Рішення
від 18.12.2013 по справі 905/7516/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

83048, м.Донецьк, вул.Артема, 157, тел.381-88-46

Р І Ш Е Н Н Я

іменем України

18.12.2013 Справа № 905/7516/13

Суддя господарського суду Донецької області Бойко І.А. при секретарі судового засідання Займак Н.М. розглянув у відкритому судовому засіданні господарського суду справу

за позовом : Комунального підприємства «Служба єдиного замовника Ворошилівського району м. Донецька», м. Донецьк

до відповідача: Обласного об`єднання капітального будівництва, м. Донецьк

про: зобов`язання укласти договір

За участю представників сторін:

від позивача: Писін С.О. за довіреністю № 5/1 від 05.01.2013 р.;

від відповідача: Лапін А.С. за довіреністю №1 від 25.11.2013 р.

ВСТАНОВИВ

Позивач, Комунальне підприємство «Служба єдиного замовника Ворошилівського району м. Донецька», м. Донецьк, звернувся до господарського суду Донецької області з позовом до Обласного об`єднання капітального будівництва, м. Донецьк про зобов`язання укласти договір про надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.

В обґрунтування своїх вимог позивач посилається на відмову відповідача від укладення проекту договору про надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, проект договору № 1151 від 01.09.2013 р. про надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, лист №08/6-411 від 25.04.2013р.

Представник відповідача заперечував проти задоволення позовних вимог. 25.11.2013 р. через канцелярію суду надав відзив № 04/826 від 25.11.2013 р. на позовну заяву. Посилався на відсутність в діючому законодавстві норми, щодо зобов'язання укласти договір щодо регулювання відносин у сфері житлово-комунальних послуг, за відсутності бажання сторін. Зазначив про відсутність фінансової можливості підприємства сплачувати зайві послуги та наявність у штаті підприємства прибиральниці. У відзиві, наданому через канцелярію суду 10.12.2013 р. також зазначав про не надання відповідачу проекту договору та відсутність правовстановлюючих документів щодо наявності права укладати такі договору тощо.

16.12.2012 р. через канцелярію суду позивач надав заяву про приєднання до матеріалів справи розрахунок суми зборів з орендаторів та власників нежитлових приміщень на покриття експлуатаційних витрат.

Розглянувши матеріали справи, додатково надані документи, заслухавши пояснення представника позивача, господарським судом ВСТАНОВЛЕНО.

Згідно Статуту КП «Служба єдиного замовника Ворошилівського району м. Донецька», затвердженого розпорядженням Донецького міського голову № 773 04.07.2003 р. предметом діяльності КП «Служба єдиного замовника Ворошилівського району м. Донецька» є обслуговування та ремонт житлового фонду усіх форм власності прибудинкової території. Ліфтового та антенного господарства, інженерного обладнання житлових будинків, зовнішніх інженерних комунікацій ат споруд. Метою діяльності підприємства згідно з п. 2.1. Статуту є задоволення потреб населення району в отриманні житлово-комунальних послуг та розрахунків за них, виконання робіт з обслуговування та ремонту житлового та нежитлового фонду.

Рішенням Донецького міськвиконкому № 464 від 29.10.2003 р. «Про порядок участі суб'єктів підприємницької діяльності у розрахунках за утримання будинків та прибудинкових територій в м. Донецьк» затверджено Порядок участі суб'єктів підприємницької діяльності у розрахунках за утримання будинків та прибудинкових територій в м. Донецьк.

Листами № 08/6-319 від 31.03.2011 р. позивач повідомив відповідача, Обласне об`єднання капітального будівництва, про необхідність укласти договір про надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій згідно до норм діючого законодавства та «Порядку участі суб'єктів підприємницької діяльності у розрахунках за утримання будинків та прибудинкових територій в м. Донецьк».

Листами № 08/6-1121 від 08.11.2012 р., №01-258 від 26.03.2013 р., 08/6-89 від 27.01.2012 р., позивач повідомив відповідача, Обласне об`єднання капітального будівництва, про необхідність укласти договір про надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій згідно до норм діючого законодавства та «Порядку участі суб'єктів підприємницької діяльності у розрахунках за утримання будинків та прибудинкових територій в м. Донецьк» та направляв проекти договору про надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.

В матеріалах справи відсутні документи на підтвердження позиції відповідача з приводу укладення спірного договору за попередні періоди.

25.04.2013р. позивач на адресу відповідача направив проекту договору про надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій на 2013 рік.

Факт направлення спірного проекту договору підтверджується копією чеку Укрпошти №2951 від 25.04.2013 р.

За загальним положенням цивільного законодавства зобов'язання виникають з підстав, зазначених у ст. 11 Цивільного кодексу України. За приписами частини 2 цієї статті підставами виникнення цивільних прав та обов'язку, зокрема, є договори та інші правочини, інші юридичні факти. Підставою виникнення цивільних прав та обов'язків є дії осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також дії, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки.

Відповідно до ч.1 ст.67 Господарського кодексу України відносини підприємства з іншими підприємствами, організаціями, громадянами в усіх сферах господарської діяльності, виконуються на підставі договорів.

Відповідно до ст. 179 Господарського кодексу України при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству. Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом з урахуванням особливостей, передбачених цим кодексом.

У відповідності з ч.2 ст.181 Господарського кодексу України проект договору може бути запропонований будь-якою із сторін.

Приписами ст. ст.181 Господарського кодексу України передбачено дії сторін щодо укладення договорів, а саме сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору. За наявності заперечень щодо окремих умов договору сторона, яка одержала проект договору, складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірники протоколу розбіжностей разом з підписаним договором.

Згідно ст. 627 Цивільного кодексу України, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.

Статтею 187 Господарського кодексу України встановлено, що спори, які виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі Закону та інших випадках, встановлених законом розглядаються судом.

Згідно ст. 25 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», у разі приватизації орендованих нежилих приміщень у будинку між новим власником та іншими співкористувачами нежилих приміщень цього будинку, в тому числі закріплених за ними в установленому порядку на праві повного господарського відання або оперативного управління, повинна укладатися угода про спільне користування будинком і прибудинковою територією.

Умовами ст. 1 Закону України "Про відповідальність суб'єктів підприємницької діяльності за несвоєчасне внесення плати за спожиті комунальні послуги та утримання прибудинкових територій» встановлено, що суб'єкти підприємницької діяльності, які використовують нежилі будинки і приміщення, належні їм на праві власності або орендовані ними на підставі договору, для провадження цієї діяльності, зокрема, сплачують комунальні послуги за тарифами, які у встановленому законодавством порядку відшкодовують повну вартість їх надання та пропорційну частку витрат на утримання прибудинкової території;

Статтею 19 Закону України "Про житлового-комунальні послуги" передбачено, що відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах.

Учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є: власник, споживач, виконавець, виробник.

Згідно ст. 20, ст. 21 Закону України "Про житлового-комунальні послуги" споживач зобов'язаний, зокрема укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору; виконавець зобов'язаний, зокрема підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.

Таким чином, нормами чинного законодавства передбачено обов'язковість укладення договору на надання житлово-комунальних послуг між виконавцем та споживачем.

Відповідно до ст.24 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" балансоутримувач має право укладати договори на надання житлово-комунальних послуг.

Відповідно до приписів ч. 5 ст. 26 Закону України „Про житлово-комунальні послуги" процедура погодження договору відбувається протягом одного місяця з дня внесення проекту договору однією із сторін.

Однак, позивач у встановлений строк не отримав належним чином підписаний проект оспорюваного договору, відповідач не надіслав позивачеві ані протокол розбіжностей, ні відповідь на заявлену пропозицію, що стало підставою для звернення позивача в суд з вимогою про спонукання укласти договір.

Частиною 2 ст.21 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" встановлено наступні обов'язки виконавця:

1) забезпечувати своєчасність та відповідну якість житлово-комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договору, в тому числі шляхом створення систем управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів;

2) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання будинків, квартир, приміщень;

3) підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором;

4) надавати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру цін/тарифів, норми споживання, режим надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо;

5) своєчасно проводити підготовку жилого будинку і його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;

6) розглядати у визначений законодавством термін претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості;

7) утримувати в належному технічному стані, здійснювати технічне обслуговування та ремонт внутрішньобудинкових мереж, вживати заходів щодо ліквідації аварійних ситуацій, усунення порушень якості послуг у терміни, встановлені договором та/або законодавством;

8) сплачувати споживачу компенсацію за перевищення встановлених термінів проведення аварійно-відновлювальних робіт у розмірі, визначеному договором або законодавством;

9) вести облік вимог (претензій) споживачів у зв'язку з порушенням порядку надання житлово-комунальних послуг, зміною їх споживчих властивостей та перевищенням термінів проведення аварійно-відновлювальних робіт;

10) своєчасно за власний рахунок проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов'язаних з отриманням житлово-комунальних послуг, що виникли з його вини.

Відповідно до ст. 13 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" залежно від функціонального призначення житлово-комунальні послуги поділяються у тому числі на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, санітарно-технічне обслуговування, обслуговування внутрішньобудинкових мереж, утримання ліфтів, освітлення місць загального користування, поточний ремонт, вивезення побутових відходів тощо).

Статтею 14 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" передбачено, що ціни/тарифи на комунальні послуги та послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій формуються і затверджуються центральними органами виконавчої влади, національними комісіями, що здійснюють державне регулювання у відповідних сферах, та органами місцевого самоврядування відповідно до їхніх повноважень, визначених законом.

Згідно з ст. 7 Закону України Закону України "Про житлово-комунальні послуги" до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить, зокрема встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до закону; визначення виконавця житлово-комунальних послуг відповідно до цього Закону в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.

З метою забезпечення єдиного для всіх регіонів підходу до формування тарифів у сфері житлово-комунальних послуг Кабінетом Міністрів України прийнята постанова від 01.06.2011, № 869 "Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги", якою зокрема затверджено порядок формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

Відповідно до постанови №869 цей Порядок визначає механізм формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і поширюється на суб'єктів господарювання всіх форм власності, які надають послуги (виконавці), суб'єктів господарювання всіх форм власності, що спеціалізуються на виконанні окремих послуг, на умовах субпідрядних договорів з виконавцями (субпідрядники), органи місцевого самоврядування, власників, орендарів житлових будинків (гуртожитків), власників (наймачів) квартир (житлових приміщень у гуртожитках), власників нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках).

Пунктом 2 постанови № 869 передбачено, що тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (тариф на послуги) - вартість надання таких послуг, розрахована на основі економічно обґрунтованих планованих (нормативних) витрат з урахуванням планового прибутку та податку на додану вартість.

Тариф на послуги розраховується окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку послуг згідно з додатком до цього Порядку.

З власниками (наймачами) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та власниками, орендарями нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку) укладається договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - договір про надання послуг).

Позивачем надано до матеріалів справи Розрахунок зборів з орендаторів та власників нежитлових приміщень на покриття експлуатаційних витрат по факту 2012 р., згідно до якого витрати за електроенергію, прибирання прибирання внутрішньобудинкових приміщень (мовою оригіналу: лестничных клеток), утримання ліфтів, земельний податок виключені з переліку витрат.

З огляду на вищезазначене, ретельно вивчивши зміст договору, суд дійшов висновку, що запропонований відповідачу проект договору відповідає вимогам статті 180 Господарського кодексу України щодо наявності в договорі всіх істотних умов та нормам ст. 26 Закону України „Про житлово-комунальні послуги" щодо обов'язковості та процедури укладення договорів про надання послуг з утримання будинків, споруджень та прибудинкових територій.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що позовні вимоги Комунального підприємства «Служба єдиного замовника Ворошилівського району м. Донецька», про зобов`язання Обласного об`єднання капітального будівництва, м. Донецьк укласти договір про надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій підлягають задоволенню. Вважати днем укладення договору про надання послуг з утримання будинків і споруд прибудинкових територій день набрання чинності рішення господарського суду.

Відповідачем не доведено суду існування підстав, передбачених законами України, які б мали правовим наслідком можливість відмови Комунальному підприємству «Служба єдиного замовника Ворошилівського району м. Донецька» в укладанні договору на умовах, запропонованих в його редакції. Дотого ж з матеріалів справи вбачається та не спростовано відповідачем, факт ухилення Обласного об`єднання капітального будівництва від укладення спірного договору впродовж значного періоду часу з листопада 2012 р.

Відповідно до ст. 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Згідно ст. 34 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи.

Відповідно до ст. 43 Господарського процесуального кодексу України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді всіх обставин справи. Ніякі докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили.

Судові витрати підлягають стягненню з відповідача в порядку, передбаченому ст. 49 Господарського процесуального кодексу України.

Керуючись ст. 1, 13, 19, 20, 21, 26 Закону України "Про житлово - комунальні послуги", ч. 2 ст. 10 ЗУ "Про приватизацію державного житлового фонду", ст.ст. 67, 179-188 Господарського Кодексу України, ст. ст. 4-2, 4-3, 22, 33, 34, 43, 49, 77, 82 - 85 Господарського процесуального Кодексу України, ст. 179, 181, 187 Господарського кодексу України, господарський суд, -

В И Р І Ш И В:

Позовні вимоги Комунального підприємства «Служба єдиного замовника Ворошилівського району м. Донецька», м. Донецьк до Обласного об`єднання капітального будівництва, м. Донецьк про зобов'язання Обласного об`єднання капітального будівництва, м. Донецьк укласти договір «Про надання послуг з утримання будинків, споруджень та прибудинкових територій» задовольнити.

Зобов'язати Обласного об`єднання капітального будівництва (83000, м. Донецьк, вул. Челюскінців, 144, ідентифікаційний номер 31501181) укласти договір «Про надання послуг з утримання будинків, споруджень та прибудинкових територій» на умовах проекту договору «Про надання послуг з утримання будинків, споруджень та прибудинкових територій», запропонованого Комунальним підприємством «Служба єдиного замовника Ворошилівського району м. Донецька», м. Донецьк (86000, м.Донецьк, вул.Постишева, 70, ЄДРПОУ 05478812) в наступній редакції:

ДОГОВІР № 1151

про надання послуг з утримання будинків

і споруд та прибудинкових територій

м. Донецьк « 01» вересня 2013 р.

Комунальне підприємство «Служба єдиного замовника Ворошиловського району м. Донецька» в особі директора Подставного Леоніда Івановича,що діє на підставі Статуту, затвердженого розпорядженням Донецького міського голови № 773 від 04.07.2003 року,(далі-Виконавець) з однієї сторони, і Обласне об'єднання капітального будівництва, в особі директора Багірова Т.Б., що діє на підставі Статуту, що є власником нежитлового приміщення у житловому будинку (далі - Споживач), з іншої сторони, уклали цей договір про таке:

Предмет договору

1. Предметом цього договору є забезпечення Виконавцем надання послуг з утримання будинку і споруди та прибудинкової території згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 529 від 20.05.2009р. (далі - послуги), а Споживачем - забезпечення своєчасної оплати таких послуг за встановленим тарифом у строк та на умовах, що передбачені цим договором.

2. Споживач є власником вбудованого нежитлового приміщення загальною площею 1573,0 м2, що розташоване у підвалі та на 1-му поверсі житлового будинку № 144 по вул. Челюскінців у м. Донецьку.

3. Виконавець надає послуги відповідно до затвердженого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг.

4. Розмір щомісячної плати за надані послуги на дату укладення цього договору становить:

1573,0 м2 х 1,79 грн. = 2815,67 грн.

20% ПДВ = 563,13 грн.

Разом: 3378,80 грн. (Три тис. триста сімдесят вісім грн. 80 коп.).

5. У разі, коли протягом строку дії тарифу змінюються ставки податків і зборів (обов'язкових платежів), рівень заробітної плати у виконавця, ціни (тарифи) на паливно-енергетичні та матеріальні ресурси, тариф на надання послуг корегується згідно механізму корегування тарифів.

6. Розрахунковим періодом є календарний місяць, платежі вносяться не пізніше ніж до першого числа місяця, що настає за розрахунковим.

7. Плата вноситься на розрахунковий рахунок Виконавця № 26002000111165 В ПАТ «УКРСОЦБАНК», МФО 300023, ЄДРПОУ 05478812

8. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня в установленому законом розмірі, у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожний день прострочення платежу.

9. У разі ненадання послуг або надання їх не в повному обсязі, відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних Виконавець проводить перерахунок розміру плати відповідно до затвердженого (узгодженого) рішенням органу місцевого самоврядування Порядку.

Права та обов'язки сторін

10. Споживач має право на:

1) своєчасне отримання послуг належної якості згідно із Законодавством;

2) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг у встановлені законодавством строки;


Виконавець
Споживач

3) перерахунок розміру плати за надані послуги у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості у визначеному законодавством порядку;

4) відшкодування збитків, заподіяних його майну та (або) приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;

5) своєчасне отримання від Виконавця інформації про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;

6) проведення перевірки кількісних та якісних показників надання послуг в установленому Кабінетом Міністрів України порядку;

7) перерахунок плати за перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт та отримання компенсації за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт у розмірі, встановленому законодавством;

8) внесення за погодженням з Виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги.

11. Споживач зобов'язаний:

1) самостійно оплачувати послуги в установлений цим договором строк, вартість аварійних робіт, які виникли за провиною Споживача, визначаються по фактичному об'єму робіт, і сплачуються окремо на підставі акту;

2) своєчасно інформувати Виконавця про виявлення несправностей в інженерних мережах, конструктивних елементах належного йому приміщення;

3) дотримуватися правил санітарно-гігієнічних, протипожежних, газової та електробезпеки, правил користування і утримання житлових будинків і прибудинкових територій;

4) забезпечувати безперешкодний доступ представників Виконавця за наявності у них відповідного посвідчення до мережі, арматури та розподільних систем з метою:

- ліквідації аварій - цілодобово;

- встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення профілактичного огляду - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

5) у разі несвоєчасного внесення платежів сплачувати пеню у розмірі, встановленому законом/договором;

6) проводити за рахунок власних коштів ремонт нежитлового приміщення у житловому будинку, установити сигналізацію: протипожежну, на затоплювання, відкачуючи пристрої і т.п., при наявності улаштування обладнаного входу в приміщення (неонові вивіски, козирки, покриття даху, входу, вітрини та ін.), виконати захисні пристрої від механічного впливу;

7) своєчасно вживати заходів до усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з власної вини;

8) дотримуватися вимог житлового і містобудівного законодавства щодо проведення ремонту, реконструкції та переобладнання приміщень або їх частин, не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;

9) своєчасно проводити підготовку нежитлового приміщення у житловому будинку та технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період; Забезпечувати належний стан закріпленої прилеглої території і місць паркування автотранспорту. У осінньо-зимовий період робити очищення і вивіз листя і снігу.

10) самостійно сплачувати по приміщенням вартість фактично споживаних комунальних послуг постачальникам цих послуг, представлених по окремим договорам, укладеним Споживачем с підприємствами-постачальниками (постачанням води, газу, електричної и теплової енергії, вивіз ТПВ; санпрофдезінфекція і т.д.); здійснювати оплату за землю.

12. Виконавець має право:

1) вимагати від Споживача дотримання вимог правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій, експлуатації нежитлових приміщень у житлових будинках, санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;


Виконавець
Споживач

2) доступу, зокрема несанкціонованого, нежитлове приміщення у житловому будинку Споживача для ліквідації аварії відповідно до встановленого законом порядку, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного і профілактичного огляду;

3) нараховувати у разі несвоєчасного внесення Споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому законом/договором. Сума пені зазначається у окремому розрахунковому документі;

У разі несвоєчасного внесення плати за надані послуги припинити передачу енергоносіїв по закінченню 3-х робочих днів після вручення попередження о припиненні передачі енергоносіїв.

4) вимагати від Споживача своєчасного проведення робіт з усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості зазначених робіт;

5) вносити за погодженням із Споживачем у договір зміни, що впливають на розмір плати за послуги.

13. Виконавець зобов'язаний:

1) забезпечувати своєчасне надання послуг належної якості згідно із законодавством;

2) подавати Споживачеві в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;

3) утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до запобігання аварійним ситуаціям та їх ліквідації, усунення порушень щодо надання послуг в установлені законодавством строки;

4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги Споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;

5) своєчасно проводити за рахунок власних коштів роботи з усунення пов'язаних з наданням послуг неполадок, що виникли з його вини;

6) Своєчасно ознайомлювати споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;

7) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання житлових будинків, квартир, приміщень;

8) своєчасно проводити підготовку житлового будинку та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.

Відповідальність сторін

14. Споживач несе відповідальність згідно із законом за:

1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) несвоєчасне внесення платежів за послуги шляхом сплати пені;

3) порушення визначених цим договором зобов'язань.

15. Виконавець несе відповідальність згідно із законом за:

1) неналежне надання або ненадання послуги, що призвело до заподіяння збитків майну та (або) приміщенню споживача, шкоди його життю чи здоров'ю, шляхом відшкодування збитків;

2) порушення зобов'язань, визначених цим договором.

Порядок розв'язання спорів

16. У разі порушення Виконавцем умов цього договору Споживачем та представником Виконавця складається акт-претензія із зазначенням у ньому строків, виду порушення, кількісних і якісних показників послуг тощо.

Представник Виконавця повинен з'явитися за викликом Споживача для підписання акта-претензії не пізніше ніж протягом двох робочих днів.

У разі неприбуття представника Виконавця у визначений цим договором строк або необґрунтованої відмови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два інших Споживачі.


Виконавець
Споживач

17. Акт-претензія подається Виконавцеві, який вирішує протягом трьох робочих днів питання щодо проведення перерахунку платежів або надає Споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.

18. Спори між сторонами розв'язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.

Форс-мажорні обставини

19. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), що унеможливлює надання та оплату послуг відповідно до умов цього договору.

Строк дії договору

20. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до « 01» вересня 2014 року.

У разі коли за місяць до закінчення дії цього договору однією із сторін не заявлено у письмовій формі про розірвання договору або необхідність його перегляду, цей договір вважається щороку продовженим.

21. Цей договір може бути розірваний достроково у разі:

переходу права власності (користування) нежитлове приміщення у житловому будинку до іншої особи;

невиконання сторонами умов цього договору.

22. Цей договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у Споживача, другий - у Виконавця.

Інші умови

Виконавець має статус платника податку, передбачений Законом України «Про оподаткування прибутку підприємств» на загальних підставах.

Споживач


Адреса і підписи сторін

ВиконавецьСпоживач КП «СЄЗ Ворошиловського районуОбласне об'єднання капітального м. Донецьку»будівництва 83001, м. Донецьк, вул. Постишева,70 83001, м. Донецьк, вул. Челюскінців, 144 п/р 26002000111165 В ПАТ «УКРСОЦБАНК»,р/р 26007102521002 від№ 305 МФО 300023 , код ЄДРПОУ 05478812АТ «ІМЕКСБАНК» Свідоцтво № 07298790 МФО 328384, код ЄДРПОУ 31501181 Тел.: 304-40-77ІПН 315011805629 Свід-во 07282450 Тел.:


Директор
Л.І.Подставной
Б.Т. Багіров

Стягнути з Обласного об`єднання капітального будівництва (83000, м. Донецьк, вул. Челюскінців, 144, ідентифікаційний номер 31501181) на користь Комунального підприємства «Служба єдиного замовника Ворошилівського району м. Донецька» (86000, м.Донецьк, вул.Постишева, 70, ЄДРПОУ 05478812) судовий збір у розмірі 1147,00 грн.

Вважати днем укладення договору про надання послуг з утримання будинків і споруд прибудинкових територій день набрання чинності рішення господарського суду.

Рішення набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його прийняття.

Рішення може бути оскаржене через господарський суд Донецької області в апеляційному порядку протягом десяти днів з дня його прийняття

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Суддя І.А. Бойко

Дата ухвалення рішення18.12.2013
Оприлюднено25.12.2013
Номер документу36256412
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —905/7516/13

Ухвала від 10.12.2013

Господарське

Господарський суд Донецької області

І.А. Бойко

Ухвала від 11.11.2013

Господарське

Господарський суд Донецької області

І.А. Бойко

Рішення від 18.12.2013

Господарське

Господарський суд Донецької області

І.А. Бойко

Ухвала від 28.10.2013

Господарське

Господарський суд Донецької області

І.А. Бойко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні