Постанова
від 06.02.2007 по справі 7/6708-а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

7/6708-А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 79-57-10, факс 79-58-82

          


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

"06" лютого 2007 р.                                                            Справа №7/6708-А

За позовом Хмельницького транспортного прокурора в інтересах держави в особі урядового органу державного управління, що діє у складі Мінтрансзв'язку і йому підпорядковується в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті, м. Київ та його структурного підрозділу - територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Хмельницькій області, м. Хмельницький  

до товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс-1", м. Кам'янець-Подільський

про стягнення  3740 грн. фінансових санкцій

Суддя        Крамар С.І.                                               

Представники сторін:

позивач: Савченко В. А. - довіреність від 10.01.2007р.

відповідач: не з'явився

       за участю старшого помічника транспортного прокурора Олійника А. В.

Суть спору

Прокурор та позивач 06.02.2007р. зменшили розмір позовних вимог. Просять суд стягнути з відповідача на користь Головної державної інспекції на автомобільному транспорті фінансові санкції в сумі 1700 грн. в дохід Державного бюджету України на підставі постанов територіального  органу  центрального  органу виконавчої влади в галузі транспорту в Хмельницькій області №000675 від 06.02.06р.; №082161 від 20.03.06р.; №082160 від 20.03.06р.; №082195 від 10.04.06р.; №023505 від 10.04.06р.

Відповідач, належним чином повідомлений про час та місце судового засідання, в судове засідання не з'явився, витребуваних судом документів не подав, про причини неявки суд не повідомив.

Розглядом матеріалів справи встановлено наступне.

6.02.2006 року начальником територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Хмельницькій області винесена постанова № 000675 про допущені порушення законодавства про автомобільний транспорт і відповідно до п. 6 ст. 69 Закону України "Про автомобільний транспорт" на відповідача накладено фінансові санкції в сумі 340 грн.

20.03.2006 року начальником територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Хмельницькій області винесена постанова № 082161 про допущені порушення законодавства про автомобільний транспорт і відповідно до п. 6 ст. 69 Закону України "Про автомобільний транспорт" на відповідача накладено фінансові санкції в сумі 340 грн.

20.03.2006 року начальником територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Хмельницькій області винесена постанова № 082160 про допущені порушення законодавства про автомобільний транспорт і відповідно до п. 6 ст. 69 Закону України "Про автомобільний транспорт" на відповідача накладено фінансові санкції в сумі 340 грн.

10.04.2006 року винесена постанова № 082195 про допущені порушення законодавства про автомобільний транспорт і відповідно до п. 6 ст. 69 Закону України "Про автомобільний транспорт" на відповідача накладено фінансові санкції в сумі 340 грн.

10.04.2006 року винесена постанова № 023505 про допущені порушення законодавства про автомобільний транспорт і відповідно до п. 6 ст. 69 Закону України "Про автомобільний транспорт" на відповідача накладено фінансові санкції в сумі 340 грн.

У зв'язку з несплатою відповідачем у добровільному порядку вищезазначених сум прокурором в інтересах держави в особі позивача подано позов до господарського суду.

Досліджуючи  надані сторонами  докази, аналізуючи наведені  міркування  та  заперечення, оцінюючи  їх  в  сукупності, судом  враховується  наступне.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та  органи  місцевого  самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно зі ст.69 Закону України "Про автомобільний транспорт" за порушення законодавства  про  автомобільний  транспорт  до суб'єкта підприємницької діяльності застосовуються фінансові санкції, зокрема, за порушення правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту у розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (п.6).

Відповідно до п.24 "Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті загального користування”, затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003р.  № 143, у разі  виявлення  під  час  перевірки  автотранспортного засобу порушень, відповідальність за які передбачена пунктами 1-6 статті 69 Закону України "Про автомобільний транспорт", посадовими особами, що провели перевірку, не пізніше двох місяців з дня вчинення порушення складається протокол за формою згідно з додатком 4, який подається керівникові органу державного контролю для прийняття рішення щодо застосування до суб'єкта підприємницької діяльності фінансових санкцій відповідно до частини першої статті 70 Закону України "Про автомобільний транспорт".

Згідно з ч.1 ст.70 Закону України "Про автомобільний транспорт", про порушення законодавства про автомобільний транспорт, передбачені пунктами першим - шостим статті 69 цього Закону, посадовою особою територіального органу центрального органу виконавчої влади в галузі транспорту складається протокол не пізніше двох місяців з дня вчинення цього порушення, який розглядає протягом десяти днів керівник цього територіального органу та за наявності підстав ухвалює постанову про застосування до перевізника  фінансових  санкцій.

Відповідно до вищенаведених норм судом було застосовано фінансові санкції на загальну суму 1700 грн., що відображено в наданих суду постановах територіального  органу  центрального органу виконавчої влади в галузі транспорту в Хмельницькій області №000675 від 06.02.06р.; №082161 від 20.03.06р.; №082160 від 20.03.06р.; №082195 від 10.04.06р.; №023505 від 10.04.06р.

Судом береться до уваги те, що винесені постанови не були предметом оскарження та скасування у встановленому законом порядку. Також суд враховує положення ч.2 ст.124 Конституції України, відповідно до якої юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у  державі.

За таких обставин, позовні вимоги є обгрунтованими матеріалами справи та підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 158, 163, 167, 254-259, п.п.3, 6, 7 розділу 7 „Прикінцеві та перехідні положення” „Прикінцеві та перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України , СУД  

ПОСТАНОВИВ:

Позов Хмельницького транспортного прокурора в інтересах держави в особі урядового органу державного управління, що діє у складі Мінтрансзв'язку і йому підпорядковується в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті, м. Київ та його структурного підрозділу - територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Хмельницькій області, м. Хмельницький до товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс-1", м. Кам'янець-Подільський про стягнення  1700 грн. фінансових санкцій задовольнити.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс-1" (м. Кам'янець-Подільський, вул. Ватутіна,  14, код 23835405) на користь Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в доход Державного бюджету України (ВДК у м. Кам'янець- Подільському, код ЄДРПОУ 23565590, банк отримувача -УДК у Хмельницькій області, МФО 815013, р/р 31114106500003, код платежу 23030300) 1700 грн. (одну тисячу сімсот гривень 00 копійок) фінансових санкцій.

Згідно ст.ст. 185-186 КАС України сторони та інші особи, які беруть участь у справі мають право оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Подаються до Житомирського апеляційного господарського суду через суд першої інстанції.

Згідно ст. 254 КАС України Постанова, якщо інше не встановлено КАС України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова  суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя                                                                      С.І. Крамар.

Постанова складена у повному обсязі і підписана 12.02.07р

Віддрук. 4 прим.:

1  -    до справи,

2 –Хмельницькому транспортному прокурору,

3  -    позивачу,

4  -  відповідачу;

помічник заступника голови суду           М. Смаровоз

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення06.02.2007
Оприлюднено19.05.2009
Номер документу3585717
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —7/6708-а

Постанова від 06.02.2007

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Крамар С.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні