Постанова
від 30.05.2007 по справі 10/3309-а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

10/3309-А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98

          


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

"30" травня 2007 р.                                                            Справа №10/3309-А

за позовом  Красилівської міжрайонної державної податкової інспекції м. Красилів    

до Малого приватного підприємства "Агрофірма "Україна" м. Красилів

про припинення юридичної особи

Суддя  Виноградова В.В.                    Секретар судового засідання Матущак В.В.

За участю представників сторін:

від позивача                        Нахілко Ю.О. –за довіреністю №5058/9/10-014 від 29.05.2007р.             

від відповідача           не з'явився                              

 

Суть спору:

Позивач звернувся до суду з позовною заявою, в якій просить суд припинити юридичну особу –відповідача, посилаючись на норми п.2 ст. 38 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців” у зв'язку із неподанням останнім на протязі року до органів державної податкової служби податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності згідно чинного законодавства.

В підтвердження подав письмові докази про неподання відповідачем звітності з 01.10.2005р., довідку Хмельницького обласного управління статистики №117 від 25.05.2007р., довідку про взяття на облік платника податків.

Крім того, позивачем в порядку ст.55 КАС України подано письмове клопотання про заміну позивача –Державної податкової інспекції у Красилівському районі на його правонаступника -  Красилівську міжрайонну державну податкову інспекцію (м. Красилів, вул. Центральна,38). В підтвердження подав свідоцтво про державну реєстрацію Красилівською МРДПІ від 17.05.2007р. №218953 серія АОО, довідку про включення до ЄДРПОУ №37, Положення про Красилівське МРДПІ м. Красилів.

Відповідно до ст. 55 КАС України передбачено, що у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії адміністративного процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов'язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов'язкові для особи, яку він замінив.

За таких обставин, суд вважає за необхідне задоволити клопотання позивача та замінити ДПІ у Красилівському районі на його правонаступника –Красилівську МРДПІ.

Відповідач в судове засідання повноважного представника не направив, письмових заперечень щодо позовних вимог суду не надав, своїм процесуальним правом не скористався. Відповідачу було направлено повістку з відміткою про дату, час і місце судового розгляду справи, ухвалу про відкриття провадження у справі та призначення судового розгляду по справі з відміткою про одержання відповідачем 19.05.2007р. згідно повідомлення відділення поштового зв'язку

Розглядом матеріалів справи встановлено, що:

Мале приватне підприємство агрофірма „Україна” м. Красилів як суб'єкт підприємницької діяльності –юридична особа включене до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України згідно довідки №117 від 25.05.2007р., взяте на облік як платник податків з 02.10.1992р. відповідно до довідки податкового органу №83.  

Проведеною позивачем перевіркою встановлено, що відповідач не подає передбачену податковим законодавством фінансову звітність в податковий орган з жовтня 2005р., тобто більше 1 року, що підтверджується актом від 04.04.2007р. №11.

Досліджуючи надані докази, оцінюючи їх в сукупності, судом враховується наступне.

В силу ст. 104 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 р. та ст.33 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, передбачених законом.

Згідно  п.1 та п.2 (частина 4) ст. 38 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців” державна  реєстрація припинення підприємницької діяльності юридичної особи проводиться  крім іншого  у  разі  постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи. При цьому підставою для винесення рішення про припинення підприємницької діяльності юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, зокрема, є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.

Судом враховується, що відповідно до ст.9 Закону України “Про систему оподаткування” від 25.06.1991р. №1251-ХІІ, платники податків і зборів (обов'язкових  платежів) зобов'язані  подавати  до  державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації,  бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).

Виходячи зі змісту ст.124 Конституції України 1996 року, згідно якої юрисдикція судів  поширюється  на  всі  правовідносини, що виникають  у  державі та передбаченої ст. 38 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців” підстави для винесення рішення про припинення підприємницької діяльності юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи у випадку неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону, суд вважає обґрунтованим звернення позивача до суду з вимогою припинити юридичну особу відповідача.

За таких обставин, враховуючи наявність документально підтвердженої підстави для припиненням юридичної особи, позовні вимоги прокурора в інтересах позивача обґрунтовані матеріалами справи, відповідають  чинному  законодавству і  підлягають задоволенню.

Згідно ст. 105 Цивільного Кодексу України  від 16.01.2003р. необхідно встановити порядок та строки припинення юридичної особи, а виконання функції комісії з припинення юридичної особи покласти на орган управління юридичної особи.  

При цьому, судом враховується, що згідно ст. 124 Конституції України юрисдикція судів  поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі.

Керуючись ст.ст. 6, 14, 71, 86, 94, 104, 158-163, 167, 254-259, п.п. 3,6-7 Розділу 7 „Прикінцеві та перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -                                                       

П О С Т А Н О В И В :

Позов Красилівської міжрайонної державної податкової інспекції м. Красилів до Малого приватного підприємства агрофірми „Україна” м. Красилів про припинення юридичної особи задоволити.        

    

Припинити юридичну особу –Мале приватне підприємство агрофірма „Україна” м. Красилів, вул. Островського,1 (код ЄДРПОУ 14159371).

Виконання функції комісії з припинення юридичної особи покласти на орган управління юридичної особи -  Мале приватне підприємство агрофірма „Україна” м. Красилів.

Зобов'язати комісію провести  роботу в порядку, визначеному  ст.ст. 105, 111, 112 Цивільного кодексу України в строк не більше дванадцяти місяців з моменту набрання постановою законної сили.

                   

                    Копію даної постанови направити сторонам та державному реєстратору Красилівської райдержадміністрації (після набрання постановою законної сили).

Згідно ст.ст. 185-186 КАСУ сторони та інші особи, які беруть участь у справі, мають право оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Подаються до Львівського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції.

Згідно ст. 254 КАСУ Постанова, якщо інше не встановлено КАСУ, набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя                                                                                          В.В. Виноградова

Віддрук. 4 прим. :

1 - до справи,

2 - позивачу,

3 - відповідачу.

4-держреєстратору

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення30.05.2007
Оприлюднено19.05.2009
Номер документу3586637
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —10/3309-а

Постанова від 30.05.2007

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Виноградова В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні