Постанова
від 06.12.2013 по справі 805/16547/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 грудня 2013 р. Справа №805/16547/13-а

приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови:

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Логойди Т.В.,

секретар судового засідання Железняк Ю.О.,

з участю представника відповідача Мащенко О.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Експертцентр-М» до Макіївської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області про визнання протиправними дій,

в с т а н о в и в:

У листопаді 2013 року товариство з обмеженою відповідальністю «Експертцентр-М» (далі - ТОВ «Експертцентр-М») звернулося до суду з вказаним адміністративним позовом, в якому зазначало, що 30 вересня 2013 року головним державним ревізор-інспектором відділу оподаткування та контролю об'єктів та операцій Макіївської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області здійснено відповідні заходи з метою проведення зустрічної звірки ТОВ «Експертцентр-М» щодо підтвердження господарських відносин з платником податків ТОВ «Фірма «Сервіс-транс» за період липень 2013 року. За результатом проведення вказаних дій Макіївською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Донецькій області складено акт від 30 вересня 2013 року №415/05-95-15/34776227 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Експертцентр-М» (код ЄДРПОУ 34776227) щодо підтвердження господарських операцій з платниками податків ТОВ «Фірма «Сервіс-транс» (код ЄДРПОУ 38275254) та ТОВ «Український Професійний Кур'єр» (код ЄДРПОУ 36017637) за період липень 2013 року.

Акт містить відомості про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Експертцентр-М» з контрагентами у зв'язку з відсутністю платника за місцезнаходженням, а також висновки щодо ознак фіктивності товариства та відсутність факту реального здійснення ним господарської діяльності при укладанні господарських угод.

Позивач вважав протиправними дії відповідача щодо проведення такої зустрічної звірки, оскільки в порушення Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року №1232, передбачених ним підстав для проведення зустрічної звірки відповідачем не наведено; запити про подання інформації не надсилалися; зустрічна звірка відповідачем проводилася самостійно, тоді як він повинен був звернутися з відповідним запитом до податкових органів, на обліку у яких перебувають контрагенти позивача. Порушено п.п. 2.2, 4.4 Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затверджених наказом Державної податкової адміністрації України від 22 квітня 2011 року №236, та форму акту «Про неможливість проведення зустрічної звірки», яка є додатком 3 до вказаних Методичних рекомендацій, оскільки не передбачено зазначення в акті про реальність господарських операцій та чинність укладених правочинів суб'єкта господарювання.

Крім того, викладені в акті обставини не відповідають дійсності, оскільки наявність позивача за місцезнаходженням підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 30 вересня 2013 року - на час проведення зустрічної звірки, в якому місцезнаходження позивача вказано: 86108, Україна, Донецька обл., м. Макіївка, віл Ліхачова, буд. 60, а відомості про відсутність позивача за місцезнаходженням не вказані. З 31 жовтня 2013 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено зміни, відповідно до яких місцезнаходження позивача вказано: 03150, Україна, м. Київ, вул. Предславинська, буд. 39.

Висновки про нереальність господарських операцій, вчинених позивачем з ТОВ «Фірма «Сервіс-транс» та ТОВ «Український Професійний Кур'єр» за липень 2013 року, спростовуються первинними документами.

Позивач просив: визнати протиправними дії Макіївської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області щодо проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання товариства з обмеженою відповідальністю «Експертцентр-М» (код ЄДРПОУ 34776227) щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків ТОВ «Фірма «Сервіс-транс» (код ЄДРПОУ 38275254) та ТОВ «Український Професійний Кур'єр» (код ЄДРПОУ 36017637) за період липень 2013 року.

В першому судовому засіданні представник позивача позов підтримав. Просив його задовольнити.

В останнє судове засідання представник позивача не з'явився. ТОВ «Експертцентр-М» подало клопотання про розгляд справи без участі його представника.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечував та зазначав, зокрема, що згідно з АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» встановлено, що за період липень 2013 року ТОВ «Експертцентр-М» сформовано податковий кредит по контрагенту по ТОВ «Фірма «Сервіс-транс» на суму 48702,81 грн., тоді як вказаний контрагент відповідних даних в податковій декларації з податку на додану вартість не відобразив. Також встановлено наявність податкового ланцюга ТОВ «Фірма «Сервіс-транс» -ТОВ «Експертцентр-М» - ТОВ «Український Професійний Кур'єр» та те, що позивач в податковій декларації з податку на додану вартість за період липень 2013 року відобразив податкові зобов'язання по ТОВ «Український Професійний Кур'єр» на суму 50948,32 грн., що також відобразив вказаний контрагент. Отже, встановлено розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань між ТОВ «Експертцентр-М» та ТОВ «Фірма «Сервіс-транс», що і стало підставою для проведення зустрічної звірки.

16 вересня 2013 року представники Гірницького відділення Макіївської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області вийшли за юридичною адресою позивача, однак встановили факт відсутності платника податків за місцем знаходження, у зв'язку з чим склали акт від 16 вересня 2013 року №321/05-95-15/34776227 про не встановлення місцезнаходження платника податків. В той же день з метою встановлення його місцезнаходження до відповідного підрозділу податкової міліції був направлений запит, на який отримано довідку від 17 вересня 2013 року №1062/7/05-18-07-07-13 про встановлення фактичного місцезнаходження платника податків, відповідно до якої ТОВ «Експертцентр-М» за юридичною адресою не знаходиться, а пізніше отримано висновок від 27 вересня 2013 року №1207/7/05-52-07-07-13 про результати відпрацювання ризикового платника податків оперативним підрозділом податкової міліції, у якому було зазначено, що підприємство за юридичною адресою не знаходиться, має штатну чисельність три особи, директор підприємства Молько Є.В. мешкає у м. Києві та нібито дистанційно керує підприємством; на підставі отриманих відомостей можливо зробити висновок, що підприємство ТОВ «Експертцентр-М» не є реальним сектором економіки.

Отже, провести зустрічну звірку контролюючий орган не мав можливості у зв'язку з тим, що на момент вчинення дій підприємство ТОВ «Експертцентр-М» не знаходилося за юридичною адресою. Саме тому і було складено акт від 30 вересня 2013 року №415/05-95-15/34776227 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Експертцентр-М» (код ЄДРПОУ 34776227) щодо підтвердження господарських операцій з платниками податків ТОВ «Фірма «Сервіс-транс» (код ЄДРПОУ 38275254) та ТОВ «Український Професійний Кур'єр» (код ЄДРПОУ 36017637) за період липень 2013 року. Крім того, робилися відповідні запити до податкових органів, на обліку у яких перебувають контрагенти позивача.

Представник відповідача просив в задоволенні позову відмовити.

Судом встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю «Експертцентр-М» (далі - ТОВ «Експертцентр-М») як платник податків перебуває на обліку в Макіївській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області (Гірницьке відділення). Є платником, зокрема, податку на додану вартість.

16 вересня 2013 року до Гірницького відділення Макіївської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області від заступника начальника Головного управління Міндоходів у Донецькій області надійшло завдання щодо аналізу фінансово-господарської діяльності ТОВ «Експертцентр-М».

Виконуючи вказане завдання контролюючим органом встановлено розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість ТОВ «Експертцентр-М» та його контрагента ТОВ «Фірма «Сервіс-транс» показників податкового кредиту та податкових зобов'язань.

Так, згідно з АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» встановлено, що за період липень 2013 року ТОВ «Експертцентр-М» сформовано податковий кредит по контрагенту по ТОВ «Фірма «Сервіс-транс» на суму 48702,81 грн., який відображено в податковій декларації з податку на додану вартість за період липень 2013 року (додаток 5 до податкової декларації), тоді як вказаний контрагент відповідних даних в податковій декларації з податку на додану вартість не відобразив. Також встановлено наявність податкового ланцюга ТОВ «Фірма «Сервіс-транс» -ТОВ «Експертцентр-М» - ТОВ «Український Професійний Кур'єр» та те, що позивач в податковій декларації з податку на додану вартість за період липень 2013 року відобразив податкові зобов'язання по ТОВ «Український Професійний Кур'єр» на суму 50948,32 грн., що також відобразив вказаний контрагент.

Існування вказаних розбіжностей, задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань, і стало підставою для необхідності проведення зустрічної звірки.

16 вересня 2013 року представники Гірницького відділення Макіївської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області вийшли за юридичною адресою позивача, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців: 86108, Україна, Донецька обл., м. Макіївка, віл Ліхачова, буд. 60, однак встановили факт відсутності платника податків за місцезнаходженням, у зв'язку з чим склали акт від 16 вересня 2013 року №321/05-95-15/34776227 про не встановлення місцезнаходження платника податків.

В той же день з метою встановлення місцезнаходження позивача до відповідного підрозділу податкової міліції - Головного оперативного відділу Макіївської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області направлено запит від 16 вересня 2013 року №1058/8/05-95-15.

На вказаний запит отримано довідки за підписом начальника підрозділу податкової міліції: довідку від 17 вересня 2013 року №1062/7/05-18-07-07-13 про встановлення фактичного місцезнаходження платника податків, в якій зазначено, що ТОВ «Експертцентр-М» за юридичною адресою не знаходиться, та довідку б/н про те, що місцезнаходження платника податків не встановлено.

Також від заступника начальника слідчого відділу фінансових розслідувань Макіївської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області отримано висновок від 27 вересня 2013 року №1207/7/05-52-07-07-13 про результати відпрацювання ризикового платника податків оперативним підрозділом Головного управління Міндоходів і зборів України в Донецькій області, у якому за результатами обстеження податкової адреси, опитування керівника ТОВ «Експертцентр-М» - директора Молько Є.В., зроблено висновок, що підприємство за юридичною адресою не знаходиться, має штатну чисельність три особи, директор підприємства мешкає у м. Києві та нібито дистанційно керує підприємством; на підставі отриманих відомостей можливо зробити висновок, що підприємство ТОВ «Експертцентр-М» не є реальним сектором економіки.

Виходячи з наведеного Макіївською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Донецькій області складено акт від 30 вересня 2013 року №415/05-95-15/34776227 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Експертцентр-М» (код ЄДРПОУ 34776227) щодо підтвердження господарських операцій з платниками податків ТОВ «Фірма «Сервіс-транс» (код ЄДРПОУ 38275254) та ТОВ «Український Професійний Кур'єр» (код ЄДРПОУ 36017637) за період липень 2013 року.

Акт містить відомості про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Експертцентр-М» з контрагентами у зв'язку з відсутністю платника податків за місцем знаходження, а також висновки щодо ознак фіктивності товариства та відсутність факту реального здійснення ним господарської діяльності при укладанні господарських угод.

Вказаний акт відповідачем зареєстровано у відповідному журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, неявки для підписання, відмови від писання довідки про результати проведення зустрічної звірки).

Платник податків, вважаючи дії контролюючого органу щодо проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання протиправними, звернувся до суду з даним позовом.

Судом також встановлено, що контролюючим органом також направлялися відповідні запити до податкових органів, на обліку у яких перебувають контрагенти позивача:

- запит від 17 вересня 2013 року №1072/05-952-15-113-2 та повторний запит від 10 жовтня 2013 року №1529/05-95-15 до Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві щодо ТОВ «Фірма «Сервіс-транс», на які отримано відповідь від 15 жовтня 2013 року № 983/7/22/621;

- запит від 15 листопада 2013 року до начальника оперативного управління Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві щодо ТОВ «Український Професійний Кур'єр».

Перевіривши матеріали справи, вирішивши питання чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, суд приходить до висновку про те, що позов не підлягає задоволенню з таких підстав.

Підпунктом 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України визначено, що контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Відповідно до п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України з метою отримання податкової інформації контролюючі органи мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків.

Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється контролюючими органами з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.

Порядок проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року №1232.

Відповідно до п.п. 2 та 3 вказаного Порядку зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань.

З метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних.

Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту.

Існування розбіжностей, задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань, і стало підставою для необхідності проведення контролюючим органом зустрічної звірки.

Відповідно до п. 4 вказаного Порядку орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку.

Згідно з п. 6 вказаного Порядку у разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку.

Аналогічні положення містяться в п. 4.5 Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затверджених наказом Державної податкової адміністрації України від 22 квітня 2011 року №236, відповідно до якого при отриманні від суб'єкта господарювання (у встановлений статтею 73 Кодексу термін) інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження відповідальний підрозділ проводить зустрічну звірку суб'єкта господарювання протягом 3 робочих днів з дня, наступного за днем отримання такої інформації та її документального підтвердження.

Виходячи з наведеного, проведення зустрічної звірки розпочинається лише після отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження і відбувається протягом наступних 3 робочих днів.

В даному ж випадку контролюючим органом таку інформацію не отримано і проведення зустрічної звірки не розпочато - відповідачем лише встановлено факт, що не дає змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання - відсутність суб'єкта господарювання за місцезнаходженням (податковою адресою).

Відповідно до п. 63.3 ст.63 Податкового кодексу України з метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Згідно з п. 45.2 ст. 45 вказаного Кодексу податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Наказом Державної податкової адміністрації України від 17 травня 2010 року №336 затверджено Положення про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків.

Вказане Положення застосовується щодо кожного платника податків, який відсутній за місцезнаходженням (місцем проживання) та місцезнаходження (місце проживання) якого не з'ясовано (п. 3.1).

Відповідно до п. 4.4 Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затверджених наказом Державної податкової адміністрації України від 22 квітня 2011 року №236, у разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання, зокрема у зв'язку із зняттям з обліку, встановленням відсутності суб'єкта господарювання та/або його посадових осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), відповідальний підрозділ не пізніше двох робочих днів від дати надходження запиту складає Акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання (далі - Акт) (додаток 3), реєструє його у Журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, неявки для підписання, відмови від писання Довідки про результати проведення зустрічної звірки) (далі - Журнал реєстрації довідок/актів) (додаток 4) та вживає відповідних заходів, передбачених актами ДПС України.

У зв'язку з встановленням факту відсутності суб'єкта господарювання за місцезнаходженням (податковою адресою) контролюючим органом правомірно складено акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, що відповідало вимогам законодавства.

Суб'єкт владних повноважень діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені законодавством, з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, і не порушив права та законні інтереси позивача в сфері публічно-правових відносин.

Отже, позивач помилково вважав, що контролюючий орган проводив зустрічну звірку суб'єкта господарювання ТОВ «Експертцентр-М».

З огляду на наведене позовні вимоги про визнання протиправними дій суб'єкта владних повноважень щодо проведення зустрічної звірки позивача задоволенню не підлягають.

Посилання позивача на витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 30 вересня 2013 року, в якому місцезнаходження позивача вказано: 86108, Україна, Донецька обл., м. Макіївка, віл Ліхачова, буд. 60, не є доказом наявності суб'єкта господарювання за місцезнаходженням (податковою адресою).

Посилання позивача не те, що викладені в акті про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання обставини та висновки не відповідають дійсності, є неприйнятними з огляду на те, що такий акт (так само як і акт перевірки) не є рішенням суб'єкта владних повноважень в розумінні ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України, не зумовлює виникнення будь-яких прав і обов'язків для суб'єкта господарювання, тому встановлені ним обставини і його висновки не можуть бути предметом спору.

Оцінка акта, в тому числі й оцінка дій службових осіб контролюючого органу щодо його складання, викладення у ньому висновків перевірки (звірки), може бути надана судом при вирішенні спору щодо оскарження рішення, прийнятого на підставі такого акта.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду України від 10 вересня 2013 року в справі №21-237а13, що прийнята за результатами розгляду заяви про перегляд судового рішення з мотивів неоднакового застосування судом касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права. Вказане судове рішення відповідно до ст. 244-2 Кодексу адміністративного судочинства України є обов'язковим для всіх суб'єктів владних повноважень та для всіх судів України.

Керуючись статтями 160, 23, 94, 162, 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

п о с т а н о в и в :

В задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю «Експертцентр-М» до Макіївської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області про визнання протиправними дій відмовити.

Постанова набирає законної сили у строк та у порядку, що визначені статтею 254 КАС України, і може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції у порядку, визначеному статтею 186 КАС України, шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанову складено в повному обсязі 09 грудня 2013 року.

Суддя Логойда Т. В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.12.2013
Оприлюднено10.12.2013
Номер документу35842732
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/16547/13-а

Ухвала від 22.01.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Ухвала від 06.01.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Ухвала від 22.01.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Ухвала від 06.01.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Постанова від 06.12.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т. В.

Постанова від 06.12.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т. В.

Ухвала від 19.11.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні