Постанова
від 27.11.2013 по справі 801/9806/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ПОСТАНОВА

Іменем України

27 листопада 2013 р. (11:37) Справа №801/9806/13-а

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Алексєєвої Т.В., при секретарі судового засідання Павленко Н.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Сінтоп"

до Інспекції з питань захисту прав споживачів АР Крим

про визнання протиправними та скасування рішень

за участю:

представника позивача - Ільясова Г.Е., паспорт НОМЕР_1;

представника відповідача - Мустафаєвої Е.Т., посвідчення № 46;

Суть спору: Товариство з обмеженою відповідальністю «Сінтоп» звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Інспекції з питань захисту прав споживачів АР Крим про визнання протиправним та скасування рішення від 08.10.2013 року № 252, яким накладено штраф за порушення законодавства про рекламу у розмірі 850,00 грн., та рішення від 08.10.2013 року № 253 про застосування штрафу за порушення законодавства про рекламу у розмірі 850,00 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що зазначене рішення прийнято із неправильним застосуванням норм діючого законодавства і не повним встановленням фактичних обставин.

Представник позивача у судовому засіданні наполягали на задоволенні позовних вимог.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечував з підстав, наведених у письмових запереченні на позов.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши представників сторін, дослідивши надані докази, суд

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Сінтоп» зареєстровано у якості юридичної особи 25.05.2000 року Державною адміністрацією Дарницького району у м. Києві, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію (а.с. 9).

Посадовою особою Інспекції з питань прав споживачів в АР Крим головним спеціалістом відділу контролю у сфері реклами Акуловим П.В. при здійснення контролю у м. Сімферополі по вул.. Севастопольській, 62 встановлено, що на фасаді торгово-розважального центру «Центрум» розміщені рекламні носії з інформацією про товари, спрямовані на формування та/або підтримання інтересу споживачів реклами до товару за змістом «Детский Мир Glamour Акцент Piato O'stin Фуршет Vintage Bembi Oggi Respect Antonio Biaggi Arden Relax легкое и спокойное радио ТРК Центрум».

Дана зовнішня реклама поширена з ознакою порушення ч. 1 ст. 16 Закону України «Про рекламу» (без дозволу на розміщення зовнішньої реклами, видане Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради), так як присутні порушення вимог пункту 44 Постанови КМУ № 2067 від 29 грудня 2003 року «Про затвердження типових правил розміщення зовнішньої реклами»: «Спеціальні конструкції повинні маркуватися із зазначенням на каркасі спеціальної конструкції власника конструкції, номера дозволу та терміну його дії».

За результатами здійснення контролю складено протокол № 2086 від 06.09.2013 року за порушення законодавства про реклами (а.с. 29).

Також посадовою особою Інспекції з питань прав споживачів в АР Крим головним спеціалістом відділу контролю у сфері реклами Акуловим П.В. при здійснення контролю у м. Сімферополі по вул. Севастопольській, 62 встановлено розміщення рекламного носія з інформацією про ТЦ «Центрум», спрямованої на формування та/або підтримання інтересу споживачів реклами до товару за змістом: «Центрум Центрум Фуршет Oggi Balini Детский Мир O'stin Відіван Waggon».

Дана зовнішня реклама поширена з ознакою порушення ч. 1 ст. 16 Закону України «Про рекламу» (без дозволу на розміщення зовнішньої реклами, видане Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради), так як присутні порушення вимог пункту 44 Постанови КМУ № 2067 від 29 грудня 2003 року «Про затвердження типових правил розміщення зовнішньої реклами»: «Спеціальні конструкції повинні маркуватися із зазначенням на каркасі спеціальної конструкції власника конструкції, номера дозволу та терміну його дії».

За результатами здійснення контролю складено протокол № 2085 від 06.09.2013 року за порушення законодавства про реклами (а.с. 42).

Судом встановлено, що Інспекцією з питань захисту прав споживачів АР Крим листом № 02-03/2085 від 06.09.2013 року та листом № 02-03/2086 від 06.09.2013 року було направлено вимогу про надання інформації зі встановленим строком - 20.09.2013 року (а.с. 43).

Листами № 114 від 16.09.2013 року (а.с. 3537) та № 113 від 16.09.2013 року ТОВ «Сінтоп» відповіло на вимогу про надання інформації.

Відповідач вважає, що з відповідей ТОВ «Сінтоп» неможливо встановити вартість виготовлення та розповсюдження реклами.

Листами № 02-03/2302 від 24.09.2013 року та № 02-03/2301 від 24.09.2013 року Інспекція з питань захисту прав споживачів АР Крим повідомила позивача про те, що питання про накладення штрафних санкцій відповідно до ст. 27 Закону України «Про рекламу» буде розглянуто 08.10.2013 року.

За результатами розгляду питання про накладення штрафних санкцій відповідно до ст.. 27 закону України «Про рекламу» на підставі протоколу засідання по справі за порушення законодавства про рекламу № 40 від 08.10.2013 року прийняті рішення:

- № 252 від 08.10.2013 року про накладення штрафу на ТОВ «Сінтоп» за порушення законодавства про рекламу у розмірі 850,00 грн. (а.с. 8);

- № 253 від 08.10.2013 року про накладення штрафу на ТОВ «Сінтоп» за порушення законодавства про рекламу у розмірі 850,00 грн. (а.с. 7).

Позивач не погодившись з прийнятими рішеннями про накладення штрафу звернувся до суду з адміністративним позовом про визнання протиправними та скасування рішень відповідача від 08.10.2013 року № 252 та № 253.

Ст.19 Конституції України визначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Закон України «Про рекламу» від 03.07.1996р. N270/96-ВР визначає засади рекламної діяльності в Україні, регулює відносини, що виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами.

Згідно ст. 1 Закону реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.

Зовнішня реклама - реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг.

Приписами ст. 7 Закону № 270/96-ВР встановлено, що основними принципами реклами є законність, точність, достовірність, використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди.

Статтею 16 Закону України «Про рекламу визначено», що розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, а поза межами населених

пунктів - на підставі дозволів, що надаються обласними державними адміністраціями, а на території Автономної Республіки Крим - Радою міністрів Автономної Республіки Крим, в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил ( 2067-2003-п ), що затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Під час видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами втручання у форму та зміст зовнішньої реклами забороняється.

Зовнішня реклама на територіях, будинках та спорудах розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб).

Стягнення плати за видачу дозволів забороняється.

Нормою ст. 26 Закону № 270/96-ВР визначений перелік органів, які здійснюють контроль за дотриманням законодавства про рекламу, до яких, зокрема, входить спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів.

У ч. 2 ст. 26 Закону № 1023-XII встановлено, що на вимогу органів державної влади, на які покладено контроль за дотриманням законодавства про рекламу, рекламодавці, виробники та розповсюджувачі реклами зобов'язані надавати документи, усні чи письмові пояснення, відео- та звукозаписи, а також іншу інформацію, необхідну для здійснення ними повноважень щодо контролю.

Згідно статті 27 особи, винні у порушенні законодавства про рекламу, несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну та кримінальну відповідальність відповідно до закону.

Відповідальність за порушення законодавства про рекламу несуть:

1) рекламодавці, винні:

у замовленні реклами продукції, виробництво та/або обіг якої заборонено законом;

у наданні недостовірної інформації виробнику реклами, обхідної для виробництва реклами;

у замовленні розповсюдження реклами, забороненої законом; у недотриманні встановлених законом вимог щодо змісту реклами;

у порушенні порядку розповсюдження реклами, якщо реклама розповсюджується ними самостійно;

2) виробники реклами, винні у порушенні прав третіх осіб при виготовленні реклами;

3) розповсюджувачі реклами, винні в порушенні встановленого законодавством порядку розповсюдження та розміщення реклами.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, за поданням державних органів, зазначених у статті 26 цього Закону, або самостійно у випадках, передбачених цією статтею, крім тих, які віднесено виключно до компетенції Антимонопольного комітету України та які регулюються законодавством з питань авторського права та суміжних прав, накладає штрафи у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, на:

рекламодавців за вчинення дій, передбачених пунктом 1 частини другої цієї статті, - у розмірі п'ятикратної вартості розповсюдженої реклами;

виробників реклами за вчинення дій, передбачених пунктом 2 частини другої цієї статті, - у розмірі п'ятикратної вартості виготовлення реклами;

розповсюджувачів реклами за вчинення дій, передбачених пунктом 3 частини другої цієї статті, - у розмірі п'ятикратної вартості розповсюдження реклами.

Частиною 7 статті 27 Закону України «Про рекламу» визначено, що у разі неможливості встановлення вартості реклами, розповсюдженої з порушенням вимог цього Закону, на рекламодавців та розповсюджувачів реклами рішенням центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, накладається штраф у розмірі до 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Постановою Кабінету Міністрів України № 693 від 26.05.2004 року затверджений Порядок накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу (далі - Порядок № 693), який регулює питання накладення уповноваженими особами штрафів на рекламодавців, виробників і розповсюджувачів реклами за порушення законодавства про рекламу (крім штрафів, накладення яких належить виключно до компетенції Антимонопольного комітету і регулюється законодавством з питань авторського права та суміжних прав).

У п. 2 Порядку № 693 зазначено, що у разі неможливості встановлення вартості реклами, розповсюдженої з порушенням вимог законодавства про рекламу, на рекламодавців і розповсюджувачів реклами накладається штраф у розмірі до 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до п. 3 «Типових правил розміщення зовнішньої реклами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 - зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та порядку, встановленому виконавчими органами сільських, селищних, міських рад відповідно до цих Правил. Справляння плати за видачу зазначених дозволів виконавчими органами сільських, селищних, міських рад забороняється

Відповідно до п. 5 «Типових правил розміщення зовнішньої реклами» - для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами сільська, селищна, міська рада може утворювати відділ, управління, інший виконавчий орган або покладати відповідні функції на існуючий відділ, управління (далі - робочий орган).

Відповідно до п. 6 «Правил оформлення дозволів на розміщення зовнішньої реклами» до повноважень робочого органу належать:

- розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії;

- надання у разі потреби розповсюджувачам зовнішньої реклами архітектурно-планувальних завдань на опрацювання проектно-технічної документації для розташування складних (дахових) рекламних засобів;

- прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету;

- підготовка проекту рішення виконавчого органу ради щодо надання дозволу чи про відмову у його наданні;

- видача дозволу на підставі рішення виконавчого органу ради;

- ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації для оновлення даних містобудівного кадастру населених пунктів;

- подання територіальним органам спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі матеріалів про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами;

- підготовка і подання виконавчому органу ради пропозицій щодо розмірів плати за надання послуг робочим органом на підставі калькуляції витрат для прийняття відповідного рішення.

Робочий орган здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

Згідно п. 9 «Типових правил розміщення зовнішньої реклами» для одержання дозволу заявник подає робочому органу заяву за формою згідно з додатком, до якої додаються:

- фотокартка або комп'ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу, та ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням;

- копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи - підприємця.

Згідно п. 10 «Типових правил розміщення зовнішньої реклами» за наявності документів, передбачених пунктом 9 цих Правил, заява протягом трьох днів з дати її надходження реєструється робочим органом в журналі реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами.

Робочий орган протягом п'яти днів з дати реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет наявності на це місце пріоритету іншого заявника або надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу. Після перевірки місця керівник робочого органу приймає рішення про встановлення за заявником пріоритету на заявлене місце або про відмову у встановленні пріоритету. У разі прийняття рішення про встановлення пріоритету робочий орган видає заявнику для оформлення два примірники дозволу та визначає заінтересовані органи (особи), з якими необхідно їх погодити.

У разі прийняття рішення про відмову у встановленні пріоритету робочий орган протягом трьох днів надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням дати встановлення пріоритету іншого заявника на заявлене місце розташування рекламного засобу або дати і номера рішення виконавчого органу ради про надання дозволу на заявлене місце іншій особі та повертає всі подані заявником документи.

Згідно п. 14 «Типових правил розміщення зовнішньої реклами» під час подання заяви або оформлених примірників дозволу представник робочого органу в присутності заявника перевіряє комплектність документів, додержання вимог до їх оформлення та видає заявнику довідку з описом поданих документів.

Перелік документів для надання дозволу є вичерпним.

Рішенням Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради №2008 від 30.08.2011 року затверджено Порядок розміщення зовнішньої реклами в м. Сімферополі, згідно п. 1 якого - порядок розміщення зовнішньої реклами в м. Сімферополі регулює відносини, що виникають у зв'язку з розміщенням зовнішньої реклами в м. Сімферополі і наданням дозволів на розміщення такої реклами. Порядок розроблено відповідно до Закону України «Про рекламу», Типовими правилами розміщення зовнішньої реклами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, іншими нормативно-правовими актами, що визначають вимоги до розміщення засобів зовнішньої реклами.

У розділі 2 Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Сімферополі визначено, що робочим органом є Головне управління архітектури, будівництва і регіонального розвиту Сімферопольської міської ради.

Згідно статті 1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» - робочий орган міської ради міста обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення (її виконавчого органу), обласної, Київської та Севастопольської міських, районної, районної у місті Києві державних адміністрацій, уповноваженого Радою міністрів Автономної Республіки Крим міністерства або республіканського комітету (далі - уповноважений орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим), в якому представники регіональних, місцевих дозвільних органів та державний адміністратор діють за принципом організаційної єдності щодо видачі документів дозвільного характеру, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання документів дозвільного характеру.

Згідно статті 2 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» - дія цього Закону поширюється на дозвільні органи, державних адміністраторів, уповноважений орган та суб'єктів господарювання, які мають намір провадити або провадять господарську діяльність.

довідно до ст. 4-1 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» - строк видачі документів дозвільного характеру становить десять робочих днів, якщо інше не встановлено законом.

Відповідно статті 4-1 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» - у разі якщо у встановлений законом строк суб'єкту господарювання не видано або не направлено документ дозвільного характеру або рішення про відмову у його видачі, то через десять робочих днів з дня закінчення встановленого строку для видачі або відмови у видачі документа дозвільного характеру суб'єкт господарювання має право провадити певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності. Копія заяви (опису прийнятих документів) з відміткою про дату їх прийняття є підтвердженням подачі заяви та документів державному адміністратору або дозвільному органу.

Днем видачі документа дозвільного характеру вважається останній день строку розгляду заяви дозвільним органом, передбаченого законом.

Судом встановлено, що 26 січня 2012 року ТОВ «Сінтоп» було направлено до Головного управління архітектури, будівництва і регіонального розвитку Сімферопольської міської ради (робочого органу, який визначено у розділі 2 Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Сімферополі) заява № 15 від 24.01.2012 року з доданням необхідних документів, які перелічені у заяві, про видачу дозволу на розміщення реклами на території м. Сімферополя (а.с. 59-68).

У заяві ТОВ «Сінтоп» просить надати дозволу на розміщення реклами на фасаді торгово-розважального центру «Центрум» за адресою: м. Сімферополь, вул. вул. Севастопольська,62. Підтвердженням отримання заяви ТОВ «Сінтоп» є її реєстрація за № 01/21 від 26.01.2012 року.

Також 23 лютого 2012 року ТОВ «Сінтоп» було направлено Головного управління архітектури, будівництва і регіонального розвитку Сімферопольської міської ради (робочого органу, який визначено у розділі 2 Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Сімферополі) заява № 21 від 22.01.2012 року з доданням необхідних документів, які перелічені у заяві, про видачу дозволу на розміщення реклами на території м. Сімферополя (а.с. 69-80).

У заяві ТОВ «Сінтоп» просить надати дозволу на розміщення реклами біля ТК Центрум» на двосторонньому покажчику за адресою: м. Сімферополь, вул. вул. Севастопольська -Естонська.

Підтвердженням отримання заяви ТОВ «Сінтоп» є її реєстрація за № 01/40 від 23.02.2012 р.

Робочим органом, а саме Головним управління архітектури, будівництва і регіонального розвитку Сімферопольської міської ради у встановлений Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» не було ТОВ «Сінтоп» видано документів дозвільного характеру та не було направлено рішення про відмову у видачі дозвільного документу на підставі заяви, яка була зареєстрована за № 01/21 від 26.01.2012 року та на підставі заяви, яка була зареєстрована за № 01/40 від 23.02.2012 р.

На підставі викладеного судом встановлено, що відповідно статті 4-1 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» ТОВ "Сінтоп" надано дозвіл на підставі закону, а не письмового документу дозвільного характеру, оскільки днем видачі документа дозвільного характеру вважається останній день строку розгляду заяви дозвільним органом, передбаченого законом.

Що стосується порушення ТОВ "Сінтоп" вказаного у протоколах № 2086 та № 2085 від 06.09.2013 року, на підставі яких до позивача застосовані штрафні санкції, суд зазначає наступне.

Частиною 2 статті 16 Закону України "Про рекламу" визначено, що зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:

- розміщуватись із дотриманням вимог техніки безпеки та із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;

- освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;

- фундаменти наземної зовнішньої реклами, що виступають над поверхнею землі, можуть бути декоративно оформлені;

- опори наземної зовнішньої реклами, що розташована вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, повинні мати вертикальну дорожню розмітку, нанесену світлоповертаючими матеріалами, заввишки до 2 метрів від поверхні землі;

- нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менше ніж 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;

- у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.

Вимоги до зовнішньої реклами, визначені ст. 16 Закону України "Про рекламу" не містять норм стосовно забезпечення маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.

Суд вказує, що виключно п. 44 «Типових правил розміщення зовнішньої реклами» визначено, що рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.

У протоколах № 2085 та № 2086 від 06.09.2013 року визначено, що на спеціальних конструкціях ТОВ "Сінтоп" не зазначив номер дозволу та термін його дії.

Суд зазначає, що п. 44 «Типових правил розміщення зовнішньої реклами» не містить вимог щодо зазначення номеру дозволу, а стосується лише зазначення дати видачі дозволу та строку його дії.

Суд робить висновок, що відповідачем суть порушення законодавства про рекламу у протоколах № 2085 та № 2086 від 06.09.2013 року визначена не у відповідності до п. 44 «Типових правил розміщення зовнішньої реклами».

З матеріалів справи судом зроблено висновок, що Головним управління архітектури, будівництва і регіонального розвитку Сімферопольської міської ради у встановлений Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» не було ТОВ «Сінтоп» видано документів дозвільного характеру та не було направлено рішення про відмову у видачі дозвільного документу, тобто відповідно статті 4-1 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» ТОВ "Сінтоп" надано дозвіл на підставі закону, а не письмового документу дозвільного характеру, ТОВ "Сінтоп" не мало можливості зазначити дату видачі дозволу та строк його дії.

Враховуючи вищевикладене, оцінивши надані позивачем докази у їх сукупності, суд дійшов висновку про безпідставність висновків відповідача щодо порушення ТОВ "Сінтоп" законодавства про рекламу, у зв'язку з чим позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

У судовому засіданні 27.11.2013 року оголошено вступну та резолютивну частини постанови, постанова складена у повному обсязі 02.12.2013 року.

На підставі викладеного, керуючись статтями 94, 158, 159, 160, 163 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення Інспекції з питань захисту прав споживачів АР Крим № 252 від 08.10.2013 року про застосування до Товариства з обмеженою відповідальністю "Сінтоп" штрафу за порушення законодавства про рекламу у розмірі 850,00 грн.

3. Визнати протиправним та скасувати рішення Інспекції з питань захисту прав споживачів АР Крим № 253 від 08.10.2013 року про застосування до Товариства з обмеженою відповідальністю "Сінтоп" штрафу за порушення законодавства про рекламу у розмірі 850,00 грн.

4. Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Сінтоп" (95015, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Севастопольська, 62, ЄДРПОУ 30936755) суму судового збору у розмірі 114,71 грн.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя підпис Алексєєва Т.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення27.11.2013
Оприлюднено12.12.2013
Номер документу35886841
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/9806/13-а

Постанова від 27.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Алексєєва Т.В.

Ухвала від 18.10.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Алексєєва Т.В.

Ухвала від 29.10.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Алексєєва Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні