Україна КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
02 грудня 2013 року Справа № 811/3357/13-а
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Пасічника Ю.П., при секретарі Побочій О.В., розглянув у відкритому судовому засіданні у м. Кіровограді адміністративну справу за позовом прокурора м. Олександрія Кіровоградської області в інтересах держави уповноваженим органом якої є Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку в особі Південного територіального управління (надалі - Позивач) до закритого акціонерного товариства «Каскадтранс» (надалі - Відповідач) про стягнення штрафних санкцій.
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до Кіровоградського окружного адміністративного суду з позовом до відповідача про стягнення штрафу за правопорушення на ринку цінних паперів в розмірі 17000 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що уповноваженою особою Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку встановлено факт невиконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери від 20.22.012р. в частині порушення порядку розкриття регулярної річної інформації. В результаті чого був складений акт від 23.03.2013р. №115-ПВ на підставі якого було винесено постанову № 115-ПВ-1-Е від 15.04.2009р. про застосування до відповідача санкції у вигляді накладення штрафу у розмірі 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян або 17000 грн.
Позивач в судовому засіданні просив позов задовольнити.
Відповідач в судове засідання не з'явився, на його адресу двічі направлялась кореспонденція, яка поверталась з відміткою органу поштового зв'язку «за закінчення терміну зберігання» (а.с. 25, 35).
Згідно ч. 11 ст. 35 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Справа розглядається судом за наявними в ній матеріалами.
В судовому засіданні 02.12.2013 року на підставі ст. 160 КАС України було проголошено вступну та резолютивну частину постанови. Складення постанови в повному обсязі відкладено до 07.12.2013р.
Розглянувши долучені до справи документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, адміністративний суд встановив наступне.
За змістом статей 1, 5, 6 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" здійснення комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів, їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері покладено на Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку, її територіальні органи.
Відповідно до п. 8, 14 ч. 1 ст. 8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів Україні" Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку, має право здійснювати контроль за достовірністю і розкриттям інформації, що надається емітентами та особами, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, і саморегулівними організаціями, та її відповідністю встановленим вимогам; накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.
Згідно ст. 39 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок", розкриття інформації на фондовому ринку здійснюється емітентами цінних паперів шляхом:
- розміщення її в загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів;
- опублікування її в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку;
- подання її до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Емітенти цінних паперів зобов'язані розкривати інформацію відповідно до вимог, в обсязі та строки, встановлені цим Законом та нормативно-правовими актами Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Відповідно до ч. 1 т. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Згідно п.1, глави 7 розділу V Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку №1591 від 19.12.2006 року, розкриття річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування у офіційному друкованому виданні, розміщення на сторінці в мережі Інтернет та подання до Комісії.
Згідно п.1, розділу IV Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11.12.2007р. №2272 (в редакції чинній на момент виявлення правопорушення), уповноважена особа при виявленні правопорушення виносить постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів. Справа про правопорушення порушується з дати винесення постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів.
Позивачем 05.03.2013 року було прийнято постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, у зв'язку з встановленням порушення відповідачем вимог ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" в частині не розкриття регулярної (річної) інформації за 2011р. (а.с. 8).
25.03.2013р. позивачем складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів № 115-ПВ (а.с. 110) якими було встановлено, що відповідачем не надано регулярну річну інформацію емітента цінних паперів за 2011 рік.
Вищевказану постанову та акт були направлені на адресу відповідача, що підтверджується списком згрупованих рекомендованих листів та фіскальним чеком про оплату вартості послуг поштового зв'язку (звор. бік а.с. 10).
На розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів призначену на 15.04.2013р. відповідач не з'явився (а.с. 10).
15.04.2013р. позивачем прийнято постанову про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів №115-ПВ-1-Е, відповідно до якої до відповідача на підставі ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів Україні" застосовано санкції за порушення вимог ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" на загальну суму 17000 грн. (а.с. 12).
Вказана постанова була направлена на адресу відповідача, що підтверджується списком згрупованих рекомендованих листів та фіскальним чеком про оплату вартості послуг поштового зв'язку (а.с. 13).
Оскільки доказів погашення штрафної санкції за порушення порядку розкриття регуляторної річної інформації в сумі 17000 грн., відповідач суду не надав, дана сума підлягає стягненню за рішенням суду.
Враховуючи викладене, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню.
Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, у відповідності до ч. 4 ст. 94 КАС України, судові витрати з відповідача не стягуються.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. ст. 86, 94, 159 - 165 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути з Закритого акціонерного товариства "Каскадтранс" (код ЄДРПОУ 23683823) в доход Державного бюджету України суму штрафу в розмірі 17000,00 грн., перерахувавши кошти на рахунок відділення ДКУ за місцезнаходженням платника за балансовим рахунком 31118106700006, код бюджетної класифікації 21081100, одержувач - Олександрійське УДК, код одержувача - 37944584, банк одержувача - УДКСУ у Кіровоградській області, МФО 823016.
Постанова відповідно до ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження.
Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Кіровоградський окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10- денний строк з дня її проголошення апеляційної скарги. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Повний текст постанови складено 05.12.2013р.
Суддя Кіровоградського окружного
адміністративного суду Пасічник Ю.П.
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.12.2013 |
Оприлюднено | 12.12.2013 |
Номер документу | 35947885 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Ю.П. Пасічник
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні