Постанова
від 17.12.2013 по справі 922/4948/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-14-50, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про визнання боржника банкрутом

"17" грудня 2013 р. Справа № 922/4948/13

вх. № 4948/13

Суддя господарського суду Кононова О.В.

при секретарі судового засідання Юрченко О.А.

За участю представників сторін:

представника боржника - Шпунт В.В., дов. від 19.11.2013 р.

арбітражний керуючий - Шуба В.І., свідоцтво № 467 від 15.03.2013 р.)

Розглянувши справу за заявою

КПОЗ ЦР "Аптека № 170" м. Ізюм

до КПОЗ ЦР "Аптека № 170" м. Ізюм

про визнання банкрутом

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою суду від 04.12.2013 р. прийнято заяву КПОЗ "Аптека № 170" про порушення справи про банкрутство до розгляду, призначено підготовче засідання по справі на 11.12.2013 р.

Ухвалою господарського суду від 11.12.2013 р. було порушено провадження по справі про банкрутство КПОЗ "Аптека № 170", введено мораторій на задоволення вимог кредиторів та призначено судове засідання, на якому буде вирішено питання щодо подальшої процедури банкрутства боржника на 17.12.2013 р.

Представник боржника в судовому засіданні просив суд визнати ККПОЗ "Аптека № 170" банкрутом та призначити ліквідатором боржника голову ліквідаційної комісії Гребіника В.М.

Розглянувши надану суду заяву про порушення справи про банкрутство, додані до заяви документи, вислухавши пояснення сторін, суд встановив, що голова ліквідаційної комісії звернувся до суду з заявою про визнання боржника КПОЗ "Аптека № 170" банкрутом на підставі наступного.

Комунальне підприємство охорони здоров'я "Аптека № 170" код 22663712 зареєстровано як юридична особа Виконавчим комітетом Ізюмської міської ради 10.01.2002 р. за № 04058806Ю0010242 за адресою: 64300, Харківська область, м. Ізюм, просп. Леніна,13.

На виконання рішення обласної ради від 30.08.2012 № 505-VІ "Про припинення комунального підприємства охорони здоров'я "Аптека № 170" шляхом ліквідації" була створена ліквідаційна комісія, головою якої було призначено Нестеренко Євгенію Геннадіївну. Комісією було проведено комплекс заходів, передбачених чинним законодавством України та планом ліквідації КПОЗ "Аптека № 170", затвердженим протоколом засідання ліквідаційної комісії № 1 від 06 вересня 2012 року.

20.12.2012 Харківською обласною радою було прийняте рішення № 611-VІ "Про внесення змін до рішення обласної ради від 30 серпня 2012 року 505-VІ "Про припинення комунального підприємства охорони здоров'я "Аптека № 170" (код ЄДРПОУ 22663712), розташованого за адресою: м. Ізюм, просп. Леніна,13, - шляхом ліквідації", яким було внесено зміни у склад ліквідаційної комісії та головою призначено Гребіника Віталія Миколайовича.

На виконання вимог ч.1 ст. 34 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" власником було передано державному реєстратору опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційних дій „Внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи". Державним реєстратором було внесено відповідні відомості про прийняття рішення про ліквідацію підприємства та призначення ліквідаційної комісії в ЄДР.

У відповідності до приписів ч. 3 ст. 60 ГК України та ч. 4 ст. 105 ЦК України повідомлення про припинення діяльності підприємства шляхом ліквідації було опубліковане в офіційному спеціалізованому друкованому засобі масової інформації „Слобідський край". У повідомленні, опублікованому в газеті „Слобідський край" від № 27 від 02.03.2013 р., визначено двохмісячний термін звернення кредиторів до ліквідаційної комісії з дня оголошення та інші відомості, що вимагаються згідно із ч.7 ст. 22 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".

Ліквідаційною комісією було персонально повідомлено державні органи, які здійснюють контроль за правильністю та своєчасністю сплати обов'язкових платежів і зборів (обов'язкових платежів), про припинення підприємства, а саме: Ізюмську ОДПІ Харківської області ДПС, Ізюмський центр зайнятості; Управління ПФУ Ізюмському районі Харківської області, Ізюмську міжрайонна виконавча дирекція Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, відділення Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Ізюмському районі Харківської області.

Відповідно до вимог абз. 2 ч. 4 ст. 105 ЦК України, ч. З ст. 60 ГК України усі відомі кредитори (за даними власного обліку) були повідомлені належним чином про припинення КПОЗ "Аптека № 170".

До ліквідатора надійшла претензія Ізюмської ОДПІ Харківської області ДПС від 03.01.2013 р. № 31/10/10-021 щодо визнання кредиторських вимог на суму 3655,96 грн.; лист УПФУ в Ізюмському районі Харківської області від 22.04.2013 р. № 3121/07-101 щодо наявності боргу у розмірі 6892,07 грн. Вказані вимоги згідно з протоколом № 2 від 03.12.2012, були розглянуті, визнані ліквідаційною комісією (про що належним чином повідомлено кредиторів) і включені до проміжного ліквідаційного балансу.

Окрім того на запит ліквідатора від 05.02.2013, Ізюмським відділом державної виконавчої служби ІМУЮ Харківської області 11.02.2013 за вих. № 1582 направило листа щодо перебування на виконанні вимог відділу УПФУ в Ізюмському районі щодо стягнення 6892,07 грн., провадження за яким було закрито 05.09.2012. Згідно інформації викладеної в листі, у Боржника відсутні рахунки в банківських установах, транспортні засоби на праві власності.

На праві власності сільгосподарська техніка, самохідні машини та механізми не обліковуються (лист Державної інспекції сільського господарства в Харківській області вих. № 05.01-26/11633 від 22.11.2013).

Згідно Довідки про загальну інформацію щодо комунального підприємства охорони здоров'я «Аптека №170» та результати його діяльності за період з 01.01.2010 по 31.12.2012, що є додатком до Акту Ізюмської ОДПІ Харківської області ДПС № 152/2220/2266312 від 06.03.2013 Боржник не здійснює господарчу діяльність, не має відкритих рахунків у банках та інших фінансових установах та працюючих осіб.

Крім того, в ході проведення заходів щодо виявлення ліквідної маси підприємства ліквідаційною комісією були направлені відповідні запити щодо наявності майна, зареєстрованого за КПОЗ "Аптека № 170" до Держземагенства в Ізюмському р-ні Харківської області, ВДАІ Ізюмського МВ ГУМВСУ в Харківської області.

Згідно отриманих відповідей:

- за підприємством земельні ділянки не зареєстровані (лист Держземагенства в Ізюмському р-ні Харківської області вих. № 94 від 19.02.2013р);

- право власності на транспортні засоби не зареєстровано (лист ВДАІ Ізюмського МВ ГУМВСУ в Харківської області б/н, б/д).

Ліквідаційною комісією було складено проміжний баланс Боржника, який затверджений протоколом № 2 від 13.05.2013, відповідно до якого активів немає, а пасивів у вигляді заборгованості по платежам до бюджету та зі страхування на суму 10,6 тис. грн.

Відповідно до довідки № 464 від 24.05.2013 Архівного відділу виконавчого комітету Ізюмської міської ради Харківської області та відповідей ПК «Архівіст» (вих. № 21 від 17.04.2013), TOB «Архів №1» (вих. № 14/13 від 09.04.2013), Міжрегіональний Комерційний архів у формі приватного підприємства (вих. № 12-09/04 від 09.04.2013), TOB «АРХІВАРІУС» (вих. № 64 від 12.04.2013), TOB «Харківський народний архів» (вих. № 78 від 11.04.2013) документи боржника на зберігання до архівних установ не надходили

Оцінка та продаж майна боржника не здійснювалися, у зв'язку з відсутністю будь-якого виявленого майна боржника.

Фінансовий аналіз стану боржника не проводився у зв'язку із відсутністю в розпорядженні ліквідатора будь-якої фінансової документації боржника.

На виконання вимог діючого законодавства України, враховуючи звернення ліквідаційної комісії по припиненню комунального підприємства охорони здоров'я "Аптека № 170", Харківська обласна рада 29.08.2013 винесла рішення № 809-VІ "Про надання згоди на застосування положень Закону України "Про відновлення платоспроможності або визнання його банкрутом" до комунального підприємства охорони здоров'я "Аптека № 170".

Дійсно, як вбачається з матеріалів, долучених до заяви ліквідатором, проміжного ліквідаційного балансу станом на 01.05.2012 р. фінансовий стан підприємства має ознаки неплатоспроможності, в зв'язку з недостатністю майнових активів боржника для задоволення вимог його кредиторів. Майнові активи у боржника відсутні, дебіторська заборгованість відсутня, проте кредиторська заборгованість у боржника становить 10548,03 грн.

Згідно з ч.5 ст.11 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" боржник зобов'язаний звернутись в місячний строк до господарського суду з заявою про порушення справи про банкрутство у разі, якщо під час ліквідації боржника не у зв'язку з процедурою банкрутства встановлено неможливість боржника задовольнити вимоги кредиторів у повному обсязі.

У відповідності до п. 1 ст. 95 Закону передбачено, якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язані звернутись в господарський суд з заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи.

Отже, судом перевірено правильність вжиття ліквідатором (ліквідаційною комісією) боржника всіх передбачених чинним законодавством України заходів, що є передумовою для звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство на підставі ст. 95 Закону про банкрутство. Враховуючи, що при розгляді справи про банкрутство на час розгляду заяви ліквідатора обставини звернення до суду у порядку ст. 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" підтверджуються, суд вважає за необхідне задовольнити заяву ліквідатора та визнати боржника банкрутом.

Відповідно до положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення розпорядника майна, що затверджено постановою Пленуму Вищого господарського суду України від 16.01.2013р. за результатом направлення господарським судом відомостей (конкретної справи про банкрутство, спеціалізації арбітражного керуючого) автоматизованою системою за підписом відповідальної особи було визначено арбітражного керуючого Шубу В.І. (№ свідоцтва 467 від 15.03.2013 р. на посаду ліквідатора КПОЗ "Аптека № 170".

Арбітражний керуючий Шуба В.І. 10.12.2013 р. через канцелярію суду надав заяву про надання згоди на призначення ліквідатором по справі № 922/4948/13.

З урахуванням вищевикладених обставин, суд дійшов висновку про призначення ліквідатором КПОЗ "Аптека № 170" арбітражного керуючого Шуби В.І.

На підставі вищенаведеного та керуючись ст.ст. 37-48, 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", -

ПОСТАНОВИВ:

1. Визнати Комунальне підприємство охорони здоров'я "Аптека № 170" код 22663712 зареєстроване як юридична особа Виконавчим комітетом Ізюмської міської ради 10.01.2002 р. за № 04058806Ю0010242 за адресою: 64300, Харківська область, м. Ізюм, просп. Леніна,13, - банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру.

2. Призначити ліквідатором Комунального підприємства охорони здоров'я "Аптека № 170" код 22663712 арбітражного керуючого Шубу Володимира Івановича (свідоцтво № 467 від 15.03.2013 р., адреса: 61145, м. Харків, вул. Космічна, 26, 3 пов., к. 313).

3. Зобов'язати ліквідатора здійснити офіційне оприлюднення в газеті "Голос України або "Урядовий кур'єр" повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, в якому визначити найменування та інші реквізити боржника, визнаного банкрутом, найменування господарського суду, в провадженні якого знаходиться справа про банкрутство, дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, відомості про ліквідатора.

4. З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо, строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав, у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури, припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута, відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю, продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом, скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається. Кредитори мають право заявити свої вимоги до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом, на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу.

5. Зобов'язати ліквідатора представити суду реєстр грошових вимог кредиторів, повідомлення про результати розгляду вимог кредиторів банкрута, надавати суду щомісячно надавати звіти про хід ліквідаційної процедури, в строк до 17.12.2014 року виконати ліквідаційну процедуру, надати суду звіт про виконану роботу, всі докази, що свідчать про виконання ліквідаційної процедури, у тому числі акти інвентаризації майна, акти оцінки майна, звіт про виплачені кредиторам кошти, договори купівлі-продажу майна банкрута, довідки установ банку про закриття рахунків банкрута, довідку з архіву про прийняття документів, які підлягають довгостроковому зберіганню, довідку внутрішніх справ про прийняття печаток і штампів банкрута, оригінали установчих документів і свідоцтва про державну реєстрацію, ліквідаційний баланс, докази, що свідчать про стягнення дебіторської заборгованості, або докази що свідчать про неможливість стягнення дебіторської заборгованості, інші документи, що свідчать про виконану ліквідатором роботу по ліквідації банкрута.

6. Постанову суду направити ліквідатору, боржнику, кредиторам, Відділу державної виконавчої служби Ізюмського РУЮ Харківської області, Ізюмській ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області, Виконавчому комітету Ізюмської міської ради, Харківській обласній раді, Фармацевтичному управлінню Харківської обласної державної адміністрації.

Суддя Кононова О.В.

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення17.12.2013
Оприлюднено23.12.2013
Номер документу36204761
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —922/4948/13

Ухвала від 07.02.2014

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

Ухвала від 07.02.2014

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

Ухвала від 11.03.2014

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

Постанова від 11.03.2014

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

Ухвала від 11.03.2014

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

Ухвала від 11.03.2014

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

Ухвала від 07.02.2014

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

Постанова від 17.12.2013

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

Ухвала від 11.12.2013

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

Ухвала від 04.12.2013

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні