cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"23" грудня 2013 р. Справа № 926/1213/13.
За позовом товариства з додатковою відповідальністю «Трембіта» м. Чернівці
до відповідача - Чернівецької міської ради
третя особа , яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - фізична особа-підприємець Мельничук В.В., м. Чернівці
про визнання права власності
Cуддя М.І.Ніколаєв
представники:
від позивача - Сарафінчан І.Ф., дов. від 20.11.2013 року
від відповідача - не з'явився
від третьої особи - Сарафінчан І.Ф., дов. від 06.03.2013 року
СУТЬ СПОРУ : товариство з додатковою відповідальністю «Трембіта» звернулося з позовом до Чернівецької міської ради про визнання права власності на нежитлові приміщення в будівлі літ. «А» по вул. Головна, 34 (кут вул. І.Франка,3,5) в м. Чернівці загальною площею 1326,20 м 2 .
Ухвалою суду від 26.11.2013 року порушено провадження у справі, судове засідання призначено на 11.12.2013 року за участю представників сторін.
Представник відповідача позовні вимоги визнав у повному обсязі, обґрунтовуючи це тим, що здійснена позивачем реконструкція нерухомого майна відповідає встановленим нормам та правилам, проведена в межах наданої в оренду земельної ділянки та виходячи з того, що позивачем сплачено у повному обсязі внесок на розвиток інфраструктури міста.
Представник третьої особи позовні вимоги підтримав у повному обсязі.
За клопотанням позивача у судовому засіданні 11.12.2013 року оголошено перерву до 23.12.2013 року.
Представник відповідача у судове засідання не з'явився, звернувши при цьому до суду із заявою про розгляд справи без його участі у зв'язку із зайнятістю в іншому судовому процесі.
Дослідивши матеріали справи, оцінивши наявні в матеріалах справи та досліджені в судовому засіданні докази, заслухавши представника позивача, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до п. 1.1 статуту позивач є правонаступником акціонерного товариства закритого типу «Трембіта».
На підставі договору купівлі-продажу будівлі та приміщень від 30.12.2005 року (зареєстрований в реєстрі за №7095) позивач придбав у Департаменту економіки Чернівецької міської ради:
- нежитлову будівлю літ.«А» загальною площею 3060,50 м 2 , яка знаходиться на вул. Головній, 34;
- нежитлові приміщення підвалу та першого поверху загальною площею 215,50 м 2 в житловому будинку літ.«А», які знаходяться на вул. І.Франка, 3 та які є ізольованими, обладнані самостійним входом та складаються з приміщень: в підвалі - І-ІV; на першому поверсі - 1а-1 - 1а-6;
- нежилі приміщення підвалу та першого поверху загальною площею 297,30 м 2в житловому будинку літ.«А», які знаходяться на вул. І.Франка,7 та які є ізольованими, обладнані самостійним входом та складаються з приміщень: в підвалі - 31-6 - 31-21, ХХVІ; на першому поверсі - 31-1 - 31-5.
Зазначені в договорі купівлі-продажу об'єкти нерухомого майна зареєстровані за позивачем в Чернівецькому комунальному обласному бюро технічної інвентаризації та внесені до Реєстру прав 16.03.2006 року та 17.03.2006 року.
25.12.2007 року між сторонами укладено договір оренди землі №4359, за умовами якого на підставі рішення 9 сесії Чернівецької міської ради V скликання від 29.11.2006 року №160 позивач (орендар) прийняв у строкове платне користування земельну ділянку площею 0,1509 га по вул. Головна, 34 в м. Чернівці.
Пунктом 4 даного договору передбачено, що земельна ділянка надається в оренду терміном до 01.12.2026 року для обслуговування будівлі.
Даний договір зареєстровано у Чернівецькій регіональній філії ДП «Центр ДЗК» 04.02.2008 року та станом на момент вирішення спору є чинним.
01.11.2010 року між позивачем та фізичною особою - підприємцем Мельничуком В.В. укладено договір оренди нежитлової будівлі літ.«А» загальною площею 3060,50 м 2 по вул. Головній, 34 та нежилого приміщення підвалу та першого поверху загальною площею 215,50 м 2 в житловому будинку літ.«А» на вул. І.Франка, 3, 5.
При цьому, п. 2.2 договору оренди передбачено, що мета оренди - використання приміщення під готельно-ресторанний комплекс.
Пунктом 3.1 договору (з урахуванням додаткової угоди від 01.10.2013 року) передбачено, що приміщення надається у користування до 01.09.2016 року.
Відповідно до п. 5 вищевказаного договору орендар (третя особа у справі) має право проводити реконструкцію (реставрацію, капітальний ремонт) приміщень з дозволу орендодавця та з дотриманням вимог чинного законодавства України.
Пунктом 1.2 рішення Виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 10.02.2010 року №59/2 фізичній особі - підприємцю Мельничуку В.В. надано містобудівні умови та обмеження на реконструкцію під кафе-бар орендованих у позивача приміщень загальною площею 132,80 м 2 з відновленням історичного входу за рахунок внутрішнього простору приміщення.
Відповідно до технічного висновку Чернівецького міського комунального підприємства «Проектний інститут «Містопроект» за умови розроблення робочого проекту з дотриманням всіх будівельних норм і правил можливо переобладнати існуючі конструкції будинку по вул. Головна, 34 в м. Чернівці під готель та ресторан.
Висновком Чернівецької обласної санітарно-епідеміологічної станції від 13.12.2010 року встановлено, що технічний висновок про можливість реконструкції нежитлових приміщень під ресторан та готель по вул. Головна, 34 та І.Франка,3 в м. Чернівці відповідає вимогам діючого санітарного законодавства, у зв'язку з чим погоджений. Висновок дійсний до 12.12.2014 року.
19.01.2011 року фізична особа - підприємець Мельничук В.В. звернувся до департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради із заявою про надання містобудівних умов та обмежень на реконструкцію орендованої у позивача нежитлової будівлі літ.«А» загальною площею 3060,50 м 2 на вул. Головній, 34 та нежитлових приміщень підвалу та першого поверху загальною площею 215,50 м 2 в житловому будинку на вул. І.Франка, 3, 5 під ресторан та готель.
На підставі поданих документів 08.02.2011 року Виконавчим комітетом Чернівецької міської ради прийнято рішення за №60/3, пунктом 1.3 якого третій особі, як орендарю, надано містобудівні умови та обмеження на реконструкцію орендованої у позивача нежитлової будівлі літ.«А» загальною площею 3060,50 м 2 на вул. Головній, 34 та нежитлових приміщень підвалу та першого поверху загальної площею 215,50 м 2 в житловому будинку літ.«А» на вул. І.Франка, 3,5 під ресторан та готель.
Пунктом 18 містобудівних умов та обмежень визначено розмір пайової участі Мельничука В.В. у створенні інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста в розмірі 10% від загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта містобудування.
На виконання рішення Виконавчого комітету Чернівецької міської ради та на замовлення третьої особи ліцензованою проектною організацією Приватна фірма «Сова» виготовлено проект на реконструкцію орендованого майна під ресторан та готель.
З метою реалізації права на свободу підприємницької діяльності третьою особою на орендованій позивачем земельній ділянці та з дозволу її власника здійснено реконструкцію належних ТДВ «Трембіта» нежитлових приміщень.
Як встановлено судовим слуханням, дозвіл на будівництво (реконструкцію) позивач та третя особа не отримували.
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартість проведених будівельних робіт становить 974 722 грн.
На виконання укладеного з відповідачем договору про пайову участь у розвитку інфраструктури м.Чернівців третя особа сплатила 97 472,20 грн.
Звітом про проведення технічного обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж експерта Крицула В.І. (кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) пов'язаних із створення об'єкта архітектури серія АЕ №000361) від 22.10.2013 року встановлено відповідність реконструйованої нежитлової будівлі літ.«А» по вул. Головна, 34 та нежитлових приміщень підвалу та першого поверху в житловому будинку літ.«А» по вул. І.Франка, 3, 5 під ресторан та готель загальною площею 1326,20 м 2 вимогам надійності і безпечної експлуатації.
Висновком Відділу охорони культурної спадщини Чернівецької міської ради від 20.12.2013 року погоджено звіт про проведення технічного обстеження на реконструкцію нежитлової будівлі літ. «А» по вул. Головній, 34 та нежитлових приміщень підвалу та першого поверху в житловому будинку літ.«А» на вул. І.Франка, 3,5 під ресторан та готель.
Як вбачається з довідки Управління ДСНС у Чернівецькій області від 20.12.2013 року у проектній документації на реконструкцію нежитлової будівлі літ. «А» по вул. Головній, 34 та нежитлових приміщень підвалу та першого поверху в житловому будинку літ.«А» на вул. І.Франка, 3,5 під ресторан та готель порушень протипожежних норм і правил не виявлено.
15.10.2013 року позивач отримав Технічні паспорти Чернівецького міського комунального бюро технічної інвентаризації, відповідно до даних яких:
- нежитлові приміщення (піцерія) в будівлі літ.«А» на вул. Головній, 34 (кут вул.І.Франка, 3,5) складаються з наступних приміщень: зал 4-1 площею 67,60 м 2 , коридор 4-2 площею 5,40 м 2 , вбиральня 4-3 площею 1,30 м 2 , умивальня 4-4 площею 6,30 м 2 , умивальня 4-5 площею 4,40 м 2 , вбиральня 4-6 площею 1,50 м 2 , вбиральня 4-7 площею 1,20 м 2 , санвузол 4-8 площею 3,70 м 2 , кухня 4-9 площею 25,30 м 2 , зал 4-10 площею 71,10 м 2 , зал 4-11 площею 65,50 м 2 . Загальна площа піцерії становить 253,30 м 2 ;
- нежитлові приміщення (пивоварня) в будівлі літ.«А» на вул. Головній, 34 (кут вул.І.Франка, 3,5) складаються з наступних приміщень: приміщення пивоварні 2-1 площею 72,90 м 2 , комора 2-2 площею 9,70 м 2 , приміщення 2-3 площею 43,10 м 2 , веранда 2-4 площею 16,30 м 2 , коридор 2-5 площею 16,70 м 2 , приміщення 2-6 площею 29,40 м 2 . Загальна площа пивоварні становить 188,10 м 2 ;
- нежитлові приміщення (кафе-бар) в будівлі літ.«А» на вул. Головній, 34 (кут вул.І.Франка, 3,5) складаються з наступних приміщень: зал 5-1 площею 78,80 м 2 , зал 5-2 площею 43,50 м 2 , зал 5-3 площею 49,50 м 2 , зал 5-4 площею 27,40 м 2 , коридор сходова клітина 5-5 площею 11,40 м 2 , гардероб 5-6 площею 6,20 м 2 , коридор 5-7 площею 34,50 м 2 , вбиральня 5-8 площею 12,80 м 2 , вбиральня 5-9 площею 1,60 м 2 , вбиральня 5-10 площею 1,60 м 2 , вбиральня 5-11 площею 1,40 м 2 , зал 5-12 площею 73,80 м 2 , зал 5-13 площею 12,00 м 2 , гардероб 5-14 площею 13,80 м 2 , сходи 5-15 площею 4,70 м 2 , приміщення 5-16 площею 8,40 м 2 , вбиральня 5-17 площею 8,20 м 2 , вбиральня 5-18 площею 2,10 м 2 , вбиральня 5-19 площею 2,10 м 2 , мийка 5-20 площею 18,40 м 2 , коридор сходова клітина 5-21 площею 14,30 м 2 , коридор 5-22 площею 9,80 м 2 , бар 5-23 площею 28,30 м 2 , зал 5-24 площею 13,70 м 2 , зал 5-25 площею 55,80 м 2 , ВІП кабінка 5-26 площею 16,80 м 2 , зал кафе 5-27 площею 67,90 м 2 , гардероб 5-28 площею 12,90 м 2 , коридор 5-29 площею 9,90 м 2 , вбиральня 5-30 площею 3,30 м 2 , вбиральня 5-31 площею 1,40 м 2 , вбиральня 5-32 площею 1,90 м 2 , кухня 5-33 площею 64,30 м 2 , коридор сходова клітина 5-34 площею 20,80 м 2 , вбиральня 5-35 площею 4,60 м 2 , холодильні камери 5-36 площею 24,50 м 2 , веранда 5-37 площею 122,30 м 2 . Загальна площа кафе-бару становить 884,80 м 2 .
Відповідно до статті 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Частиною 2 статті 4 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що суб'єктами містобудування є органи виконавчої влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи.
Управління у сфері містобудівної діяльності здійснюється Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України, Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю, іншими уповноваженими органами містобудування та архітектури, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування (стаття 6 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).
Таким чином, суд зазначає, що належним відповідачем у справі про визнання права власності на самочинне будівництво є відповідна рада, до компетенції якої належить питання щодо розпорядження землями територіальних громад - Чернівецька міська рада.
Статтею 1 Протоколу №11 до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод передбачено, що кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.
Відповідно до ст.13 Конституції України держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, соціальну спрямованість економіки. Усі суб'єкти права власності рівні перед законом.
За приписами ст.321 Цивільного кодексу України право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні.
Статтею 328 Цивільного кодексу України встановлено, що право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів. Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності не встановлена судом.
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 19.03.2013р. №95 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.04.2013р. за №612/23144) затверджено Порядок прийняття в експлуатацію лише індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них, громадських будинків та будівель I та II категорій складності, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт, і проведення технічного обстеження їх будівельних конструкцій та інженерних мереж.
Згідно частини другої статті 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, що належать до IV і V категорій складності, здійснюється на підставі акта готовності об'єкта до експлуатації шляхом видачі органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Форма акта готовності об'єкта до експлуатації, форма сертифіката, порядок його видачі, розмір та порядок внесення плати за видачу сертифіката визначаються Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів» від 13.04.2011р. №461 (з наступними змінами та доповненнями) видача сертифікату здійснюється на підставі дозволу на виконання будівель них робіт, який видається інспекцією державного архітектурно - будівельного контролю.
Тобто, наразі, чинним законодавством не визначений порядок прийняття в експлуатацію самочинно збудованого нерухомого майна, крім індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них, громадських будинків та будівель I та II категорій складності, у зв'язку з чим суд погоджується з позивачем, що єдиним способом отримати правовстановлюючі документи на нерухоме майно є звернення до суду з вказаним позовом.
Відповідно до частини 2 ст. 376 Цивільного кодексу України особа, яка здійснила або здійснює самочинне будівництво нерухомого майна, не набуває права власності на нього.
Однак, в окремих випадках ст. 376 Цивільного кодексу України передбачає можливість визнання права власності на самочинно збудоване нерухоме майно в разі наявності обставин, передбачених частинами третьою, п'ятою цієї статті.
Так, частиною 3 ст. 376 Цивільного кодексу України передбачено, що право власності на самочинно збудоване нерухоме майно може бути за рішенням суду визнане за особою, яка здійснила самочинне будівництво на земельній ділянці, що не була їй відведена для цієї мети, за умови надання земельної ділянки у встановленому порядку особі під уже збудоване нерухоме майно. При цьому частиною 5 цієї статті визначено, що на вимогу власника (користувача) земельної ділянки суд може визнати за ним право власності на нерухоме майно, яке самочинно збудоване на ній, якщо це не порушує права інших осіб.
З вказаної правової норми вбачається, що право власності на самочинне будівництво може бути визнано за умови відведення для цієї мети в установленому порядку забудовнику земельної ділянки або якщо особа, яка здійснила таке будівництво, отримає в установленому порядку земельну ділянку розташовану під збудованим нерухомим об'єктом, такого цільового призначення, яке передбачає можливість будівництва на ній відповідного об'єкту; а також за умови відсутності заперечень з боку власника земельної ділянки (частини 4 ст. 376 ЦК України) та відсутності порушення в результаті самочинної забудови прав інших осіб.
При цьому суд, застосовуючи положення ст. 376 Цивільного кодексу України, враховує, що вони є спеціальними стосовно положень ст. 331 Цивільного кодексу України, що визначають загальний порядок набуття права власності на новостворене майно та об'єкти незавершеного будівництва.
Аналогічну позицію висловлено в Постанові ВГС України від 21.06.2011 року №10/18пн.
також, колегія суддів ВГС України при розгляді вищевказаної справи також зауважила, що з урахуванням предмету позову є безпідставними посилання на положення ст. 392 Цивільного кодексу України, оскільки останньою передбачено захист прав існуючого власника, право власності якого не визнається або оспорюється іншою особою, тоді ж як позивач у спорі про визнання права власності на самочинно збудоване нерухоме майно, не будучи власником спірного об'єкта нерухомості, звертається до суду з метою набуття права власності на новостворене нерухоме майно. Відповідно, позивач у спорі про визнання права власності на самочинно збудоване нерухоме майно не повинен доводити факту порушення або невизнання його права власності.
Таким чином, при вирішенні спору про визнання права власності на самочинно збудоване нерухоме майно суд повинен з'ясовувати наявність права позивача на земельну ділянку, на якій збудовано спірне майно; наявність самочинно збудованого нерухомого майна; відповідність самочинно збудованого нерухомого майна будівельним нормам і правилам; наявність згоди власника земельної ділянки на будівництво відповідного нерухомого майна, якщо земельна ділянка належить позивачу на праві користування.
Як вбачається з матеріалів справи відповідач підтвердив свою згоду на будівництво спірних об'єктів на земельній ділянці, наданій відповідачу в оренду для обслуговування будівель, що підтверджується рішеннями Виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 08.02.2011 року та 10.02.2010 року.
Доказів того, що самочинно збудований об'єкт порушує права інших осіб матеріали справи не містять.
У свою чергу, як встановлено судовим розглядом, уповноваженими органами та службами підтверджено відповідність самовільно реконструйованих та побудованих будівель санітарним, будівельним та пожежним нормам, при цьому здійснена позивачем самочинна реконструкція не порушує права чи охоронюваних законом інтересів інших осіб, тож позовні вимоги ґрунтуються на вимогах закону, а тому суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
Судові витрати віднести на позивача, з вини якого спір доведено до суду.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.49,82,84 Господарського процесуального кодексу України, суд -
В И Р І Ш И В:
1. Позов задовольнити.
2. Визнати за товариством з додатковою відповідальністю «Трембіта» (м. Чернівці вул. Комарова, 3, код 00310166) право власності на нежитлові приміщення в будівлі літ. «А» по вул. Головна, 34 (кут вул. І.Франка,3,5) в м. Чернівці загальною площею 1326,20 м 2 , а саме:
- нежитлові приміщення (піцерія) в будівлі літ.«А» на вул. Головній, 34 (кут вул.І.Франка, 3,5), що складаються з наступних приміщень: зал 4-1 площею 67,60 м 2 , коридор 4-2 площею 5,40 м 2 , вбиральня 4-3 площею 1,30 м 2 , умивальня 4-4 площею 6,30 м 2 , умивальня 4-5 площею 4,40 м 2 , вбиральня 4-6 площею 1,50 м 2 , вбиральня 4-7 площею 1,20 м 2 , санвузол 4-8 площею 3,70 м 2 , кухня 4-9 площею 25,30 м 2 , зал 4-10 площею 71,10 м 2 , зал 4-11 площею 65,50 м 2 . Загальна площа піцерії становить 253,30 м 2 ;
- нежитлові приміщення (пивоварня) в будівлі літ.«А» на вул. Головній, 34 (кут вул.І.Франка, 3,5), що складаються з наступних приміщень: приміщення пивоварні 2-1 площею 72,90 м 2 , комора 2-2 площею 9,70 м 2 , приміщення 2-3 площею 43,10 м 2 , веранда 2-4 площею 16,30 м 2 , коридор 2-5 площею 16,70 м 2 , приміщення 2-6 площею 29,40 м 2 . Загальна площа пивоварні становить 188,10 м 2 ;
- нежитлові приміщення (кафе-бар) в будівлі літ.«А» на вул. Головній, 34 (кут вул.І.Франка, 3,5), що складаються з наступних приміщень: зал 5-1 площею 78,80 м 2 , зал 5-2 площею 43,50 м 2 , зал 5-3 площею 49,50 м 2 , зал 5-4 площею 27,40 м 2 , коридор сходова клітина 5-5 площею 11,40 м 2 , гардероб 5-6 площею 6,20 м 2 , коридор 5-7 площею 34,50 м 2 , вбиральня 5-8 площею 12,80 м 2 , вбиральня 5-9 площею 1,60 м 2 , вбиральня 5-10 площею 1,60 м 2 , вбиральня 5-11 площею 1,40 м 2 , зал 5-12 площею 73,80 м 2 , зал 5-13 площею 12,00 м 2 , гардероб 5-14 площею 13,80 м 2 , сходи 5-15 площею 4,70 м 2 , приміщення 5-16 площею 8,40 м 2 , вбиральня 5-17 площею 8,20 м 2 , вбиральня 5-18 площею 2,10 м 2 , вбиральня 5-19 площею 2,10 м 2 , мийка 5-20 площею 18,40 м 2 , коридор сходова клітина 5-21 площею 14,30 м 2 , коридор 5-22 площею 9,80 м 2 , бар 5-23 площею 28,30 м 2 , зал 5-24 площею 13,70 м 2 , зал 5-25 площею 55,80 м 2 , ВІП кабінка 5-26 площею 16,80 м 2 , зал кафе 5-27 площею 67,90 м 2 , гардероб 5-28 площею 12,90 м 2 , коридор 5-29 площею 9,90 м 2 , вбиральня 5-30 площею 3,30 м 2 , вбиральня 5-31 площею 1,40 м 2 , вбиральня 5-32 площею 1,90 м 2 , кухня 5-33 площею 64,30 м 2 , коридор сходова клітина 5-34 площею 20,80 м 2 , вбиральня 5-35 площею 4,60 м 2 , холодильні камери 5-36 площею 24,50 м 2 , веранда 5-37 площею 122,30 м 2 . Загальна площа кафе-бару становить 884,80 м 2 .
Повне рішення складено та підписано 23.12.2013 року.
Рішення набирає законної сили після закінчення десятиденного строку, передбаченого для оскарження, а у разі подання апеляційної скарги або внесення апеляційного подання, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційною інстанцією.
Суддя М.І. Ніколаєв
Суд | Господарський суд Чернівецької області |
Дата ухвалення рішення | 23.12.2013 |
Оприлюднено | 24.12.2013 |
Номер документу | 36238881 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Чернівецької області
Ніколаєв Михайло Ілліч
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні