Постанова
від 14.11.2013 по справі 801/7053/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ПОСТАНОВА

Іменем України

14 листопада 2013 р. 15:53 Справа №801/7053/13

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кащеєвої Г.Ю. за участю секретаря Багдасарян Н.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Комунального підприємства "Управління житлово-комунального господарства м. Армянська"

до Красноперекопської об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим податкової служби

про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

за участю представників:

від позивача: Сулейманова Е.І., паспорт НОМЕР_1;

від відповідача: не з'явився, надіславши клопотання про розгляд справи за його відсутності;

Обставини справи: Комунальне підприємство "Управління житлово-комунального господарства м. Армянська" звернулося до Окружного адміністративного суду АР Крим з позовною заявою до Красноперекопської об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим податкової служби та просить визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Державної податкової служби в Автономній Республіці Крим Красноперекопської об'єднаної державної податкової інспекції № 0000261500 від 17.04.2013 форми «Р» на 2142 грн. податку на прибуток і 535,50 грн. штрафних санкцій та № 0000271500 від 17.04.2013 форми «Р» на 10200 грн. частини чистого прибутку (доходу) і 2550 грн. штрафних санкцій.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначив, що з висновками акта перевірки від 01.04.2013 року № 411/15.1/36337690 і з податковими повідомленнями-рішеннями №0000261500 від 17.04.2013 та № 0000271500 від 17.04.2013 не згодні в повному обсязі та вважають їх такими, що не відповідають нормам чинного законодавства і підлягають скасуванню.

Представник відповідача проти задоволення позову заперечував в повному обсязі, зазначивши у наданих суду запереченнях на адміністративний позов, що перевіркою позивача встановлено, що КП «УЖКХ м. Армянська» порушено порядок заповнення податкової звітності по податку на прибуток, допущені помилки в заповненні рядка 01 «Чистий прибуток», рядка 05 «Чистий прибуток за звітний період», рядка 07 «Частина чистого прибутку», рядка 09 «Частина чистого прибутку (доходу), який підлягає сплаті» Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), який підлягає сплати до державного бюджету державними унітарними підприємствами і їх об'єднанням, в порушення Постанови Кабінету Міністрів України від 23.02.2011 року № 138 «О затвердженні Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами і їх об'єднаннями», листа ДПСУ від 11.06.2012 року № 16186/7/15-1217 (а.с.118-119).

Дослідивши матеріали справи, вислухавши пояснення представників сторін, суд

ВСТАНОВИВ:

Згідно з Свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи Серії А00 № 652409 КП "Управління житлово-комунального господарства м. Армянська" є юридичною особою, ідентифікаційний код 36337690 (а.с.11).

Відповідно до Довідки АБ № 554223 від 17.12.2012р. з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) види діяльності Комунального підприємства "Управління житлово-комунального господарства м. Армянська" за КВЕД-2010: 81.29 Інші види діяльності з прибирання; 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н.в.і.у.; 81.10 Комплексне обслуговування об'єктів; 43.39 Інші роботи із завершення будівництва; 36.00 Забір очищення та постачання води (а.с.12).

Згідно з Довідкою від 18.12.2012 року № 194/18-03 Комунальне підприємство "Управління житлово-комунального господарства м. Армянська" взято на облік як платник податків з 28.04.2009 року за № 3695 у Армянському відділенні Красноперекопської ОДПІ АРК ДПС (а.с.13).

У період з 10.02.2013 року по 01.04.2013 року Армянським відділенням Красноперекопської ОДПІ АРК ДПС проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на прибуток та розрахунку частини чистого прибутку (доходу) Комунального підприємства "Управління житлово-комунального господарства м. Армянська", про що складено акт № 411/15.1/36337690 від 01.04.2013 року (а.с.14-15).

Зазначена перевірка була проведена згідно з п.п.20.1.4. п.20.1 ст.20 та п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями.

Вказаним актом встановлено що платником була допущена помилка, яка призвела до заниження сум авансового внеску при виплаті дивідендів, що має бути сплачена у звітному (податковому) періоді за місцезнаходженням юридичної особи на 2142 гривні, та заниження частини чистого прибутку (доходу) на 10200грн.(а.с.15).

17.04.2013 року Красноперекопською ОДПІ АРК ДПС на підставі акту перевірки №411/15.1/36337690 від 01.04.2013 року винесено податкове повідомлення-рішення №0000271500 яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем: частина прибутку (доходу) господарської організації у загальній сумі 12750грн.00 коп., у тому числі за основним платежем 10200 грн., та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) 2550 грн. (а.с.16).

Також Красноперекопською ОДПІ АРК ДПС на підставі акту перевірки №411/15.1/36337690 від 01.04.2013 року винесено податкове повідомлення-рішення №0000261500 від 17.04.2013 року яким збільшено податок на прибуток у загальній сумі 2677 грн. 50 коп., у тому числі за основним платежем 2142 грн., та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) 535 грн. 50 коп. (а.с.17).

Вищенаведені обставини стали підставою для звернення позивача до суду.

Оцінюючи правомірність вказаних податкових повідомлень-рішень, суд зазначає наступне.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулюються Податковим кодексом України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI.

Відповідно до ст.49 ПКУ податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків. Платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.

Відповідно до п. 75.1. ст. 75 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (із змінами і доповненнями) (далі - ПКУ), органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Згідно з п. 76.1. ст.76 ПКУ камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком. Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов'язкова.

Зазначеною перевіркою позивача встановлено, що платником допущені помилки у заповненні рядка 01 «Чистий прибуток», рядка 05 «Чистий прибуток за звітний період», рядка 07 «Частина чистого прибутку», рядка 09 «Частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті» Розрахунку частини чистини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями, в порушення Постанови Кабінету міністрів України від 23.02.2011 року № 138 «Про затвердження Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями», листа ДПСУ від 11.06.2012 року № 16186/7/15-1217.

Відповідно до ч.1 Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями частина чистого прибутку (доходу), що відраховується державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями до державного бюджету за відповідний період, визначається виходячи з обсягу чистого прибутку (доходу), розрахованого згідно з положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку.

Відповідно до ч.2 Порядку частина чистого прибутку (доходу) сплачується державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями до державного бюджету наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності за відповідний період у строк, встановлений для сплати податку на прибуток підприємств.

Згідно з ч.3 Порядку частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету, визначається державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями відповідно до форми розрахунку, встановленої Державною податковою службою, та зазначається у декларації з податку на прибуток підприємства.

Розрахунок частини чистого прибутку (доходу) разом з фінансовою звітністю, складеною відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку, подається державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями до органів державної податкової служби у строк, передбачений для подання декларації з податку на прибуток підприємств.

Сума чистого прибутку (збитку) зазначається у рядку 220 «Чистий прибуток» або рядки 225 «Чистий збиток» Звіту про фінансові результати (форма №2) (додаток до положення бухгалтерського обліку 3 «Звіт про фінансові результати», затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 31.03.1999р. № 87, зареєстрованому Міністерством юстиції України 21.06.99 за № 397/3690 (який діяв на момент виникнення спірних правовідносин).

Згідно з п.37 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 3 "Звіт про фінансові результати" чистий прибуток (збиток) розраховується як алгебраїчна сума прибутку (збитку) від звичайної діяльності та надзвичайного прибутку, надзвичайного збитку та податків з надзвичайного прибутку.

Тобто значення рядка 220 Звіту про фінансові результати повинні бути віддзеркалені у формі розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями, затвердженої Наказом Державної податкової адміністрації України від 16.05.2011 № 285 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31 травня 2011 р. за N 643/19381.

Згідно з Порядком відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями затвердженим Постановою КМУ від 23 лютого 2011 р. № 138 частина чистого прибутку (доходу), що відраховується державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями до державного бюджету за відповідний період, визначається виходячи з обсягу чистого прибутку (доходу), розрахованого згідно з положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку, у розмірі: 30 відсотків - державними підприємствами, що є суб'єктами природних монополій, та державними підприємствами, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 млн. гривень; 15 відсотків - іншими державними унітарними підприємствами.

Відрахування до місцевих бюджетів частини чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, здійснюється підприємствами за наявності порядку відрахування частини чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, затвердженого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, відповідними місцевими радами.

Як зазначено в акті перевірки № 411/15.1/36337690 від 01 квітня 2013 року Армянською міською радою прийнято Рішення від 28.12.2011 року № 144 «Про затвердження Порядку і нормативу відрахувань до загального фонду місцевого бюджету частини чистого прибутку (доходу) комунальними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями у 2012 року». Відповідно до цього Рішення відрахування частини чистого прибутку (доходу) у 2012-2013 роках здійснюється у розмірі 15 відсотків чистого прибутку (доходу) розрахованого з положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку.

Судом встановлено, що платник КП «УЖКГ м. Армянська» не надав податковому органу Додаток АВ до рядка 20 Податкової декларації з податку на прибуток і не заповнив рядок 20 «Сума авансового внеску при виплаті дивідендів, що має бути сплачена у звітному (податковому) періоді за місцезнаходженням юридичної особи» Декларації з податку на прибуток підприємств, в порушення Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями.

З матеріалів справи, та наданих пояснень сторін та свідка по справі встановлено, що у показниках Чистий прибуток (дохід) за звітний період, з якого здійснюються відрахування (позитивне значення (р.01-р.02), або позитивне значення (р.03-р.04) (код рядка 05) за даними, задекларованими платником зазначено 68, тоді як у даних, за результатами перевірки повинно бути зазначено 68000. Тобто встановлено відхилення ст.4-ст.3 у розмірі +67932.

У зв'язку з чим, податковим органом за даними результатів перевірки враховуючи нормативне відрахування 15 % встановлена частина чистого прибутку (доходу), що відраховується до державного бюджету (р.05 х р.06/100) у розмірі 10200, тобто встановлено відхилення ст.4-ст.3 у розмірі +10200, тобто по показнику: частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті (р.07-р.08) встановлено відхилення ст.4-ст.3 у розмірі +10 200.

Згідно з п.п.153.3.2 п.153.3 ст.153 ПКУ емітент корпоративних прав, який приймає рішення про виплату дивідендів своїм акціонерам (власникам), нараховує та вносить до бюджету авансовий внесок із податку в розмірі ставки, встановленої пунктом 151.1 статті 151 цього Кодексу, нарахованої на суму дивідендів, що фактично виплачуються, без зменшення суми такої виплати на суму такого податку. Зазначений авансовий внесок вноситься до бюджету до/або одночасно з виплатою дивідендів.

Тобто розрахунок авансового внеску відбувається у додатку АВ до рядка 20 податкової декларації з податку на прибуток та віддзеркалюється по рядку 20 Декларації з податку на прибуток, а саме у показниках: сума виплачених у звітному (податковому) періоді дивідендів, у тому числі: сума дивідендів, з якої має бути сплачено авансовий внесок у звітному (податковому) періоді (рядок 1 - рядок 1.1 - рядок 1.2 - рядок 1.3 - рядок 1.4 - рядок 2 - рядок 3) за даними результатів перевірки встановлено відхилення, ст.4-ст.3 у розмірі +10200; сума авансового внеску при виплаті дивідендів, що має бути сплачена у звітному (податковому) періоді (рядок 4 х рядок 10 Податкової декларації/100), у тому числі: сума авансового внеску при виплаті дивідендів у звітному (податковому) періоді, що має бути сплачена за місцезнаходженням юридичної особи (переноситься в рядок 20 Податкової декларації) встановлено відхилення, ст.4- ст.3 у розмірі 2142.

Таким чином податковим органом зазначені дані податкової звітності, що вплинули на визначення об'єкту оподаткування, а саме: рядок 20 Декларації за даними задекларованими платником - 0, тоді як за результатами перевірки - 2142, встановлено відхилення ст.2-ст.1 у розмірі 2142; рядок 09 Розрахунку чистого прибутку за даними задекларованими платником - 0; дані за результатами перевірки - 10200, встановлено відхилення ст.2-ст.1 у розмірі 10200 (а.с.15).

В акті камеральної перевірки № 411/15.1/36337690 від 01.04.2013 року встановлено, що помилка платника призвела до заниження сум авансового внеску при виплаті дивідендів, що має бути сплачена у звітному (податковому) періоді за місцезнаходженням юридичної особи на 2142 гривні, та заниження частини чистого прибутку (доходу) на 10200грн.(а.с.15).

Судом досліджені надані позивачем документи, а саме звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 1 квартал 2013 року (а.с.18), баланс КП «УЖКХ м. Армянська» на 31 грудня 2012 року (а.с.19), баланс (Звіт про фінансовий стан) на 31 березня 2013 року (а.с.20), звіт про фінансові результати за 2012 р. форми № 2 (а.с.21), доходи і витрати для податку на прибуток за 4 квартал 2012 року (а.с.43), податкова декларація з податку на прибуток підприємства за 2012 рік та квитанції № 1 та № 2 від 10.02.2013 року (а.с.44-47), додаток ВП до податкової декларації з податку на прибуток підприємства - розрахунок податкових зобов'язань за період, у якому виявлено помилку (а.с.48), додаток ІД до рядка 03 Податкової декларації з податку на прибуток підприємства - інші доходи (а.с.49), додаток ІВ до рядка 06.4 Податкової декларації про результати спільної діяльності на території України без створення юридичної особи - інші витрати звичайної діяльності та інші операційні витрати (а.с.50), розрахунок частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями (а.с.53).

Дослідивши вказані документи судом встановлено, що КП «УЖКГ м. Армянська» зроблені помилки у заповненні рядка 01 «Чистий прибуток», рядка 05 «Чистий прибуток за звітний період», рядка 07 «Частина чистого прибутку», рядок 09 «Частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті» Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями в порушення Постанови Кабінету міністрів України від 23.02.11 № 138 «Про затвердження Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями, зі змінами та доповненнями.

Тобто, рядок 01 «Чистий прибуток (дохід) та рядок 05 «Чистий прибуток (дохід) за звітний період, з якого здійснюються відрахування (позитивне значення (р.01-р.02), або позитивне значення (р.03-р.04)» Розрахунку за результатами перевірки складає 68000,00 грн., що на 67932,00 грн. більше, ніж задекларовано платником 68,00 грн. Рядок 06 «Норматив відрахування (%)» Розрахунку за результатами перевірки складає 15 %, рядок 07 «Частина чистого прибутку (доходу), що відраховується до державного бюджету (р.05 х 06/100)» та рядок 09 «»Частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті (р.07-р.08)» Розрахунку за результатами перевірки складає 10200,00 грн., що на 10200,00 грн. більше, ніж задекларовано платником 0,00 грн.

Таким чином КП «УЖКГ м. Армянська» зобов'язано нарахувати та сплатити за 2012р. авансовий внесок при виплаті дивідендів в сумі 2142 грн. (10200 грн. х 21%).

Також судом встановлено, що в порушення норм Податкового кодексу України позивачем не надано Додаток АВ до рядка 20 Податкової декларації з податку на прибуток та не заповнено рядок 20 «Сума авансового внеску при виплаті дивідендів, що має бути сплачена у звітному (податковому) періоді за місцезнаходженням юридичної особи» Декларації з податку на прибуток підприємств.

Твердження позивача, зазначене у позовній заяві, щодо того, що у зв'язку з становленням, настрою електронних програм бухгалтерського та податкового обліку, підключення зв'язку та Інтернету, при освоєнні яких відбулися збої і призвели до помилок, яке також міститься в запереченнях № 01-02/331 від 15.04.2013 року (а.с.148) на акт перевірки № 411/15.1/36337690 від 01.04.2013 року, підтверджує позицію відповідача щодо наявності вказаних в акті технічних помилок.

Відносно зазначеної позивачем у позові обставини щодо того, що на дату балансу (31.12.2012 року) були зміни у фінансовому звіті підприємства «Звіт про фінансові результати» Форма № 2 стр.175, 195, 225 «збиток» згідно Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 6 «Виправлення помилок та зміни в фінансових звітах» проведено виправлення помилок в фінансової звітності. Результати змін облікових оцінок необхідно включати в звіт про фінансові результати у тому періоді, в якому були зміни, суд зазначає наступне.

Статтею 50 ПКУ платнику податків надано право внесення змін до податкової звітності, в якої встановлено, що у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов'язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Тому суд зазначає, що позивач був зобов'язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації, у разі якщо як він стверджує підприємством були виправленні помилки та зміни у фінансовому звіті підприємства.

Згідно з п.14.1.49 п.14.1 ст.14 ПКУ дивіденди - платіж, що здійснюється юридичною особою - емітентом корпоративних прав чи інвестиційних сертифікатів на користь власника таких корпоративних прав, інвестиційних сертифікатів та інших цінних паперів, що засвідчують право власності інвестора на частку (пай) у майні (активах) емітента, у зв'язку з розподілом частини його прибутку, розрахованого за правилами бухгалтерського обліку.

Відповідно до п.п.153.3.2 пункту 153.3 ст.153 ПКУ крім випадків, передбачених підпунктом 153.3.5 цього пункту, емітент корпоративних прав, який приймає рішення про виплату дивідендів своїм акціонерам (власникам), нараховує та вносить до бюджету авансовий внесок із податку в розмірі ставки, встановленої пунктом 151.1 статті 151 цього Кодексу, нарахованої на суму дивідендів, що фактично виплачуються, без зменшення суми такої виплати на суму такого податку. Зазначений авансовий внесок вноситься до бюджету до/або одночасно з виплатою дивідендів.

У разі виплати дивідендів у формі, відмінній від грошової (крім випадків, передбачених підпунктом 153.3.5 цього пункту), базою для нарахування авансового внеску згідно з абзацом першим цього підпункту є вартість такої виплати, розрахована за звичайними цінами.

Обов'язок із нарахування та сплати авансового внеску з цього податку за визначеною пунктом 151.1 статті 151 цього Кодексу ставкою покладається на будь-якого емітента корпоративних прав, що є резидентом, незалежно від того, є такий емітент або отримувач дивідендів платником податку чи має пільги зі сплати податку, надані цим Кодексом, чи у вигляді застосування ставки податку іншої, ніж встановлена в пункті 151.1 статті 151 цього Кодексу (крім платників цього податку, які підпадають під дію статті 156 цього Кодексу). Обов'язок із нарахування та сплати авансового внеску з цього податку не поширюється на суб'єктів господарювання, які є платниками фіксованого сільськогосподарського податку згідно з розділом XIV цього Кодексу.

Це правило поширюється також на державні некорпоратизовані, казенні або комунальні підприємства, які зараховують суми дивідендів у розмірі, встановленому відповідно центральним або місцевим органом виконавчої влади, до сфери управління якого віднесено такі підприємства, відповідно до державного або місцевого бюджету.

При цьому, якщо будь-який платіж будь-якою особою називається дивідендом, то такий платіж оподатковується при такій виплаті згідно з нормами, визначеними в першому, другому та третьому абзацах цього пункту, незалежно від того, чи є особа платником податку, чи ні.

Згідно з абз.1 п.3 Поряду відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями затвердженим Постановою КМУ від 23 лютого 2011 р. № 138 частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету, визначається державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями відповідно до форми розрахунку, встановленої Державною податковою службою, та зазначається у декларації з податку на прибуток підприємства.

Згідно з ч.1 ст.69 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

Відповідно до 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

З наявних матеріалів справи та пояснень відповідача та свідка вбачається доведеність позиції відповідача та існування фактів встановлених перевіркою позивача. Тому суд приходить до висновку про правомірність оскаржуваних податкових повідомлень-рішень Державної податкової служби АРК Красноперекопської об'єднаної державної податкової інспекції.

Виходячи з наведеного суд приходить до висновку про відмову у задоволенні позову в повному обсязі.

Під час судового засідання, яке відбулось 14.11.13 року оголошені вступна та резолютивна частина постанови. Відповідно до ст.163 КАС України постанову у повному обсязі складено 19.11.13 року.

Враховуюче викладене, керуючись ст.ст.158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Відмовити в задоволені адміністративного позову в повному обсязі.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Кащеєва Г.Ю.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення14.11.2013
Оприлюднено10.12.2013
Номер документу35865280
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/7053/13-а

Ухвала від 24.02.2014

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Іщенко Галина Михайлівна

Ухвала від 23.01.2014

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Іщенко Галина Михайлівна

Постанова від 14.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

Ухвала від 22.08.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

Ухвала від 01.10.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

Ухвала від 01.08.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

Ухвала від 18.07.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

Ухвала від 12.07.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні