Ухвала
від 10.10.2013 по справі 638/112/13-а
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 жовтня 2013 р.Справа № 638/112/13-а Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду

у складі: головуючого судді Старостіна В.В.

суддів Шевцової Н.В.

Мінаєвої О.М.

за участю:

секретаря судового засідання Антоненко Н.В.

представника відповідача ОСОБА_2

представника відповідачів ОСОБА_3

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою ОСОБА_4 на постанову Дзержинського районного суду м. Харкова від 12.06.2013р. по справі № 638/112/13-а

за позовом ОСОБА_4

до Харківського міського голови Кернеса Геннадія Адольфовича , Харківської міської ради , Виконавчого комітету Харківської міської ради Харківської області , Начальнику управління квартирного обліку та розподілу житлової площі Департаменту житлово - комунального господарства та енергетики виконавчого комітету Харківської міської ради Половянської Надії Георгіївни , Голови комісії з питань захисту прав дитини виконавчих органів Харківської міської ради Дзержинського району Котовського Володимира Романовича , Департаменту праці та соціальної політики виконавчого комітету Харківської міської ради треті особи Уповноважений Президента України з прав дитини Павленко Юрій Олексійович , Центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Дзержинського району м. Харкова , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14

про визнання бездіяльності незаконної та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИЛА:

ОСОБА_4 (позивач) звернувся до Дзержинського районного суду м. Харкова з позовом до Харківського міського голови Кернеса Геннадія Адольфовича, Харківської міської ради , Виконавчого комітету Харківської міської ради Харківської області, Начальника управління квартирного обліку та розподілу житлової площі Департаменту житлово - комунального господарства та енергетики виконавчого комітету Харківської міської ради Половянської Надії Георгієвни, Голови комісії з питань захисту прав дитини виконавчих органів Харківської міської ради Дзержинського району Котовського Володимира Романовича, Департаменту праці та соціальної політики виконавчого комітету Харківської міської ради, треті особи Уповноважений Президента України з прав дитини Павленко Юрій Олексійович, Центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Дзержинського району м. Харкова, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14 про визнання бездіяльності незаконної та зобов`язання вчинити певні дії, в якому просив суд:

- визнати дії Харківського міського голови Кернеса Геннадія Адольфовича, Харківської міської ради виконавчого Комітету Харківської міської ради, начальника Управління квартирного обліку житлової площі Департаменту житлово-комунального господарства та енергетики виконавчого комітету Харківської міської ряди Половянської Надії Георгіївни у наданні земельних ділянок, розташованих за адресою: АДРЕСА_2; АДРЕСА_3; АДРЕСА_4; АДРЕСА_5; АДРЕСА_6; АДРЕСА_7 поза черги незаконними;

- зобов'язати Харківського міського голову Кернеса Геннадія Адольфовича, Харківську міську раду, виконавчий Комітет Харківської міської ради, начальника Управління квартирного обліку житлової площі Департаменту житлово-комунального господарства та енергетики виконавчого комітету Харківської міської ради ОСОБА_15 розподілити земельні ділянки, що розташовані за адресою: АДРЕСА_2; АДРЕСА_3; АДРЕСА_4; АДРЕСА_5; АДРЕСА_6; АДРЕСА_7 серед черговиків, в порядку черговості;

- визнати бездіяльність Комісії з питань захисту прав дитини виконавчих органів Харківської міської ради Дзержинського району, Департаменту праці та соціальної політики виконавчого комітету Харківської міської ради у створенні засідання Комісії з питання захисту малолітніх дітей від правового нігілізму та беззаконня, та з питання відмови Харківським міським головою ОСОБА_5, Харківською міською радою, виконавчим комітетом Харківської міської ради, начальником Управління квартирного обліку житлової площі Департаменту житлово-комунального господарства та енергетики виконавчого комітету Харківської міської ради Половянською Надією Георгіївною вирішити складні житлові умови малолітніх дітей незаконною;

- зобов'язати Комісію з питань захисту прав дитини виконавчих органів Харківської міської ради Дзержинського району, Департамент праці та соціальної політики виконавчого комітету Харківської міської ради створити засідання Комісії з питання захисту малолітніх дітей від правового нігілізму та беззаконня, що здійснюють представники з "партії регіонів", яка у 2010 році висунула в кандидати Президента України нинішнього "гаранта" з питання відмови Харківським міським головою ОСОБА_5, Харківською міською радою, виконавчим комітетом Харківської міської ради, начальником Управління квартирного обліку житлової площі Департаменту житлово-комунального господарства та енергетики виконавчого комітету Харківської міської ради Половянською Надією Георгіївною вирішити складні житлові умови малолітніх дітей позивача;

- визнати бездіяльність Департаменту праці та соціальної політики виконавчого комітету Харківської міської ради у ненаданні новорічних подарунків в грудні 2011 року малолітнім дітям ОСОБА_22 та ОСОБА_23 незаконною;

Постановою Дзержинського районного суду м. Харкова від 12.06.2013 року у задоволенні позовних вимог ОСОБА_4 відмовлено в повному обсязі.

Не погодившись з постановою суду першої інстанції, позивач посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, подав апеляційну скаргу, в якій просить оскаржувану постанову скасувати та прийняти нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду першої інстанції та доводи апеляційної скарги, пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що в сім'ї ОСОБА_4 виховуються троє малолітніх дітей, які станом на 01.01.2012 рік мали вік: ОСОБА_16 - 7 років, ОСОБА_22 - 4 роки, ОСОБА_23 - 6 місяців, які мешкають в однокімнатній, комунальній кімнаті загальною площею 11,7 кв. м., за адресою: АДРЕСА_1.

Рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 27.12.2006 року № 1295 ОСОБА_4 був включений в загальноміськи списки черговиків на одержання земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд, де черга ОСОБА_4 в загальноміських списках складає 2438, в списках першочерговиків - 206.

ОСОБА_4 багаторазово звертався до Департаменту житлово - комунального господарства та енергетики виконавчого комітету Харківської міської ради з заявами про надання земельної ділянки від 19.09.2007 року,(а.с 43), від 29.09.2008 року (а.с. 45), від 31.03.2008 року (а.с. 48), від 04.04 2008 року (а.с. 47), від 08.04.2008 року (а.с. 47), від 09.06.2009 року (а.с 46), на які отримував відповіді від 19.07.2007 року № С-1-18421/1-07.08.39 (а.с. 58), від 21.01.2008 року № С-1-24197/1-07.08-39(а.с. 59), від 22.01. 2008 року №2344 (а.с.61), від 13.03.2008 року № 40 (а.с.62), 28.03.2008 року № 40 (а.с.65),від 08.10.2008 року № 40 (а.с 66) від 12.11.2008 року №40 (а.с. 67), від 17.03.2010 року № 249 (а.с. 63), згідно до яких ОСОБА_4 було відмовлено, посилаючись на те, що черга для отрамання земельної ділянки ще не надійшла.

Однак, згідно додатку до рішення 14 сесії Харківської міської ради 6 скликання "Про передачу у власність та надання в оренду громадянам земельних ділянок" від 22.02.2012 року № 628/12 громадянам України, на думку ОСОБА_4 з порушенням черговості були надані земельні ділянки: ОСОБА_17 - площею 0,0982 га (кадастровий номер 6310138200:03:042:0050) по АДРЕСА_2 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка); ОСОБА_10 - площею 0,0685 га по АДРЕСА_3 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка); ОСОБА_11 - площею 0,1000 га (кадастровий № 6310138200:07:005:0139) по АДРЕСА_4 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка); ОСОБА_12 - земельну ділянку 1 площею 0,1000 га (кадастровий номер 6310136300:11:001:0486) для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) та земельну ділянку 2 площею 0,0517 га (кадастровий номер 6310136300:11:001:0487) для ведення садівництва по АДРЕСА_5; ОСОБА_13 - площею 0,1000 га (кадастровий № 310136600:08:001:0128) по АДРЕСА_6 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка); ОСОБА_14 - площею 0,1000 га (кадастровий № 6310136600:08:001:0127) по АДРЕСА_7 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) - відповідно до пунктів 4, 18, 27, 29.1., 31, 32, додатку. Всього було надано шість земельних ділянок поза черги.

Таким чином, ОСОБА_4 важає, що тим самим відповідачі не виконали п. 1.8.4 рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 22.06.2011 року № 452 "Про розгляд протоколу № 7 міської громадської комісії з житлових питань від 21.06.2011 року ", в якому комісія запропонувала: виконавчому комітету Харківської міської ради повернутися до розгляду питання покращення житлових умов сім'ї ОСОБА_4 при наявності житла (за конкретною адресою), у т.ч. із звільненого житлового фонду, та до підходу черги, до кінця поточного року.

Крім того, судом першої інстанції встановлено, що 10 січня 2012 року ОСОБА_4 звернувся до Голови Комісії з питань захисту прав дитини виконавчих органів Харківської міської ради Дзержинського району із заявою, в якій просив ініціювати засідання Комісії з питання захисту його малолітніх дітей від правового нігілізму та беззаконня, але Служба у справах дітей Дзержинського району м. Харкова в листі від 26.01.2012 № Ко-1-7/0/185- 12.02-10 звернула його увагу на те, що, згідно повноважень, до компетенції Комісії не відноситься розгляд питань, зазначених в його заяві. Таке ствердження є відстороненням органу по захисту прав дитини від житлової проблеми, яку багатодітна, малозабезпечена сім'я позивача самостійно вирішити не може.

А також, 19 грудня 2011 року ЦСССДМ Дзержинського району м. Харкова звернувся до заступника директора Департаменту - начальника управління праці та соціальних питань виконавчого комітету Харківської міської ради Болтовій Л.В. із клопотанням надати його багатодітній, малозабезпеченій сім'ї матеріальну допомогу для придбання новорічних подарунків малолітнім дітям, яке залишилося без реагування. Малолітні діти позивача ОСОБА_22-4 роки та ОСОБА_23-6 місяців, директором Департаменту праці та соціальної політики Харківською міською радою Болтовою Л.В. були цинічно позбавлені новорічних подарунків. В листі від 04.01.2012 року № 16/0/147-12 Болгова Л.В. повідомила позивача, що під час новорічної ялинки, яка відбулася 26.12.2011 року у Палаці Спорту, дітям, зокрема, з багатодітних та малозабезпечених сімей були надані новорічні подарунки, але, Болгова Л.В. не запросила малолітніх дітей позивача ОСОБА_22 та ОСОБА_23 на новорічну ялинку, про що її просив ЦСССДМ Дзержинського району м. Харкова в листі від 19.12.2011 року. Не отримавши новорічних подарунків від Харківського місцевого самоврядування, малолітні діти ОСОБА_22 та ОСОБА_23 відчули свою непотрібність державі Україна.

Відмовляючи у задоволенні позовних вимог, суд першої інстанції виходив з їх необґрунтованості.

Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції з наступних підстав.

З матеріалів справи вбачається, що рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 27.12.2006 року № 1295 ОСОБА_4 був включений в загальноміськи списки черговиків на одержання земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд, де черга ОСОБА_4 в загальноміських списках складає 2438, в списках першочерговиків - 206.

В Україні визнається і гарантується місцеве самоврядування відповідно до ст. 7 Конституції України.

Відповідно ст. 19 Конституції України та ст. 24 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" Харківська міська рада діє в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією України і законами України, та керується у своїй роботі Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України.

Згідно зі ст. 142 Конституції України матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є власністю територіальної громади.

Відповідно до ст. 83 Земельного кодексу України всі землі в межах і відповідних населених пунктів є комунальною власністю.

Згідно п.34 ч.1 ст.26 та ч.1 ст.59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" вирішення питання щодо регулювання земельних відносин, відповідно до закону, вирішується виключно на пленарних засіданнях міської ради, яка в межах своїх повноважень, приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Відповідно до ст.12 та перехідних положень Земельного кодексу України, ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" повноваження щодо розпорядження землями в межах населених пунктів відносяться до компетенції сільських, селищних, міських рад.

Рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 20.02.2009 року № 83 затверджено "Порядок обліку громадян, які бажають одержати у власність земельні ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд".

Згідно зазначеного Порядку, облік громадян, які бажають одержати земельні ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд ведеться управлінням обліку та розподілу житлової площі Департаменту житлового господарства міської ради.

Для включення до загальноміських списків обліку на одержання у власність земельної ділянки громадяни подають заяву на ім'я міського голови, до заяви додаються необхідні документи, які встановлені Порядком.

Заява після розгляду міським головою передається для опрацювання до Департаменту житлового господарства. Зареєстровані заяви з доданими документами в 30-ти денний термін передається на розгляд міської громадської комісії з житлових питань. За результатами розгляду управлінням квартирного обліку та розподілу житлової площі готує пропозиції виконавчому комітету Харківської міської ради для прийняття рішення про включення до загальноміських списків на одержання у власність земельної ділянки або про відмову щодо включення до таких списків. При позитивному рішенні громадянин включається до списків обліку на одержання у власність земельної ділянки для будівництва по даті прийняття рішення виконавчого комітету Харківської міської ради та в порядку черговості поданих заяв.

Право на першочергове одержання земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд передбачено для громадян, які мають особливі заслуги перед батьківщиною; учасників бойових дій; учасників та інвалідів війни в ДРА та інших.

Право на позачергове одержання земельної ділянки передбачене для громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Станом на 22.11.2012 року, в загальноміському списку та списку першочерговиків також перебувають громадяни, які були включені в нього раніше позивача, відповідно до рішень виконавчого комітету Харківської міської ради від 13.12.1995 року № 952 "Про затвердження положення про порядок передачі у власність громадян земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлового будинку і господарських будівель".

Враховуючи кількість громадян, які бажають отримати земельну ділянку для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд передбачена черговість громадян на отримання земельної ділянки для вищевказаних цілей. Питання надання земельних ділянок громадянам розглядаються тільки на підставі затвердженого порядку.

Рішенням 43 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 24.12.2008 року № 364/08 затверджено "Положення про порядок передачі у власність та (або) надання в оренду громадянам земельних ділянок і споруд, обслуговування індивідуальних капітальних гаражів та ведення садівництва".

Згідно цього порядку громадянин звертається до Харківської міської ради із заявою (клопотанням) про вибір місця розташування земельної ділянки. До заяви (клопотання) громадянином додаються: обґрунтування необхідності надання (відведення) земельної ділянки; позначене на відповідному графічному матеріалі бажане місце розташування земельної ділянки з її орієнтовними розмірами та площею в масштабі 1:500, 1:2000, погоджене управлінням містобудуванням та архітектури; копія паспорта громадянина України; копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера; довідка Харківської регіональної філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру" про відсутність або наявність державної реєстрації права власності або права користування на земельну ділянку, яку бажає отримати громадянин; довідка Харківської регіональної філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру" про відсутність або наявність у громадянина, який бажає отримати земельну ділянку, державної реєстрації раніше придбаного права власності на землю; довідка КП "Харківське міське бюро технічної інвентаризації" (при необхідності) про наявність або відсутність на земельній ділянці, яку бажає отримати громадянин, будівель і споруд та їх державної реєстрації; нотаріально посвідчена відмова землекористувача від права користування землею у разі, якщо земельна ділянка буде надаватися громадянину за рахунок раніше наданої.

Тільки після додання громадянином вказаних вище документів до своєї заяви, управління земельних відносин Харківської міської ради, який є її виконавчим органом, на підставі Положення про управління земельних відносин Департаменту містобудування, архітектури та земельних відносин Харківської міської ради, затвердженого рішення 1 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 24.11.2010 року № 07/10 готує проект рішення Харківської міської ради про надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки, який після узгодження у встановленому порядку виноситься на розгляд пленарного засідання сесії Харківської міської ради.

Враховуючи, що матеріали справи не містять доказів надання позивачем вищевказаних документів до Харківської міської ради, колегія суддів доходить висновку, що Харківська міська рада діє виключно в межах повноважень та у спосіб передбачений чинним законодавством, не порушуючи прав та інтересів позивача та його малолітніх дітей.

З приводу заяви ОСОБА_4 від 10.01.2012 року щодо ініціювання засідання Комісії з питань захисту його малолітніх дітей від правового нігілізму та беззаконня, що здійснюють представники з Партії регіонів, а також щодо вирішення житлового питання, колегія суддів зазначає наступне.

Оскільки, ОСОБА_4 було повідомлено, що питання поліпшення житлових умов вже було розглянуто на засідання Комісії з питань захисту прав дитини виконавчих органів Харківської міської ради Дзержинського району 26.05.2011року, за наслідками розгляду був підготовлений висновок про те, що сім'я ОСОБА_4 потребує поліпшення житлових умов, крім того, 26 січня 2012року ОСОБА_4 та ОСОБА_24 була направлена відповідь заступника голови Комісії з питань захисту прав дитини виконавчих органів Харківської міської ради Дзержинського району Гладченко Н.О. із роз'ясненнями щодо відсутності компетенції у розгляді питання правового нігілізму беззаконня, колегія суддів доходить висновку, що Комісія з питань захисту прав дитини виконавчих органів Харківської міської ради Дзержинського району діє виключно в межах повноважень та у спосіб передбачений чинним законодавством, не порушуючи прав та інтересів позивача та його малолітніх дітей.

Щодо звернення позивача до заступника директора Департаменту - начальника управління праці та соціальних питань виконавчого комітету Харківської міської ради Болтовій Л.В. із клопотанням надати його багатодітній, малозабезпеченій сім'ї матеріальну допомогу для придбання новорічних подарунків малолітнім дітям, колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до п.1.6 Положення питання щодо надання одноразової адресної грошової допомоги громадянам міста, які опинились в скрутній життєвій ситуації, розглядаються Комісією по розгляду питань щодо надання одноразової адресної грошової допомоги громадянам міста, які потрапили в скрутну життєву ситуацію, при наявності наступних документів: особистої заяви громадянина на ім'я міського голови; довідки про склад сім'ї (оригінал); довідки про доходи всіх членів сім'ї (оригінал); копії паспорту (1,2,11 сторінки) заявника; копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру заявника.

Як вбачається з матеріалів справи, особистого звернення позивача до Харківського міського голови про надання його сім'ї матеріальної допомоги у зв'язку зі скрутною життєвою ситуацією не надходило, а надання матеріальної допомоги для придбання новорічних подарунків не передбачено Положенням, у зв'язку з чим, колегія суддів дішла висновку про те, що Департамент праці та соціальної політики Харківської міської ради діяв в межах визначених законодавством України повноважень, за відсутності порушень будь - яких прав чи охоронюваних законом інтересів позивача та членів його сім'ї - малолітніх дітей.

Згідно ст.6 Закону України "Про охорону дитинства" держава сприяє створенню безпечних умов для життя і здорового розвитку дитини, раціонального харчування, формуванню навичок здорового способу життя.

Статтею 12 зазначеного Закону визначені пільги багатодітним сім'ям та дітям з багатодітних сімей, до яких отримання новорічних подарунків дітьми не віднесено.

На виконання п.22 ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", яким до компетенції міських рад віднесено затвердження програм соціально - економічного розвитку відповідних адміністративно - територіальних одиниць, рішенням 2 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 22.12.2010 року № 58/10 була прийнята Програма сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення м. Харкова на 2011-2012 роки (далі Програма).

Матеріали справи свідчать, що в сім'ї ОСОБА_4 виховуються троє малолітніх дітей, які станом на 01.01.2012року мали вік: ОСОБА_16 - 7 років, навчається в Харківській загальноосвітній школі № 105; ОСОБА_22 - 4 роки, виховується дома; ОСОБА_23 - 6 місяців.

До списків Департаменту освіти Харківської міської ради на отримання новорічних подарунків від Харківського міського голови включені учні загальноосвітніх навчальних закладів міста із малозабезпечених та багатодітних сімей, серед яких була і донька позивача ОСОБА_16. У грудні 2011 року 100 % учнів початкових класів загальноосвітніх шкіл отримали солодкі подарунки від Харківського міського голови.

22.12.2011 року в загальноосвітній школі № 105, де навчається донька позивача ОСОБА_16 пройшло новорічне свято, на якому остання отримала солодкий подарунок.

26.12.2011 року в Палаці спорту пройшли Новорічні заходи, на яких були присутні учні пільгових категорій, зазначені у списках, наданих управлінням освіти адміністрації районів Харківської міської ради. Зважаючи на те, що ОСОБА_16 захворіла і не була присутня на заходах, її класний керівник ОСОБА_27 відвідала дитину вдома і передала їй солодкий подарунок від міського голови.

Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, колегія суддів дішла висновку про відсутність порушення прав ОСОБА_4, членів його сім'ї - малолітніх дітей з боку відповідачів.

Отже, колегія суддів, підтверджує, що при прийнятті судового рішення у справі суд першої інстанції дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин сторін норми матеріального та процесуального права.

Доводи апеляційної скарги, з наведених підстав, висновків суду не спростовують.

Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, п.1 ч.1 ст. 199, ст.200, п.1 ч.1 ст.205, ст.ст.206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу ОСОБА_4 залишити без задоволення.

Постанову Дзержинського районного суду м. Харкова від 12.06.2013р. по справі № 638/112/13-а залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання ухвали у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя (підпис)Старостін В.В. Судді (підпис) (підпис) Шевцова Н.В. Мінаєва О.М. ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ: Старостін В.В.

Повний текст ухвали виготовлений 15.10.2013 р.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.10.2013
Оприлюднено11.12.2013
Номер документу35873352
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —638/112/13-а

Ухвала від 10.10.2013

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Старостін В.В.

Ухвала від 14.08.2013

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Старостін В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні