Постанова
від 26.03.2008 по справі 20/16/4057-а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

20/16/4057-А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 79-57-10, факс 79-58-82

          


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

"26" березня 2008 р.                                                            Справа №20/16/4057-А

за позовом Кам'янець-Подільської об'єднаної державної податкової інспекції, м. Кам'янець-Подільський    

до дочірнього підприємства "Крок-Плюс" комунального підприємства "Побуткомбудсервіс", м. Кам'янець-Подільський

про стягнення 740,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій

Суддя Гладій С.В.                    

Секретар судового засідання Малінковський Г. М.

За участю представників сторін:

позивача - Федик Р. С. за довіреністю № 8349/10/10-017 від 15.05.2008 р.;

відповідача - не з'явився.

Суть спору:

Позивач - Кам'янець-Подільська об'єднана державна податкова інспекція, м. Кам'янець-Подільський, звернувся до суду з адміністративним позовом про стягнення з відповідача - дочірнього підприємства "Крок-Плюс" комунального підприємства "Побуткомбудсервіс", м. Кам'янець-Подільський, 740,00 грн. штрафних санкцій застосованих за порушення пунктів 5, 9, 13 ст. 3 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування згідно рішення податкового органу про застосування штрафних (фінансових) санкцій форми "С" № 0002412341/0 від 23.04.2007 р.

Прибулі у судові засідання повноважні представники позивача позовні вимоги підтримали.

Представник відповідача у засіданнях суду та відповідач у запереченнях на позов проти задоволення позовних вимог заперечили, вказавши на невідповідність винесеного податковим органом рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій форми "С" № 0002412341/0 від 23.04.2007 р. чинному законодавству.

Розглядом матеріалів справи встановлено наступне:

Працівниками Кам'янець-Подільської ОДПІ проведено перевірку місця паркування автотранспорту по вул. Князів Коріатовичів в м. Кам'янець-Подільському, що належить ДП „Крок Плюс”.

Перевіркою місця паркування встановлено та відображено в акті перевірки від 14.04.2007 року № 22090051/2341, що сума готівкових коштів на місці проведення розрахунків 90 грн., сума готівкових коштів, яка зазначена в поточному звіті реєстратора розрахункових операцій 78,00 грн. Також в акті перевірки вчинено запис про відсутність на момент перевірки книги обліку розрахункових операцій та фіскальних звітних чеків. Перевіряючими зроблено висновок про порушення пунктів 5, 9, 13 статті З Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”, із змінами і доповненнями.

За результатами розгляду акту перевірки від 14.04.2007 року № 22090051/2341 Кам'янець-Подільською ОДПІ 23.04.2007 року прийнято рішення № 0002412341/0, яким позивачу визначено штрафні (фінансові) санкції на підставі пунктів 3 та 4 статті 17 та статі 22 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” у сумі 740,00 грн.,а саме за  незберігання КОРО - 340,00 грн., за незберігання фіскальних звітних чеків  - 340,00 грн., за невідповідність готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, зазначеній в денному звіті в сумі (12,00 грн.) - 60,00 грн. (12,00 х 5).

Оскільки штрафні санкції у розмірі 740,00 грн. відповідачем у добровільному порядку сплачено не було, позивач звернувся з позовною заявою про стягнення штрафних санкцій до суду.

Аналізуючи обставини справи, судом враховується наступне:

Згідно ст. 124 Конституції України юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають  у  державі.

За п. 11 ст. 11 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” № 509-ХІІ від 04.12.1990 р. органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право застосовувати  до  платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку та розмірах, встановлених законами України.

При цьому, статтею 15 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” № 265/95-ВР від 06.07.1995 р. (далі Закон № 265/95-ВР) встановлено, що контроль за додержанням суб'єктами підприємницької діяльності порядку проведення розрахунків за товари (послуги), інших вимог цього Закону здійснюють органи державної податкової служби України шляхом проведення планових або позапланових перевірок згідно із законодавством України.  

У статті 2 Закону № 265/95-ВР зазначено, що електронний контрольно-касовий апарат - це реєстратор розрахункових операцій, який додатково забезпечує попереднє програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості, друкування розрахункових та інших звітних документів; місце проведення розрахунків - місце де здійснюються розрахунки із покупцем за продані товари (надані послуги) та зберігаються отримані за реалізовані товари (надані послуги) готівкові кошти, а також місце отримання покупцем попередньо оплачених товарів (послуг).

Пунктами 6, 9, 13 статті 3 Закону № 265/95-ВР передбачено, що суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані: забезпечувати зберігання використаних книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок протягом трьох років після їх закінчення; щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій; забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій.

Пунктами 3, 4 ст. 17 № 265/95-ВР за порушення вимог цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у таких розмірах: двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі невикористання при здійсненні розрахункових операцій у випадках, визначених цим Законом, розрахункової книжки чи книги обліку розрахункових операцій, або використання незареєстрованої належним чином розрахункової книжки чи порушення встановленого порядку її використання, або використання незареєстрованих чи непрошнурованих книг обліку розрахункових операцій, або незберігання книг обліку розрахункових операцій чи розрахункових книжок протягом встановленого терміну; двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян у разі невиконання щоденного друку фіскального звітного чеку або його незберігання в книзі обліку розрахункових операцій.

Відповідно до ст. 22 Закону № 265/95-ВР у разі невідповідності суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня, до суб'єктів підприємницької діяльності застосовується фінансова санкція у п'ятикратному розмірі суми, на яку виявлено невідповідність.

Як вбачається з матеріалів справи, за порушення відповідачем пунктів 5, 9, 13 ст. 3 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” позивачем у відповідності до пунктів 3, 4 ст. 17 та ст. 22 Закону № 265/95-ВР застосовано до відповідача штрафні (фінансові) санкції на загальну суму 704,00 грн. згідно рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій форми "С" № 0002412341/0 від 23.04.2007 р.

Судом враховується, що 10.09.2007 р. постановою господарського суду Хмельницької області у справі № 21/16/479-НА відмовлено у позові дочірнього підприємства "Крок-Плюс" комунального підприємства "Побуткомбудсервіс", м. Кам'янець-Подільський до Кам'янець-Подільської об'єднаної державної податкової інспекції, м. Кам'янець-Подільський про скасування рішення № 0002412341/0 від 23.04.2007 р. на суму 340,00 грн. (згідно уточнення позовних вимог).

У відповідності до ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказується при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

З огляду на викладене, заперечення відповідача про невідповідність винесеного податковим органом рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій чинному законодавству судом до уваги не приймаються.

Враховуючи викладені обставини, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими, підтвердженими матеріалами справи та такими, що підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст. 6, 14, 51, 71, 86, 94, 104, 105, 112, 158-163, 165, 254-259, п.п. 3, 6-7 Розділу 7 „Прикінцеві та перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позов Кам'янець-Подільської об'єднаної державної податкової інспекції, м. Кам'янець-Подільський    до дочірнього підприємства "Крок-Плюс" комунального підприємства "Побуткомбудсервіс", м. Кам'янець-Подільський про стягнення 740,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій задовольнити.

Стягнути з дочірнього підприємства "Крок-Плюс" комунального підприємства "Побуткомбудсервіс" (м. Кам'янець-Подільський, вул. Червоноармійська, 49, код 32225318) на користь Кам'янець-Подільської об'єднаної державної податкової інспекції (м. Кам'янець-Подільський, вул. Огієнка, 74, код 03057590) 740,00 грн. (сімсот сорок гривень 00 копійок).

Згідно ст.ст. 185-186 КАС України сторони та інші особи, які беруть участь у справі мають право оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. до Львівського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції.

Згідно ст. 254 КАС України Постанова, якщо інше не встановлено КАС України  набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи

Суддя                                                                      С.В. Гладій

Віддруковано 3 прим.:

1 –до справи,

2 –позивачу,

3 –відповідачу.

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення26.03.2008
Оприлюднено19.05.2009
Номер документу3586691
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —20/16/4057-а

Постанова від 26.03.2008

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Гладій С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні