cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
У Х В А Л А
"17" грудня 2013 р. Справа №926/1251/13
За позовом Публичного акціонерного товариства Комерційний банк «Приватбанк» м.Дніпропетровськ
до Приватного підприємства Українська енергетична компанія «Енерком» м.Чернівці
про стягнення 35096,99 грн.
Суддя Желік Б.Є.
Представники:
від позивача - Бабійчук А.С.
від відповідача - не з'явився
СУТЬ СПОРУ: Провадження у справі порушено ухвалою господарського суду Чернівецької області від 04 грудня 2013 року за позовною заявою Публічного акціонерного товариства Комерційний банк (ПАТ КБ) «Приватбанк» м.Дніпропетровськ про стягнення на його користь з Приватного підприємства Українська енергетична компанія (ПП УЄК) «Енерком» м.Чернівці 35096,99грн., у т.ч.:
- 20887,00грн. кредитної заборгованості;
- 8967,49грн. заборгованості з процентів за користування кредитом;
- 3356,43грн. пені за несвоєчасне виконання зобов'язань за договором;
- 1886,07грн. заборгованості з комісії за користування кредитом.
Обґрунтовуючи позовні вимоги у справі, позивач посилається на наступні обставини та докази.
04.03.2011р. ПП УЄК «Енерком» підписав заяву про відкриття поточного рахунку, відповідно до якої, як стверджує позивач, ПП «Енерком», відповідач у справі, приєднався до «Умов та правил надання банківських послуг», тарифів банку, що розміщені в мережі Інтернет на сайті http://privatbank.ua , які разом із заявою складають договір банківського обслуговування б/н від 04.03.2011р.; тим самим відповідач, вважає ПАТ КБ «Приватбанк», взяв на себе зобов'язання виконувати умови цього договору.
Згідно з договором, продовжує позивач, Приватному підприємству «Енерком» було встановлено кредитний ліміт на поточний рахунок 26001060091128 в електронному вигляді через засоби електронного зв'язку Банку і Клієнта (системи клієнт-банк, Інтернет клієнт банк, SMS - повідомлення або інших), що визначено і врегульовано «Умовами та правилами надання банківських послуг».
Відповідно до п. 3.18.1.1. «Умов» кредитний ліміт на поточний рахунок надається на поповнення обігових коштів та здійснення поточних платежів Клієнта в межах кредитного ліміту. Про розмір ліміту Банк повідомляє Клієнта на свій вибір або в письмовій формі, або через встановлені засоби електронного зв'язку Банка та Клієнта.
Відповідно до п. 3.18.1.3. «Умов» кредит надається в обмін на зобов'язання Клієнта щодо його повернення, сплаті процентів та винагороди.
Відповідно до 3.18.1.8 «Умов» проведення платежів Клієнта у порядку обслуговування кредитного ліміту проводиться Банком протягом одного року з моменту підписання угоди про приєднання Клієнта до «Умов і правил надання банківських послуг» (або у формі «Заяви про відкриття поточного рахунку та картки із зразками підписів і відбитка печатки» або у формі авторизації кредитної угоди в системах клієнт-банк / інтернет клієнт-банк. або у формі обміну паперовою або електронною інформацією, або в будь-якій іншій формі - «Угода»).
Свої зобов'язання за договором позивач виконав в повному обсязі, надавши відповідачу кредитний ліміт в розмірі 32500.00 гри.
Відповідно до розділу Умов 3.18.4. яким затверджений порядок розрахунків за користування кредитом в період з дати виникнення дебетового сальдо на поточному рахунку Клієнта при закритті банківського дня, Клієнт виплачує проценти, виходячи з процентної ставки, розмір якої залежить від строку користування кредитом (диференційована процентна ставка).
За період користування кредитом з моменту виникнення дебетового сальдо до дати обнуління дебетового сальдо в одну з дат з наступного 20-го до 25-го числа місяця розрахунок процентів здійснюється за процентною ставкою в розмірі 0% річних від суми залишку непогашеної заборгованості.
При необнулінні дебетового сальдо в одну з дат періоду, в якому дебетове сальдо підлягає обнулінню, протягом 90 днів з останньої дати періоду, в якому дебетове сальдо підлягало обнулінню, Клієнт виплачує Банку за користування кредитом проценти в розмірі 24.00% річних, починаючи з останньої дати періоду, в яку дебетове сальдо підлягало обнулінню.
У випадку непогашений кредиту протягом 90 днів з дати закінчення періоду, в якому дебетове сальдо підлягало обнулінню, починаючи з 91-го дня після дати закінчення періоду, в якому дебетове сальдо підлягало обнулінню, кредит вважається простроченим, а грошові зобов'язання Клієнта щодо погашення заборгованості вважаються порушеними. При порушенні Клієнтом будь-якого з грошового зобов'язання Клієнт сплачує Банку відсотки за користування кредитом у розмірі 48% річних від суми залишку непогашеної заборгованості.
У разі порушення Клієнтом будь-якого з грошових зобов'язань і при реалізації права Банку на встановлення іншого строку повернення кредиту, передбаченого Умовами і правилами надання Банківських послуг, Клієнт сплачує Банку пеню у розмірі 0,1315% від суми залишку непогашеної заборгованості за кожен день прострочення. Сплата пені здійснюється з дня, наступного за датою порушення зобов'язань.
Розрахунок відсотків за користування кредитом проводиться щодня, починаючи з моменту утворення на поточному рахунку дебетового сальдо при закритті банківського дня, за кількість днів користування кредитними коштами, виходячи з 360 днів у році до повного погашення заборгованості за кредитом, на суму залишку заборгованості за кредитом. День повернення кредиту в часовий інтервал нарахування відсотків не включається. Нарахування відсотків здійснюється в дату сплати.
При несплаті винагороди, відсотків у відповідні їм дати сплати, вони вважаються простроченими.
Відповідно до п. 3.18.2.3.4. Умов - Банк мас право при порушенні Клієнтом будь-якого з зобов'язань, передбаченого «Умовами, змінити умови кредитування - вимагати від Клієнта дострокового повернення кредиту, сплати відсотків за його користування, виконання інших зобов'язань за кредитом в повному обсязі.
У зв'язку із припущеними відповідачем порушеннями зобов'язань за спірним у справі Договором обслуговування кредитних лімітів на поточному рахунку ПП «Енерком» станом на 23.10.2013 року має заборгованість в сумі 35096,99 грн., яка складається з сум, включених до позовних вимог у даній справі.
Відповідач в судове засідання для участі у розгляді справи не прибув, письмового відзиву на позовну заяву, а також пояснень щодо причин його неприбуття від відповідача у строк до дня розгляду справи до суду не надійшло.
Враховуючи, що участь відповідача у розгляді справи визнана судом обов'язковою(див. ухвалу від 04.12.2013р.), неприбуття його повноважного представника та неподання письмового відзиву на позов ускладнюють вирішення даного господарського спору у цьому судовому засіданні.
Поряд з наведеним, вирішенню господарського спору у цьому судовому засіданні перешкоджає невиконання позивачем вимог суду, визначених в п.3 резолютивної частини ухвали від 04.12.2013р. щодо надання суду акта звіряння з відповідачем сум, включених до позовних вимог у справі.
Ґрунтуючись на викладеному, матеріалах справи, з метою всебічного, повного об'єктивного дослідження всіх обставин і доказів у справі та надання сторонам рівних умов для захисту порушених прав і охоронюваних законом інтересів, керуючись ст.ст. 22, 77, 86 ГПК України, суд
У Х В А Л И В:
1.Відкласти розгляд справи на 10-30год. 09 січня 2014 року.
2.Позивачу і відповідачу у повному об'ємі виконати вимоги суду щодо дій, покладених на них п.3 резолютивної частини ухвали суду від 04.12.2013 року.
Суддя Желік Б.Є.
Суд | Господарський суд Чернівецької області |
Дата ухвалення рішення | 17.12.2013 |
Оприлюднено | 20.12.2013 |
Номер документу | 36145345 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Чернівецької області
Желiк Борис Євграфович
Господарське
Господарський суд Чернівецької області
Желiк Борис Євграфович
Господарське
Господарський суд Чернівецької області
Желiк Борис Євграфович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні