Постанова
від 18.12.2013 по справі 821/4477/13-а
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 грудня 2013 р. Справа № 821/4477/13-а Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бездрабка О.І., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у м.Херсоні Головного управління Міндоходів у Херсонській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "ПІН-101" про стягнення податкового боргу,

встановив:

Державна податкова інспекція у м.Херсоні Головного управління Міндоходів у Херсонській області (далі - позивач, ДПІ у м.Херсоні) звернулась з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Пін-101" (далі - відповідач, ТОВ "Пін-101"), в якому просить стягнути борг по податку на прибуток приватних підприємств у сумі 1519,59 грн.

Свої вимоги мотивує тим, що за результатами здійснення фінансово-господарської діяльності ТОВ "Пін-101" станом на 18.11.2013 р. має податковий борг по податку на прибуток приватних підприємств в сумі 1519,59 грн., який виник 14.04.2013 р. за рахунок несплати узгоджених грошових зобов'язань, нарахованих згідно податкових повідомлень-рішень від 22.03.2013 р. № 0002841501 на суму 1020 грн. та від 14.02.2013 р. № 0000551501 на суму 510 грн.

Від представника позивача до суду надійшло клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження, позовні вимоги підтримує в повному обсязі.

Відповідач явку свого представника в судове засідання не забезпечив та заперечень на позовну заяву суду не надав.

Згідно із ч.4 ст.128 КАС України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Пунктом 6 статті 128 КАС України передбачено, що якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

За таких обставин суд вважає за можливе розгляд справи здійснювати в порядку письмового провадження на підставі наявних у справі доказів.

Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Пін-101" зареєстроване як юридична особа виконавчим комітетом Каховської міської ради 13.11.2007 р. та як платник податків перебуває на обліку в ДПІ у м.Херсоні, є платником податку на прибуток приватних підприємств.

Пунктом 75.1 статті 75 Податкового кодексу України визначено, що органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Відповідно до пп.75.1.1 п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні органу державної податкової служби виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків.

Так, 24 січня 2013 р. ДПІ у м.Херсоні проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на прибуток ТОВ "Пін-101", якою встановлено порушення п.49.1, п.49.2, п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України, а саме: платником податку на прибуток не подано податкові декларації з податку на прибуток підприємств за ІІ квартал 2011 року та за ІІ-ІІІ квартали 2011 року та за ІІ-ІV квартали 2011 року, за І квартал 2012 року, 1 півріччя 2012 року та 9 місяців 2012 року. За результатами перевірки складено акт від 24.01.2013 р. № 660/15-1/36719731.

Податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку (п.46.1 ст.46 Податкового кодексу України).

Пунктом 49.1 статті 49 Податкового кодексу України визначено, що податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків.

Згідно із п.49.2 ст.49 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.

Відповідно до п.120.1 ст.120 Податкового кодексу України неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Положеннями п.116.1 ст.116 Податкового кодексу України передбачено, що у разі застосування контролюючими органами до платника податків штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, такому платнику податків надсилаються (вручаються) податкові повідомлення - рішення.

На підставі акта перевірки від 24.01.2013 р. № 660/15-1/36719731 ДПІ у м.Херсоні винесено податкове повідомлення-рішення від 14.02.2013 р. № 0000551501, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 510 грн.

Пунктом 6 підрозділу 10 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України визначено, що не застосовуються фінансові санкції до платників податку на прибуток підприємств та платників податків, що перейшли на загальну систему оподаткування, за порушення податкового законодавства за наслідками діяльності у другому - четвертому календарних кварталах 2011 року.

Згідно із п.7 підрозділу 10 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України штрафні санкції за порушення податкового законодавства за період з 1 січня по 30 червня 2011 року застосовуються у розмірі не більше 1 гривні за кожне порушення.

Так, відповідно до розрахунку штрафних санкцій за неподання декларацій по податку на прибуток приватних підприємств за ІІ квартал 2011 року, ІІ-ІІІ квартали 2011 року та ІІ-ІV квартали 2011 року до ТОВ "Пін-101" штрафні санкції не застосовувались, за неподання декларації з податку на прибуток за І квартал 2012 року, 1 півріччя 2012 року та 9 місяців 2012 року застосовано штрафні санкції у розмірі по 170 грн. за кожне неподання декларації. Таким чином, загальна сума штрафних санкцій становить 510 грн.

Крім того, 04.03.2013 р. позивачем проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на прибуток ТОВ "Пін-101", якою встановлено порушення п.49.1, п.49.2, п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України, а саме: платником податку на прибуток не подано податкову декларацію з податку на прибуток за 2012 рік. За результатами перевірки складено акт від 04.03.2013 р. № 1440/15.1/36719731.

На підставі акту перевірки податковим органом сформовано податкове повідомлення-рішення від 22.03.2013 р. № 0002841501, яким до товариства застосовано штраф в сумі 1020 грн.

Таким чином, з врахуванням наявної переплати на особовому рахунку підприємства в сумі 10,41 грн., податковий борг по податку на прибуток становить 1519,59 грн.

Пунктом 59.1 статті 59 ПК України передбачено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

На виконання вимог податкового законодавства податковим органом було сформовано податкову вимогу від 13.05.2013 р. № 200-19 на суму 1519,59 грн.

Вжиті податковою інспекцією заходи не привели до погашення відповідачем податкового боргу.

Відповідно до ст.67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

За змістом п.95.1 ст.95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

За приписами ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Доказів виконання зобов'язання щодо сплати заборгованості в сумі 1519,59 грн., заявленій до стягнення, відповідачем до суду не надано, доводи контролюючого органу щодо наявності такої заборгованості відповідачем не спростовані.

Приймаючи до уваги викладені обставини, суд вважає вимоги ДПІ у м.Херсоні обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст. 2, 7, 17, 94, 161-163 КАС України, суд -

постановив :

Позов задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Пін-101" (код ЄДРПОУ 36719731) до державного бюджету (код платежу 11021000, отримувач: УДКСУ у Херсонській області, код 37959779, банк ГУДКС, МФО 852010) податковий борг по податку на прибуток приватних підприємств в сумі 1519 грн. (одна тисяча п'ятсот дев'ятнадцять) грн. 59 коп.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня отримання копії постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Бездрабко О.І.

кат. 8.1.5

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.12.2013
Оприлюднено19.12.2013
Номер документу36094664
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —821/4477/13-а

Постанова від 18.12.2013

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Ухвала від 29.11.2013

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні