Ухвала
від 26.11.2013 по справі 815/4086/13-а
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

----------------------

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 листопада 2013 р.Справа № 815/4086/13

Категорія: 3.7.2 Головуючий в 1 інстанції: Колесниченко О. В.

Одеський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді -Кравченка К.В., судді -Федусика А.Г., судді -Вербицької Н.В. при секретарі -Конончук А.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «Саратське АТП 15166» на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 26 червня 2013 року по справі за адміністративним позовом Дунайського прокурора з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті до товариства з обмеженою відповідальністю «Саратське АТП 15166» про стягнення штрафу у сумі 3400,00 грн. , -

В С Т А Н О В И В:

У травні 2013 року Дунайський прокурор з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері (надалі - прокурор) звернувся до суду в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті до ТОВ «Саратське АТП 15166» про стягнення фінансових санкцій у сумі 3400,00 грн..

Свої вимоги позивач обґрунтовував тим, що ТОВ «Саратське АТП 15166» надавало послуги з перевезення пасажирів без оформлення документів, перелік яких визначений ст.39 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме без оформленого відповідно до законодавства паспорту маршруту.

Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 26.06.2013 року адміністративний позов Дунайського прокурора з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті задоволено повністю. Стягнуто з ТОВ «Саратьске АТП 15166» кошти у сумі 3400,00 грн..

Не погоджуючись з вищезазначеною постановою, ТОВ «Саратьсе АТП 15166» подало апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом норм матеріального права, просить постанову суду першої інстанції скасувати та винести нову, якою у задоволенні позовних вимог відмовити у повному обсязі.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

З матеріалів справи вбачається наступне.

24.10.2012 року старшим державним інспектором відділу Державної інспекції з безпеки на наземному транспорті Управління Укртрансінспекції в Одеській області, членами комісії з проведення ліквідації Головавтотрансінспекції під час перевірки дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт встановлено, що при експлуатації автомобіля марки «ВАЗ А079.19», номер 3660 ВЕ, який належить відповідачу - перевізнику ТОВ «Саратське АТП 15166» було порушено вимоги абз.3 ч.1 ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2011 року шляхом надання послуг з перевезення пасажирів за маршрутом «Одеса-Дивізія» без оформлення документів, перелік яких визначений ст.39 ЗУ «Про автомобільний транспорт», а саме: відсутній витяг з паспорта маршруту згідно наказу Міністерства транспорту та зв'язку України №278 від 07.05.2010 року.

За результатами перевірки був складений від 24.10.2012 року №057800.

05.11.2012 року заступником Голови ліквідаційної комісії начальником управління Укртрансінспекції в Одеській області було направлено запрошення ТОВ «Саратське АТП 15166» на розгляд справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт по акту проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом № 057800 від 24.10.2012 року. Запрошення було отримано відповідачем, про що свідчить поштове повідомлення про вручення наявне в матеріалах справи.

На підставі акту від 24.10.2012 року №057800 заступником Голови ліквідаційної комісії начальником управління Укртрансінспекції в Одеській області було винесено постанову про застосування фінансових санкцій №150664 від 24.12.2012 року, якою до ТОВ «Саратське АТП 15166» було застосовано фінансову санкцію в сумі 1700,00 грн..

Копію постанови №150664 від 24.12.2012 року було направлено відповідачу рекомендованим листом з повідомленням, яку він отримав, про що свідчить поштове повідомлення про вручення.

08.11.2012 року старшим державним інспектором відділу Державної інспекції з безпеки на наземному транспорті управління Укртрансінспекції в Одеській області, членами комісії з проведення ліквідації Головавтотрансінспекції під час перевірки дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт встановлено, що при експлуатації автомобіля марки «ВАЗ А079.23», номер знак 3660 ВЕ, який належить відповідачу - перевізнику ТОВ «Саратське АТП 15166» було порушено вимоги абз.3 ч.1 ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2011 року №2344-ІІІ (із змінами та доповненнями, надалі ЗУ «Про автомобільний транспорт») шляхом надання послуг з перевезення пасажирів за маршрутом «Олександрівка-Одеса АВ «Привоз» без оформлення документів перелік яких визначений ст.39 ЗУ «Про автомобільний транспорт», а саме: відсутній витяг з паспорта маршруту згідно наказу Міністерства транспорту та зв'язку України №278 від 07.05.2010 року.

За результатами перевірки був складений акт від 08.11.2012 року №057822.

21.11.2012 року заступником Голови ліквідаційної комісії начальником управління Укртрансінспекції в Одеській області було направлено запрошення ТОВ «Саратське АТП 15166» на розгляд справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт по акту проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №057822 від 08.11.2012 року. Запрошення було отримано відповідачем, про що свідчить поштове повідомлення про вручення.

На підставі акту від 08.11.2012 року №057822 заступником Голови ліквідаційної комісії начальником управління Укртрансінспекції в Одеській області було винесено постанову про застосування фінансових санкцій №150682 від 08.01.2013 року, якою до ТОВ «Саратське АТП 15166» було застосовано фінансову санкцію в сумі 1700,00 грн..

Як вбачається з матеріалів справи, копію постанови №150682 від 08.01.2013 року було направлено відповідачу рекомендованим листом з повідомленням, який був отриманий відповідачем про що свідчить поштове повідомлення про вручення.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що в порушення вимог Закону України «Про автомобільний транспорт», Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2006 року , відповідачем зобов'язань по сплаті фінансової санкції виконано не було внаслідок чого за ТОВ «Саратське АТП 15166» утворилась заборгованість перед Головною державною інспекцією на автомобільному транспорті на загальну суму 3400,00 грн., яку відповідачем у добровільному порядку на час звернення до суду погашено не було.

Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції виходячи з наступного.

Відповідно до ст.39 ЗУ «Про автомобільний транспорт» автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують пасажирські перевезення. Документами для регулярних спеціальних пасажирських перевезень є: для автомобільного перевізника - ліцензія, договір із замовником транспортних послуг, паспорт маршруту, документ, що засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України; для водія автобуса - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, дорожній лист, схема маршруту, розклад руху, інші документи, передбачені законодавством України.

Як вбачається з матеріалів справи, у позивача були відсутні оформлені відповідно до законодавства паспорти маршрутів.

За правилами абз.3 ч.1 ст.60 ЗУ «Про автомобільний транспорт», за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються санкції за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Виходячи з наведеного, судова колегія вважає, що суд першої інстанції дійшов правильного та обґрунтованого висновку про те, що відповідачем були допущені порушення законодавства України про автомобільний транспорт, за що передбачена відповідальність у вигляді застосування фінансових санкцій в сумі (1700,00 грн. х 2) 3400,00 грн..

Колегія суддів не приймає до уваги доводи апеляційної скарги відносно того, що Головна державна інспекцію на автомобільному транспорті не мала права проводити перевірки та приймати рішення про застосування фінансових санкцій до Товариства з обмеженою відповідальністю «Саратське АТП 15166» внаслідок її ліквідації з 01.01.2013 року, виходячи з наступного.

Відповідно до п.4 Положення про Головну державну інспекцію на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.2004 №1190 передбачено, що Головна державна інспекція на автомобільному транспорті, як урядовий орган державного управління, відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний контроль за додержанням суб'єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту загального користування, вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів, що регулюють організацію перевезення пасажирів і вантажів.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2011 року №346 «Про ліквідацію урядових органів» та переліку органів, що ліквідуються - Головна державна інспекція на автомобільному транспорті ліквідується, але згідно п. 2 зазначеної Постанови - урядові органи, які ліквідуються згідно з пунктом 1 цієї постанови, продовжують виконувати свої повноваження до передачі таких повноважень відповідним міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади.

Правопорушення з боку відповідача були зафіксовані у 2012 році, коли Головна державна інспекцію на автомобільному транспорті ліквідована не була, тому зазначені доводи апелянта є безпідставними.

Колегія суддів вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи, порушень матеріального та процесуального права при вирішенні справи не допустив, прийняв законне та обґрунтоване рішення, а наведені в скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують.

За таких обставин, апеляційна скарга задоволенню не підлягає.

Керуючись ст.195, ст.196, п.1 ч.1 ст.198, п.1 ч.1 ст.205, ст.206, ч.5 ст.254 КАС України, апеляційний суд, -

У Х В А Л И В:

Апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «Саратське АТП 15166» - залишити без задоволення, а постанову Одеського окружного адміністративного суду від 26 червня 2013 року - залишити без змін .

Ухвала апеляційного суду набирає чинності негайно після її проголошення, але може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції.

Повний текст судового рішення виготовлений 28 листопада 2013 року.

Головуючий суддя:К.В. Кравченко Суддя: Суддя: А.Г. Федусик Н.В. Вербицька

СудОдеський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.11.2013
Оприлюднено17.12.2013
Номер документу36032833
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/4086/13-а

Ухвала від 26.11.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 23.08.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 25.07.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 26.11.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 19.08.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Постанова від 27.06.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Колесниченко О. В.

Ухвала від 30.05.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Колесниченко О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні