докази , суд
ВСТАНОВИВ:
Відповідач зареєстрован ий Виконавчим комітетом Сімф еропольської міської ради АР Крим 17.11.2008р. як юридична особа, і дентифікаційний код 36228972, за ад ресою: м. Сімферополь, вул. Киї вська 81, кв. 210.
Законом, що визначає статус державної податкової служби в Україні, її функції та право ві основи діяльності є Закон України “Про державну подат кову службу в Україні”від 4 гр удня 1990 р. №509 - ХІІ (далі Закон № 509).
Частиною 17 ст. 11 Закону Украї ни “Про державну податкову с лужбу в Україні” встановлено , що органи державної податко вої служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, вст ановлених законами України, мають право звертатися у пер едбачених законом випадках д о судових органів із заявою (п озовною заявою) про скасуван ня державної реєстрації суб' єкта підприємницької діяльн ості.
Законом, що регулює відноси ни, які виникають у сфері держ авної реєстрації юридичних о сіб, а також фізичних осіб - п ідприємців є Закон України п ро “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних о сіб - підприємців” від 15 трав ня 2003 року N 755-IV.
Частиною 2 статті 38 Закону Ук раїни “Про державну реєстрац ію юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців” встано влено, що підставами для пост ановлення судового рішення щ одо припинення юридичної осо би, що не пов'язано з банкрутст вом юридичної особи, зокрема є: визнання недійсним запису про проведення державної ре єстрації через порушення зак ону, допущені при створенні ю ридичної особи, які не можна у сунути; провадження нею діял ьності, що суперечить устано вчим документам, або такої, що заборонена законом;
невідповідність мінімальн ого розміру статутного фонду юридичної особи вимогам зак ону;
неподання протягом року ор ганам державної податкової с лужби податкових декларацій , документів фінансової звіт ності відповідно до закону;
наявність в Єдиному держав ному реєстрі запису про відс утність юридичної особи за в казаним її місцезнаходження м.
Позивач в позовній заяві за значає у якості підстави при пинення юридичної особи - не знаходження відповідача за а дресою реєстрації, тоді як та кою підставою може бути тіль ки наявність про це запису в Є диному державному реєстрі.
Відповідно до ст. 19 Конститу ції України органи державної влади та органи місцевого са моврядування, їх посадові ос оби зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважен ь та у спосіб, що передбачені К онституцією та законами Укра їни.
Згідно до ч.1 ст. 9 КАС України суд при вирішенні справи кер ується принципом законності , відповідно до якого органи д ержавної влади, органи місце вого самоврядування, їхні по садові і службові особи зобо в'язані діяти лише на підстав і, в межах повноважень та у спо сіб, що передбачені Конститу цією та законами України.
З матеріалів справи вбачає ться, що доводи позивача стос овно причин за яких має бути п рипинено юридичну особу не п ідпадають під жодну з підста в припинення юридичної особи , які встановлені ст. 38 Законом України “Про державну реєст рацію юридичних осіб та фізи чних осіб - підприємств”.
Проаналізувавши зазначені норми суд вважає, що позивач м ає право звертатися до суду у порядку встановленому ст. 38 З акону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємств ” тільки у частині, що стосуєт ься його компетенції.
Суд, враховуючи положення с татті 2 Закону №509, яка встановл ює завдання органів державно ї податкової служби, статті 10 Закону №509, яка встановлює фун кції державних податкових ін спекцій в районах, містах без районного поділу, районах у м істах, міжрайонних та об'єдна них державних податкових інс пекцій, приходить до висновк у, що до компетенції позивача Законом не віднесено контро ль місця знаходження юридичн их осіб та фізичних осіб - пі дприємств, отже позивач не ма є права звертатися до суду з п озовами про припинення діяль ності юридичних осіб та фізи чних осіб - підприємств з ци х підстав.
Крім того у порядку ч.1 ст. 71 КА С України позивачем не надан о доказів наявності в Єдином у державному реєстрі запису про відсутність юридичної ос оби за вказаним її місцезнах одженням.
Інформація викладена на па перовому носії (а.с.5) не може бу ти доказом наявності запису в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юрид ичної особи за вказаним її мі сцезнаходженням.
Відповідно до ч. 1 ст. 69 КАС Укр аїни доказами в адміністрати вному є будь-які фактичні дан ні, на підставі яких суд встан овлює наявність або відсутні сть обставин, що обґрунтовую ть вимоги і заперечення осіб , які беруть участь у справі, т а інші обставини, що мають зна чення для правильного виріше ння справи. Ці дані встановлю ються судом на підставі пояс нень сторін, третіх осіб та їх ніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експерті в.
Відповідно до ч. 1 ст. 79 КАС Укр аїни письмовими доказами є д окументи (у тому числі електр онні документи), акти, листи, т елеграми, будь-які інші письм ові записи, що містять в собі в ідомості про обставини, які м ають значення для справи.
Частиною 1 статті 71 КАС Украї ни встановлено, що кожна стор она повинна довести ті обста вини, на яких ґрунтуються її в имоги та заперечення, крім ви падків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
На аркуші справи 5 відсутні назва органу, який видав цю ін формацію, посада, прізвище та підпис особи, яка видала доку мент, його реєстраційний ном ер, печатка органу. Таким чино м аркуш справи 5 не може бути д оказом по справі.
За таких обставин адмініст ративний позов не підлягає з адоволенню.
У зв' язку зі складністю с прави судом в судовому засід анні 02 квітня 2009 року проголоше но вступна та резолютивна ча стини постанови, постанова с кладена у повному обсязі 07 кві тня 2009 року.
Керуючись статтями 160-163, 167 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.В позові відмовити.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня склад ання постанови у повному обс язі у разі неподання заяви пр о апеляційне оскарження (апе ляційної скарги).
Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження апеля ційна скарга не подана, поста нова набуває законної сили ч ерез 20 днів після подання заяв и про апеляційне оскарження.
Протягом 10 днів з дня склада ння постанови у повному обся зі до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим може бути подан а заява про апеляційне оскар ження, після подачі якої прот ягом 20 днів може бути подана а пеляційна скарга.
Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться в строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.
Суддя Латинін Ю.А.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 02.04.2009 |
Оприлюднено | 06.11.2009 |
Номер документу | 3583419 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дадінська Тамара Вікторівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Латинін Ю.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні