Ухвала
від 19.12.2013 по справі 2/66
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ С У Д

Кіровоградської області

У Х В А Л А

19 грудня 2013 року Справа № 2/66

Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Коваленко Н.М. розглянувши справу № 2/66 від 06.10.2009 року

за заявою кредитора - товариства з обмеженою відповідальністю "Спецстройенерго", 25022, м. Кіровоград, вул. Набережна, 1,

до боржника - товариства з обмеженою відповідальністю "Олімп-Телеком" (далі - ТОВ "Олімп-Телеком"), 27507, Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. Заводська, 4,

про банкрутство

П Р Е Д С Т А В Н И К И:

від кредиторів - не з'явилися;

від банкрута - ліквідатор, арбітражний керуючий Ткаченко Н.В. та Мухіна Н.В., довіреність № б/н від 15.10.2013 року.

ВСТАНОВИВ:

Постановою від 23.03.2010 року господарський суд визнав ТОВ "Олімп-Телеком" банкрутом. Відкрив ліквідаційну процедуру щодо банкрута. Призначив ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Ткаченко Н.В.

Ухвалою від 12.02.2013 року господарський суд продовжив строк ліквідаційної процедури банкрута ТОВ "Олімп-Телеком" на шість місяців. Зобов'язав ліквідатора, арбітражного керуючого Ткаченко Н.В. подати господарському суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, що відповідають вимогам ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції до набрання чинності Законом України від 22.12.2011 року № 4212-VI) (далі - Закон); подати господарському суду для затвердження звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого, затверджений рішенням комітету кредиторів (до звіту додати копію протоколу засідання комітету кредиторів).

Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту та ліквідаційного балансу. Тому звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс підлягають розгляду у засіданні господарського суду з повідомленням всіх кредиторів про час та місце засідання суду.

Ліквідатор подала до господарського суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, а також звіт про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого Ткаченко Т.В., які призначено до розгляду у засідання господарського суду з повідомленням учасників провадження у справі про банкрутство про дату, час і місце засідання суду.

За вказаним звітом ліквідатор, з відповідними уточненнями, під час ліквідаційної процедури ТОВ "Олімп-Телеком" ліквідатором розглянуто разом з боржником заяви кредиторів про включення грошових вимог до реєстру кредиторів. Направлені відповіді кредиторам. Складено реєстр вимог кредиторів. Надіслано листа до Світловодського міського суду з запитом про наявність в провадженні районного суду кримінальних, цивільних, адміністративних справ стосовно боржника або його посадових осіб. Надіслано листа до Світловодської міжрайпрокуратури про вживання заходів прокурорського реагування у випадках відчуження боржником основних засобів та запитом про повідомлення наявності в впровадженні кримінальних справ стосовно боржника. Надіслано листа до Світловодської ОДПІ з запитом про номера рахунків та в яких установах банку вони відкрити. Надіслано листа до Світловодського міського відділу земельних ресурсів з запитом про перебування у власності чи користуванні земельних ділянок у боржника. Направлено запит ДАІ Світловодського МРВ УМВС про наявність у боржника транспортних засобів з наданням підтверджуючих документів. Направлено запит до БТІ м. Світловодськ про наявність у боржника об'єктів нерухомого майна. Направлено запит державному реєстратору про наявність обтяження рухомого та нерухомого майна. Проведений поглиблений аналіз фінансово - господарської діяльності боржника з використання Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховання банкрутства, доведення до банкрутства, фіктивного банкрутства, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 19.01.2006 року № 14, про що складено звіт. Проводились перші загальні збори кредиторів, обраний комітет кредиторів, обрана ліквідаційна комісія. Проведена публікація в офіційних друкованих органах відомостей про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури. Складалась та подавалась статистична та податкова звітність, вівся бухгалтерський облік первинних документів. Проведена суцільна інвентаризація майна та активів боржника. Здійснена незалежна експертна оцінка майна банкрута. Проведений продаж майна та активів боржника з аукціону. Укладені договори купівлі-продажу з переможцями аукціону, а саме: договір купівлі-продажу обладнання (трансформатори) від 08.12.2011 року на суму 53578,00 грн., покупець - ТОВ "ВАТ Олімп"; договір купівлі-продажу майна (лінія з виробництва металопластикових труб) № 1 від 28.05.2012 року на суму 10560,00 грн., покупець - ТОВ "ВАТ Олімп"; договір купівлі-продажу права вимоги (дебіторська заборгованість) від 28.05.2012 року на суму 13000,00 грн., покупець - ФОП ОСОБА_5; договір купівлі-продажу будівлі (корпус 23) від 09.04.2013 року, реєстраційний № 570 на суму 132000,00 грн., покупець - ПП "Спецзовнішкомплект".

Отримані кошти від покупців - переможців аукціону в сумі 209 138,20 грн., в тому числі кошти від продажу заставного майна в сумі 142 560,00 грн.

Погашені вимоги кредиторів, внесених до реєстру вимог кредиторів боржника в розмірі 143 136,00 грн.

Списана безнадійна дебіторська заборгованість ВАТ "Олімп" на підставі п.п. "в" п. 14.1.11 ст.14 ПКУ в сумі 769 480,83 грн.

Розглянути поточні вимоги кредиторів, які включені до реєстру вимог кредиторів у четверту чергу в сумі 34 743,52 грн.

Закритий поточний рахунок боржника в установі банку.

Складено ліквідаційний баланс банкрута.

Витрати, пов'язані з провадженням справи про банкрутство ТОВ "Олімп-Телеком", склали 65 751,22 грн., крім того витрати з оплати послуг арбітражного керуючого - 87 777,61 грн.

Послуги надані ПП "Спіком" за здійснення охорони об'єкту за період квітень 2011 - березень 2012 років склали 99 600,00 грн., з яких підприємству було сплачено 28 000,00 грн. З поточними вимогами ПП "Спіком" не звертався.

Витрати арбітражного керуючого, понесені в ході здійснення ліквідаційної процедури, були відшкодовані в сумі 63 032,41грн., а саме: 882,43 - витрати пов'язані з веденням поточного рахунку; 28000,00 - витрати пов'язані з збереженням майна; 11681,18 - витрати пов'язані з проведенням аукціонів; 19169,30 - витрати пов'язані з відновлюванням документів на нерухомість та продажем майна; 3299,50 - інші витрати. Оплата послуг арбітражного керуючого здійснена в сумі 3 055,00 грн.

Шляхом складання уточненого звіту ліквідатора, який розглянутий та затверджений зборами комітету кредиторів боржника (протокол № 18 від 14.10.2013 року) усунути недоліки стосовно поточної заборгованості кредиторів, що відображено у реєстрі вимог кредиторів ТОВ "Олімп-Телеком" з даними про розміри погашення грошових вимог.

Всього від продажу заставного майна отримано 142 560,00 грн., яки 100 % спрямовані на погашення вимог заставного кредитора про що свідчать платіжне доручення № 19 на суму 114 915, 00 грн. та квитанція № 981578.292.1 на суму 27 645,00 грн..

На засідання комітету кредиторів від 10.06.2010 року (протокол № 6) ліквідатором були надані пропозиції від незалежних експертів оціночної діяльності для проведення оцінки ліквідаційної вартості майна боржника. Більшістю голосів було прийнято рішення звернутися до суб'єкта оціночної діяльності ПП ОСОБА_3 Укладено відповідний договір.

На засіданні комітету кредиторів 18.11.2010 року ( протокол № 7) до відома комітету кредиторів були доведені результати ліквідаційної вартості рухомого та нерухомого майна, яка визначена шляхом проведення незалежної експертної оцінки суб'єктом оціночної діяльності ПП ОСОБА_3 Одноголосно прийнято рішення щодо:

- визначення порядку, складу, умов продажу та строків придбання майна;

- залучення спеціалізованої організації для проведення аукціону.

На виконання рішення комітету кредиторів ліквідатором укладено договір 10/10 від 24.11.2010 року з ПП "Експертне агентство" на проведення робіт по підготовці до продажу та продаж на аукціоні майна.

Листом № 2412/10 від 24.12.2010 року ПП "Експертне агентство" повідомило ліквідатора про те, що аукціон не відбувся, в зв'язку з відсутністю зареєстрованих потенційних покупців та з пропозицією прийняти рішення щодо подальших процедур продажу майна.

25.02.2011 року на засіданні комітету кредиторів (протокол № 8), в зв'язку з необхідністю поновлення експертної оцінки, строк дії якої закінчився 31.01.2011 року, членами комітету кредиторів було прийнято одноголосно рішення про проведення повторної експертної оцінки майна банкрута. Причому в даному випадку було задоволено клопотання АКБ "Східно-Європейського банку" про проведення оцінки саме експертом Банка. Прийнято рішення початкову вартість продажу майна визначити згідно нової експертної оцінки.

Знову таки були вчинені дії по підготовці до продажу майна на аукціонів, однак повторні аукціони не відбулися з причин відсутності зареєстрованих потенційних покупців (вих. № 16/11 від 01.06.2011 року та № 25/11 від 20.06.2011 року).

Зборами комітету кредиторів від 30.06.2011 року (протокол № 9) серед інших було прийнято рішення "одноголосно" наступний продаж майна банкрута провести із залученням спеціалізованої організації шляхом проведення відкритого аукціону, де виставити майно на продаж за ціною зниженою на 10 % від початкової вартості визначеною незалежною експертною оцінкою. Будівлю та трансформатори виставити однім лотом.

В трете аукціон не відбувся з причин відсутності зареєстрованих потенційних покупців.

19.08.2011 року проводились роботи щодо організації аукціону з продажу дебіторської заборгованості боржника за початковою вартістю визначеною експертною оцінкою, а саме 302 100 463, 59 грн. Аукціон не відбувся за відсутністю зареєстрованих потенційних покупців (вих. № 42/11 від 19.08.2011 року.).

22.09.2011 року на засіданні комітету кредиторів (протокол № 10) ліквідатором доведено до відома присутніх про те, що строк експертної оцінки будівлі закінчується 28.09.2011 року, тому необхідно прийняти рішення щодо поновлення експертної оцінки будівлі. Одним із представників комітету кредиторів було подано пропозицію не поновлювати експертну оцінку, так як тривалий час майно не продається, відсутні потенційні покупці і взагалі витрати у ліквідаційній процедурі досить значні. Посилаючись на п. 8. ст. 16, п. 2 статті 30 Закону комітет кредиторів прийняв рішення самостійно встановити ціну на все майно банкрута.

Частиною 1 ст. 29 Закону унормовано, що майно, на яке звертається стягнення у ліквідаційній процедурі, оцінюється арбітражним керуючим у порядку, встановленому законодавством про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність. У разі продажу майна на аукціоні вартість майна, що визначається шляхом його оцінки, є початковою вартістю. Тобто даною нормою встановлено загальний порядок оцінки майна боржника у ліквідаційній процедурі.

Далі, в ч. 2 статті 29 Закону чітко визначено наступне: "Для здійснення оцінки майна арбітражний керуючий має право залучати на підставі договору суб'єктів оціночної діяльності - суб'єктів господарювання з оплатою їх послуг за рахунок коштів, одержаних від виробничої діяльності боржника, визнаного банкрутом, або реалізації його майна, якщо інше не встановлено комітетом кредиторів.

У відповідності до ст. 30 Закону після проведення інвентаризації та оцінки майна банкрута ліквідатор розпочинає продаж майна банкрута на відкритих торгах, якщо комітетом кредиторів не встановлено інший порядок продажу майна банкрута.

Пунктом 3 ст. 30 Закону визначено, що у разі надходження двох і більше пропозицій щодо придбання майна банкрута ліквідатор проводить конкурс (аукціон), порядок якого визначається згідно із Законом України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)" (далі - "Закон про приватизацію").

Пунктом 2 ст. 17 Закону "Про приватизацію" зазначено, що уповноважена особа діє відповідно до угоди з органом приватизації. Угода повинна передбачати зокрема початкову ціну об'єкта приватизації і порядок її зниження. В даному випадку уповноваженою особою є ліквідатор, органом приватизації - комітет кредиторів, угода - протокол комітету кредиторів.

Тобто, чинним законодавством чітко встановлено і однозначно визначено, що питання визначення порядку оцінки та продажу майна банкрута в ліквідаційній процедурі належить виключно до компетенції комітету кредиторів підприємства - боржника.

Така думка викладена у науково-практичному коментарю до п. 8. ст. 16 Закону, де зазначено, що комітет кредиторів має певні повноваження власника майна, і в деяких випадках делегує їх арбітражному керуючому. Це стосується надання згоди на укладання значних угод та угод, відносно яких є зацікавленість; погодження плану санації, що передбачає відчуження цілісного майнового комплексу, частини майна, реорганізацію підприємства-боржника, обмін боргів на акції; зміна порядку відчуження майна при ліквідації боржника та інше.

Аукціон не відбувся з причин відсутності зареєстрованих потенційних покупців (вих. № 30/11 від 21.10.2011 року).

05.12.2011 року - комітет кредиторів прийняв рішення провести аукціон з продажу Будівлі та Лінії (протокол № 11) за ціною визначеною протоколом комітету кредиторів №10 від 22.09.2011 року. На проведені аукціону 30.12.2011 року не було зареєстровано потенційних покупців, відповідно аукціон не відбувся вже вп'яте (вих. № 43/11 від 30.11.2012 року). Трансформатори вирішили продати шляхом укладання прямих договорів купівлі-продажу за ціною не нижче ТМ 1000/10 - 18501, 00грн., ТМ 630/6 - 16 147, 50 грн.

20.01.2012 року на засіданні комітету кредиторів (протокол № 12) прийнято рішення виставити на продаж майно за ціною (без ПДВ) зниженою на 30 % від визначеної Протоколом комітету кредиторів № 11 від 05.12.2012 року. Черговий (шостий) аукціон з продажу майна 15.02.2012 року не відбувся (вих. №10 від 15.02.2012 року).

24.02.2012 року (протокол № 13), в зв'язку з внесенням змін до Закону України "Про приватизацію" (стаття 181) членами комітету кредиторів було прийнято рішення провести продаж майна банкрута за методом зниження ціни та встановити обмеження на мінімальну ціну продажу. Таке право надається якщо майно не продано на аукціоні, конкурсі. Абзацом 2 п.1 статті 181 Закону "Про приватизацію" зазначено, що під час проведення аукціону за методом зниження ціни можливе зменшення початкової ціни об'єкта. Ціна продажу об'єкта може знижуватися до рівня фактичного попиту без обмеження мінімальної ціни продажу. Пунктом 2 зазначеної статті органу приватизації надається право скласти перелік об'єктів, не проданих або знятих з аукціону, та прийняти рішення про їх подальший продаж. Керуючись своїм правом комітет кредиторів вирішив виставити на продаж майно за початковою ціною (без ПДВ) зниженою на 30 % від визначеної Протоколом комітету кредиторів № 12 від 20.01.2012 року.

На даному аукціоні було продано нежитлову будівлю технологічного корпусу № 23б, яка знаходиться за адресою: Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. Заводська, буд. 4б за ціною 110 000,00 грн. без ПДВ. Інше майно не було продано за відсутністю потенційних покупців (вих. № 28 від 28.03.2012 року).

На засіданні комітету кредиторів 27.04.2012 року (протокол № 14) прийнято рішення наступний продаж майна банкрута провести без зазначення ціни, що відповідає вимогам п. 6 статті 181 Закону "Про приватизацію", а саме якщо аукціон за методом зниження ціни не відбувся у зв'язку з неподанням заяв про участь у ньому, державний орган приватизації може прийняти рішення про продаж такого об'єкта на аукціоні без зазначення ціни. 24.05.2012 року відбувся аукціон, за результатами якого було продано останнє майно боржника

Так, ліквідатором двічі проводилась експертна оцінка майна банкрута, на третій аукціон виставлено майно за ціню, що нижче на 10 % від вартості визначеною експертною оцінкою. Рішення комітету кредиторів, які приймалися починаючи з 22.09.2011 року щодо самостійного встановлення ціни на майно банкрута приймалися у відповідності до чинного законодавства України на підставі норм Закону зазначеного вище. І було це зроблено лише з причин відсутності потенційних покупців на майно за цінами встановленими експертною оцінкою, та в зв'язку з тим, що проведення кожної експертної оцінки тягне за собою матеріальні витрати, що в процедурі ліквідації є досить суттєвими з точки зору можливості задоволення вимог саме кредиторів боржника.

Узагальнена таблиця визначення початкової вартості майна додається.

Проведено списання дебіторської заборгованості ВАТ "Олімп" в сумі 769 480,83 грн. Постановою від 01.04.2010 господарський суд визнав ВАТ "Олімп" банкрутом та відкрив ліквідаційну процедуру, справа № 2/65. Заборгованість ВАТ "Олімп" відповідає критеріям безнадійної заборгованості на підставі п.п. "в" п. 14.1.11 ст.14 ПКУ. Крім того, відповідно до ст. 1 Закону банкрутством вважається визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедур санації та мирової угоди і погасити встановлені у порядку, визначеному цим же Законом, грошові вимоги кредиторів не інакше, як через застосування ліквідаційної процедури. Отже, постанова господарського суду про визнання боржника ТОВ "Олімп" банкрутом є тим юридичним фактом, що перетворює прострочену заборгованість такого боржника у безнадійну дебіторську заборгованість. Списання такої заборгованості у ліквідаційному балансі боржника відображено за рахунок прибутку.

За таких обставин визнана судом та ліквідатором заборгованість банкрута (боржника) перед кредиторами: АКБ "Східно-Європейський банк" в сумі 7 798 382, 17 грн., Світловодською ОДПІ в сумі 14 007, 54 грн. (конкурсні вимоги), 34 743,52 грн. (поточні вимоги), ТОВ "Спецстройенерго" в сумі 1 281 861,32 грн., ФОП ОСОБА_6 в сумі 117 408,18 грн., ФОП ОСОБА_7 В сумі 300 000 000,00 грн., ДВС Світловодського міськрайонного управління юстиції в сумі 128 154, 03 грн. не може бути сплачена за відсутністю майна банкрута і відповідно до ч. 6 ст. 31 Закону вказана несплачена заборгованість вважається погашеною.

Після завершення ліквідаційної процедури майно у банкрута, яке підлягає включенню до ліквідаційної маси, відсутнє, продовження його підприємницької діяльності є неможливим.

До господарського суду 16.10.2013 року надійшло клопотання № 2015 від 11.10.2013 року кредитора - АКБ "Східно - Європейський банк" про відкладення розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута до розгляду по суті позовної заяви № 2016 від 11.10.2013 року поданої в межах процедури банкрутства ТОВ "Олімп-Телеком" - АКБ "Східно - Європейський банк" про визнання недійсними результатів торгів та договору купівлі-продажу майна банкрута в ліквідаційній процедурі.

При цьому документальні докази порушення провадження за таким позовом, чи прийняття заяви до розгляду кредитором господарському суду не надані.

Крім того, до господарського суду 02.12.2013 року від кредитора - АКБ "Східно - Європейський банк" надійшло заперечення щодо затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, а також 19.12.2013 року клопотання про відкладення розгляду та затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута на 14 днів для можливості ознайомлення з матеріалами справи представника ТОВ "Брокінвестгруп" в зв'язку з закінченням 20.12.2013 року ліквідаційної процедури кредитора та передачею в управління від банку його непроданих активів ТОВ "Брокінвестгруп".

Зазначені заперечення кредитора не заслуговують на увагу суду, оскільки звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, а також звіт про оплату послуг і відшкодування витрат арбітражного керуючого Ткаченко Н.В. були предметом розгляду зборів комітету кредиторів, зокрема, 26.06.20213 року та 14.10.2013 року, відповідно, затверджені комітетом кредиторів.

При цьому ліквідатор не зобов'язаний надавати кожному кредитору індивідуально для ознайомлення звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс банкрута, тощо, оскільки кредитор, як учасник провадження у справі про банкрутство має право, в порядку ст. 22 ГПК України, ознайомитися з матеріалами справи.

ТОВ "Брокінвестгруп", якому необхідно ознайомитися з матеріалами даної справи, станом на 19.12.2013 року не є учасником провадження у справі № 2/66 про банкрутство ТОВ "Олімп-Телеком", відповідно, обставина, зазначена в клопотанні кредитора, як підстава для відкладення розгляду справи, звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, не є обґрунтованою.

Інші заперечення з приводу затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута від учасників провадження у справі про банкрутство до господарського суду не надходили.

На підставі ст. ст. 3-1, 32 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, а також звіт про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого, підлягають затвердженню господарським судом, підприємство-банкрут має бути ліквідоване, а провадження у даній справі підлягає припиненню.

До господарського суду 26.11.2013 року надійшло клопотання № 1/732/8 від 22.11.2013 року Головного управління юстиції у Кіровоградській області залучити до участі у справі № 2/66 про банкрутство ТОВ "Олімп-Телеком" Головне управління юстиції у Кіровоградській області, відсторонити арбітражного керуючого Ткаченко Н.В. від обов'язків ліквідатора ТОВ "Олімп-Телеком" по справі № 2/66. Вказане клопотання ґрунтується на положеннях наказу Міністерства юстиції України № 2464/5 від 21.11.2013 року "Про зупинення діяльності арбітражного керуючого Ткаченко Н.В.", дорученні Міністерства юстиції України від 21.11.2013 року № 6147-0-30-13/13.2, ч. 4 ст. 106 Закону України № 2343-ХІІ, ст. ст. 18, 22, 27 ГПК України.

В зв'язку з неможливістю застосування господарським судом під час розгляду справи про банкрутство інституту третіх осіб та затвердженням звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута і припиненням провадження у справі, господарський суд не вбачає правових підстав для задоволення такого клопотання Головного управління юстиції у Кіровоградській області.

Керуючись ст.ст. 3-1, 32, 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції до набрання чинності Законом України від 22.12.2011 року № 4212-VI), ст.ст. 4-1, 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

У Х В А Л И В:

1. Звіт ліквідатора, арбітражного керуючого Ткаченко Н.В. та ліквідаційний баланс банкрута товариства з обмеженою відповідальністю "Олімп-Телеком", з уточненнями, затвердити.

2. Ліквідувати юридичну особу - банкрута товариство з обмеженою відповідальністю "Олімп-Телеком" (ідентифікаційний код 32992005).

3. Затвердити звіт про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого Ткаченко Н.В. на суму 66 087, 41 грн.

4. В задоволенні клопотання № 1/732/8 від 22.11.2013 року Головного управління юстиції у Кіровоградській області залучити до участі у справі № 2/66 про банкрутство ТОВ "Олімп-Телеком" Головне управління юстиції у Кіровоградській області та відсторонити арбітражного керуючого Ткаченко Н.В. від обов'язків ліквідатора ТОВ "Олімп-Телеком" по справі № 2/66 та клопотання кредитора - АКБ "Східно - Європейський банк" про відкладення розгляду справи, звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, відмовити.

5. Провадження у справі припинити.

Примірники цієї ухвали направити всім кредиторам, включеним до реєстру вимог кредиторів (п. 1 ухвали від 10.02.2010 року), кредитору - АКБ "Східно-Європейський банк" (за адресою: 01103, м. Київ 103, вул. Драгомирова, 2, оф. 1), ліквідатору - арбітражному керуючому Ткаченко Н.В., банкруту, відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Кіровоградській області, Реєстраційній службі Світловодського міськрайонного управління юстиції (вул. Леніна, буд. 14, м. Світловодськ, Кіровоградська область, 27501), Головному управлінню статистики у Кіровоградській області.

Суддя Н.М. Коваленко

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення19.12.2013
Оприлюднено25.12.2013
Номер документу36179150
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —2/66

Ухвала від 15.06.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мірінович Уляна Анатоліївна

Ухвала від 10.11.2017

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Рішення від 27.11.2012

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Михайлюк С.І.

Ухвала від 03.11.2017

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Ухвала від 30.10.2017

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Андрусик Н.О.

Судовий наказ від 29.09.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Колубаєва В.О.

Судовий наказ від 29.09.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Колубаєва В.О.

Ухвала від 12.07.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Колубаєва В.О.

Ухвала від 29.06.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Колубаєва В.О.

Судовий наказ від 27.04.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Колубаєва В.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні