20/180-А
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 79-57-10, факс 79-58-82
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
"08" лютого 2007 р. Справа №20/180-А
за позовом Прокурора Полонського району в інтересах держави в особі Департаменту ветеринарної медицини в особі управління ветеринарної медицини в Полонському районі, м. Полонне
до Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Україна", с. Кустівці, Полонського району
про стягнення 1700 грн. штрафу
Суддя Гладій С.В.
Секретар судового засідання Микитюк О.А.
Представники:
Від позивача - Онофрійчук В.П. - начальник управління.
Від відповідача - не з'явися.
Від Прокуратури області - Параскевич О.Г.
Прокурор в інтересах позивача у позовній заяві та їх представники у судовому засіданні просять стягнути 1700,00 грн. штрафу згідно ст. 35 Закону України "Про ветеринарну медицину" в редакції від 15.11.2005р. № 2775-III. ( із змінами та доповненнями).
Відповідач, повідомлений належним чином про розгляд справи, повноважного представника в судове засідання не направив, заперечень не надав, тому справа розглядається з врахуванням положень п.8 ст.35 КАС України.
Розглядом матеріалів справи встановлено наступне.
За результатами проведеної прокуратурою району перевірки в управлінні ветеринарної медицини Полонського району встановлено, що СТОВ "Україна", с. Кустівці, Полонського району порушено вимоги ст. 35-37 Закону України "Про ветеринарну медицину" в редакції від 15.11.2005р. № 2775-III. ( із змінами та доповненнями).
В результаті чого позивачем складено протокол № 15 від 21.10.2006р. про правопорушення чинного законодавства про ветеринарну медицину юридичною особою.
На підставі даного протоколу винесено постанову № 449 від 24.10.2006р., де встановлено - реалізацію 22 яловичі м'ясо-туші від вимушено забитих корів без виключення сибірки в лабораторії, передзабійного клінічного огляду, без проведення ветеринарно-санітарної експертизи, без форми 2-Вет, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 35 Закону України "Про ветеринарну медицину" в редакції від 15.11.2005р. № 2775-III. ( із змінами та доповненнями). Відповідно до відповідача застосовано фінансових санкцій у вигляді штрафу у розмірі 1700,00 грн.
У зв'язку з несплатою штрафу у добровільному порядку прокурором в інтересах позивача подано позов до суду.
Досліджуючи надані докази, оцінюючи їх в сукупності, до уваги приймається наступне.
Згідно ст. 124 Конституції України юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі.
Згідно статті 4 Закону України "Про ветеринарну медицину" в редакції від 15.11.2005р. № 2775-III. (із змінами та доповненнями) державне управління в галузі ветеринарної медицини здійснює, зокрема, державний департамент ветеринарної медицини, його територіальні органи.
Згідно статті 7 Державний департамент ветеринарної медицини є органом державного управління, який діє у складі спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань аграрної політики і реалізує державну політику у галузі ветеринарної медицини.
Статтею 35 даного Закону передбачено, що суб'єкти господарювання - будь-які юридичні особи, діяльність яких пов'язана з утриманням, транспортуванням та реалізацією тварин; зберіганням, переробкою, транспортуванням та реалізацією продукції тваринного, а на ринках і рослинного походження; виробництвом та реалізацією ветеринарних препаратів, субстанцій, готових кормів, кормових добавок, здійсненням лабораторної діагностики та наданням ветеринарних послуг, несуть відповідальність у формі штрафу за:
- порушення ветеринарно-санітарних правил, інструкцій щодо профілактики та ліквідації інфекційних хвороб тварин - у розмірі від трьох до шести неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
- невиконання заходів щодо карантину тварин або інших карантинних обмежень - у розмірі від шести до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
- переміщення через митний кордон без обов'язкового проведення ветеринарно-санітарної експертизи підконтрольних ветеринарному нагляду об'єктів - у розмірі від двадцяти п'яти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
- реалізацію ввезених на територію України продукції тваринного і рослинного походження, кормів для тварин, що не пройшли в Україні ветеринарно-санітарної експертизи, - у розмірі від двадцяти п'яти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з вилученням такої продукції та кормів;
- реалізацію на території України ветеринарних препаратів, субстанцій, готових кормів, кормових добавок та засобів ветеринарної медицини, не зареєстрованих в Україні, - у розмірі від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з вилученням таких засобів, кормів та кормових добавок відповідно до закону;
- ухилення від пред'явлення або непред'явлення тварин для проведення ветеринарного огляду, обов'язкових заходів (дослідження, щеплення, обробки) щодо профілактики хвороб тварин, а також незабезпечення надійної фіксації тварин для проведення огляду (заходів) - у розмірі від п'яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
- виготовлення харчових продуктів із сировини тваринного походження, забороненої для використання, у тому числі з м'яса трупів тварин, уражених електричним струмом, отруєних хімікатами, утоплених, а також вимушено забитих (дорізаних), що не пройшли ветеринарно-санітарної експертизи, тощо - у розмірі від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з вилученням таких харчових продуктів відповідно до закону;
- ухилення від обов'язкової ветеринарно-санітарної експертизи продукції тваринного, а на ринках і рослинного походження - у розмірі від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
- надання власником (уповноваженою особою) торговельних об'єктів дозволу на реалізацію тварин і продукції тваринного, а на ринках і рослинного походження, що не пройшли ветеринарно-санітарної експертизи, - у розмірі від сорока до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
- ухилення від виконання або неналежне виконання приписів державних інспекторів ветеринарної медицини - у розмірі від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Сплата штрафів не звільняє суб'єктів господарювання від усунення допущених порушень і відшкодування завданих збитків у порядку, встановленому законодавством.
Наданими позивачем доказами підтверджується факт здійснення відповідачем реалізації 22 яловичі м'ясо-туші від вимушено забитих корів без виключення сибірки в лабораторії, передзабійного клінічного огляду, без проведення ветеринарно-санітарної експертизи, без форми 2-Вет. Доказів, що спростовують даний факт відповідачем не подано.
Судом враховується, що відповідно до вимог статті 37 Закону України "Про ветеринарну медицину" в редакції від 15.11.2005р. № 2775-III. (із змінами та доповненнями) штраф підлягає сплаті суб'єктом господарювання у місячний строк з дня отримання постанови. У разі порушення цього строку штраф стягується у судовому порядку.
Крім того, судом враховується, що відповідачем в судовому порядку дії позивача не оскаржені, що передбачено ст. 38 Закону України "Про ветеринарну медицину" в редакції від 15.11.2005р. № 2775-III. (із змінами та доповненнями)
За таких обставин позовні вимоги визнаються обґрунтованими, відповідають чинному законодавству та підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст.6, 14, 71, 86, 94, 104, 158-163, 167, 254-259, п.п.3,6-7 Розділу 7 „Прикінцеві та перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Позов Прокурора Полонського району в інтересах держави в особі Департаменту ветеринарної медицини в особі управління ветеринарної медицини в Полонському районі, м. Полонне до Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Україна", с. Кустівці, Полонського району про стягнення 1700,00 грн. штрафу задоволити.
Стягнути з Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Україна", с. Кустівці, Полонського району ( код 03789181 ) на користь управління ветеринарної медицини в Полонському районі, м. Полонне ( вул. Крилова, 9, код 26294051 ) 1700,00 грн. ( одну тисячу сімсот гривень 00 коп.) штрафу.
Згідно ст.ст. 185-186 КАС України сторони та інші особи, які беруть участь у справі мають право оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Подаються до Житомирського апеляційного господарського суду через суд першої інстанції.
Згідно ст. 254 КАС України Постанова, якщо інше не встановлено КАС України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя С.В. Гладій
Віддрук. 5 прим. : 1 - до справи, 2 - позивачу, 3 - відповідачу, 4,5 - прокуратурі
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 08.02.2007 |
Оприлюднено | 19.05.2009 |
Номер документу | 3586041 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Гладій С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні