Постанова
від 05.06.2013 по справі 764/4382/13-к
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

Справа № 764/4382/13-к

Провадження № 1-кп/764/126/2013

Категория 24

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 червня 2013 року Ленінський районний суд міста ОСОБА_1 в складі:

головуючого - судді Гуло Г.В.

при секретарі - Молічевій Ю.К.

за участю прокурора - Ковальчук А.І.

підозрюваного - ОСОБА_2

розглянувши у підготовчому судовому засіданні в приміщенні Ленінського районного суду міста ОСОБА_1 клопотання начальника відділу прокуратури міста ОСОБА_1 ОСОБА_3 по кримінальному провадженню у відношенні:

ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця ІНФОРМАЦІЯ_2 Російської Федерації, громадянина України, маючого вищу освіту, жонатого, військового пенсіонера, зареєстрованого у ІНФОРМАЦІЯ_3, раніше не судимого,

підозрюваного у скоєні кримінальних правопорушень, передбачених ст. 212, ч. 3; ст. 212-1, ч. 3 КК України, про звільнення від кримінальної відповідальності,

ВСТАНОВИВ:

Начальник відділу прокуратури міста ОСОБА_1 ОСОБА_3 24 квітня 2013 року звернувся до Ленінського районного суду міста ОСОБА_1 з клопотанням про закриття кримінального провадження № 32012140000000027 від 27 грудня 2012 року та звільнення від кримінальної відповідальності ОСОБА_2 підозрюваного у скоєні кримінальних правопорушень, передбачених ст. 212, ч. 3; ст. 212-1, ч. 3 КК України на підставі ст. 212, ч. 4 та ст. 212-1, ч. 4 КК України.

Клопотання мотивоване тим, що ОСОБА_2, будучи службовою особою - головним бухгалтером ОСОБА_4 «Будівельне управління ОСОБА_5 Міністерства Російської Федерації» (код 30120798, далі ОСОБА_4 «БУ ЧФ»), призначеним на посаду наказом заступника Міністра Оборони РФ з будівництва та розквартирування за № 132 від 19 жовтня 2001 року, в силу своїх повноважень, вимог ст. 6 та ст. 19 Угоди між Україною та Російською Федерацією про статус і умови перебування ОСОБА_5 Флоту РФ на території України, ст. 8 розділу 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-ХІУ від 16.07.1999 (із змінами та доповненнями), вимог Закону України «Про податок фізичних осіб» № 889-ІУ від 25.05.2003 (із змінами та доповненнями), вимог Закону України «Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування» 400/97-ВР від 26.06.1997 (із змінами та доповненнями), вимог Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» №1058-ІУ від 09.07.2003 (із змінами та доповненнями), відповідав за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення усіх господарських операцій в первинних документах, створення необхідних умов для правильного ведення бухгалтерського обліку за дотриманням порядку оформлення та передачі для обліку первинних документів, своєчасне складання первинних документів та реєстрів бухгалтерського та податкового обліків, достовірність відображення у них даних, нарахування та перерахування до бюджету і державних цільових фондів податків та обов'язкових платежів у повному обсязі, скоїв умисне ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах при наступних обставинах.

ОСОБА_4 «БУ ЧФ» зареєстровано Севастопольською міською державною адміністрацією 19.02.1999 під № ДП - 11/11029, перереєстровано 28.05.2004 під № 4055587Ю0010269. ОСОБА_4 взято на податковий облік в ДПА у м. Севастополі 10.01.1991 за №0088, а з 24.02.2005 в ДПІ в Ленінському районі м. Севастополя за № 7205. Місцезнаходження підприємства: м. Севастополь, пр. Нахімова, 13.

ОСОБА_4 «БУ ЧФ» є підприємством, заснованим на повній власності юридичної особи нерезидента - Міністерством Оборони Російської Федерації, створеного на підставі директиви заступника Міністра Оборони СРСР від 16.03.1961 № ПТ/882535, та є правонаступником підприємства «Будівельне управління ОСОБА_5» - дочірнього підприємства «Головне управління спеціального будівництва Міністерства Російської Федерації». Згідно п. 1.3. ОСОБА_4 «БУ ЧФ» є комерційною організацією. Частково діяльність ОСОБА_4 «БУ ЧФ» фінансується з бюджету Російської Федерації - в частині грошового забезпечення військовослужбовців.

Згідно зі ст. 17 Закону України «Про податок з доходу фізичних осіб» № 889 - IV від 22.05.2003 (із змінами та доповненнями), особою відповідальною за нарахування, утримання та виплати до бюджету податку з оподатковуваного доходу з джерелом походження в Україні є - податковий агент.

Згідно з п. 1.15 ст. 1 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб» № 889 - IV від 22.05.2003 (із змінами та доповненнями), податковий агент - юридична особа, яка незалежно від її організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками зобов'язана нараховувати, утримувати та сплачувати податок з доходів фізичних осіб до бюджету від імені та за рахунок платника податку.

Таким чином, ОСОБА_4 «БУ ЧФ» є податковим агентом, який повинен нараховувати та сплачувати податок з доходів фізичних осіб від імені своїх вільнонайманих співробітників.

Згідно з п. 19.2 ст. 19 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб» № 889-ІУ від 22.05.2003 (із змінами та доповненнями), податкові агенти зобов'язані своєчасно і повністю нараховувати, утримувати та сплачувати (перераховувати) до бюджету податок з доходу, який виплачується на користь платника податку, оподатковується податком до чи в період такої виплати за його рахунок.

Згідно з п.п. 8.1.2, п. 8.1 ст. 8 вказаного Закону, податок належить до виплати до бюджету податковим агентом при виплаті оподаткованого доходу єдиним платіжним документом. Якщо оподаткований податок нараховується, але не виплачується платнику, тоді податок підлягає до сплати до бюджету протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (пп.4.1.4 «а» п. 4 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платника податків перед бюджетами державними цільовими фондами» від 21.12.2000 № 2181 (із змінами та доповненнями)).

Однак, головний бухгалтер ОСОБА_4 «БУ ЧФ» ОСОБА_2, в порушення вищевказаної ст. 8 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб» № 889 - IV від 22.05.2003 умисно, з метою ухилення від сплати до бюджету України податку з доходів фізичних осіб, який підлягає утриманню при нарахуванні та виплаті заробітної плати, у документах податкової звітності - «Довідка про суму отриманих доходів та утриманих з них податків й інших платежів Форма № 1 ДФ», наданих до ДПІ за місцем реєстрації субВ»єкта підприємницької діяльності, вказав завідомо неправдиві дані про суми виплаченої заробітної плати, які підлягають перерахуванню податку на доходи фізичних осіб виплачених сум, що дозволило йому ухилитись від фактичної сплати податку до бюджету у розмірі 4 069 824 гривень, за наступних обставин.

Згідно даним «Довідки про суми отриманих доходів та утриманих з них податків та інших обов'язкових платежів Форми № 1 ДФ за І квартал 2006 року», у І кварталі 2006 року бухгалтерією ОСОБА_4 «БУ ЧФ» нарахована заробітна плата цивільному персоналу та службовцям ОСОБА_4 на загальну суму 3 834 733,52 гривень, при цьому у графі 4а Форми № 1 ДФ, вказано занижену суму податку з доходів фізичних осіб 441 887, 01 гривень, який насправді підлягав обов'язковому начисленню та перерахуванню у розмірі 453 610,87 гривень (106 432,83 гривень за січень 2006 року, 153 622,59 гривень за лютий 2006 року, 193 555,45 гривень за березень 2006 року). Згідно даним звітної Форми № 1 ДФ у І кварталі 2006 року виплачено заробітної плати у розмірі 3 753 817,69 гривень, але при цьому перераховано податку з доходу фізичних осіб у розмірі 416 700,00 гривень.

У дійсності сума податку з доходу фізичних осіб за І квартал 2006 року, підлягала перерахуванню до бюджету до 28.04.2006, перераховано усього 360 700,00 грн. Звітний документ - «Довідка про суми отриманих доходів та утриманих з них податків та інших обов'язкових платежів за Формою № 1 ДФ за І квартал 2006 року», з завідомо недостовірними даними про суми-перерахованого податку у І кварталі 2006 року було передано ОСОБА_2 до ДПІ Ленінського району м. Севастополя 10.05.2006, в результаті чого своєчасно ним не було перераховано до бюджету податок у розмірі 56 000,00 гривень. У подальшому заборгованість ОСОБА_4 «БУ ЧФ» по перерахуванню податку з доходів фізичних осіб за І квартал 2006 року погашена ОСОБА_2 з порушенням терміну сплати, встановлених Законом України «Про податок з фізичних осіб» -11.07.2006 у розмірі 50 000,00 гривень, 01.08.2006 у розмірі 120 870,00 гривень.

Згідно даним «Довідки про суми отриманих доходів та утриманих з них податків та інших обов'язкових платежів Форми № 1 ДФ за II квартал 2006 року», у II кварталі 2006 року бухгалтерією ОСОБА_4 «БУ ЧФ» нарахована заробітна плата цивільному персоналу та службовцям ОСОБА_4 на загальну суму 4 491 944,65 гривень, при цьому у графі 4а Форми № 1 ДФ вказано занижену суму податку з доходів фізичних осіб 534 139,69 гривень, який насправді підлягав обов'язковому нарахуванню та перерахуванню у розмірі 548 443,39 гривень (180 413,5 гривень за квітень 2006 року, 178 550,67 гривень за травень 2006 року, 189 479,22 гривень за червень 2006 року).

Однак, головний бухгалтер ОСОБА_4 «БУ ЧФ» ОСОБА_2, з метою ухилення від сплати до бюджету податку з доходів фізичних осіб, достовірно знаючи про те, що у II кварталі 2006 року цивільному персоналу ОСОБА_4 «БУ ЧФ» фактично виплачена заробітна плата у розмірі 2 568 944,94 гривень що підтверджується первинними бухгалтерськими документами: вільними даними журнал - ордеру по бухгалтерському рахунку № 661, відомостями виплати заробітної плати та банківськими документами для перерахування заробітної плати з рахунків підприємства на пластикові картки співробітників, умисно відобразив у графі № 3 та № 4 звітного документа - Форми № 1 ДФ завідомо неправдиві дані про суми виплаченої заробітної плати у розмірі 837 692,33 гривень та відповідної суми податків, підлягаючих перерахуванню у розмірі 100 000,00 гривень, але реально перераховані не були.

Відображення завідомо неправдивих даних у звітному документі -«Довідці про суми отриманих доходів та утриманих з них податків та інших обов'язкових платежів Форми № 1 ДФ за II квартал 2006 року», переданого 10.08.2006 до ДІЛ Ленінського району м. Севастополя для обліку, дозволило ОСОБА_2 ухилитися від сплати до бюджету у встановлені терміни - до 30.07.2008 податку з доходів фізичних осіб за II квартал 2006 року у розмирі 548 443,39 гривень. При цьому підприємство мало реальну можливість перерахувати зазначений податок до бюджету у повному обсязі з грошових коштів використаних для виплати заробітної плати, про що свідчить часткове перерахування податку за II квартал 2006 року, здійснене головним бухгалтером ОСОБА_4 «БУ ЧФ» ОСОБА_2 з порушенням термінів сплати, згідно встановлених Законом України «Про податок з доходів фізичних осіб» - 04.08.2006 у розмирі 136 000,00 гривень, 10.08.2006 у розмирі 156 400,00 гривень, 06.10.2006 у розмірі 89 000,0 гривень.

Таким чином, з урахуванням переплати податку у І кварталі 2006 року і сум перерахованого податку з порушенням термінів сплати, встановлених законодавством України, прихована сума головним бухгалтером ОСОБА_4 «СУ ЧФ» ОСОБА_2 податку з доходу фізичних осіб у II кварталі 2006 року склала 124 786,73 гривень. Згідно даним «Довідки про суми отриманих доходів та утриманих з них податків та інших обов'язкових платежів Форми № 1 ДФ за III квартал 2006 року», у III кварталі 2006 року бухгалтерією ОСОБА_4 «БУ ЧФ» нарахована заробітна плата цивільному персоналу та службовцям ОСОБА_4 на загальну суму 5 271 864,34 гривень, при цьому у графі 4а Форми № 1 ДФ вказано занижену суму податку з доходів фізичних осіб 562 916,04 гривень, який насправді підлягав обов'язковому нарахуванню та перерахуванню у розмирі 573 676,15 гривень (181 674,86 гривень за липень 2006 року, 186 239,25 гривень за серпень 2006 року, 205 789,04 гривень за вересень 2006 року).

Однак, головний бухгалтер ОСОБА_4 «БУ ЧФ» ОСОБА_2, з метою ухилення від сплати до бюджету податку з доходів фізичних осіб, достовірно знаючи про те, що у III кварталі 2006 року цивільному персоналу ОСОБА_4 «БУ ЧФ» фактично виплачена заробітна плата у розмирі 3 792 521,27 гривень, що підтверджується первинними бухгалтерськими документами: вільними даними журнал - ордеру по бухгалтерському рахунку № 661, відомостями виплати заробітної плати та банківськими документами для перерахування заробітної плати з рахунків підприємства на пластикові картки співробітників, умисно відобразив у графі № 3 та № 4 звітного документа - Форми № 1 ДФ відповідні суми виплаченої заробітної плати та відповідні суми податків, які підлягають перерахуванню, до сплати у встановленій законодавством терміни до бюджету не перерахував.

Замість цього, ОСОБА_2 незаконно відобразив у звітному документі «Довідці про суми отриманих доходів та утриманих з них податків та інших обов'язкових платежів Форма № 1 ДФ за III квартал 2006 року», інформацію про те, що підприємством перераховано до бюджету податку з доходів фізичних осіб у розмирі 413 270 гривень, які у дійсності до бюджету не перераховувались. 08.11.2006 звітний документ - довідку по Формі № 1 ДФ, з внесеними до неї завідомо неправдивими даними, за вказівкою ОСОБА_2, було передано до ДШ Ленінського району м. Севастополя для обліку, що дозволило ОСОБА_2 ухилитися від сплати до бюджету у встановлені терміни податку з доходів фізичних осіб за III квартал 2006 року у розмірі 573 676,15 гривень. При цьому підприємство мало реальну можливість перерахування податку до бюджету у повному обсязі з грошових коштів використаних для виплати заробітної плати.

Згідно даним «Довідки про суми отриманих доходів та утриманих з них податків та інших обов'язкових платежів Форма № 1 ДФ за IV квартал 2006 року», у IV кварталі 2006 року бухгалтерією ОСОБА_4 «БУ ЧФ» нарахована заробітна плата цивільному персоналу та службовцям ОСОБА_4 на загальну суму 3 893 070,96 гривень, при цьому у графі 4а Форми № 1 ДФ вказано занижену суму податку з доходів фізичних осіб 448 313,34 гривень, який насправді підлягав обов'язковому нарахуванню та перерахуванню у розмірі 452 275,88 гривень (191 250,08 гривень за жовтень 2006 року, 1 225 415,01 гривень за листопад 2006 року, 135 610,78 гривень за грудень 2006 року).

Однак, головний бухгалтер ОСОБА_4 «БУ ЧФ» ОСОБА_2, з метою ухилення від сплати до бюджету податку з доходів фізичних осіб, достовірно знаючи про те, що у IV кварталі 2006 року цивільному персоналу ОСОБА_4 «БУ ЧФ» фактично виплачена заробітна плата у розмірі 4 808 760,26 гривень (основна заробітна плата та погашення заборгованості минулих років), що підтверджується первинними бухгалтерськими документами: вільними даними журнал - ордеру по бухгалтерському рахунку № 661, відомостями виплати заробітної плати та банківськими документами для перерахування заробітної плати з рахунків підприємства на пластикові картки співробітників, умисно відобразив у графі № 3 та № 4 звітного документа - Форми № 1 ДФ завідомо неправдиві дані про суми виплаченої заробітної плати у розмірі 760 266,42 гривень та завідомо неправдиві дані про перерахування до бюджету у IV кварталі 2006 року податку з доходів фізичних осіб у розмірі 89 000,00 гривень, які в дійсності до бюджету не перераховувались.

Відображення завідомо неправдивих даних у звітному документі -«Довідці про суми отриманих доходів та утриманих з них податків та інших обов'язкових платежів Форма № 1 ДФ за IV квартал 2006 року», переданого 09.02.2006 до ДІД Ленінського району м. Севастополя для обліку, дозволило ОСОБА_2 ухилитися від сплати до бюджету у встановлені терміни податку з доходів фізичних осіб за IV квартал 2006 року у розмірі 452 275,88 гривень. При цьому підприємство мало реальну можливість перерахування податку до бюджету у повному обсязі з грошових коштів,

використаних для виплати заробітної плати.

Крім того, продовжуючи свою злочину діяльність, у період часу з 01.01.2007 по 01.03.2008 при нарахуванні та виплаті заробітної плати цивільному персоналу ОСОБА_4 «БУ ЧФ» податок з доходів фізичних осіб ОСОБА_2 умисно перераховував до бюджету у неповному обсязі та

не своєчасно.

Так, згідно даних «Довідки про суми отриманих доходів, утриманих з них податків, обов'язкових платежів Форми № 1 ДФ за І квартал 2007 року», в І кварталі 2007 року бухгалтерією ОСОБА_4 «БУ ЧФ», з відома ОСОБА_2, нарахована заробітна плата цивільному персоналу та службовцям підприємства на загальну суму 3 943 612,00 гривень. При нарахуванні заробітної плати обчислений податок з доходів фізичних осіб у розмірі 529 287,4 гривень (148 230,58 гривень за січень 2007 року, 153 206,16 гривень за лютий 2007 року, 227 850,66 гривень за березень 2007 року), який підлягає обов'язковому перерахуванню до бюджету в повному обсязі.

Однак, головний бухгалтер ОСОБА_4 «БУ ЧФ» ОСОБА_2, з метою ухилення від сплати до бюджету податку з доходів фізичних осіб, достовірно знаючи про те, що в І кварталі 2007 року цивільному персоналу ОСОБА_4 «БУ ЧФ» фактично сплачена заробітна плата у розмирі 2 302 453,46 гривень, що підтверджується первинними бухгалтерськими документами: вільними даними журнал - ордеру по бухгалтерському рахунку № 661, відомостями виплати заробітної плати та банківськими документами для перерахування заробітної плати з рахунків підприємства на пластикові картки співробітників, умисно відобразив у графі № 3 та № 4 звітного документа - Форми № 1 ДФ завідомо неправдиві дані про суми виплаченої заробітної плати у розмірі 0,0 гривень та суми податку, підлягаючих до перерахуванню у розмірі 0,0 гривень, що дозволило ухилитися від сплати до бюджету в установленні терміни податку на дохід фізичних осіб за І квартал 2007 року у розмірі 529 287,4 гривень, при реальній можливості його сплати у повному обсязі з грошових коштів, використаних при сплаті заробітної плати. 07.05.2007 звітний документ - «Довідка про суми отриманих доходів та утриманих з них податків та інших обов'язкових платежів Форми № 1 ДФ за І квартал 2007 року», з внесеними до неї завідомо неправдивими даними, з відома та за вказівкою ОСОБА_2, передано до ДПІ Ленінського району м. Севастополя.

Згідно з даних «Довідки про суми отриманих доходів та утриманих з них податків та інших обов'язкових платежів Форми № 1 ДФ за II квартал 2007 року» у II кварталі 2007 року бухгалтерією ОСОБА_4 «БУ ЧФ» нарахована заробітна плата цивільному персоналу - робітникам та службовцям ОСОБА_4 на загальну суму 5 364 891,57 гривень. При нарахуванні заробітної плати нарахований податок з доходів фізичних осіб у розмірі 584 784,3 гривень (242 539,63 гривень за квітень 2007 року, 163 417,9 гривень за травень 2007 року, 178 826,77 гривень за червень 2007 року), який підлягає обов'язковому перерахуванню до бюджету у повному обсязі.

Однак, головний бухгалтер ОСОБА_4 «БУ ЧФ» ОСОБА_2, з метою ухилення від сплати до бюджету податку з доходів фізичних осіб, достовірно знаючи про те, що у II кварталі 2007 року цивільному персоналу ОСОБА_4 «БУ ЧФ» фактично виплачена заробітна плата у розмирі 2 763 324,08 гривень, що підтверджується первинними бухгалтерськими документами: вільними даними журнал - ордеру по бухгалтерському рахунку № 661, відомостями виплати заробітної плати та банківськими документами для перерахування заробітної плати з рахунків підприємства на пластикові картки співробітників, умисно відобразив у графі № 3 та № 4 звітного документа - Форми № 1 ДФ завідомо неправдиві дані про суми виплаченої заробітної плати у розмірі 12 955,57 гривень та відповідної суми податків, підлягаючих перечисленню у розмірі 1 390,00 гривень. Відображення завідомо неправдивих даних у звітному документі - «Довідці про суми отриманих доходів та утриманих з них податків та інших обов'язкових платежів Форми № 1 ДФ за II квартал 2007 року», переданого 09.08.2007 до ДПІ за місцем реєстрації ОСОБА_4 «БУ ЧФ» для обліку, дозволило ОСОБА_2 ухилитися від сплати до бюджету у встановлені терміни податку з доходів фізичних осіб за II квартал 2007 року у розмирі 583 394,3 гривень, з урахуванням перерахованого до бюджету заниженого податку у розмірі 1 390,00 гривень. При цьому підприємство мало реальну можливість перерахування вищезазначеного податку до бюджету у повному обсязі з грошових коштів використаних для виплати заробітної плати.

Згідно з даних «Довідки про суми отриманих доходів та утриманих з них податків та інших обов'язкових платежів Форми № 1 ДФ за III квартал 2007 року» у III кварталі 2007 року бухгалтерією ОСОБА_4 «БУ ЧФ» нарахована заробітна плата цивільному персоналу - робітникам та службовцям ОСОБА_4 на загальну суму 4680 897,97 гривень. При нарахуванні заробітної плати нарахований податок з доходів фізичних осіб у розмірі 657 018, 24 гривень (215 972,94 гривень за червень 2007 року, 221 762,42 гривень за серпень 2007 року, 219 282,88 гривень за вересень 2007 року), який підлягає обов'язковому перерахуванню до бюджету у повному обсязі.

Однак, головний бухгалтер ОСОБА_4 «БУ ЧФ» ОСОБА_2, з метою ухилення від сплати до бюджету податку з доходів фізичних осіб, достовірно знаючи про те, що у III кварталі 2007 року цивільному персоналу ОСОБА_4 «БУ ЧФ» фактично виплачена заробітна плата у розмірі 3 362 823,69 гривень, що підтверджується первинними бухгалтерськими документами: вільними даними журнал - ордеру по бухгалтерському рахунку № 661, відомостями виплати заробітної плати та банківськими документами для перерахування заробітної плати з рахунків підприємства на пластикові картки співробітників, умисно відобразив у графі № 3 та № 4 звітного документа - Форми № 1 ДФ завідомо неправдиві дані про суми виплаченої заробітної плати у розмірі 108 527,14 гривень та відповідної суми податків, підлягаючих перерахуванню у розмірі 13 025,00 гривень. Відображення завідомо неправдивих даних у звітному документі - «Довідці про суми отриманих доходів та утриманих з них податків та інших обов'язкових платежів Форми № 1 ДФ за III квартал 2007 року», переданого 09.11.2007 року до ДПІ Ленінського району м. Севастополя для обліку, дозволило ОСОБА_2 ухилитися від сплати до бюджету у встановлені терміни податку з доходів фізичних осіб за III квартал 2007 року у розмірі 643 999,52 гривень з урахуванням перерахованого до бюджету заниженого податку у розмірі 13 018,72 гривень. При цьому підприємство мало реальну можливість перерахування податку до бюджету у повному обсязі з грошових коштів використаних для виплати заробітної плати.

Згідно з даних «Довідки про суми отриманих доходів та утриманих з них податків та інших обов'язкових платежів Форми № 1 ДФ за IV кварталі 2007 року» у IV кварталі 2007 року бухгалтерією ОСОБА_4 «БУ ЧФ» нарахована заробітна плата цивільному персоналу - робітникам та службовцям ОСОБА_4 на загальну суму 5 251 745,35 гривень. При нарахуванні заробітної плати був нарахований податок з доходів фізичних осіб у розмірі 744 028,9 гривень (235 504,05 гривень за жовтень 2007 року, 216 278,86 гривень за листопад 2007 року, 292 245,99 гривень за грудень 2007 року), який підлягає обов'язковому перерахуванню до бюджету у повному обсязі.

Однак, головний бухгалтер ОСОБА_4 «БУ ЧФ» ОСОБА_2, з метою ухилення від сплати до бюджету податку з доходів фізичних осіб, достовірно знаючи про те, що у IV кварталі 2007 року цивільному персоналу ОСОБА_4 «БУ ЧФ» фактично виплачена заробітна плата у розмірі 4 445 612,67 гривень, що підтверджується первинними бухгалтерськими документами: вільними даними журнал - ордеру по бухгалтерському рахунку № 661, відомостями виплати заробітної плати та банківськими документами для перерахування заробітної плати з рахунків підприємства на пластикові картки співробітників, умисно відобразив у графі № 3 та № 4 звітного документа - Форми № 1 ДФ завідомо неправдиві дані про суми виплаченої заробітної плати у розмірі 21 154,1 гривень та відповідної суми податків, підлягаючих перерахуванню у розмірі 2 910,49 гривень. Відображення завідомо неправдивих даних у звітному документі - «Довідці про суми отриманих доходів та утриманих з них податків та інших обов'язкових платежів Форми № 1 ДФ за IV квартал 2007 року», переданого 11.02.2008 до ДПІ Ленінського району м. Севастополя для обліку, дозволило ОСОБА_2 ухилитися від сплати до бюджету у встановлені терміни податку з доходів фізичних осіб за IV квартал 2007 року у розмірі 741 118,41 гривень, з урахуванням перерахованого до бюджету заниженого податку у розмірі 2 910,49 гривень. При цьому підприємство мало реальну можливість перерахування податку до бюджету у повному обсязі з грошових коштів використаних для виплати заробітної плати.

Згідно з даних «Довідки про суми отриманих доходів та утриманих з них податків та інших обов'язкових платежів Форми № 1 ДФ за І квартал 2008 року» у І кварталі 2008 року бухгалтерією ОСОБА_4 «БУ ЧФ» нарахована заробітна плата цивільному персоналу - робітникам та службовцям ОСОБА_4 на загальну суму 4 797 829,94 гривень. При нарахуванні заробітної плати нарахований податок з доходів фізичних осіб у розмірі 658 058,4 гривень (195 941,06 гривень за січень 2008 року, 225 376,00 гривень за лютий 2008 року, 236 772,34 гривень за березень 2008 року), який підлягає обов'язковому перерахуванню до бюджету у повному обсязі.

Однак, головний бухгалтер ОСОБА_4 «БУ ЧФ» ОСОБА_2, з метою ухилення від сплати до бюджету податку з доходів фізичних осіб, достовірно знаючи про те, що у І кварталі 2008 року цивільному персоналу ОСОБА_4 «БУ ЧФ» фактично виплачена заробітна плата у розмірі 3 563 545,56 гривень, що підтверджує первинними бухгалтерськими документами: вільними даними журнал - ордеру по бухгалтерському рахунку № 661, відомостями виплати заробітної плати та банківськими документами для перерахування заробітної плати з рахунків підприємства на пластикові картки співробітників, умисно відобразив у графі № 3 та № 4 звітного документа - Форми № 1 ДФ завідомо неправдиві дані про суми виплаченої заробітної плати у розмірі 0,0 гривень та відповідної суми податків, підлягаючих перерахуванню у розмірі 0,0 гривень. Відображення завідомо неправдивих даних у звітному документі - «Довідці про суми отриманих доходів та утриманих з них податків та інших обов'язкових платежів Форми № 1 ДФ за І квартал 2008 року», переданого 12.05.2008 до ДПІ Ленінського району м. Севастополя для обліку, дозволило ОСОБА_2 ухилитися від сплати до бюджету у встановлені терміни податку з доходів фізичних осіб за І квартал 2008 року у розмірі 421 286,06 гривень, з урахуванням суми податку за березень 2008 року - термін сплати якого, на час виявлення протиправної дії, не настав. При цьому підприємство мало реальну можливість перерахування податку до бюджету у повному обсязі з грошових коштів використаних для виплати заробітної плати.

Таким чином, ОСОБА_2, у період часу з 01.01.2006 до 01.03.2008, будучи головним бухгалтером ОСОБА_4 «БУ ЧФ», тобто службовою особою, знаходячись за юридичною адресою підприємства: м. Севастополь, пр. Нахімова, 1З, умисно, з метою ухилення від сплати податків, що входять до системи оподаткування, введених у встановленому Законом порядку, шляхом внесення неправдивих відомостей до документів державної звітності - «Довідок про суми отриманих доходів та утриманих з них податків та інших обов'язкових платежів Форми № 1 ДФ», в порушення п.п. 8.1.2. п. 8.1. ст. 8 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб» № 889-ІУ від 22.05.2003 (із змінами та доповненням), ухилився від сплати податків, зборів інших обов'язкових платежів на загальну суму 4 069 824 гривень.

В результаті злочинних дій ОСОБА_2, спрямованих на ухилення від сплати до бюджету податку з доходів фізичних осіб, у період з 01.01.2006 до 01.03.2008 до бюджету держави не було перераховано податок з доходів фізичних осіб на загальну суму 4 069 824 гривень, що перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян більш ніж в 5000 разів, тобто в особливо великих розмірах.

Згідно зі ст. 1 Закону України «Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування» 400/97-ВР від 26.06.1997 (із змінами та доповненнями), ст. 14 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» №1058-ІУ від 09.07.2003 (із змінами та доповненнями), платниками збору на обов'язкове державне пенсійне страхування є суб'єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності, їх об'єднання, бюджетні, громадські та інші заклади та організації, об'єднання громадян та інші юридичні особи, а також фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, котрі використовують працю найманих робітників.

Таким чином, ОСОБА_4 «БУ ЧФ», згідно з законодавством України, є страховиком, тобто платники обов'язкового збору, які згідно з вищевказаними Законами зобов'язані сплачувати страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у повному обсязі та в зазначені Законом терміни.

Згідно зі ст. 2 Закону України «Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування» 400/97-ВР від 26.26.1997, (із змінами та доповненнями), ст. 19 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» №1058-ІУ від 09.07.2003 (із змінами та доповненнями) об'єктами оподаткування є - фактичні витрати на оплату праці працівників, які включають витрати на сплату основної та додаткової заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат, у тому числі в натуральній формі, а також на винагороду, що виплачується громадянам за вироблену роботу (послуги) по угоді громадсько-правового характеру.

Відповідно до ст. 5 Закону України «Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування» 400/97-ВР від 26.26.1997 (із змінами та доповненнями), ст. 20 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» №1058-ІУ від 09.07.2003, (із змінами та доповненнями), збір на державне обов'язкове пенсійне страхування сплачується одночасно з отриманням коштів у банківських установах на оплату праці. У разі недостатності у платника збору коштів на оплату праці та сплати у повному обсязі, видачі коштів на оплату праці та сплати збору здійснюється у пропорціональних розмірах.

Згідно з п. 6 ст. 20 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» №1058-ІУ від 09.07.2003 (із змінами та доповненнями), перерахування страхових внесків здійснюються страховиками одночасно з отриманням (перерахуванням) коштів на оплату працю (виплати доходів), у тому числі у безготівковій чи натуральній формі або з виручки від реалізації товарів (послуг). При цьому фактичним отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплати доходів) вважається: отримання відповідних сум готівкою, зарахування на банківський рахунок одержувача, перерахування за дорученням одержувача на будь які цілі, отримання товарів (послуг) або будь яких інших цінностей, в рахунок зазначених виплат (прибутку), фактичне здійснення з цих виплат (прибутку) відрахувань, передбачених законодавством або за виконавчим документам, або будь яких інших відрахувань. Страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період - календарний місяць, сплачуються не пізніше ніж через 20 календарних днів з дня закінчення звітного періоду.

Таким чином, головний бухгалтер ОСОБА_4 «БУ ЧФ» ОСОБА_2 зобов'язаний був нарахувати та перерахувати у Пенсійний Фонд України страхові внески у повному обсязі, тобто обсязі, відповідно до виданої вищезазначеної заробітної плати, незалежно від фінансового стану підприємства.

При цьому, головний бухгалтер ОСОБА_4 «БУ ЧФ» ОСОБА_2 достовірно знав положення ст. 20 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» №1058-ІУ від 09.07.2003 (із змінами та доповненнями), згідно яких у разі, якщо страховики несвоєчасно або не повному обсязі платять страхові внески, тоді до них застосовуються штрафні санкції, передбачені цим Законом, а службові особи, винні у порушенні законодавства про сплату страхових внесків, несуть, за наявності підстав, кримінальну відповідальність, згідно з Законом.

Так, згідно даним первинних касових та банківських документів - платіжних відомостей про нарахування та виплату заробітної плати, банківських чеків на отримання грошових коштів, оборотно-сальдових відомостей за рахунком 66.1 «Розрахунки по заробітній платі» та рахунку 65.1 «Розрахунки по пенсійному страхуванню», робітникам та службовцям, у тому числі військовослужбовцям, у січні 2007 року було фактично видано 807 397,99 гривень заробітної плати. При цьому, ОСОБА_2 повинні були нараховані до Пенсійного Фонду України страхові внески у розмірі 268 056,13 гривень. Однак, головний бухгалтер ОСОБА_4 «СУ ЧФ» ОСОБА_2, з метою ухилення від сплати до Пенсійного Фонду України страхових внесків у повному обсязі, умисно не відобразив у звітному документі - «Додаток 23. Розрахунок страхових внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування, яке підлягає сплаті» суми фактичної виплаченої заробітної плати у розмирі 807 397,99 гривень, що призвело до фактичного ненадходження до Пенсійного Фонду України страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у розмирі 268 056,13 гривень.

Згідно даним первинних касових та банківських документів, робітникам та службовцям, у тому числі військовослужбовцям, у лютому 2007 року було фактично видано 1 111 733,66 гривень заробітної плати. При цьому, ОСОБА_2 умисно нараховані до Пенсійного Фонду України страхові внески у розмирі 369 095,58 гривень. Однак, головний бухгалтер ОСОБА_4 «СУ ЧФ» ОСОБА_2 з метою ухилення від сплати до Пенсійного Фонду України страхових внесків у повному обсязі, умисно не відобразив у звітному документі - «Додаток 23. Розрахунок страхових внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування, яке підлягає сплаті» суми фактичної виплаченої заробітної плати у розмірі 1111 733,66 гривень, що призвело до фактичного ненадходження у Пенсійний Фонд України страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у розмирі 369 095,58 гривень.

Діючи аналогічним способом, головний бухгалтер ОСОБА_4 «СУ ЧФ» ОСОБА_2, на виконання свого злочинного наміру, направленого на умисне ухилення від сплати до Пенсійного Фонду України страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, умисно відобразив у офіційних звітних документах - «Додаток 23. Розрахунок страхових внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування, яке підлягає сплаті» заниженні данні фактично виплачених сум заробітної плати, що дозволило йому ухилитися від сплати до Пенсійного Фонду України страхових внесків у повному обсязі.

Так, у березні 2007 року у офіційному звітному документі - «Додаток 23. Розрахунок страхових внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування, яке підлягає сплаті» ОСОБА_2 умисно не відображенні відомості про фактичну виплату заробітної плати у розмірі 437 663,05 гривень, що дозволило останньому ухилитись від обов'язкового перерахування до Пенсійного Фонду України страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у розмирі 145 304,13 гривень.

В квітні 2007 року у офіційному звітному документі - «Додаток 23. Розрахунок страхових внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування, яке підлягає сплаті» ОСОБА_2 умисно не відображенні відомості про фактичну виплату заробітної плати у розмірі 5 99 529,97 гривень, що дозволило останньому ухилитись від обов'язкового перерахування до Пенсійного Фонду України страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у розмирі 199 043,95 гривень.

В травні 2007 року у офіційному звітному документі - «Додаток 23. Розрахунок страхових внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування, яке підлягає сплаті» ОСОБА_2 умисно не відображенні відомості про фактичну виплату заробітної плати у розмирі 1 321 804,16 гривень, що дозволило останньому ухилитись від обов'язкового перерахування до Пенсійного Фонду України страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у розмирі 438 838,98 гривень.

В червні 2007 року у офіційному звітному документі - «Додаток 23. Розрахунок страхових внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування, яке підлягає сплаті» ОСОБА_2 умисно не відображенні відомості про фактичну виплату заробітної плати у розмирі 28 907,89 гривень, що дозволило останньому ухилитись від обов'язкового перерахування до Пенсійного Фонду України страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у розмирі 9 597,42 гривень.

У вересні 2007 року у офіційному звітному документі - «Додаток 23. Розрахунок страхових внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування, яке підлягає сплаті» ОСОБА_2 умисно не відображенні відомості про фактичну виплату заробітної плати у розмирі 43 896,88 гривень, що дозволило останньому ухилитись від обов'язкового перерахування до Пенсійного Фонду України страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у розмирі 14 241,76 гривень.

В жовтні 2007 року у офіційному звітному документі - «Додаток 23. Розрахунок страхових внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування, яке підлягає сплаті» ОСОБА_2 умисно не відображенні відомості про фактичну виплату заробітної плати у розмирі 117 918,26 гривень, що дозволило останньому ухилитись від обов'язкового перерахування до Пенсійного Фонду України страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у розмірі 39 148,86 гривень.

Таким чином, за період січень - червень 2007, вересень-жовтень 2007 у результаті умисних протиправних дій головного бухгалтера ОСОБА_4 «БУ ЧФ» ОСОБА_2, скоєних в порушення ст. 20 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» №1058-ІУ від 09.07.2003 (із змінами та доповненнями), які виразилися в заниженні даних про суми фактично виплаченої заробітної плати, до Пенсійного Фонду України фактично не надійшли страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у розмирі 1 483 326,82 гривень.

Крім того, у січні 2008 року у офіційному звітному документі -«Додаток 23. Розрахунок страхових внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування, яке підлягає сплаті» ОСОБА_2 умисно не відображенні відомості про фактичну виплату заробітної плати у розмирі 137 699,15 гривень, що дозволило останньому ухилитись від обов'язкового перерахування до Пенсійного Фонду України страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у розмирі 44 752,07 гривень.

У лютому 2008 року в офіційному звітному документі - «Додаток 23. Розрахунок страхових внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування, яке підлягає сплаті» ОСОБА_2 умисно не відображенні відомості про фактичну виплату заробітної плати у розмирі 191 293,27 гривень, що дозволило останньому ухилитись від обов'язкового перерахування до Пенсійного Фонду України страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у розмирі 63 509,37 гривень.

У березні 2008 року в офіційному звітному документі - «Додаток 23. Розрахунок страхових внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування, яке підлягає сплаті» ОСОБА_2 умисно не відображенні відомості про фактичну виплату заробітної плати у розмірі 44 812,36 гривень, що дозволило останньому ухилитись від обов'язкового перерахування до Пенсійного Фонду України страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у розмирі 14 877,7 гривень.

У квітні 2008 року у офіційному звітному документі - «Додаток 23. Розрахунок страхових внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування, яке підлягає сплаті» ОСОБА_2 умисно не відображенні відомості про фактичну виплату заробітної плати у розмирі 250 440,03 гривень, що дозволило останньому ухилитись від обов'язкового перерахування до Пенсійного Фонду України страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у розмирі 83 146,09 гривень.

Крім того, в травні 2008 року у офіційному звітному документі -«Додаток 23. Розрахунок страхових внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування, яке підлягає сплаті» ОСОБА_2 умисно не відображенні відомості про фактичну виплату заробітної плати у розмірі 54 385,87 гривень, що дозволило останньому ухилитись від обов'язкового перерахування до Пенсійного Фонду України страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у розмирі 18 056,11 гривень, а усього у 2008 року до Пенсійного Фонду України фактично не надійшло страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у розмирі 224 341,34 гривень.

Таким чином, ОСОБА_2 у період часу з 01.01.2007 по 31.05.2008, будучи головним бухгалтером ОСОБА_4 «БУ ЧФ», тобто службовою особою, знаходячись за юридичною адресою підприємства: м. Севастополь, пр. Рахімова, 1З, умисно, з метою ухилення від сплати до Пенсійного Фонду України страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у повному обсязі, шляхом внесення неправдивих відомостей до документів державної звітності - «Додатків 23. Розрахунок страхових внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування, яке підлягає сплаті» в порушення ст. 20 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» №1058-ІУ від 09.07.2003 (із змінами та доповненнями), ухилився від сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування на загальну суму 1 707 668 гривень, тобто у особо великих розмірах.

Дії ОСОБА_2 органом досудового розслідування кваліфіковані за ст. 212, ч. 3 КК України, як умисне ухилення від сплати податків, які входять до системи оподаткування, введених у встановленому Законом порядку, вчинене службовою особою підприємства, незалежно від форми власності, яке призвело до фактичного ненадходження до бюджету держави коштів в особливо великих розмірах; та ст. 212-1, ч. 3 КК України, тобто умисне ухилення від сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, вчинене службовою особою підприємства, незалежно форми власності, яке призвело до фактичного ненадходження до фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування коштів в особливо великих розмірах.

Оскільки ОСОБА_2 у повному обсязі до винесення повідомлення про підозру та притягнення його до кримінальної відповідальності, що підтверджується відповідними документами, відшкодував шкоду, заподіяну державі у вигляді ненадходження грошових коштів до бюджету країни у розмирі 4 069 824 гривень, та податку з доходів фізичних осіб та страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у розмирі 1 707 668 гривень, а також те, що ОСОБА_2 вперше вчинив умисне ухилення від сплати податків, зборів, інших обов'язкових платежів, що входять до системи оподаткування, введеним у встановленому законом порядку, начальник відділу прокуратури міста ОСОБА_1 ОСОБА_3 просить про закриття кримінального провадження №32012140000000027 від 27 грудня 2012 року та звільнення від кримінальної відповідальності ОСОБА_2 підозрюваного у скоєні кримінальних правопорушень, передбачених ст. 212, ч. 3; ст. 212-1, ч. 3 КК України на підставі ст. 212, ч. 4 та ст. 212-1, ч. 4 КК України.

ОСОБА_2 підтримав клопотання начальника відділу прокуратури міста ОСОБА_1 ОСОБА_3, наполягає на закритті кримінального провадження № 32012140000000027 від 27 грудня 2012 року та звільненні його від кримінальної відповідальності за ст. 212, ч. 3; ст. 212-1, ч. 3 КК України на підставі ст. 212, ч. 4 та ст. 212-1, ч. 4 КК України.

Заслухавши думку осіб, що беруть участь у судовому засіданні, суд вважає, що клопотання засновано на вимогах закону й підлягає задоволенню по наступних підставах.

Відповідно до частини ст. 212, ч. 4 КК України (Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Податкового кодексу України» від 02 грудня 2010 року N2756-VI), особа, яка вчинила діяння, передбачені частинами першою, другою, або діяння, передбачені частиною третьою (якщо вони призвели до фактичного ненадходження до бюджетів чи державних цільових фондів коштів в особливо великих розмірах) цієї статті, звільняється від кримінальної відповідальності, якщо вона до притягнення до кримінальної відповідальності сплатила податки, збори (обов'язкові платежі), а також відшкодувала шкоду, завдану державі їх несвоєчасною сплатою (фінансові санкції, пеня).

Відповідно до частини ст. 212-1, ч. 4 КК України (Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Податкового кодексу України» від 02 грудня 2010 року N2756-VI), особа, яка вперше вчинила діяння, передбачені частинами першою або другою цієї статті, звільняється від кримінальної відповідальності, якщо вона до притягнення до кримінальної відповідальності сплатила єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування чи страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, а також відшкодувала шкоду, завдану фондам загальнообов'язкового державного соціального страхування їх несвоєчасною сплатою (штрафні санкції, пеня).

Відповідно до ст. 58 Конституції України, закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи (положенню частини першої статті 58 дано офіційне тлумачення згідно з Рішенням Конституційного Суду України від 09 лютого 1999 року N1-рп/99), в зв'язку з чим положення ст..ст. 212, ч. 4; 212-1, ч. 4 КК України підлягають застосуванню.

Судом встановлено, що ОСОБА_2 дані кримінальні правопорушення вчинив вперше, раніш до кримінальної відповідальності не притягувався, судимий не був, на обліку в наркологічному та психіатричному диспансерах міста ОСОБА_1 не перебуває, шкода, заподіяна державі у вигляді ненадходження грошових коштів до бюджету країни у розмирі 4 069 824 гривень, та податку з доходів фізичних осіб та страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у розмирі 1 707 668 гривень відшкодована у повному обсязі до притягнення до кримінальної відповідальності, що підтверджується наступними документами:

- листом ДПІ у Ленінському районі міста ОСОБА_1 ДПС від 21.03.2013 №1337/8/17-528 (Том № 11 а.п. 140-141);

- листом ДПІ у Ленінському районі міста ОСОБА_1 ДПС від 15.03.2013 № 1249/8/17-528 (з додатками - платіжними дорученнями, картками особливого рахунку) (Том №11 а.п. 109-138);

- листом управління пенсійного фонду України в Ленінському районі міста ОСОБА_1 від 01.04.2013 № 2529/03-48 (Том № 11 а.п. 183);

- відповідь ОСОБА_4 «БУ ЧФ» від 09.04.2013 №86/112 про погашення заборгованості перед управлінням Пенсійного фонду України в Ленінському районі м. Севастополя з копіями платіжних доручень засвідчених банківським закладом (Том №11 а.п. 185-200).

Таким чином, вказані обставини, з урахуванням наведених підстав, дозволяють суду зробити висновок про можливість звільнення ОСОБА_2 від кримінальної відповідальності.

На підставі ст. 212, ч. 4; ст. 212-1, ч. 4 КК України, керуючись ст.ст. 285-289; 314 КПК України, суд, -

УХВАЛИВ:

Клопотання начальника відділу прокуратури міста ОСОБА_1 ОСОБА_3- задовольнити.

Звільнити від кримінальної відповідальності ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, за підозрою у скоєні кримінальних правопорушень, передбачених ст. 212, ч. 3; ст. 212-1, ч. 3 КК України, на підставі ст. 212, ч. 4 та ст. 212-1, ч. 4 КК України.

Кримінальне провадження № 32012140000000027 від 27 грудня 2012 рокуу відношенні ОСОБА_2 - закрити.

Ухвала суду може бути оскаржена до Апеляційного суду міста ОСОБА_1 протягом семи днів з дня її оголошення шляхом подачі апеляції через Ленінський районний суд міста ОСОБА_1.

У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення апеляційним судом.

Суддя - підпис

З оригіналом згідно.

Суддя

Ленінського районного суду

міста ОСОБА_1 ОСОБА_1

СудЛенінський районний суд міста Севастополя
Дата ухвалення рішення05.06.2013
Оприлюднено21.01.2014
Номер документу36055861
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —764/4382/13-к

Постанова від 05.06.2013

Кримінальне

Ленінський районний суд міста Севастополя

Гуло Г. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні