cpg1251
ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Головуючий у 1-й інстанції: Дудар О.М.
Суддя-доповідач:Охрімчук І.Г.
УХВАЛА
іменем України
"12" серпня 2013 р. Справа № 2а/1770/5704/11
Житомирський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді Охрімчук І.Г.
суддів: Моніча Б.С.
Хаюка С.М.,
розглянувши апеляційну скаргу Костопільської міжрайонної державної податкової інспекції Рівненської області Державної податкової служби на постанову Рівненського окружного адміністративного суду від "20" квітня 2012 р. у справі за позовом Державного підприємства "Спеціалізоване лісогосподарське агропромислове підприємство "Костопільський держспецлісгосп" до Костопільської міжрайонної державної податкової інспекції Рівненської області Державної податкової служби про визнання нечинним податкового повідомлення - рішення ,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовом про визнання протиправним та скасовання податкового повідомлення-рішення Костопільської міжрайонної державної податкової інспекції від 17.10.2011р. №0000942341 про збільшення грошового зобов'язання на загальну суму 537632,25грн. (430910,00грн. - за основним платежем, 106722,25грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами)).
Позивачем позовні вимоги обґрунтовані тим, що у період з 30.01.2009р. по 01.08.2011р. згідно зі свідоцтвом про реєстрацію сільськогосподарського підприємства як суб'єкта спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість №100163723, виданим Костопільською МДПІ, позивач користувався пільгами в оподаткуванні як виробник сільськогосподарських товарів, передбаченими ст.8-1 Закону України "Про податок на додану вартість" та ст.209 Податкового кодексу України. Одними з основних видів діяльності ДП СЛАП "Костопільський держспецлісгосп" за КВЕД є надання послуг у лісовому господарстві (02.02.0) і лісівництво та лісозаготівлі (02.01.1). Вказані види діяльності належать до Переліку, визначеного постановою Кабінету Міністрів України від 21.01.2009р. №23 та п.209.15 ст.209 Податкового кодексу України. Видаючи підприємству свідоцтво про реєстрацію сільськогосподарського підприємства як суб'єкта спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість, податковий орган підтвердив статус позивача як суб'єкта спеціального режиму оподаткування за обумовленими видами діяльності, натомість, пізніше, анулювавши 29.07.2011р. вказане свідоцтво та провівши перевірку, стверджує, що на вказані види діяльності не поширюється дія ст.8-1 Закону України "Про податок на додану вартість" та відповідно ст.209 Податкового кодексу України. У періоді, що підлягав перевірці, позивачем вироблено та реалізовано наступну лісопродукцію: ділову деревину, баланси, фансировину, тріску технологічну, техсировину, дрова, пиломатеріали, що є продуктами обробки (переробки) живих лісових дерев та інших рослин, які належать до групи 06 УКТ ЗЕД. Відтак, висновок Костопільської МДПІ про заниження позивачем податку на додану вартість при оподаткуванні зазначеної продукції та донарахування у зв'язку з цим 430910,00грн. податкового зобов'язання і застосування відповідних штрафних санкцій є неправомірним.
Постановою Рівненського окружного адміністративного суду від 20.04.2013р. позов задоволено повністю. Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Костопільської міжрайонної державної податкової інспекції від 17.10.2011р. №0000942341 про збільшення грошового зобов'язання на загальну суму 537632,25грн. (430910,00грн. - за основним платежем, 106722,25грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами)). Присуджено на користь позивача Державного підприємства "Спеціалізоване лісогосподарське агропромислове підприємство" Костопільський держспецлісгосп" із Державного бюджету України судовий збір у розмірі 28,23грн.
Задовольняючи позовні вимоги позивача суд першої інстанції вказав, що ДП СЛАП "Костопільський держспецлісгосп" як сільськогосподарське підприємство, на законних підставах оподатковувало податком на додану вартість в межах спеціального режиму оподаткування зазначені в акті перевірки види діяльності та продукцію як такі, що визначені Законом №168/97-ВР і Переліком №23, а також надалі ПК України.
Не погоджуючись з прийнятим судом першої інстанції рішенням, відповідач звернувся до суду апеляційної інстанції з апеляційною скаргою, в якій посилаючись на порушення судом норм матеріального права просить скасувати постанову Рівненського окружного адміністративного суду від 20.04.2013р. та прийняти нову про відмову в задоволенні позову. Посилаючись на норми чинного законодавства України, скаржник вважає, що позивачем порушено підпункт 7.3.1 п.7.3 ст.7, п.8-1.1 ст.8 ЗУ "про податок на додану вартість", п.187.1 ст.187, п.209.1 ст.209 Податкового Кодексу України. На думку відповідача, підприємство безпідставно користувалося спеціальним пільговим режимом оподаткування ПДВ з 01.01.2009р., що призвело до заниження податкових зобов'язань з ПДВ, які повинні відображатися в декларації, по якій проводяться розрахунки з бюджетом всього в сумі 557147,00 грн.
Відповідно до поданих заперечень на апеляційну скаргу позивач не погоджується з її доводами, вважає, її безпідставною та просить суд відмовити відповідачу у її задоволенні.
Дослідивши докази, зібрані в матеріалах справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, колегія суддів дійшла висновку про відсутність підстав для задоволення вимог апеляційної скарги з огляду на наступне.
Судом встановлено, що Костопільською МДПІ з 20.09.2011р. по 26.09.2011р. було проведено позапланову виїзну документальну перевірку ДП СЛАП "Костопільський держспецлісгосп" (код ЄДРПОУ 33318900) з питань правомірності перебування підприємства на спеціальному режимі оподаткування податком на додану вартість за період з 01.10.2008р. по 31.07.2011р., за наслідками якої складено акт від 03.10.2011р. №807/23/33318900.
У вказаному акті встановлено порушення позивачем пп.7.3.1, п.7.3, пп.7.5.1 п.7.5 ст.7 Закону України "Про податок на додану вартість" №168/97-ВР від 03.04.1997р., п.187.1 ст.187, п.209.1 ст.209 Податкового кодексу України, внаслідок чого занижено податок на додану вартість всього у сумі 430910,00грн., у тому числі: січень 2009р . - 8798,00грн., лютий 2009р. - 18369,00грн., березень 2009р. - 27575,00грн., квітень 2009р. -17059,00грн., травень 2009р. - 20911,00грн., червень 2009р. - 17602,00грн., липень2009р. - 10232,00грн., серпень 2009р. - 17604,00грн., вересень 2009р. - 19537,00грн., жовтень 2009р. - 16478,00грн., листопад 2009р. - 24739,00грн., грудень 2009р. - 17621,00грн., січень 2010р. - 11910,00грн., лютий 2010р. - 19784,00грн., березень 2010р. - 25902,00грн., квітень 29010р. - 15090,00грн., травень 2010р. - 19992,00грн., червень 2010р. - 15411,00грн., липень 2010р. - 11539,00гн., серпень 2010р. - 16466,00грн., вересень 2010р. - 11853,00грн., жовтень 2010р. - 20511,00грн., листопад 2010р. - 25312,00грн., грудень 2010р. - 16590,00грн., березень 2011р. - 1218,00грн., квітень 2011р. - 2807,00грн.
На вказаний акт перевірки СЛАП "Костопільський держспецлісгосп" було подано заперечення, які податковим органом враховано не було. На підставі висновків акта від 03.10.2011р. №807/23/33318900 Костопільською МДПІ було прийнято податкове повідомлення-рішення від 17.10.2011р. №0000942341, яким позивачу збільшено грошове зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 537632,25грн. (430910,00грн. - за основним платежем, 106722,25грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями).
Вказане податкове повідомлення-рішення було оскаржено позивачем в адміністративному порядку до ДПА в Рівненській області, рішенням якої від 22.12.2011р. №25325/25-16/512 податкове повідомлення-рішення від 17.10.2011р. №0000942341 залишено без змін, а скарга позивача - без задоволення.
Як встановлено в ході судового розгляду, ДП СЛАП "Костопільський держспецлісгосп" зареєстроване як юридична особа Костопільською районною державною адміністрацією Рівненської області 06.12.2004р., видами діяльності за КВЕД позивача є: лісівництво та лісозаготівлі, надання послуг у лісовому господарстві, оптова торгівля деревиною, роздрібна торгівля іншими непродовольчими товарами, не віднесеними до інших групувань, лісопильне та стругальне виробництво, просочування деревини, виробництво дерев'яної тари. Вказані обставини підтверджуються довідкою з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України серії АБ №162284.
З 01.01.2009р. ДП СЛАП "Костопільський держспецлісгосп" зареєстроване органом державної податкової служби як суб'єкт спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість за видом діяльності - надання послуг у лісовому господарстві, лісівництво та лісозаготівлі, що підтверджується свідоцтвом №100163723 (бланк серії НБ №031214).
Рішенням Костопільської МДПІ від 29.07.2011р. №8 ДП СЛАП "Костопільський держспецлісгосп" було виключене з реєстру суб'єктів спеціального режиму оподаткування на підставі п.209.11, абз. б) п.209.12 ст.209 Податкового кодексу України у зв'язку з тим, що суб'єкт спеціального режиму оподаткування поставляє протягом 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно несільськогосподарські товари/послуги, питома вага яких перевищує 25 відсотків всіх поставлених товарів/послуг. На підставі цього рішення податкового органу проведені анулювання спеціального свідоцтва та реєстрація сільськогосподарського підприємства як платника податку на додану вартість на загальних умовах із формуванням нового свідоцтва за процедурами перереєстрації.
У період з 01.01.2009р. по 01.08.2011р. за спеціальним пільговим режимом оподаткування податком на додану вартість обсяг поставки ДП СЛАП "Костопільський держспецлісгосп" за 2009 рік, 2010 рік та 7 місяців 2011 року склав у сумі 3282734,00грн., сума податку на додану вартість - 430910,00грн. При цьому, сума пільги по коду 14010369 за 2009-2010 роки становить 426885,00грн., по коду 14010451 за 7 місяців 2011 року - 4025,00грн. Вказане підтверджується підтверджується деклараціями з податку на додану вартість (скороченими) ДП СЛАП "Костопільський держспецлісгосп" та відповідними первинними документами, копії яких додані до справи (т.1 - а.а.с.71-250; т.2- а.с.1-250; т.3 -а.а.с.1- 250; т.4 -1-250; т.5 -а.а.с.1- 250, т.6 - а.а.с.1-250, т.7 - а.а.с.1-250, т.8 - а.а.с.1-250, т.9 - а.а.с.1-250, т.10 - а.а.с.1-250, т.11 - а.а.с.1-250, т.12 - а.а.с.1-250, т.13 - а.а.с.1-250, т.14 - а.а.с.1-250, т.15 - а.а.с.1-250, т.16 - а.а.с.1-250, т.17 - а.а.с.1-69).
Спеціальний режим оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства до 01.01.2011р. було врегульовано ст.8-1 Закону України "Про податок на додану вартість" від 03.04.1997р. №168/97-ВР (далі - Закон №168/97-ВР), а починаючи з 01.01.2011р. - Податковим кодексом України (далі - ПК України).
Відповідно до п.8-1.1 ст.8-1 Закону №168/97-ВР резидент, який провадить підприємницьку діяльність у сфері сільського і лісового господарства та рибальства та відповідає критеріям, встановленим у пункті 8-1.6 цієї статті (далі - сільськогосподарське підприємство), може обрати спеціальний режим оподаткування.
Пунктом 8-1.2 ст.8-1 Закону №168/97-ВР передбачено, що згідно із спеціальним режимом оподаткування сума податку на додану вартість, нарахована сільськогосподарським підприємством на вартість поставлених ним сільськогосподарських товарів (послуг), не підлягає сплаті до бюджету та повністю залишається у розпорядженні такого сільськогосподарського підприємства для відшкодування суми податку, сплаченої (нарахованої) постачальнику на вартість виробничих факторів, а за наявності залишку такої суми податку - для інших виробничих цілей.
Згідно з п.8-1.6 ст.8-1 Закону №168/97-ВР сільськогосподарським вважається підприємство, основною діяльністю якого є поставка вироблених (наданих) ним сільськогосподарських товарів (послуг) на власних або орендованих виробничих потужностях, а також на давальницьких умовах, в якій питома вага вартості сільськогосподарських товарів (послуг) становить не менше 75 відсотків вартості всіх товарів (послуг), поставлених протягом попередніх дванадцяти послідовних звітних податкових періодів сукупно.
Підпунктом 8-1.15.7 пункту 8-1.15 ст.8-1 Закону №168/97-ВР передбачено, що Кабінет Міністрів України визначає та оприлюднює повний перелік видів діяльності, на які поширюються норми цієї статті, згідно з Національним класифікатором України "Класифікація видів економічної діяльності", затвердженим відповідно до Закону України "Про стандартизацію".
На виконання вказаної норми Закону №168/97-ВР Кабінетом Міністрів України постановою від 21.01.2009р. N23 (чинною до 01.01.2011р.) було затверджено Перелік видів діяльності, на які поширюються норми статті 8-1 Закону України "Про податок на додану вартість" (далі - Перелік №23).
Згідно з Переліком №23 лісівництво та лісозаготівлі, а саме: вирощування будівельного лісу - посадка, підсадка саджанців, охорона лісу та лісосік, вирощування молодого порослевого лісу та балансової деревини, вирощування лісосадивних матеріалів, вирощування різдвяних ялинок, лісозаготівлі, рубання лісу та виробництво ділової деревини такої як колоди, стовпи, жердини, одержування паливної деревини, вирубування (дерев) лісу з метою зробити землі придатними для сільськогосподарського виробництва, вирощування рослинних матеріалів для плетіння, - є тими видами діяльності, на які поширюється спеціальний режим оподаткування, передбачений ст.8-1 Закону №168/97-ВР.
Для підприємств, які провадили діяльність у сфері лісового господарства (як і для підприємств сільського господарства та рибальства), на момент виникнення спірних правовідносин спеціальний режим оподаткування поширювався лише на операції, що здійснювалися в межах діяльності, визначених Законом №168/97-ВР і Переліком №23, та в результаті яких відбувалася поставка сільськогосподарських товарів, що відповідають визначенню, наданому п.8-1.7 ст.8-1 Закону №168/97-ВР.
Всі інші види діяльності та продукція, що одержувалася суб'єктами спеціального режиму оподаткування, які здійснювали діяльність у сфері сільського, лісового господарства та рибальства, оподатковувалися податком на додану вартість поза межами спеціального режиму оподаткування у загальновстановленому порядку.
Відповідно до п.8-1.7 ст.8-1 Закону №168/97-ВР сільськогосподарськими вважаються товари, зазначені у групах 1 - 24 УКТ ЗЕД згідно із Законом України "Про Митний тариф України", якщо такі товари вирощуються, відгодовуються, виловлюються або збираються (заготовляються) безпосередньо платником податку - суб'єктом спеціального режиму оподаткування (крім придбання таких товарів у інших осіб), а також продукти обробки (переробки) таких товарів, які поставляються зазначеним платником податку - їх виробником.
Вказаній нормі не суперечить п.2.15 ст.2 Закону України "Про державну підтримку сільського господарства України" від 24.06.2004р. N1877-IV, згідно з яким сільськогосподарська продукція (сільськогосподарські товари) - товари, зазначені у групах 1 - 24 УКТ ЗЕД згідно із Законом України "Про Митний тариф України", якщо при цьому такі товари (продукція) вирощуються, відгодовуються, виловлюються, збираються, виготовляються, виробляються, переробляються безпосередньо виробником цих товарів (продукції), а також продукти обробки та переробки цих товарів (продукції), якщо вони були придбані або вироблені на власних або орендованих потужностях (площах).
Відповідно до пп.8-1.15.6 п.8-1.15 ст.8-1 Закону №168/97-ВР обробка чи переробка продукції, одержаної в результаті діяльності платника податку у сфері сільського та лісового господарства і рибальства, вважається діяльністю у сфері сільського та лісового господарства і рибальства за умови, якщо така продукція вирощується, відгодовується, виловлюється або збирається (заготовлюється) безпосередньо платником податку (крім їх придбання в інших осіб).
Згідно з п.п.209, 202 ст.209 ПК України резидент, який провадить підприємницьку діяльність у сфері сільського і лісового господарства та рибальства та відповідає критеріям, встановленим у пункті 209.6 цієї статті (далі - сільськогосподарське підприємство), може обрати спеціальний режим оподаткування. Згідно із спеціальним режимом оподаткування сума податку на додану вартість, нарахована сільськогосподарським підприємством на вартість поставлених ним сільськогосподарських товарів/послуг, не підлягає сплаті до бюджету та повністю залишається в розпорядженні такого сільськогосподарського підприємства для відшкодування суми податку, сплаченої (нарахованої) постачальнику на вартість виробничих факторів, за рахунок яких сформовано податковий кредит, а за наявності залишку такої суми податку - для інших виробничих цілей.
Підпунктом 209.6 статті 209 ПК України сільськогосподарським вважається підприємство, основною діяльністю якого є постачання вироблених (наданих) ним сільськогосподарських товарів (послуг) на власних або орендованих виробничих потужностях, а також на давальницьких умовах, в якій питома вага вартості сільськогосподарських товарів/послуг становить не менш як 75 відсотків вартості всіх товарів/послуг, поставлених протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно.
Згідно з п.209.7 ст.209 ПК України сільськогосподарськими вважаються товари, зазначені у товарних групах 1-24, товарних позиціях 4101, 4102, 4103, 4301 згідно з УКТ ЗЕД, та послуги, які отримані в результаті здійснення діяльності, на яку відповідно до пункту 209.17 цієї статті поширюється дія спеціального режиму оподаткування у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства, якщо такі товари вирощуються, відгодовуються, виловлюються або збираються (заготовляються), а послуги надаються, безпосередньо платником податку - суб'єктом спеціального режиму оподаткування (крім придбання таких товарів/послуг у інших осіб), які поставляються зазначеним платником податку - їх виробником.
Відповідно до пп.209.17.10 та пп.209.17.16 п.209.17 ст.209 ПК України дія спеціального режиму оподаткування діяльності поширюється на лісівництво та лісозаготівлі (02.01.1 КВЕД) та надання послуг у лісовому господарстві (02.02.0 КВЕД).
Національний класифікатор України ДК 009:2005 "Класифікація видів економічної діяльності" затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 26.12.12005р. №375.
За визначенням КВЕД: перероблення - це технологічний процес, здійснення якого змінює форму, властивості або склад сировини, напівфабрикатів або в окремих випадках, готової продукції з метою отримання нової продукції; оброблення - це технологічний процес, який здійснюється з метою збереження певних видів продукції, надання їм деяких властивостей або для упередження шкідливого впливу, який може виявлятися у результаті їх використання. Наприклад, оброблення сільськогосподарських культур, деревини, металів або оброблення відходів.
Як зазначалося судом вище, одними з основних видів діяльності ДП СЛАП "Костопільський держспецлісгосп" за КВЕД є: 02.02.0 - надання послуг у лісовому господарстві, 02.01.1 - лісівництво та лісозаготівлі. Товари, зазначені у групах 1-24 УКТ ЗЕД - група 06, код 0602904100, назва - дерева лісові, вирощуються або заготовлюються безпосередньо платником податку - позивачем. Ці обставини не заперечуються відповідачем.
Як встановлено у ході судового розгляду та підтверджено актом перевірки від 03.10.2011р. №807/23/33318900 у періоді, що підлягав перевірці, підприємство отримувало доходи від реалізації готової лісопродукції (проводило основну діяльність), а саме: ділової деревини, балансів, фансировини, тріски технологічної, техсировини, дров, пиломатеріалів.
Товари групи 44 "деревина і вироби з дерева" за УКТ ЗЕД є продуктом переробки товарів групи 06 за кодом 0602904100 "дерева лісові", а отже є сільськогосподарськими товарами відповідно до вимог ст.8-1 Закону №168/97-ВР та ст.209 ПК України, адже, як це передбачено згаданими нормами, товар "дерева лісові" вирощений безпосередньо платником податку - суб'єктом спеціального режиму оподаткування та ним же перероблений, у результаті чого створено новий продукт групи 44 УКТ ЗЕД - "деревина і вироби з дерева". Крім цього, продукт переробки товару групи 06 за кодом 0602904100 "дерева лісові" є товаром, який не можливо віднести до інших товарних груп за УКТ ЗЕД, окрім групи 44.
Таким чином, ДП СЛАП "Костопільський держспецлісгосп" як сільськогосподарське підприємство, на законних підставах оподатковувало податком на додану вартість в межах спеціального режиму оподаткування зазначені в акті перевірки види діяльності та продукцію, як такі, що визначені Законом №168/97-ВР і Переліком №23, а також надалі ПК України.
Крім того, суд зазначає, що застосовувати спеціальний режим оподаткування мають право лише сільськогосподарські підприємства, які підтвердили вказаний статус шляхом отримання свідоцтва про реєстрацію суб'єкта спеціального режиму оподаткування.
З дотриманням вимог розд.VI Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 01.03.2000р. №79, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.04.2000р. за N208/4429, чинного на момент виникнення спірних правовідносин (далі - Положення №79), позивачем 01.01.2009р. було подано заяву про реєстрацію суб'єктом спеціального режиму оподаткування (т.1 - а.с.70). За наслідками розгляду заяви Костпільською МДПІ і було видано ДП СЛАП "Костопільський держспецлісгосп" свідоцтво №100163723 (бланк серії НБ №031214).
Пунктом 4 розділу VI Положення №79 передбачено підстави відмови податковим органом сільськогосподарському підприємству у реєстрації як суб'єкта спеціального режиму оподаткування. Відповідач, здійснив перевірку отриманої заяви та з'ясувавши відсутність підстав для відмови, видав позивачу вказане свідоцтво, чим підтвердив право останнього на застосування спеціального режиму оподаткування за обраними видами діяльності: надання послуг у лісовому господарстві, лісівництво та лісозаготівлі.
Як встановлено в ході судового розгляду та підтверджено актом від 03.10.2011р. №807/23/33318900, у періоді, що підлягав перевірці, види діяльності ДП СЛАП "Костопільський держспецлісгосп" не змінилися, незмінними залишилися і товари, реалізацію яких здійснювало підприємство (ділова деревина, баланси, фансировина, тріска технологічна, техсировина, дрова, пиломатеріали). Проте, в акті перевірки вказано, що саме на операції з реалізації вказаних товарів не поширюється спеціальний режим оподаткування. З цих же підстав відповідачем було прийнято рішення від 29.07.2011р. №8 про виключення сільськогосподарського підприємства з реєстру суб'єктів спеціального режиму оподаткування. Це вказує на суперечливу позицію податкового органу та неоднозначне трактування відповідачем прав та обов'язків платника податків.
Відповідно до п.56.21 ст.56 ПК України у разі коли норма цього Кодексу чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі цього Кодексу, або коли норми різних законів чи різних нормативно-правових актів, або коли норми одного і того ж нормативно-правового акта суперечать між собою та припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу, рішення приймається на користь платника податків.
Всупереч вказаним вимогам, відповідачем було прийнято рішення на користь контролюючого органу, чим порушено права та охоронювані законом інтереси позивача (аналогічного висновку дійшов і суд першої інстанції).
Зважаючи на наведене, суд першої інстанції прийшов до правильного висновку про відсутність у відповідача підстав для збільшення позивачу податкового зобов'язання з податку на додану вартість у загальній сумі 537632,25грн., у т.ч.: 430910,00грн. - за основним платежем, 106722,25грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями.
Згідно з ч.1 ст.200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Підсумовуючи вищевикладене, слід вказати, що оскаржена постанова суду першої інстанції законна і обґрунтована, відповідає матеріалам справи та вимогам чинного законодавства. Підстави для скасування постанови відсутні, а тому її слід залишити без змін.
Доводи апеляційної скарги є не переконливими, спростовуються матеріалами справи, а тому скаргу необхідно залишити без задоволення.
Керуючись ст.ст. 195, 197, 198, 200, 205, 206 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Костопільської міжрайонної державної податкової інспекції Рівненської області Державної податкової служби залишити без задоволення, а постанову Рівненського окружного адміністративного суду від "20" квітня 2012 р. без змін.
Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копій особам, які беруть участь у справі, та може бути оскаржена протягом двадцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий суддя І.Г. Охрімчук
судді: Б.С. Моніч С.М.Хаюк
Роздруковано та надіслано:
1- в справу
2 - позивачу Державне підприємство "Спеціалізоване лісогосподарське агропромислове підприємство"Костопільський держспецлісгосп" вул.Бурова,17,м.Костопіль,Рівненська область,35000
3- відповідачу Костопільська міжрайонна державна податкова інспекція Рівненської області Державної податкової служби вул.С.Руданського,5,м. Костопіль,Рівненська область,35000
Суд | Житомирський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.08.2013 |
Оприлюднено | 25.12.2013 |
Номер документу | 36273015 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський апеляційний адміністративний суд
Охрімчук І.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні