Постанова
від 06.03.2008 по справі 6/799-а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

6/799-А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98

          


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

"06" березня 2008 р.                                                            Справа №6/799-А

за позовом  Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому    

до Приватного підприємства "Ілекта-Сервіс" м. Хмельницький

про стягнення 1 245, 00 грн.

Суддя  Танасюк О.Є.                    Секретар судового засідання Сарбей О.Ф.

Представники:

Від позивача  - Паукова А. П. –представник за довір.№6972/9/10 від 04.03.2008 р.

Від відповідача –не з'явився

   

Ухвалою суду від 01.02.2008 р. відкрито провадження в адміністративній справі та призначено судове засідання по справі на 14.02.2008 р. Ухвалою суду від 14.02.2008р. судовий розгляд по справі відкладено та призначено на 06.03.2008 р., про що сторони повідомлені належним чином.

Суть спору: Позивач звернувся до суду  з позовом, в якому просить стягнути з відповідача 1245,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій за порушення ним вимог Закону України „Про застосування реєстраторів  розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”, а саме п.1,4, 6 ст.17, ст.22  цього ж Закону.

Представник позивача в судове засідання з'явився, позовні вимоги підтримав, наполягав на їх задоволенні.

Відповідач письмового заперечення на позов не надав, повноважного представника в засідання суду не направив, поважні причини неявки не повідомив, доказів погашення заявленої до стягнення заборгованості не надав.

Розглядом матеріали справи судом встановлено наступне :

Приватне підприємство „Ілекта-Сервіс” , м. Хмельницький зареєстровано як суб'єкт підприємницької діяльності, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців.

24.05.2007р. працівниками  ДПА у Хмельницькій області проведено перевірку кіоск-магазину , який розташований за адресою: вул. І. Франка , 18 у м. Хмельницькому та належить відповідачу, щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб'єктами підприємницької діяльності.

За результатами вказаної перевірки складено акт перевірки № 22011136/2302/731/232 від 24.05.2007р., в якому позивачем зафіксовано порушення відповідачем п.1,2,9,11,13 ст. 3 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” від 06.07.95 р., а саме розрахункову операцію не проведено через РРО, не роздруковано та не видано  розрахунковий документ (касовий чек), не використовується режим попереднього програмування РРО по найменуванню товарів, які реалізуються, встановлено невідповідність готівкових коштів на місці проведення розрахунків, сумі коштів, що відображена в денному звіті, , не роздруковано та не збережено Z-звіт  по РРО, не забезпечено зберігання фіскального звітного чека за 19.01 07  № 00155

На підставі актів перевірки позивачем прийнято рішення № 0020302303/0 на суму 1245,00 грн., Вказане рішення відповідачу направлено рекомендованою кореспонденцією, що підтверджується відповідним поштовим повідомленням про вручення.

На момент подання позову, фінансові санкції у розмірі 1245.00 грн. відповідачем не сплачені. Наявність заборгованості відповідача підтверджується розрахунком застосованих фінансових санкцій, довідкою про заборгованість.

В зв'язку з наявною заборгованістю відповідача по сплаті штрафних санкцій, позивачем подано до суду позов про примусове їх стягнення.  

Досліджуючи надані докази та оцінюючи їх у сукупності, до уваги приймається наступне:

Згідно ст. 124 Конституції України юрисдикція  судів  поширюється  на  всі  правовідносини,   що виникають  у  державі.

Згідно ст.1 Закону України „Про застосування реєстраторів  розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” №265/95-ВР від 06.07.95р. із змінами та доповненнями, Реєстратори розрахункових операцій застосовуються фізичними  особами  -  суб'єктами  підприємницької  діяльності або юридичними  особами  (їх філіями, відділеннями,  іншими відокремленими  підрозділами)  (далі  -  суб'єкти  підприємницької діяльності),  які  здійснюють  операції з розрахунків у готівковій та/або  в  безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних  чеків,  жетонів  тощо)  при  продажу  товарів  (наданні послуг)  у  сфері  торгівлі,  громадського харчування та послуг, а також   уповноваженими   банками   та  суб'єктами  підприємницької діяльності,   які  виконують  операції  купівлі-продажу  іноземної валюти.

Ст. 3 Закону України „Про застосування реєстраторів  розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” визначає, що суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при  продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані:

        1) проводити  розрахункові  операції  на  повну  суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленомупорядку  та  переведені  у  фіскальний  режим  роботи  реєстратори

розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних  розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у   випадках,   передбачених   цим   Законом,   із   застосуванням

зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок;

2) видавати  особі,  яка отримує або повертає товар,  отримує послугу або відмовляється від неї, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції;

9) щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій;

11) проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій з використанням режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості;

13) забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.

Ст. 15 Закону вказує, що  контроль за  додержанням  суб'єктами підприємницької діяльності порядку  проведення розрахунків за товари (послуги), інших вимог цього Закону  здійснюють органи державної податкової служби шляхом проведення планових  або позапланових перевірок.

Згідно ст.17 Закону, за порушення  вимог  цього  Закону  до  суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у таких розмірах:

1) у п'ятикратному розмірі вартості проданих товарів (наданих послуг), на які виявлено невідповідність - у разі проведення розрахункових операцій на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг), у разі непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій, у разі нероздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки;

4)  двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі невиконання щоденного друку фіскального звітного чеку або його незберігання в книзі обліку розрахункових операцій;

6)  п'яти  неоподатковуваних  мінімумів  доходів громадян - у разі проведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій без використання режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.

Ст.22 даного Закону передбачено, що у разі невідповідності суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня, до суб'єктів підприємницької діяльності застосовується фінансова санкція у п'ятикратному розмірі суми, на яку виявлено невідповідність.

Нарахована сума штрафних санкцій, які визначені ст.ст.17-22 Закону підлягають  перерахуванню суб'єктами підприємницької діяльності  до відповідного бюджету протягом 10–ти днів з дня прийняття органом  ДПІ рішення про застосування  фінансової санкції.

Судом враховується, що актом перевірки №  22011136/2302/731/232 від 24.05.2007р.  встановлено порушення відповідачем вищезазначених норм Закону України   „Про застосування реєстраторів  розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”    , що стало підставою для прийняття рішення № 0020302303/0 про застосування штрафних санкцій відповідачем у встановленому Законом порядку , яке не оскаржено та не скасовано, чи не визнано нечинним.

За таких обставин, позовні вимоги щодо стягнення 1245,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій за порушення відповідачем вимог Закону України „Про застосування реєстраторів  розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” підтвердженні належними доказами, відповідають вимогам чинного законодавства, а тому підлягають задоволенню.                     

 Керуючись ст.ст.6, 14, 71, 86, 94, 104,105, 158-163, 162, 167, 254-259, п.п.3,6-7 Розділу 7 „Прикінцеві та перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України, СУД -

ПОСТАНОВИВ:

 Позов Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому, м. Хмельницький  до Приватного підприємства „Ілекта-Сервіс” , м. Хмельницький про стягнення 1245,00 грн. штрафних (фінансових)  санкцій  задовольнити.  

Стягнути з приватного підприємства „Ілекта-Сервіс” , м. Хмельницький (вул. Красовського, 2/3 і/код 32402247 ) на користь Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому (вул. Театральна,12, рахунок 0104016140035-11 ВДК у м. Хмельницькому, ЗКПО 21324474) 1245,00 грн. (одна тисяча двісті сорок п'ять гривень 00 коп.) штрафних (фінансових) санкцій.

Згідно ст.ст. 185-186 КАСУ сторони та інші особи, які беруть участь у справі мають право оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Подаються до апеляційного суду через суд першої інстанції.

Згідно ст. 254 КАСУ Постанова, якщо інше не встановлено КАСУ набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя                                                                                О.Є. Танасюк

Віддрук.  прим. :

 - до справи,

 - позивачу,

 - відповідачу.

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення06.03.2008
Оприлюднено19.05.2009
Номер документу3587609
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —6/799-а

Постанова від 06.03.2008

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Танасюк О.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні