ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 липня 2013 р. Справа № 820/1323/13-а Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі
Головуючого судді: Рєзнікової С.С.
Суддів: Катунова В.В. , Ральченка І.М.
розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області Державної податкової служби на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 23.04.2013р. по справі № 820/1323/13-а
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Пром Спец Обладнання"
до Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області Державної податкової служби
про визнання дій протиправними,
ВСТАНОВИЛА:
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "Пром Спец Обладнання", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області Державної податкової служби, в якому просив суд:
- визнати дії Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області Державної податкової служби щодо проведення зустрічної звірки за результатами якої складено Довідку № 1113/2302/32950593 від 12.12.2011 року про результати проведення зустрічної звірки ТОВ "Пром Спец Обладнання", код за ЄДРПОУ 32950593, щодо документального підтвердження господарських відносин із платником податків ПП "Арикон" код за ЄДРПОУ 37156815 їх реальності та повноти відображення в обліку за червень - липень 2011 року протиправними;
- визнати дії Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області Державної податкової служби щодо зменшення суми податкового кредиту з податку на додану вартість без винесення податкового повідомлення рішення за період червень - липень 2011 року в сумі 808125,73 грн. (в тому числі за червень 2011 року - 311974,38 грн., за липень 2011 року - 496151,35 грн.) по взаємовідносинам ТОВ "Пром Спец Обладнання" з ПП "Арикон" (код за ЄДРПОУ 37156815) протиправними;
- визнати дії Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області Державної податкової служби щодо зменшення суми податкового зобов'язання з податку на додану вартість без винесення податкового повідомлення рішення за період червень-липень 2011 року 828674,51 грн. (в тому числі за червень 2011 року - 321875,14 грн., за липень 2011 року - 506799,07 грн.) по взаємовідносинам ТОВ "Пром Спец Обладнання" з ТОВ "Прайм-Газ" (код за ЄДРПОУ 34530351) протиправними.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що зустрічна звірка була проведена за відсутності правових підстав її проведення та з процедурними порушеннями порядку проведення зустрічних звірок.
Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 23.04.13 року позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Пром Спец Обладнання" до Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області Державної податкової служби про визнання дій протиправними задоволено.
Визнано дії Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області Державної податкової служби щодо проведення зустрічної звірки за результатами якої складено Довідку № 1113/2302/32950593 від 12.12.2011 року про результати проведення зустрічної звірки ТОВ "Пром Спец Обладнання", код за ЄДРПОУ 32950593, щодо документального підтвердження господарських відносин із платником податків ПП "Арикон" код за ЄДРПОУ 37156815 їх реальності та повноти відображення в обліку за червень - липень 2011 року протиправними.
Визнано дії Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області Державної податкової служби щодо зменшення суми податкового кредиту з податку на додану вартість без винесення податкового повідомлення рішення за період червень - липень 2011 року в сумі 808125,73 грн. (в тому числі за червень 2011 року - 311974,38 грн., за липень 2011 року - 496151,35 грн.) по взаємовідносинам ТОВ "Пром Спец Обладнання" з ПП "Арикон" (код за ЄДРПОУ 37156815) протиправними.
Визнано дії Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області Державної податкової служби щодо зменшення суми податкового зобов'язання з податку на додану вартість без винесення податкового повідомлення рішення за період червень-липень 2011 року 828674,51 грн. (в тому числі за червень 2011 року - 321875,14 грн., за липень 2011 року - 506799,07 грн.) по взаємовідносинам ТОВ "Пром Спец Обладнання" з ТОВ "Прайм-Газ" (код за ЄДРПОУ 34530351) протиправними.
Відповідач, не погодившись з постановою суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій просив скасувати вказану постанову та прийняти нову, якою відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог.
В обґрунтування вимог апеляційної скарги відповідач посилається на порушення судом першої інстанції при прийнятті рішення норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного, на його думку, вирішення спору судом першої інстанції.
Колегія суддів вважає за можливе, у відповідності до ч. 1 ст. 197 КАС України, розглянути справу у порядку письмового провадження за наявними у справі доказами.
Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши доводи апеляційної скарги, рішення суду першої інстанції, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено та підтверджено у суді апеляційної інстанції, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Пром Спец Обладнання" пройшло державну реєстрацію та зареєстроване виконавчим комітетом Харківської міської ради 10.06.2004 року. Перебуває на податковому обліку в ДПІ у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області ДПС за № 51877. Позивач є платником податку на додану вартість.
Фахівцем Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області Державної податкової служби було проведено зустрічну звірку ТОВ «Пром Спец Обладнання» щодо документального підтвердження господарських відносин із платником податків ПП «Арикон» їх реальності та повноти відображення в обліку за червень-липень 2011 року.
Для проведення зустрічної звірки по господарських відносинах з ПП «Арикон» ТОВ «Пром Спец Обладнання» , на запит органу ДПС від 15.09.2011 року №20504/10/23-23, від 30.11.2011 року №26558/10/23-23 було надано такі первинні документи:
- листи-відповіді підприємства від 07.12.2011 року №0712-2,від 23.09.2011 року №2309 ПСОО1;
- податкові та видаткові накладні за перевіряємий період;
- платіжні доручення;
-договори.
Відповідачем до Алчевської ОДПІ за вих. № 10927/7/23-521 від 16.09.2011 року направлено запит щодо проведення зустрічної звірки та надання копій документів. Від Алчевської ОДПІ листом від 16.11.2011 року № 38349/236-2 отримано матеріали перевірки підприємства ПП «Арикон» код ЄДРПОУ 37156815.
Перевіркою підприємства ПП «Арикон» було встановлено наступне :
- чисельність працюючих, відповідно до баз даних 1-ДФ 2 особи;
- згідно листа від 09.11.2011 року Управління пенсійного фонду України в м. Алчевську Луганської області, а саме з бази даних персоніфікованого обліку по ПП «Арикон» за 2011 рік страхові платежі виплачувалися з березня по вересень на директора ОСОБА_1
- згідно листа відділення Державтоінспекції Алчевського міського відділу УМВС України в Луганській області від 09.11.2011 року № 46/2391 транспортні засоби, зареєстровані на підприємство та громадянина ОСОБА_1 - відсутні.
Таким чином, в ході проведення перевірки встановлено відсутність у підприємства необхідних умов для здійснення господарської діяльності в частині купівлі, продажу, реалізації, зберігання, транспортування та відвантаження товарно-матеріальних цінностей.
12.12.2011 року фахівцем ДПІ у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області ДПС було складено Довідку "Про результати проведення зустрічної звірки АТЗТ "Пром Спец Обладнання" код ЄДРПОУ 32950593, щодо документального підтвердження господарських відносин із платником податків ПП "Арикон" код ЄДРПОУ 37156815 їх реальності та повноти відображення в обліку за червень - липень 2011 року" № 1113/2302/32950593, якою відповідач дійшов висновку, що звіркою ТОВ "Пром Спец Обладнання" документально не підтверджено реальність здійснення господарських відносин із ПП "Арикон" на загальну суму 4848754,38 грн. у т.ч. ПДВ 808125,73 грн., їх вид, обсяг, якість та розрахунки за червень - липень 2011 р. та з ТОВ "Прайм - Газ" на загальну суму 4972047,06 грн. у т.ч. ПДВ 828674,51 грн. за червень - липень 2011 р. (а.с. 16-23).
Задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив з того, що зустрічна звірка проведена в порушення вимог Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1232 від 27 грудня 2010 року, тому дії податкового органу щодо проведення вказаної звірки підлягають визнанню протиправними, а зменшення показників податкового кредиту та податкового зобов'язання з ПДВ позивача в Системі автоматизованого співставлення податкових зобов'язань і податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України відбулося без винесення податкових повідомлень-рішень, тому зазначенні дії також підлягають визнанню протиправними.
Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції в частині визнання протиправними дій відповідача щодо проведення зустрічної звірки, з огляду на наступне.
Згідно п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України, з метою отримання податкової інформації органи державної податкової служби мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків.
Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.
Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1232 від 27 грудня 2010 року (надалі - Порядок), зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань.
З метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних.
Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту.
Орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку.
У разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту), орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку.
За результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення.
Отже, підставою проведення зустрічної звірки є наявність сумнівів стосовно факту здійснення господарських операцій або існування розбіжностей задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань. У випадку коли суб'єкт господарювання не перебуває на обліку в державній податковій службі (виконавця), підставою проведення зустрічної звірки є запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних надісланий органом державної податкової служби (ініціатором) органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання.
Колегія суддів зазначає, що відповідачем не надано доказів наявності на час проведення звірки сумнівів стосовно факту здійснення господарських операцій або існування розбіжностей задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань, що є підставою проведення зустрічної звірки.
Також відповідачем не надано запиту від податкового органу - ініціатора на проведення звірки.
Відповідно, ДПІ у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області ДПС не доведено наявності підстав для проведення зустрічної звірки.
Представником відповідача у суді першої інстанції надано пояснення, що ініціатором зустрічної звірки виступила ДПІ у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області ДПС.
Згідно ч. 2 п. 3 Порядку, зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту.
Колегія суддів зазначає, що на час звірки ПП "Арикон" код ЄДРПОУ 37156815 було зареєстроване за адресою: Луганська область, м. Алчевськ, вул. Гмирі, б. 47, кв. 41 та перебувало на обліку в Алчевській ОДПІ в Луганській області.
Тобто, контрагент позивача, з ким було проведено звірку, не перебував на обліку в ДПІ у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області ДПС, в якій перебуває позивач, або в межах одного населеного пункту.
Враховуючи відсутність запиту на проведення зустрічної звірки позивача з ПП "Арикон" та не знаходження ПП "Арикон" на обліку в ДПІ у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області ДПС або в межах одного населеного пункту, колегія суддів вважає, що зустрічна звірка проведена в порушення вимог Порядку.
Враховуючи вище зазначене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції щодо визнання протиправними дій Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області Державної податкової служби щодо проведення зустрічної звірки, за результатами якої складено Довідку № 1113/2302/32950593 від 12.12.2011 року про результати проведення зустрічної звірки ТОВ "Пром Спец Обладнання", код за ЄДРПОУ 32950593, щодо документального підтвердження господарських відносин із платником податків ПП "Арикон" код за ЄДРПОУ 37156815 їх реальності та повноти відображення в обліку за червень - липень 2011 року.
Однак, колегія суддів не погоджується з висновками суду першої інстанції щодо визнання протиправними дій Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області Державної податкової служби щодо зменшення суми податкового кредиту з податку на додану вартість без винесення податкового повідомлення рішення за період червень - липень 2011 року в сумі 808125,73 грн. (в тому числі за червень 2011 року - 311974,38 грн., за липень 2011 року - 496151,35 грн.) по взаємовідносинам ТОВ "Пром Спец Обладнання" з ПП "Арикон" (код за ЄДРПОУ 37156815) та щодо зменшення суми податкового зобов'язання з податку на додану вартість без винесення податкового повідомлення рішення за період червень-липень 2011 року 828674,51 грн. (в тому числі за червень 2011 року - 321875,14 грн., за липень 2011 року - 506799,07 грн.) по взаємовідносинам ТОВ "Пром Спец Обладнання" з ТОВ "Прайм-Газ" (код за ЄДРПОУ 34530351), з огляду на наступне.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 17 КАС України компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно - правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Дії суб'єкта владних повноважень - дії уповноваженого суб'єкта права, що регулюють суспільні відносини та спрямовані на виникнення прав і обов'язків у тих конкретних суб'єктів, на реалізацію яких вони направлені. У такому випадку реалізується компетенція суб'єкта владних повноважень, уповноваженого за допомогою владних дій регулювати суспільні правовідносини.
Відповідно до статті 74 Податкового кодексу України, податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах органів державної податкової служби або безпосередньо посадовими (службовими) особами органів державної податкової служби. Перелік інформаційних баз, а також форми і методи опрацювання інформації визначаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику. Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій та завдань.
Наказом ДПА України від 18.04.2008 №266 "Про організацію взаємодії органів державної податкової служби при проведенні перевірок податкових декларацій з податку на додану вартість з урахуванням інформації розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів" затверджено Примірний порядок взаємодії органів державної податкової служби при опрацюванні розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів (у подальшому, у тексті Примірного порядку слово "Порядку" замінено словами "Методичних рекомендацій" згідно з наказом Державної податкової адміністрації України від 30 грудня 2009 року N 742).
Згідно підпункту 1.3. розділу 1 зазначених Методичних рекомендацій, для їх реалізації створені такі програмні продукти, зокрема, система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України.
Вказана система формується на підставі подання платниками податку на додану вартість розшифровок податкового кредиту та податкових зобов'язань у розрізі контрагентів.
Аналіз наведених норм законодавства у їх сукупності дають підстави вважати, що дії відповідача по внесенню за результатами перевірки коригувань у Автоматизовану систему "Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" є лише службовою діяльністю працівників податкової інспекції на виконання своїх службових обов'язків по збиранню доказової інформації щодо наявності чи відсутності документального підтвердження господарських операцій. Зазначені дії самі по собі не створюють для суб'єкта господарювання жодних правових наслідків у вигляді виникнення, зміни або припинення його прав.
Колегія суддів зазначає, що, оскільки дії щодо внесення в автоматизовану систему "Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредит в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" будь-яких даних є результатом роботи податкового органу по збиранню доказової інформації для внутрішнього користування, а не діями суб'єкта владних повноважень у розумінні КАС, то такі дії не тягнуть правових наслідків для позивача, а, отже, внесення даних в автоматизовану систему не порушує прав позивача.
Відповідно до ч.1 ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.
Оскільки корегування відповідачем даних у Автоматизованій системі "Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" не відображається на зобов'язаннях позивача перед державою та не порушує його прав, то позовні вимоги щодо визнання протиправними дій Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області Державної податкової служби щодо зменшення суми податкового кредиту з податку на додану вартість без винесення податкового повідомлення рішення за період червень - липень 2011 року в сумі 808125,73 грн. (в тому числі за червень 2011 року - 311974,38 грн., за липень 2011 року - 496151,35 грн.) по взаємовідносинам ТОВ "Пром Спец Обладнання" з ПП "Арикон" (код за ЄДРПОУ 37156815) та щодо зменшення суми податкового зобов'язання з податку на додану вартість без винесення податкового повідомлення рішення за період червень-липень 2011 року 828674,51 грн. (в тому числі за червень 2011 року - 321875,14 грн., за липень 2011 року - 506799,07 грн.) по взаємовідносинам ТОВ "Пром Спец Обладнання" з ТОВ "Прайм-Газ" (код за ЄДРПОУ 34530351) не є належним способом захисту прав позивача, а, отже, позовні вимоги в цій частині не підлягають задоволенню.
Відповідно до ч.2 ст.205 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції за наслідками розгляду апеляційної скарги може своєю постановою змінити постанову суду першої інстанції або прийняти нову постанову, якими суд апеляційної інстанції задовольняє або не задовольняє позовні вимоги.
Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, 197, п.3 ч.1 ст.198, 202, 206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -
П О С Т А Н О В И Л А:
Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області Державної податкової служби задовольнити частково.
Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 23.04.2013р. по справі № 820/1323/13-а скасувати в частині задоволення позовних вимог щодо визнання протиправними дій Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області Державної податкової служби щодо зменшення суми податкового кредиту з податку на додану вартість без винесення податкового повідомлення рішення за період червень - липень 2011 року в сумі 808125,73 грн. (в тому числі за червень 2011 року - 311974,38 грн., за липень 2011 року - 496151,35 грн.) по взаємовідносинам ТОВ "Пром Спец Обладнання" з ПП "Арикон" (код за ЄДРПОУ 37156815) та щодо зменшення суми податкового зобов'язання з податку на додану вартість без винесення податкового повідомлення рішення за період червень-липень 2011 року 828674,51 грн. (в тому числі за червень 2011 року - 321875,14 грн., за липень 2011 року - 506799,07 грн.) по взаємовідносинам ТОВ "Пром Спец Обладнання" з ТОВ "Прайм-Газ" (код за ЄДРПОУ 34530351).
Прийняти в цій частині нову постанову, якою у задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Пром Спец Обладнання" до Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області Державної податкової служби про визнання дій протиправними у вказаній частині відмовити.
В іншій частині постанову Харківського окружного адміністративного суду від 23.04.13 року залишити без змін.
Постанова набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі, та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили.
Головуючий суддя (підпис)Рєзнікова С.С. Судді (підпис) (підпис) Катунов В.В. Ральченко І.М.
ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ: Рєзнікова С.С.
Суд | Харківський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.07.2013 |
Оприлюднено | 12.12.2013 |
Номер документу | 35948131 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський апеляційний адміністративний суд
Рєзнікова С.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні