Постанова
від 04.12.2013 по справі 818/8694/13-а
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04 грудня 2013 р. Справа №818/8694/13-a

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Прилипчука О.А.,

за участю секретаря судового засідання - Кліщенко В.О.,

представника позивача - Жемчугової М.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №818/8694/13-a

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Голстрім"

до Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції, Державного реєстратора Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції Сумської області Прилєпа Лілії Юріївни

про зобов'язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Голстрім" (далі по тексту -позивач, ТОВ "Голстрім") звернулось до суду з позовом до Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції (далі по тексту - 1-й відповідач, Реєстраційна служба), Державного реєстратора Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції Сумської області Прилєпа Лілії Юріївни (далі по тексту - 2-й відповідач, Державний реєстратор Прилєпа Л.Ю.), в якому просить суд:

- скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції Сумської області Прилєпи Лілії Юріївни про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №7082069 від 23 жовтня 2013 року.

- зобов'язати Реєстраційну службу Сумського міського управління юстиції Сумської області вчинити дії щодо проведення державної реєстрації права приватної власності Товариства з обмеженою відповідальністю «Голстрім» (40024, АДРЕСА_1, код 32603490) на нежитлове приміщення, що розташоване за адресою: АДРЕСА_1, площею 950,95 кв.м.

В обґрунтування позовних вимог зазначив, що Державним реєстратором прав на нерухоме майно Прилєпою Л.Ю. Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції Сумської області 23.10.2013 р. винесено рішення №7082069 про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень, а саме: відмовлено у державній реєстрації права власності (форма власності приватна) на нежитлове приміщення, що розташоване за адресою: АДРЕСА_1, площею 950,95 кв.м., за Товариством з обмеженою відповідальністю «Голстрім» .

Вказане рішення про відмову у державній реєстрації права власності обґрунтовано тим, що подані для проведення реєстрації документи не відповідають вимогам або не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують, так як подані документи містять розбіжності в розмірах площі. Згідно свідоцтва про право власності на нерухоме майно від 16.12.2009 р. зазначено розмір площі нежитлового приміщення - 786,35 кв.м., згідно декларації про готовність об'єкта до експлуатації від 16.09.2013 р. розмір площі становить 1016,75 кв.м., згідно документа, що містить технічні характеристики об'єкта нерухомого майна розмір площі становить 950,95 кв.м.

Позивач вважає рішення державного реєстратора Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції Сумської області про відмову у реєстрації прав на нежитлове приміщення неправомірним та таким, що підлягає скасуванню, враховуючи наступне.

У приватній власності ТОВ «Голстрім» перебувають нежитлові приміщення (піцерія та ресторан «Япі») загальною площею приміщень 786,35 кв.м., що знаходяться за адресою: АДРЕСА_1. Вказане підтверджується свідоцтвом про право власності на нерухоме майно, видане Виконавчим комітетом Сумської міської ради від 16.12.2009 серія САС №581988.

ТОВ «Гострім» було здійснено реконструкцію вказаних нежитлових приміщень (кафе з прибудовою), що підтверджується декларацією про готовність об'єкта до експлуатації (зареєстрована в Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Сумській області 16.09.2013 №СМ 143132580028). Згідно зазначеної декларації загальна площа будівлі після здійсненої добудови склала 1016,75 кв.м.

При цьому, ТОВ «Голстрім» 04.09.2013 р. були укладені договори на пайову участь у будівництві з фізичною особою ОСОБА_3 та ОСОБА_5, відповідно до яких ТОВ «Голстрім» прийняло вказаних фізичних осіб у пайову реконструкцію нежитлових приміщень з добудовою по АДРЕСА_1.

Згідно пункту 2 договорів по закінченню реконструкції нежитлового приміщення з добудовою та здачі його в експлуатацію ТОВ «Голстрім» зобов'язалося передати у власність нежитлове приміщення (ОСОБА_3 площею 32,7 кв.м., ОСОБА_5 площею 33,1 кв.м.), надати усі необхідні документи на це приміщення, а також сприяти в оформленні права власності на нежитлове приміщення. Передача добудованого нежитлового приміщення здійснюється шляхом підписання сторонами акта прийому-передачі, що підтверджує факт передачі.

Акт приймання-передачі добудованого нежитлового приміщення у власність був підписаний між ТОВ «Голстрім» та ОСОБА_3 18.10.2013 р., відповідно до якого ОСОБА_3 прийняв у власність добудоване нежитлове приміщення площею 32,7 кв.м. за адресою: АДРЕСА_1.

Акт приймання-передачі добудованого нежитлового приміщення у власність був підписаний між ТОВ «Голстрім» та ОСОБА_5 01.10.2013 р., відповідно до якого ОСОБА_5 прийняв у власність добудоване нежитлове приміщення площею 33,1 кв. м. за адресою: АДРЕСА_1.

Як вже зазначалося, згідно декларації про готовність об'єкта до експлуатації загальна площа будівлі після здійсненої добудови склала 1016,75 кв.м.

Тобто, із зазначеної загальної площі 1016,75 кв.м. розмір площі нежитлових приміщень, з урахуванням укладених договорів на пайову участь у будівництві, розподілився наступним чином:

•площа нежитлових приміщень, на яке має право власності ТОВ «Голстрім»- 950,95 кв.м.;

•площа нежитлових приміщень, на яке має право власності ОСОБА_3 - 32,7 кв.м.;

•площа нежитлових приміщень, на яке має право власності ОСОБА_5 - 33,1 кв.м.

Також, після проведеної добудови нежитлових приміщень на замовлення ТОВ «Голстрім» Фізичною особою - підприємцем ОСОБА_6 16.10.2013 р. було виготовлено технічний паспорт нежитлових (вбудовано-прибудованих) приміщень в квартирному житловому будинку за адресою: АДРЕСА_1, відповідно до якого вбудовані нежитлові приміщення (кафе) мають площу 950,95 кв.м.

Тому, при зверненні до державного реєстратора з заявою про державну реєстрацію права власності на нежитлове приміщення, що розташоване за адресою: АДРЕСА_1, площею 950,95 кв.м. за суб'єктом: Товариство з обмеженою відповідальністю «Голстрім», позивачем були подані всі необхідні документи, що дають змогу встановити відповідність заявлених прав (свідоцтво про право власності на нежитлові приміщення загальною площею 786,35 кв.м., договори на участь у пайовому будівництві та акти приймання-передачі добудованого нежитлового приміщення, декларація про готовність об'єкта до експлуатації загальна площа якого склала 1016,75 кв.м., технічний паспорт нежитлових (вбудовано-прибудованих) приміщень площа яких 950,95 кв.м.).

Тому, позивач вважає, що державним реєстратором необґрунтовано було винесено рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень з посиланням на п. 4 ч. 1 ст. 24 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень» та п. 16, 23 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала в повному обсязі та просила їх задовольнити.

Представник відповідача - Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції, та відповідач - Державний реєстратор Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції Сумської області Прилєпа Лілія Юріївна в судове засідання не з'явились, належним чином повідомлені про час та місце розгляду справи.

Від Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції надійшло заперечення проти позову та клопотання про розгляд справи без участі представника (а.с. 48-50).

Заслухавши доводи представника позивача, дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що 21.10.2013 року позивачем подано до Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень.

23 жовтня 2013 року державним реєстратором прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції Сумської області Прилєпою Лілією Юріївною прийнято рішення №7082069 про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень у зв'язку з тим, що подані документи не відповідають вимогам, або не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують (а.с. 12).

Задовольняючи позовні вимоги в частині скасування рішення державного реєстратора, суд виходить з наступного.

Відносини, пов'язані з державною реєстрацією прав на нерухоме майно та їх обтяжень регулюються Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень". Процедура проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, перелік документів, необхідних для її проведення, права та обов'язки суб'єктів у сфері державної реєстрації прав, також визначаються Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 703 від 22.06.2011 р.

Відповідно до ст. 15 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в такому порядку: 1) прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви; 2) встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень; 3) прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації; 4) внесення записів до Державного реєстру прав; 5) видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону; 6) надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.

Державній реєстрації підлягають виключно заявлені права та їх обтяження за умови їх відповідності законодавству і поданим документам.

Підставою для реєстрації права власності, у відповідності до ст. 19 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" є: договори, укладені у порядку, встановленому законом; свідоцтва про право власності на нерухоме майно, видані відповідно до вимог цього Закону; свідоцтва про право власності, видані органами приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді; державні акти на право власності або постійного користування на земельну ділянку у випадках, встановлених законом; рішення судів, що набрали законної сили; інші документи, що підтверджують виникнення, перехід, припинення прав на нерухоме майно, подані органу державної реєстрації прав разом із заявою.

На виконання ст. 24 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" у державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено лише у разі, якщо: 1) заявлене право, обтяження не підлягає державній реєстрації відповідно до цього Закону; 2) об'єкт нерухомого майна розміщений на території іншого органу державної реєстрації прав; 3) із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень звернулася неналежна особа; 4) подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом, або не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують; 5) заяву про державну реєстрацію прав, пов'язаних з відчуженням нерухомого майна, подано після державної реєстрації обтяжень, встановлених щодо цього майна, крім випадків, встановлених частиною дев'ятою статті 15 цього Закону; 5-1) заяву про державну реєстрацію обтяжень речових прав на нерухоме майно щодо попереднього правонабувача подано після державної реєстрації права власності на таке майно за новим правонабувачем; 5-2) заяву про державну реєстрацію речових прав, похідних від права власності, подано за відсутності державної реєстрації права власності, крім випадків, установлених частиною дев'ятою статті 15 цього Закону; 5-3) під час подання заяви про державну реєстрацію права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс, житловий будинок, будівлю, споруду (їх окремі частини), що виникло на підставі документа, за яким правонабувач набуває також право власності на земельну ділянку, не подано заяву про державну реєстрацію права власності на земельну ділянку; 5-4) після завершення п'ятиденного строку з дня отримання заявником письмового повідомлення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав не усунено обставин, що були підставою для прийняття такого рішення; 5-5) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень під час вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об'єктом незавершеного будівництва подано не до нотаріуса, який вчинив таку дію; 5-6) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень в електронній формі подано особою, яка не є державним кадастровим реєстратором або державним виконавцем; 6) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене право та обтяження такого права вже зареєстровано у Державному реєстрі прав.

Аналогічні норми містяться і в Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України № 703 від 22.06.11 р.

Так, згідно п.п. 7, 10, 12, 13 згаданого Порядку для проведення державної реєстрації прав заявник подає органові державної реєстрації прав, нотаріусові заяву про державну реєстрацію, форму та вимоги до заповнення якої встановлює Мін'юст. Разом із заявою про державну реєстрацію заявник подає органові державної реєстрації прав, нотаріусові необхідні для такої реєстрації документи, визначені цим Порядком, їх копії, документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, та документ про сплату державного мита. Документи, необхідні для проведення державної реєстрації, що подані з порушенням вимог, установлених законом, цим Порядком та іншими нормативно-правовими актами, є підставою для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію або відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, а не для відмови в прийнятті заяви про державну реєстрацію.

Під час розгляду заяви про державну реєстрацію і документів, що додаються до неї, державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно, їх обтяженнями, зокрема щодо: 1) обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у встановлених законом випадках); 2) повноважень заявника; 3) відомостей про нерухоме майно, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах; 4) наявності обтяжень прав на нерухоме майно, зареєстрованих відповідно до закону; 5) наявності факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов'язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно або обтяження таких прав.

У разі подання не в повному обсязі документів, необхідних для проведення державної реєстрації прав, державний реєстратор приймає рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію, яке містить рекомендації щодо усунення обставин, що були підставою для його прийняття.

На виконання п. 23 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень державний реєстратор приймає рішення про відмову в державній реєстрації прав та їх обтяжень виключно за наявності підстав для відмови в державній реєстрації прав, що визначені у Законі України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

З матеріалів справи встановлено, що, позивачем разом з заявою про реєстрацію права власності були подані свідоцтво про право власності на нежитлове приміщення загальною площею 786,35 кв. м, яке є правовстановлюючим документом, та інші необхідні для проведення державної реєстрації права власності документи.

Проте, незважаючи на вказані вимоги, державний реєстратор прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України прийняв рішення про відмову в державній реєстрації права власності на нежитлові приміщення, розташовані в АДРЕСА_1, зазначивши в ньому, що "подані документи не відповідають вимогам, або не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують, а саме подані документи містять розбіжності в розмірах площі.

Частиною 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

З матеріалів справи судом встановлено, що в приватній власності ТОВ «Голстрім» перебувають нежитлові приміщення загальною площею приміщень 786,35 кв. м., що знаходяться за адресою: АДРЕСА_1, що підтверджується свідоцтвом про право власності на нерухоме майно, видане Виконавчим комітетом Сумської міської ради від 16.12.2009 року серія САС №581988 (а. с. 16).

ТОВ «Гострім» було здійснено реконструкцію вказаних нежитлових приміщень, що підтверджується декларацією про готовність об'єкта до експлуатації (зареєстрованої в Інспекції державного архітектурно - будівельного контролю у Сумській області 16.09.2013 року №СМ 143132580028). Згідно зазначеної декларації загальна площа будівлі після здійсненої добудови склала 1016,75 кв. м. (а. с. 18-22).

04.09.2013 року ТОВ «Голстрім» були укладені договори на пайову участь у будівництві з фізичною особою ОСОБА_3 та ОСОБА_5, відповідно до яких ТОВ «Голстрім» прийняло у зазначених фізичних осіб у пайову реконструкцію нежитлових приміщень з добудовою по АДРЕСА_1 (а. с. 31,36).

Згідно пункту 2 договорів по закінченню реконструкції нежитлового приміщення з добудовою та здачі його в експлуатацію ТОВ «Голстрім» зобов'язалося передати у власність нежитлове приміщення (ОСОБА_3 площею 32,7 кв.м., ОСОБА_5 площею 33,1 кв.м.), надати усі необхідні документи на це приміщення, а також сприяти в оформленні права власності на нежитлове приміщення. Передача добудованого нежитлового приміщення здійснюється шляхом підписання сторонами акта прийому-передачі, що підтверджує факт передачі.

Акт приймання-передачі добудованого нежитлового приміщення у власність був підписаний між ТОВ «Голстрім» та ОСОБА_3 18.10.2013 року, відповідно до якого ОСОБА_3 прийняв у власність добудоване нежитлове приміщення площею 32,7 кв.м. за адресою: АДРЕСА_1 (а.с. 36).

Акт приймання-передачі добудованого нежитлового приміщення у власність був підписаний між ТОВ «Голстрім» та ОСОБА_5 01.10.2013, відповідно до якого ОСОБА_5 прийняв у власніть добудоване нежитлове приміщення площею 33,1 кв.м. за адресою: АДРЕСА_1. (а.с. 32).

Розмір площі нежитлових приміщень, з урахуванням укладених договорів на пайову участь у будівництві, розподілився наступним чином: площа нежитлових приміщень, на яке має право власності ТОВ «Голстрім» - 950,95 кв.м. ; площа нежитлових приміщень, на яке має право власності ОСОБА_3 - 32,7 кв.м.; площа нежитлових приміщень, на яке має право власності ОСОБА_5 -33,1 кв.м.

16.10.2013 р. Фізичною особою - підприємцем ОСОБА_6 виготовлено технічний паспорт нежитлових (вбудовано-прибудованих) приміщень в квартирному житловому будинку за адресою: АДРЕСА_1, відповідно до якого вбудовані нежитлові приміщення (кафе) мають площу 950,95 кв. м.

Отже, при зверненні до державного реєстратора з заявою про державну реєстрацію права власності на нежитлове приміщення, що розташоване за адресою: АДРЕСА_1, площею 950,95 кв. м. за Товариством з обмеженою відповідальністю «Голстрім», позивачем були подані всі необхідні документи, що дають змогу встановити відповідність заявлених прав (свідоцтво про право власності на нежитлові приміщення загальною площею 786,35 кв. м., договори на участь у пайовому будівництві та акти приймання-передачі добудованого нежитлового приміщення, декларація про готовність об'єкта до експлуатації загальна площа якого склала 1016,75 кв. м., технічний паспорт нежитлових (вбудовано-прибудованих) приміщень площа яких 950,95 кв. м.).

В зв'язку з вищевикладеним суд приходить до висновку, що державним реєстратором необґрунтовано прийнято рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень з посиланням на ст. 24 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень» та п. 16, 23 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Відмовляючи в задоволенні позовних вимог щодо зобов'язання Реєстраційну службу Сумського міського управління юстиції Сумської області вчинити дії щодо проведення державної реєстрації права приватної власності Товариства з обмеженою відповідальністю «Голстрім» (на нежитлове приміщення, що розташоване за адресою: АДРЕСА_1, площею 950,95 кв. м., суд виходить з наступного.

Відповідно до ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" втручання будь-яких органів, посадових і службових осіб, громадян та їх об'єднань у діяльність державного реєстратора, пов'язану з проведенням державної реєстрації прав, забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом.

Вирішення питань щодо реєстрації права власності на нерухоме майно не належить до компетенції адміністративного суду, а відтак суд не повноважний перебирати функції іншого органу. Діючим законодавством встановлена процедура прийняття відповідних рішень державними реєстраторами Державної реєстраційної служби України, і суд не може підміняти цю процедуру та орган, до компетенції якого віднесено прийняття відповідних рішень.

Адміністративний суд, перевіряючи рішення, дію чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень на відповідність закріпленим ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України критеріям, не може втручатися у дискрецію суб'єкта владних повноважень в межах такої перевірки.

У відповідності з Рекомендаціями № R (80) 2 Комітету Міністрів Ради Європи державам-членам стосовно реалізації адміністративними органами влади дискреційних повноважень від 11.03.1980 р. під дискреційним повноваженням слід розуміти повноваження, яке адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду, тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин.

Твердження позивача про те, що згідно Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", у випадку відсутності підстав для відмови у реєстрації права власності, державний реєстратор не наділений правом обирати варіанти свого рішення, а зобов'язаний прийняти рішення щодо реєстрації права власності, що свідчить про відсутність дискреційності повноважень, на переконання суду, є помилковими.

Так, на виконання ст. 15 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", після прийняття і перевірки документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрації заяви, а також встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень, державний реєстратор має право прийняти: або рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, або про відмову в державній реєстрації прав та їх обтяжень, або про зупинення державної реєстрації. Тобто, вказана норма свідчить про наявність у державного реєстратора дискреційності повноважень, в яку адміністративний суд при здійсненні судочинства не має права втручатися.

З огляду на зазначене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Голстрім" в частині зобов'язання Реєстраційну службу Сумського міського управління юстиції Сумської області вчинити дії щодо проведення державної реєстрації права приватної власності Товариства з обмеженою відповідальністю «Голстрім» на нежитлове приміщення, що розташоване за адресою: АДРЕСА_1, площею 950,95 кв.м., не підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст. 86, 94,98,158-163,167,254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Голстрім" до Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції, Державного реєстратора Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції Сумської області Прилєпа Лілії Юріївни про зобов'язання вчинити дії - задовольнити частково.

Скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції Сумської області Прилєпи Лілії Юріївни про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №7082069 від 23 жовтня 2013 року.

В іншій частині позовних вимог - відмовити.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії повного тексту постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя (підпис) О.А. Прилипчук

З оригіналом згідно

Суддя О.А. Прилипчук

Повний текст постанови складено 09.12.2013 р.

Дата ухвалення рішення04.12.2013
Оприлюднено12.12.2013
Номер документу35939797
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —818/8694/13-а

Постанова від 04.12.2013

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Постанова від 04.12.2013

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 19.11.2013

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні