15/251-НА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 79-57-10, факс 79-58-82
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
"14" листопада 2006 р. Справа №15/251-НА
за позовом Кам'янець-Подільського підприємства "Тепло" по заготівлях і постачанню палива населенню, комунально-побутовим підприємствам та установам м. Кам'янець-Подільський
до Кам'янець-Подільської районної ради Хмельницької області м. Кам'янець-Подільський
про скасування рішення №2 від 13.12.2005р. в частині прийняття на баланс Кам'янець-Подільської районної Ради основних засобів Староушицького ВУЖКГ, які були описані та арештовані державною виконавчою службою; скасування рішення № 3 від 13.12.2005р. в частині передачі в безоплатну оренду Староушицького ВУЖКГ основних засобів, які були описані та арештовані державною виконавчою службою
Суддя Муха М.Є.
Секретар судового засідання Капустян А.В.
Представники сторін:
від позивача не з'явився
від відповідача Худняк В.А. –за довіреністю №213/01-27 від 08.08.2006р.
від третьої особи не з'явився
У судовому засіданні згідно ч.3 ст. 160 КАСУ проголошено вступну і резолютивну частини постанови.
Суть спору:
Представник позивача в судове засідання не прибув на адресу суду надіслав клопотання за змістом якого просить розгляд справи призначений на 14.11.2006р. провести без його участі. Зазначене клопотання судом задовольняється.
Позивач у позовній заяві, письмових запереченнях стосовно позиції відповідача, представник позивача в судовому засіданні наполягають на задоволенні позовних вимог. Просять суд скасувати рішення Кам'янець-Подільської районної Ради №2 від 13.12.2005р. в частині прийняття на баланс Кам'янець-Подільської районної Ради основних засобів Староушицького ВУЖКГ, які були описані та арештовані державною виконавчою службою та № 3 від 13.12.2005р. в частині передачі в безоплатну оренду Староушицькому ВУЖКГ основних засобів, які були описані та арештовані державною виконавчою службою. Посилається на те, що 13 грудня 2005 року рішенням № 2 двадцять четвертої позачергової сесії IV скликання Кам'янець-Подільської районної ради „Про прийняття на баланс районної ради основних засобів Староушицького ВУЖКГ”, було вирішено - прийняти на баланс районної ради основні засоби Староушицького ВУЖКГ згідно переліку станом на 1 грудня 2005 року. Зазначив, що в той же самий день 13 грудня 2005 року рішенням №3 двадцять четвертої позачергової сесії IV скликання Кам'янець-Подільської районної ради „Про надання в безоплатну оренду Староушицькому ВУЖКГ основних засобів” - вирішено після прийняття на баланс районної ради від Староушицького ВУЖКГ основних засобів згідно переліку, надати їх Староушицькому ВУЖКГ в безоплатну оренду терміном на 5 років.
Однак згідно додатку „Перелік основних засобів, які знаходяться на балансі Староушицького ВУЖКГ і передаються на баланс районної ради станом на 1 грудня 2005 року до рішень 24 позачергової сесії від 13.12.2005 р. - на баланс Камянець-Подільської районної ради неправомірно було передано частину основних засобів які були описані та арештовані Державною виконавчою службою згідно акту опису та арешту майна від 11.06.2002 року на користь стягувача Кам'янець-Подільського підприємства „Тепло”, а саме: станок токарний - 1862,50 грн.; причіп 3тн. - 2257,67 грн.; екскаватор ЮМЗ - 5664,05 грн.; трактор МТЗ-80 - 9175,80 грн.; автомобіль КАМАЗ 53213-11032,00 грн.; дизель генератор 30 кВт - 14166,44 грн.; трактор Т - 150 К - 9550,69 грн.; екскаватор МТЗ - 80 - 17841,70 грн.
Зазначив, що у відповідності до ст. 328 ЦК України - право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів. Однак Законом України „Про виконавче провадження” описане та арештоване майно є забороненим до відчужування будь-яким способом та будь-ким окрім Державної виконавчої служби через аукціон на користь позивача. Такими діями, щодо незаконного відчуження майна Староушицького ВУЖКГ, яке було описане та арештоване на користь позивача, було порушено його законні права та охоронювані законом інтереси, щодо своєчасного та повного задоволення його виконавчих документів за рахунок майна боржника.
Відповідач в запереченні на позов, представник відповідача в судовому проти позовних вимог заперечує посилаючись на те, що на момент прийняття рішення Кам'янець-Подільською районною радою (№2 від 13 грудня 2005 року) про прийняття на баланс районної ради основних засобів Староушицьуого ВУЖГКГ (згідно переліку), інформації щодо арешту Державною виконавчою службою, чи вчинення інших правочинів щодо частини вказаного майна, як в районній раді так і в комунальному підприємстві „Староушицьке ВУЖКГ” не було. З копією акту опису та арешту майна від 11.06.2002 року вказані зацікавлені особи змогли вперше ознайомитись лише після отримання даного акту разом з позовною заявою. Звернув увагу суду на те, що акт опису та арешту майна від 11.06.2002 року, складений державним виконавцем Тарасевич Т. В., - є не належним документом, на який може посилатись в даній справі позивач, а наглядним прикладом непрофесійної і навіть протизаконної діяльності представника органу Державної виконавчої служби - оскільки при його складанні було порушено основні вимоги відносно процедури арешту та опису майна боржника, передбачені Законом України „Про виконавче провадження”.
Зазначив, що державним виконавцем грубо порушено вимоги ст.64 Закону України „Про виконавче провадження”, якою чітко встановлено черговість майна на яке накладається арешт, з правом подальшої реалізації, на майно боржника - юридичної особи. Законом передбачено, що об'єкти, які безпосередньо використовуються у виробництві, об'єкти нерухомого майна, верстати, обладнання, інші основні засоби можуть бути описані та арештовані лише в третю чергу. В порушення зазначеного, виконавцем одразу були описані саме механізми, які безпосередньо задіяні у виробництві, чим могло бути поставлено під загрозу комунальне обслуговування одного з найбільших селищ області. Також наголошує, що в порушення вимог цієї ж статті державна виконавча служба у встановлений строк в даному випадку не повідомила ні керівництво КП „Староушицьке ВУЖГК”, ні Кам'янець-Подільську районну раду, яка згідно Статуту є засновником і відповідно органом управління вказаного підприємства. Таким чином не надавши копію акту опису та арешту майна від 11.06.2002 року вказаним зацікавленим особам, Державна виконавча служба позбавила сторони їх прав щодо оскарження всіх незаконних дій ДВС в процесі виконавчого провадження. Також звертає увагу суду на те, що статтею 25 Закону України „Про виконавче провадження” чітко регламентовано і строки виконавчого провадження - 6 місяців з дня винесення Постанови про відкриття виконавчого провадження. На момент прийняття рішення Кам'янець-Подільською районною радою (№2 від 13 грудня 2005 року) про прийняття на баланс районної ради основних засобів Староушицького ВУЖГКГ (згідно переліку), акт опису та арешту майна від 11.06.2002 року, якщо навіть був би таким, що відповідає вимогам Закону, втратив свою чинність. Повідомив, що на момент прийняття рішення Кам'янець-Подільською районною радою (№2 від 13 грудня 2005 року) минув не лише термін виконавчого провадження, а й термін виконання самого виконавчого листа, який за ст.21 Закону України „Про виконавче провадження” встановлено - протягом трьох років. З врахуванням викладеного просить суд у позові відмовити.
Представник Староушицького ВУЖКГ в судове засідання не з'явився. Згідно письмового пояснення Староушицьке ВУЖКГ проти позовних вимог заперечує. Станом на 13.12.2005року (на момент прийняття рішення Кам'янець-Подільською райрадою про прийняття на баланс основних засобів Староушицького ВУЖКГ), інформації щодо арешту ДВС частини вказаного майна у Староушицького ВУЖКГ не було. Копію акту опису і арешту майна від 11.06.2002року Староушицьке ВУЖКГ не одержувало. Звертає увагу суду на те, що ст.25 Закону України „Про виконавче провадження” встановлено строки здійснення виконавчого провадження - 6 місяців з дня винесення Постанови про виконавче провадження. Комунальне підприємство „Ста роушицьке ВУЖКГ” не одержувало також ніяких документів з підстав продовження чи призупинення строку виконавчого провадження. Також наголошує, що на момент прийняття рішення Кам'янець-Подільською райрадою за № 2 від 13 грудня 2005 року, акт опису та арешту майна втратив свою чинність, так як минув не лише термін виконавчого провадження, а й термін виконання самого виконавчого листа, який складає 3 роки згідно із ст.21 Закону України „Про виконавче провадження”. З врахуванням викладеного просить суд у позові відмовити.
Враховуючи важкий фінансовий стан підприємства Ста роушицьке ВУЖКГ просить розгляд справи проводити без участі свого представника.
Розглядом матеріалів справи встановлено наступне
22.03.2002р. приватним нотаріусом Ткачук А.О. Кам'янець-Подільського районного нотаріального округу згідно простого векселя №823151710974 виданого Виробничим управлінням житлово-комунального господарства смт. Стара Ушиця Кам'янець-Подільського району 12.02.2002року, Акта про протест векселя про неоплату, вчиненого Ткачук А.О. приватним нотаріусом Кам'янець-Подільського районного нотаріального округу 22.03.2002року за № реєстра 844 запропоновано стягнути з Виробничого управління житлово-комунального господарства, яке знаходиться в смт. Стара Ушиця, вул. Миру, 10 Кам'янець-Подільського району на користь Кам'янець-Подільського підприємства „Тепло” по заготівлях і постачання палива населенню, комунально-побутовим підприємствам та установам на розрахунковий рахунок 26001301230835 Промінвестбанк м. Кам'янець-Подільський, МФО 315416, код 21315676, несплачену в строк заборгованість в сумі 109993грн. 51коп. Виконавчий напис вчинено на підставі глави 14 Закону України „Про нотаріат”, п.12 Переліку документів, за якими стягнення заборгованості провадиться в безспірному порядку на підставі виконавчих написів нотаріусів. Зареєстровано в реєстрі за №843.
22.03.2002р. приватним нотаріусом Ткачук А.О. Кам'янець-Подільського районного нотаріального округу згідно простого векселя №823151710975 виданого Виробничим управлінням житлово-комунального господарства смт. Стара Ушиця Кам'янець-Подільського району 12.02.2002року, Акта про протест векселя про неоплату, вчиненого Ткачук А.О. приватним нотаріусом Кам'янець-Подільського районного нотаріального округу 22.03.2002року за № реєстра 842 запропоновано стягнути з Виробничого управління житлово-комунального господарства, яке знаходиться в смт. Стара Ушиця, вул. Миру, 10 Кам'янець-Подільського району на користь Кам'янець-Подільського підприємства „Тепло” по заготівлях і постачання палива населенню, комунально-побутовим підприємствам та установам на розрахунковий рахунок 26001301230835 Промінвестбанк м. Кам'янець-Подільський, МФО 315416, код 21315676, несплачену в строк заборгованість в сумі 10000грн. Виконавчий напис вчинено на підставі глави 14 Закону України „Про нотаріат”, п.12 Переліку документів, за якими стягнення заборгованості провадиться в безспірному порядку на підставі виконавчих написів нотаріусів. Зареєстровано в реєстрі за №845.
15.04.2002року державним виконавцем Державної виконавчої служби Кам'янець-Подільського районного управління юстиції винесено постанови про відкриття виконавчого провадження про примусове виконання виконавчого напису №842 виданого 22.03.2002року приватним нотаріусом Кам'янець-Подільського районного нотаріального округу про стягнення з Виробничого управління ЖЕК 109993грн. 51коп. на користь ДП „Тепло” та виконавчого напису №844 виданого 22.03.2002року приватним нотаріусом Кам'янець-Подільського районного нотаріального округу про стягнення з Виробничого управління ЖЕК 10000грн. на користь ДП „Тепло”.
11.06.2002року відділом державної виконавчої служби Кам'янець-Подільського районного управління юстиції при примусовому виконанні виконавчих написів виданих 02.2002 Кам'янець-Подільським нотаріусом про стягнення з ВУЖКГ 148000грн. на користь Районного відділу Пенсійного фонду та підприємства „Тепло”. У акті зазначено, що опис майна проведено в присутності понятих. Описано та накладено арешт на майно загальною сумою 159000 грн.
30.12.2002року державним виконавцем Державної виконавчої служби Кам'янець-Подільського районного управління юстиції винесено постанову про зведене виконавче провадження, якою об'єднаною у зведене виконавче провадження виконавчі провадження в/п №563, №559 від 15.04.2002р., №950 від 07.06.2002р., №1004 від 03.07.2002р., №917 від 04.06.2002р.,№1940 від 24.11.2002р.
20.01.2003року рішенням Кам'янець-Подільського районного суду визнано бездіяльність Кам'янець-Подільської районної виконавчої служби по виконанню виконавчих написів нотаріуса №843 і №845 про стягнення з Староушицького ВУЖКГ на користь підприємства „Тепло” 119993грн. 51коп. неправомочною. У вказаних рішеннях встановлено, що 15.04.2002 року Кам'янець-Подільською районною державною виконавчої службою винесено постанови про відкриття виконавчих проваджень, однак опис майна боржника було проведено тільки 11.06.2002року.
06.08.2003р. прокуратурою Кам'янець –Подільського району проведено перевірку Кам'янець –Подільського районного відділу ДВС. По результатам проведеної перевірки прокуратурою внесено подання про усунення порушень Закону України „Про виконавче провадження”. В поданні, крім іншого зазначено, що при виконанні виконавчих написів нотаріуса про стягнення з Староушицького ВУЖКГ на користь ДП „Тепло” по простих векселях 119993,53 грн. державним виконавцем Тарасевич Т.В. 15.04.2002р. винесено постанову про відкриття виконавчого провадження. В порушення вимог ст.5, 25, 50 Закону лише 11.06.2002р. проведено опис та накладено арешт на майно боржника.
13.12.2005року двадцять четвертою позачерговою сесією Кам'янець-Подільської районної Ради ІV скликання прийнято рішення №2 про прийняття на баланс районної Ради основних засобів Староушицького ВУЖКГ. Вказаним рішення вирішено прийняти на баланс районної ради основні засоби Староушицького ВУЖКГ згідно переліку станом на 01.12.2005року.
13.12.2005року двадцять четвертою позачерговою сесією Кам'янець-Подільської районної Ради ІV скликання прийнято рішення №3 про надання в безоплатну оренду Староушицькому ВУЖКГ основних засобів згідно переліку.
Вважаючи незаконним відчуження майна Староушицького ВУЖКГ, яке було описане та арештоване на користь позивача, внаслідок чого було порушено його законні права та охоронювані законом інтереси, щодо своєчасного та повного задоволення його виконавчих документів за рахунок майна боржника, позивач просить скасувати оспорювані рішення.
Досліджуючи надані сторонами докази, аналізуючи наведені представниками сторін пояснення та заперечення, оцінюючи їх в сукупності, судом приймається до уваги наступне.
Відповідно до ч.1 ст.19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Частиною 2 ст.19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.
13.12.2005року двадцять четвертою позачерговою сесією Кам'янець-Подільської районної Ради ІV скликання прийнято рішення №2 про прийняття на баланс районної Ради основних засобів Староушицького ВУЖКГ та рішення №3 про надання в безоплатну оренду Староушицькому ВУЖКГ основних засобів згідно переліку.
Вказані рішення в частині прийняття на баланс Кам'янець-Подільської районної Ради основних засобів Староушицького ВУЖКГ, які були описані та арештовані державною виконавчою службою 11.06.2002р. та передані в безоплатну оренду Староушицькому ВУЖКГ, Кам'янець-Подільською районною Радою прийняті без дотримання вимог Закону України „Про виконавче провадження”, а отже підлягають скасуванню в зазначеній частині з врахуванням наступного.
З наявних в матеріалах справи доказів вбачається, що 15.04.2002року державним виконавцем Державної виконавчої служби Кам'янець-Подільського районного управління юстиції винесено постанови про відкриття виконавчого провадження про примусове виконання виконавчого напису №842 виданого 22.03.2002року приватним нотаріусом Кам'янець-Подільського районного нотаріального округу про стягнення з Виробничого управління ЖЕК 109993грн. 51коп. на користь ДП „Тепло” та виконавчого напису №844 виданого 22.03.2002року приватним нотаріусом Кам'янець-Подільського районного нотаріального округу про стягнення з Виробничого управління ЖЕК 10000грн. на користь ДП „Тепло”. Всього на суму 119993,51 грн.
11.06.2002року державним виконавцем відділу державної виконавчої служби Кам'янець-Подільського районного управління юстиції Тарасевич Т.В. при примусовому виконанні виконавчих написів Кам'янець-Подільського нотаріуса про стягнення з ВУЖКГ 148000грн. на користь Районного відділу Пенсійного фонду та підприємства „Тепло” у присутності понятих та юриста районного відділення Пенсійного фонду проведено опис майна, що належить боржнику загальною сумою 159000 грн.
На описане майно накладено арешт і встановлено обмеження права користування, в тому числі і відчуження.
30.12.2002року державним виконавцем Державної виконавчої служби Кам'янець-Подільського районного управління юстиції винесено постанову про зведене виконавче провадження, якою об'єднано у зведене виконавче провадження виконавчі провадження відкриті відносно боржника Староушицького ВУЖКГ, в тому числі і по примусовому виконанні виконавчих написів №843, 845.
Підпунктом 4.19.4 п.4.19 Інструкції про проведення виконавчих дій, затвердженої наказом Міністерства юстиції України №74/5 від 15.12.1999р. та зареєстрованої в Мінюсті за №865/4158 від 15.12.1999р. передбачено, що строк проведення виконавчих дій щодо зведеного виконавчого провадження відраховується з моменту приєднання до зведеного виконавчого провадження останнього виконавчого документа.
Судом враховується, що згідно ст.2 Закону України „Про виконавче провадження”, примусове виконання рішень в Україні покладається на Державну виконавчу службу.
До виконавчих документів за рішеннями, що підлягають виконанню державною виконавчою службою, за змістом п.4 ст.3 Закону, віднесено також виконавчі написи нотаріусів.
Звернення стягнення на майно боржника, відповідно до п.1 ст. 4 Закону, є заходом примусового виконання рішень.
Загальний порядок звернення стягнення на майно боржника визначений главою 5 Закону.
За змістом ст.50 Закону звернення стягнення на майно боржника полягає в його арешті (опису), вилученні та примусовій реалізації.
Відповідно до ст.55 Закону, про проведення опису майна боржника і накладення на нього арешту державний виконавець складає акт опису й арешту майна боржника. Під час проведення опису й арешту майна боржника державний виконавець вправі оголосити заборону розпоряджатися ним, а у разі потреби - обмежити права користування майном або вилучити його у боржника та передати на зберігання іншим особам, про що зазначається в акті опису й арешту. Види, обсяги і строк обмеження встановлюються державним виконавцем у кожному конкретному випадку з урахуванням властивостей майна, його значення для власника чи володільця, необхідності використання та інших обставин.
З наявного в матеріалах справи акта опису й арешту майна від 11.06.2002р. вбачається, що на описане майно Староушицького ВУЖКГ накладено арешт і встановлено обмеження права користування, в тому числі і відчуження.
При цьому, відповідно до ст.59 Закону звільнення майна з –під арешту може бути на підставі рішення суду, постанови начальника відповідного відділу державної виконавчої служби, висновку експерта.
Твердження відповідача та третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача про те, що акт опису й арешту майна від 11.06.2002р. не стосується Староушицького ВУЖКГ, останнім не отримувався, минув термін виконавчого провадження та термін виконання самого виконавчого листа судом до уваги не приймається, оскільки спростовується наявними в матеріалах справи доказами.
При цьому судом враховуються положення ст.85 Закону, відповідно до якої, у виконавчому провадженні на дії (бездіяльність) державного виконавця та інших посадових осіб державної виконавчої служби по виконанню рішення або відмову у здійсненні передбачених цим Законом дій стягувачем чи боржником може бути подана скарга до начальника відповідного органу державної виконавчої служби, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, або до суду.
Щодо відсутності акта опису й арешту майна від 11.06.2002р. як такого, на чому наполягає відповідач, судом враховується, що наявними в матеріалах справи доказами, а саме, рішенням Кам'янець-Подільського районного суду від 20.01.2003року, поданням прокуратури Кам'янець –Подільського району від 06.08.2003р. про усунення порушень Закону України „Про виконавче провадження”, листом ДВС у Кам'янець – Подільському районі від 24.10.2006р. №14971, підтверджується наявність зазначеного акта. Натомість відповідачем та третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача зворотного не доведено.
Крім того судом враховується, що позивачем до матеріалів справи долучено завірену копію зазначеного акта опису й арешту майна від 11.06.2002р.
За таких обставин доводи відповідача та третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача КП „Староушицьке ВУЖКГ” судом до уваги не приймаються з підстав викладених вище. При цьому суд зважає на приписи ст.71 КАС України, в силу якої, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
З врахуванням викладеного позов Кам'янець-Подільського підприємства „Тепло” по заготівлях та постачанню палива населенню, комунально - побутовим підприємствам та установам до Кам'янець-Подільської районної Ради за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача КП „Староушицьке ВУЖКГ” про скасування рішення №2 від 13.12.2005р. в частині прийняття на баланс Кам'янець-Подільської районної Ради основних засобів Староушицького ВУЖКГ, які були описані та арештовані державною виконавчою службою; скасування рішення № 3 від 13.12.2005р. в частині передачі в безоплатну оренду Староушицького ВУЖКГ основних засобів, які були описані та арештовані державною виконавчою службою необхідно задовольнити.
Враховуючи задоволення позову згідно ч. 3 ст. 94 КАСУ судові витрати, здійснені позивачем (судовий збір згідно платіжного доручення №212 від 23.06.06р. в сумі 3,40 грн.), присуджуються йому. При цьому згідно ч. 1 ст. 94 цього Кодексу документально підтверджені судові витрати присуджуються з Державного бюджету України.
Керуючись ст.ст.6, 14, 71, 86, 104, 105, 158-163, 167, 254, п.п.3, 6-7 Розділу 7 „Прикінцеві та перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України, Суд
ПОСТАНОВИВ:
Позов Кам'янець-Подільського підприємства „Тепло” по заготівлях та постачанню палива населенню, комунально-побутовим підприємствам та установам до Кам'янець-Подільської районної Ради за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача КП „Староушицьке ВУЖКГ” про скасування рішення №2 від 13.12.2005р. в частині прийняття на баланс Кам'янець-Подільської районної Ради основних засобів Староушицького ВУЖКГ, які були описані та арештовані державною виконавчою службою; скасування рішення № 3 від 13.12.2005р. в частині передачі в безоплатну оренду Староушицького ВУЖКГ основних засобів, які були описані та арештовані державною виконавчою службою задовольнити.
Скасувати рішення Кам'янець-Подільської районної Ради №2 від 13.12.2005р. в частині прийняття на баланс Кам'янець-Подільської районної Ради основних засобів Староушицького ВУЖКГ, які були описані та арештовані державною виконавчою службою.
Скасувати рішення Кам'янець-Подільської районної Ради № 3 від 13.12.2005р. в частині передачі в безоплатну оренду Староушицького ВУЖКГ основних засобів, які були описані та арештовані державною виконавчою службою.
Стягнути з Державного бюджету України на користь Кам'янець-Подільського підприємства „Тепло” по заготівлях та постачанню палива населенню, комунально-побутовим підприємствам та установам (м. Кам'янець-Подільський, вул. Голосківське шосе, 3, код 21315676) понесені витрати по державному миту в розмірі 3грн. 40коп. (три гривні 40коп.).
Згідно з ст.ст. 185-186 КАСУ сторони та інші особи, які беруть участь у справі мають право оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Дані заяви подаються до Житомирського апеляційного господарського суду через суд першої інстанції.
Згідно з ст. 254 КАСУ Постанова, якщо інше не встановлено КАСУ набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя М.Є. Муха
Постанова складена у повному обсязі і підписана 17.11.2006р.
Віддруковано 3 примірники:
1 –до справи;
2 –позивачу;
3 –відповідачу.
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 14.11.2006 |
Оприлюднено | 19.05.2009 |
Номер документу | 3584379 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Муха М.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні