Постанова
від 09.12.2013 по справі 901/1702/13
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

cpg1251

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 грудня 2013 року Справа № 901/1702/13

Севастопольський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Коваля В.М.,

суддів Антонової І.В.,

Воронцової Н.В.,

за участю представників сторін:

представник позивача, Кухта Василій Михайлович (повноваження перевірені), паспорт ЕС 413001 від 12.09.97, Ліквідатор, відкрите акціонерне товариство "Сімферопольський завод пластмас";

представник відповідача, Шевчук Віолетта Володимирівна, довіреність № 24/01-55/1580 від 14.08.13, Сімферопольська міська рада;

представник відповідача, не з'явився, Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційне об'єднання Центрального району міста Сімферополя";

представник третьої особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на строноні позивача: не з'явився, Регіональне відділення Фонду державного майна України в Автономній Республіці Крим та місті Севастополі;

представник третьої особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на строноні позивача: не з'явився, Фонд майна Автономної Республіки Крим

розглянувши апеляційну скаргу Сімферопольської міської ради на рішення господарського суду Автономної Республіки Крим (суддя Шкуро В.М.) від 02 вересня 2013 року у справі № 901/1702/13

за позовом відкритого акціонерного товариства "Сімферопольський завод пластмас"

до

1. Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційне об'єднання Центрального району міста Сімферополя"

2. Сімферопольської міської ради

треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на строноні позивача:

1. Фонд майна Автономної Республіки Крим

2. Регіональне відділення Фонду державного майна України в Автономній Республіці Крим та місті Севастополі

про спонукання до виконання певних дій;

за зустрічним позовом Комунального підприємства Житлово-експлуатаційного об`єднання Центрального району м.Сімферополя

до відкритого акціонерного товариства "Сімферопольський завод пластмас"

про зобов`язання відповідача виконати пункт 2 рішення № 579 від 27.12.2012 53 сесії 6-го скликання Сімферопольської міської ради «Про надання згоди на передання в комунальну власність територіальної громади м.Сімферополя житлового будинку № 45 по вул. 2-й Гвардійської армії»

ВСТАНОВИВ :

Відкрите акціонерне товариство „Сімферопольський завод пластмас" звернулось до господарського суду Автономної Республіки Крим з позовом до Комунального підприємства Житлово-експлуатаційне об'єднання Центрального району міста Сімферополя, у якому просило зобов'язати Комунальне підприємство Житлово-експлуатаційне об'єднання Центрального району міста Сімферополя прийняти на свій баланс (у власність територіальної громади) без додаткових умов житловий будинок № 45 по вул. 2-й Гвардійської Армії в м. Сімферополі, балансоутримувачем якого є відкрите акціонерне товариство „Сімферопольський завод пластмас".

Позовні вимоги мотивовані тим, що для прийняття на свій баланс житлового будинку № 45 по вул. 2-й Гвардійської Армії в м. Сімферополі відкритому акціонерному товариству „Сімферопольський завод пластмас" висунуто умови Комунальним підприємством Житлово-експлуатаційне об'єднання Центрального району міста, які за своїм змістом не відповідають нормам Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", Закону України „Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності" та Положення про порядок передачі в комунальну власність державного житлового фонду, що перебував у повному господарському відданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.11.1995 № 891.

Ухвалою господарського суду Автономної Республіки Крим від 29 травня 2013 року вказану позовну заяву прийнято до розгляду.

04 липня 2013 року Комунальне підприємство Житлово-експлуатаційне об'єднання Центрального району міста Сімферополя звернулось до господарського суду Автономної Республіки Крим із зустрічною позовною заявою до відкритого акціонерного товариства „Сімферопольський завод пластмас", у якій просило зобов'язати відповідача за зустрічним позовом виконати пункт 2 рішення № 579 від 27 грудня 2012 року 53 сесії 6-ого скликання Сімферопольської міської ради "Про надання згоди на передачу в комунальну власність територіальної громади міста Сімферополя житлового будинку № 45 по вул. 2-й Гвардійської Армії" щодо передачі зовнішніх мереж електро-, тепло-, газо, водопостачання та водовідведення відповідним експлуатуючим організаціям.

Зустрічні позовні вимоги обґрунтовані тим, що Положення про порядок передачі в комунальну власність державного житлового фонду, що перебував у повному господарському відданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 06.11.1995 № 891, та вищезазначене рішення органу місцевого самоврядування передбачають передачу відкритим акціонерним товариством „Сімферопольський завод пластмас" зовнішніх мереж електро-, тепло-, газо-, водопостачання та водовідведення відповідним експлуатуючим організаціям

Ухвалою господарського суду Автономної Республіки Крим від 10 липня 2013 року зустрічну позовну заяву Комунального підприємства Житлово-експлуатаційне об'єднання Центрального району міста Сімферополя прийнято для сумісного розгляду з первісним позовом. До участі у справі у якості іншого відповідача залучено Сімферопольську міську раду; в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача за первісним позовом залучено Фонд майна Автономної Республіки Крим.

08 серпня 2013 року ухвалою господарського суду Автономної Республіки Крим до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, залучено Регіональне відділення Фонду державного майна в Автономній Республіці Крим.

19 серпня 2013 року ліквідатор відкритого акціонерного товариства „Сімферопольський завод пластмас" Кухта В.М. звернувся до господарського суду Автономної Республіки Крим із заявою про уточнення позовних вимог за первісним позовом.

Ухвалою господарського суду Автономної Республіки Крим від 20 серпня 2013 року у прийнятті заяви відмовлено.

02 вересня 2013 року ухвалою господарського суду Автономної Республіки Крим провадження за первісним позовом відкритого акціонерного товариства „Сімферопольський завод пластмас" до відповідача - Сімферопольської міської ради припинено на підставі пункту 1-1 частини першої статті 80 Господарського процесуального кодексу України.

Рішенням господарського суду Автономної Республіки Крим від 02 вересня 2013 року первісний позов задоволено повністю.

Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційне об'єднання Центрального району міста Сімферополя" зобов'язано прийняти на свій баланс без додаткових умов житловий будинок № 45 по вул. 2-й Гвардійської Армії в місті Сімферополі, балансоутримувачем якого є відкрите акціонерне товариство "Сімферопольський завод пластмас".

В задоволенні зустрічного позову відмовлено повністю.

Вирішено питання про розподіл судових витрат.

Задовольняючи позовні вимоги за первісним позовом, господарський суд першої інстанції, з посиланням на частину першу статті 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", дійшов висновку про те, що житловий будинок підлягає передачі на баланс без додаткових умов Комунальному підприємству Житлово-експлуатаційне об'єднання Центрального району міста Сімферополя.

Відмовляючи у задоволенні зустрічного позову, суд першої інстанції виходив с того, що пункт 2 рішення № 579 від 27 грудня 2012 року 53 сесії 6-ого скликання Сімферопольської міської ради "Про надання згоди на передачу в комунальну власність територіальної громади міста Сімферополя житлового будинку № 45 по вул. 2-й Гвардійської Армії", яким відкрите акціонерне товариство „Сімферопольський завод пластмас", до передачі вказаного житлового будинку в комунальну власність, зобов'язане передати зовнішні мережі електро-, тепло-, газо-, водопостачання та водовідведення відповідним експлуатуючим організаціям, не відповідає законодавству України.

Не погодившись з рішенням суду, Сімферопольська міська рада звернулась до Севастопольського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить поновити пропущений строк на подання апеляційної скарги, рішення господарського суду скасувати та прийняти нове, яким у задоволенні первісного позову відкритого акціонерного товариства „Сімферопольський завод пластмас" відмовити та задовольнити зустрічний позов Комунального підприємства Житлово-експлуатаційне об'єднання Центрального району міста Сімферополя.

Апеляційна скарга мотивована порушенням господарським судом Автономної Республіки Крим норм матеріального права, неповним з'ясуванням та недоведеністю обставин, що мають суттєве значення для розгляду справи, а також невідповідністю висновків, викладених у рішенні , обставинам справи.

Зокрема, заявник апеляційної скарги вказує на те, що господарським судом першої інстанції при прийнятті рішення не враховано, що передача житлового фонду з державної власності в комунальну пов'язана із комплексом відповідних дій, без вчинення яких складання акту приймання-передачі та передача об'єкту неможливо.

Ухвалами Севастопольського апеляційного господарського суду від 27 листопада 2013 року Сімферопольській міській раді відновлено строк на подання апеляційної скарги на рішення господарського суду Автономної Республіки від 02 вересня 2013 року, апеляційну скаргу прийнято до провадження та призначено до розгляду колегією суддів у складі: головуючого судді Коваля В.М., суддів Воронцової Н. В., Антонової І.В.

У судове засідання, призначене на 09 грудня 2013 року, представники Комунального підприємства житлово-експлуатаційного об'єднання Центрального району міста Сімферополя, Регіонального відділення Фонду державного майна України в Автономній Республіці Крим та Фонду майна Автономної Республіки Крим не з'явились, про час та місце розгляду справи повідомлені належним чином, про що свідчить штемпель з відміткою про відправлення ухвал сторонам, також повідомлення про отримання ухвали.

Стаття 22 Господарського процесуального кодексу України зобов'язує сторони добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами. Оскільки явка в судове засідання представників сторін - це право, а не обов'язок, справа може розглядатись без їх участі, якщо нез'явлення цих представників не перешкоджає вирішенню спору.

Судова колегія, беручи до уваги те, що відповідно до частини 2 статті 101 Господарського процесуального кодексу України апеляційний господарський суд не зв'язаний доводами апеляційної скарги і перевіряє законність і обґрунтованість рішення місцевого господарського суду у повному обсязі, судова колегія визнала можливим розглянути справу за відсутності нез'явившихся учасників судового процесу, які були повідомлені про час та місце розгляду справи належним чином.

Повторно розглянувши матеріали справи в порядку статті 101 Господарського процесуального кодексу України, судова колегія встановила наступне.

Постановою господарського суду Автономної Республіки Крим від 29 березня 2012 року у справі № 2-6/5141.1-2010 боржника - відкрите акціонерне товариство „Сімферопольський завод пластмас" визнано банкрутом, відносно нього відкрита ліквідаційна процедура строком на дванадцять місяців. Ліквідатором відкритого акціонерного товариства „Сімферопольський завод пластмас" призначений арбітражний керуючий Кухта В.М.

Вказана постанова була оскаржена в апеляційному порядку та постановою Севастопольського апеляційного господарського суду від 19 липня 2012 року була скасована.

Постановою Вищого господарського суду України від 10 жовтня 2012 року постанову Севастопольського апеляційного господарського суду від 19 липня 2012 року скасовано, а постанову господарського суду Автономної Республіки Крим від 29 березня 2012 року залишено без змін.

26 березня 2013 року ухвалою господарського суду Автономної Республіки Крим строк ліквідаційної процедури відкритого акціонерного товариства „Сімферопольський завод пластмас" та повноважень ліквідатора Кухти В.М. продовжено на шість місяців з дати винесення ухвали.

За наслідками інвентаризації майнових актів банкрута встановлено, що на його балансі знаходиться житловий будинок, розташований за адресою № 45 по вул. 2-й Гвардійської Армії в місті Сімферополі, який відповідно до статті 26 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" має бути передано у комунальну власність територіальної громади міста Сімферополя без додаткових умов.

Ліквідатором відкритого акціонерного товариства „Сімферопольський завод пластмас" Кухтою В.М. буди здійснені всі необхідні заходи щодо передачі житлового будинку у комунальну власність, однак до теперішнього часу житловий будинок за адресою № 45 по вул. 2-й Гвардійської Армії в місті Сімферополі знаходиться на балансі банкрута, що і стало підставою для звернення до суду з даною позовною заявою.

Обговоривши доводи апеляційної скарги, вивчивши матеріали справи, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права та відповідність висновків суду обставинам справи, судова колегія дійшла висновку про те, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

З матеріалів справи вбачається, що відповідно до вимог статті 26 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатором відкритого акціонерного товариства "Сімферопольський завод пластмас" Кухтою В.М. було вчинено дії щодо виявлення майнових активів банкрута, які належать йому на праві власності або повного господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та формування ліквідаційної маси.

З відомостей Регіонального відділення Фонду державного майна України в Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, що містяться у листі №11-06-03405 від 26 жовтня 2011 року, направленому на адресу відкритого акціонерного товариства "Сімферопольський завод пластмас", вбачається, що у процесі приватизації об'єкт - житловий будинок, розташований за адресою м. Сімферополь, вул. 2-й Гвардійської армії, 45, не увійшов до статутного капіталу ВАТ "Сімферопольський завод пластмас". Вказане державне майно не є власністю банкрута, оскільки відкрите акціонерне товариство „Сімферопольський завод пластмас" є балансоутримувачем зазначеного державного майна.

Таким чином, ліквідатором було виявлено, що на балансі банкрута знаходиться майно, яке відноситься до об'єктів житлового фонду, і за вимогами частини першої статті 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" не може бути включене до ліквідаційної маси.

12 листопада 2012 року ліквідатор банкрута звернувся до Сімферопольської міської ради з проханням прийняти до комунальної власності вказаний житловий будинок, який є державною власністю та знаходиться на балансі підприємства - банкрута - відкритого акціонерного товариства „Сімферопольський завод пластмас".

Частиною другою статті 4 Закону України "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності" передбачено, що передача об'єктів з державної у комунальну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах здійснюється за наявності згоди відповідних сільських, селищних, міських, районних у містах рад, якщо інше не передбачене законом.

Приписами пункту 51 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що саме до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад відносяться питання щодо надання згоди на передачу об'єктів з державної у комунальну власність та прийняття рішень про передачу об'єктів з комунальної у державну власність, а також щодо придбання об'єктів державної власності.

Відповідно до частини першої статті 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або повного господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об'єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, які в разі банкрутства підприємства передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку.

Пунктом 2 рішенням 53 сесії 6-ого скликання Сімферопольської міської ради № 579 від 27 грудня 2012 року відкрите акціонерне товариство „Сімферопольський завод пластмас", до передачі житлового будинку № 45 по вул. 2-й Гвардійської Армії в місті Сімферополі в комунальну власність, забов'язане передати зовнішні мережі електро-, тепло-, газо-, водопостачання та водовідведення відповідним експлуатуючим організаціям.

14 лютого 2013 року листом № 550 Комунальне підприємство Житлово-експлуатаційне об'єднання Центрального району міста Сімферополя повідомило ліквідатора про те, що розгляд питання прийняття на баланс житлового будинку відбудеться після того, як відкритим акціонерним товариством „Сімферопольський завод пластмас" буде передано зовнішні мережі електро-, тепло-, газо-, водопостачання та водовідведення, а також будівлі (бойлерні, котельні, насосні тощо) на баланс відповідних спеціалізованих експлуатуючих організацій.

З матеріалів справи вбачається, що листами № 68-71 від 14 лютого 2013 року ліквідатор банкрута звернувся до відповідних спеціалізованих експлуатуючих організацій з проханням прийняти на свій баланс зовнішні інженерні мережі, однак вказані експлуатуючі організації відмовили у прийнятті на свій баланс зовнішні інженерні мережі.

20 березня 2013 року ліквідатор звернувся до заступника голови Центральної районної ради міста Сімферополя з клопотанням про скликання комісії з питання передачі на баланс Комунального підприємства Житлово-експлуатаційне об'єднання Центрального району міста Сімферополя вказаного житлового будинку.

29 березня 2013 року на засіданні комісії з питань приймання-передачі відомчого житлового фонду в комунальну власність було, зокрема, доручено арбітражному керуючому Кухті В.М. передати зовнішні інженерні мережі вказаного житлового будинку на баланс спеціалізованих експлуатуючих організацій.

Порядок передачі в комунальну власність державного житлового фонду, що перебував у повному господарському віданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій у разі банкрутства, визначає відповідне Положення, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 06 листопада 1995 року № 891.

Пунктом 3 Положення про порядок передачі в комунальну власність державного житлового фонду, що перебував у господарському віданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 06 листопада 1995 року № 891, визначено, що разом з відомчим житловим фондом відповідним комунальним підприємствам передаються зовнішні мережі електро-, тепло-, газо-, водопостачання та водовідведення, а також будівлі, призначені для обслуговування цього фонду .

На підставі наведеного колегія суддів погоджується з висновком місцевого господарського суду про те, що зовнішні мережі електро-, тепло-, газо-, водопостачання та водовідведення підлягають передачі не експлуатуючим організаціям, а відповідним комунальним підприємствам.

ПАТ «ДТЄК Крименерго", ОП "Кримтеплокомуненерго" та ПАТ "Кримгаз", що експлуатують відповідно мережі електро-, тепло-, газопостачання, не є комунальними підприємствами, а тому на них не поширюється закріплений пункт 3 Положення припис щодо обов'язкової передачі їм разом з відомчім житловим фондом і перелічених вище зовнішніх мереж.

Таким чином, як правильно встановлено судом першої інстанції, арбітражний керуючий Кухта В.М. здійснив всі залежні від нього дії для передачі зовнішніх мереж на баланс спеціалізованих підприємств.

За твердженням позивача, Комунальним підприємством Житлово-експлуатаційне об'єднання Центрального району міста Сімферополя, йому було висунуто умови щодо виділення коштів на капітальний ремонт та утримання житлового фонду.

Разом з тим, такі вимоги, як правильно зазначив господарський суд першої інстанції, не відповідають нормам абзацу 4 пункту 7 Положення про порядок передачі в комунальну власність державного житлового фонду, що перебував у господарському віданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06 листопада 1995 року № 891, в якому зазначено, що підприємства, установи чи організації передають відомчий житловий фонд в комунальну власність протягом фінансового року, утримання його забезпечується на договірних засадах з підприємствами, установами чи організаціями, а в разі їх банкрутства, зміни форми власності або ліквідації - за рахунок наявних коштів відповідних державних адміністрацій або виконкомів відповідних рад. У разі потреби порушується питання про вишукання коштів з державного бюджету.

З наведеного вбачається, що лист Комунального підприємства Житлово-експлуатаційне об'єднання Центрального району міста Сімферополя № 550 від14 лютого 2013 року, який містить перелік вимог, які повинні бути виконані ліквідатором для подальшого розгляду Комунальним підприємством Житлово-експлуатаційне об'єднання Центрального району міста Сімферополя питання про приймання на баланс житлового будинку, у тому числі необхідність передбачити кошти на капітальний ремонт та утримання житлового фонду на протязі року після його передачі, не базується на приписах вказаного Положення.

Враховуюче викладене, є правильним висновок місцевого господарського суду про наявність підстав для задоволення первісного позову про зобов'язання Комунального підприємства Житлово-експлуатаційне об'єднання Центрального району міста Сімферополя прийняти на баланс житловий будинок, розташований за адресою № 45 по вул. 2-й Гвардійської Армії в місті Сімферополі.

Також суд апеляційної інстанції вважає обґрунтованою відмову у задоволенні зустрічного позову.

Так, частиною другою статті 4 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що господарський суд не застосовує акти державних та інших органів, якщо ці акти не відповідають законодавству України.

Колегія суддів дійшла висновку про те, що суд першої інстанції обґрунтовано не застосував при вирішенні спору пункт 2 рішення Сімферопольської міської ради № 579 від 27 грудня 2012 року, яким відкрите акціонерне товариство „Сімферопольський завод пластмас" зобов'язано до передачі житлового будинку у комунальну власність передати зовнішні мережі електро-, тепло-, газо-, водопостачання та водовідведення відповідним експлуатуючим організаціям, оскільки рішення ради у вказаній частині не відповідає Положенню про порядок передачі в комунальну власність державного житлового фонду, що перебував у повному господарському віданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 06.11.1995 № 891. Вказаним Положенням не передбачена можливість передачі зовнішніх мереж електро-, тепло-, газо-, водопостачання та водовідведення на баланс приватних підприємств.

Таким чином, оскільки рішення суду першої інстанції відповідає вимогам діючого законодавства, прийнято при правильному застосуванні норм матеріального та процесуального права, підстав для його скасування не вбачається.

Керуючись статтею 101, пунктом 1 частини1 статті 103, статтею 105 Господарського процесуального кодексу України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Апеляційну скаргу Сімферопольської міської ради залишити без задоволення.

2. Рішення господарського суду Автономної Республіки Крим від 02 вересня 2013 року у справі № 901/1702/13 залишити без змін.

Головуючий суддя В.М. Коваль

Судді І.В. Антонова

Н.В. Воронцова

Розсилка:

1. Відкрите акціонерне товариство "Сімферопольський завод пластмас" (вул. Трансформаторна, 7, м. Сімферополь, 95000)

2. Ліквідатор відкритого акціонерного товариства "Сімферопольський завод пластмас" Кухта В.М. (а/с 2745, м. Сімферополь, 95048)

3. Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційне об'єднання Центрального району міста Сімферополя" (вул.. Кримських Партизан, 13, м. Сімферополь, 95013)

4. Сімферопольська міська рада (вул. Толстого, 15, м. Сімферополь, 95000)

5. Регіональне відділення Фонду державного майна України в Автономній Республіці Крим та місті Севастополі (майд. Повсталих, 6, м. Севастополь, 99008)

СудСевастопольський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення09.12.2013
Оприлюднено17.12.2013
Номер документу36056262
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —901/1702/13

Ухвала від 06.02.2014

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

В.М. Шкуро

Ухвала від 06.02.2014

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

В.М. Шкуро

Ухвала від 06.02.2014

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

В.М. Шкуро

Постанова від 09.12.2013

Господарське

Севастопольський апеляційний господарський суд

Коваль Володимир Миколайович

Ухвала від 27.11.2013

Господарське

Севастопольський апеляційний господарський суд

Коваль Володимир Миколайович

Ухвала від 27.11.2013

Господарське

Севастопольський апеляційний господарський суд

Коваль Володимир Миколайович

Ухвала від 11.10.2013

Господарське

Севастопольський апеляційний господарський суд

Фенько Тетяна Павлівна

Рішення від 02.09.2013

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

В.М. Шкуро

Ухвала від 02.09.2013

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

В.М. Шкуро

Ухвала від 20.08.2013

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

В.М. Шкуро

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні