Постанова
від 04.11.2013 по справі 801/6670/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ПОСТАНОВА

Іменем України

04 листопада 2013 р. (11:25) Справа №801/6670/13

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Суворової С.В., за участю секретаря судового засідання Жилич О.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Кронос"

до Державної податкової інспекції в м. Алушті Головного управління Міністерства доходів і зборів в АР Крим

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

за участю представників:

від позивача - Брязгін Андрій Аркадійович, діє на підставі довіреності №3 від 08.01.2013 року,

від відповідача - не з'явився,

Обставини справи: До Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим 01.07.2013 року надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Кронос" до Державної податкової інспекції у м. Алушта АР Крим Державної податкової служби, про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення № 0003281502 від 13 червня 2013 року.

В ході розгляду справи здійснено заміну відповідача на Державну податкову інспекцію в м. Алушта Головного управління Міністерства доходів і зборів в АР Крим

Позов обґрунтований тим, що податкові накладні позивача оформлені у чіткій відповідності з податковим законодавством України при здійсненні правочинів з контрагентами, а податкове повідомлення-рішення прийняте стосовно ТОВ «Кронос» є протиправним.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши надані докази, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Кронос» зареєстроване юридичною особою 06.11.2001 року Виконавчим комітетом Алуштинської міської ради АР Крим за адресою: 98500, АР Крим, м. Алушта, вул. Леніна, б.2, що підтверджується Свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи (а.с.7), Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.8) та перебуває на обліку в ДПІ у м. Алушті ГУ Міндоходів в АР Крим.

Державною податковою інспекцією у м. Алушті АР Крим ДПС у відповідності до ст. пп.20.1.4 п.20.1 ст.20 розділу 1, п.п.75.1.2 п.75.1 ст.75, пп.78.1.8 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України та на підставі направлення від 20.05.2013 року №192/15, проведена документальна позапланова виїзна перевірка ТОВ «Кронос», за результатами якої складено акт №765/15-04/31395365 від 31.05.2013 року (далі - акт перевірки, т.1, а.с.21-42).

Відповідно до акту перевірки, встановлено порушення позивачем:

- п.198.6 ст.198 п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України, за результатами чого встановлено завищення від'ємного значення податку на додану вартість у рядку 19 декларації з ПДВ за березень 2013 року в розмірі 15 301,05 грн.

Акт перевірки підписаний позивачем із запереченнями.

На підставі акту перевірки відповідачем прийняте податкове повідомлення-рішення №0003281502 від 13.06.2013 року про зменшення позивачу від'ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 15 301,05 грн. (т.1. а.с.43).

В обґрунтування заявлених вимог позивач зазначає, що ним правомірно визначені суми податкового зобов'язання з податку на додану вартість, податкового кредиту на підставі належним чином оформлених первинних документів в результаті здійснення господарських операцій з контрагентами. З цих підстав позивач вважає прийняте податкове повідомлення-рішення №0003281502 від 13.06.2013 року протиправним.

Відповідач в акті перевірки вказує на те, що розбіжність по податковому зобов'язанню та податковому кредиту виникла в результаті не підтвердження первинними документами позивача здійснення правочинів з контрагентами, а саме у зв'язку із невідповідністю оформлених податкових накладних вимогам чинного законодавства.

На підставі зазначеного, відповідач вважає податкове повідомлення-рішення правомірним.

Не погодившись із прийнятим податковим повідомленням-рішенням, позивач звернувся із позовом до суду.

Встановив фактичні обставини справи та відповідні їм правовідносини, надав оцінку доказам у справі, суд вважає позов обґрунтованим, виходячи з наступного.

Позивач здійснює такі види діяльності за КВЕД-2010: діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщування, будівництво житлових і нежитлових будівель, про що свідчить Довідка з Єдиного державного реєстру підприємства та організацій України серії АБ 836195 (т.1, а.с.9).

ТОВ «Кронос» є платником податку на додану вартість згідно до Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ №00891000, серії НБ 315660 (т.1, а.с.11).

У березні 2013 року та квітні 2013 року ТОВ «Кронос» мав правовідносини з контрагентами щодо оренди приміщень , надання послуг по проживанню, отримання товарів (послуг).

Так, 11.08.2011 року між позивачем та Промислово-технічною компанією у вигляді ТОВ «Агромат» укладено Договір №11/08/11 щодо купівлі-продажу товарів - керамічної плитки, будівельних матеріалів та інших товарів (пп.1.1, 1.2 п.1 Договору, т.1, а.с.78-82).

Поставка товарів позивачу за Договором здійснена відповідно до:

- видаткових накладних: №40734 від 04.03.2013 року на суму 4 448,27 грн., у т.ч. ПДВ - 741,38 грн. (т.1. а.с.93), №36041 від 04.03.2013 року на суму 5 208,08 грн., у т.ч. 868,01 грн. (т.1, а.с.95), №55027 від 19.03.2013 року на суму 15 342,31 грн., у т.ч. ПДВ - 2 557,05 грн. (т.1, а.с.103), №103276 від 16.05.2013 року на суму 1 693,80 грн., у т.ч. ПДВ - 282,30 грн. (т.1. а.с.106), №107654 від 21.05.2013 року на суму 1 893,96 грн., у т.ч. ПДВ - 315,66 грн. (т.1. а.с.107), №55026 від 19.03.2013 року на суму 4 081,24 грн., у т.ч. ПДВ - 680,21 грн. (т.1, а.с.108), №75295 від 10.04.2013 року на суму 44 275,40 грн.. у т.ч. ПДВ - 7 379,23 грн. (т.1. а.с.109),№72977 від 12.04.2013 року (т.1. а.с.110),

- податкових накладних, виписаних ПТК у вигляді ТОВ «Агромат»: №2243 від 20.03.2013 року на суму 671,54 грн., у т.ч. ПДВ - 111,92 грн. (т.1. а.с.83), №2244 від 20.03.2013 року на суму 2 257,98 грн. (т.1. а.с.84), №2245 від 20.03.2013 року на суму 598,63 грн., у т.ч. ПДВ - 99,77 грн. (т.1. а.с.85), №2246 від 20.03.2013 року на суму 671,33 грн., у т.ч. ПДВ - 111,89 грн. (т.1. а.с.86), №2247 від 20.03.2013 року на суму 9 243,30 грн., у т.ч. ПДВ - 1 540,55 грн. (т.1. а.с.87), №2243 від 20.03.2013 року на суму 671,54 грн., у т.ч. ПДВ - 111,92 грн. (т.1. а.с.89), №89 від 01.03.2013 року на суму 4 448,27 грн. (т.1. а.с.91), №90 від 11.03.2013 року на суму 5 208,08 грн., у т.ч. ПДВ - 868,01 грн. (т.1. а.с.34), №88 від 01.03.2013 року на суму 29 655,34 грн., у т.ч. ПДВ - 4 942,56 грн. (т.1. а.с.96-97), №2434 від 21.03.2013 року на суму 816,77 грн., у т.ч. ПДВ - 136,13 грн. (т.1. а.с.99), №2435 від 21.03.2013 року на суму 4 483,06 грн., у т.ч. ПДВ - 747,18 грн. (т.1. а.с.100), №1327 від 14.03.2013 року на суму 15 342,31 грн., у т.ч. ПДВ - 2 557,05 грн. (т.1. а.с.102),

- рахунків-фактур №62059 від 27.02.2013 року (т.1. а.с.247), №44443 від 13.02.2013 року (т.1. а.с.248), №58963 від 25.02.2013 року (т.1. а.с.249), №74543 від 10.03.2013 року (т.1. а.с.250), №74543 від 10.03.2013 року (т.2, а.с.1), №70521 від 05.03.2013 року (т.2. а.с.2), №71367 від 06.03.2013 року (т.2. а.с.3), №71409 від 06.03.2013 року (т.2. а.с.4), №72095 від 06.03.2013 року (т.2. а.с.5), №59169 від 25.02.2013 року (т.2. а.с.6), №82090 від 15.03.2013 року (т.2. а.с.7). №76864 від 12.03.2013 року (т.2. а.с.8), №262817 від 06.08.2013 року (т.2. а.с.9), №262801 від 06.08.2012 року , №262801 від 06.08.2012 року (т.2. а.с.10); зазначення у рахунках-фактурах 2012 року є технічною помилкою.

Отримання будівельних матеріалів за договором №11/08/11 від 11.08.2011 року в кількості 2146 кг. відбулось згідно товарно-транспортної накладної від 10.04.2013 року (т.1, а.с.105).

Оплата за поставлений товар здійснена ТОВ «Кронос» 01.03.2013 року, 13.03.2013 року, 20.03.2013 року, 21.03.2013 року у повному обсязі, що підтверджується виписками банку(т.1. а.с.88, 90, 98, 104).

Позивачем складено заяву про порушення продавцем ТОВ «Агромат» порядку заповнення та/або порядку реєстрації в реєстрі податкових накладних від 01.03.2013 року, 20.03,2013 року, 21.03.2013 року, 14.03.2013 року, 01.03.2013 року (т.1. а.с.111-112).

06.07.2011 року між ТОВ «Кронос» - Замовник та ТОВ «ІФД КапіталЪ» - Виконавець, укладено договір про надання комерційних послуг, за умовами якого Виконавець зобов'язується за завданням Замовника надати комерційні послуги в об'ємі, передбаченому Договором, а Замовник зобов'язується оплатити послуги; відповідно до умов цього Договору Виконавець зобов'язується надати Замовнику комплекс інформаційно-технічних послуг та робіт з інформаційно-технічного обслуговування (пп.1.1, 1.2 п.1 Договору, т.1. а.с.117-120).

В результаті надання послуг за Договором від 06.07.2011 року, сторонами складені: рахунок №241 від 29.03.2013 року (т.2. а.с.11), податкова накладна №1 від 29.03.2013 року на сум 18 000,00 грн., у т.ч. ПДВ - 3 000,00 грн. (т.1, а.с.121), Акт здачі-прийомки виконаних робіт №234 від 29.03.2013 року на суму 18 000,00 грн., у т.ч. ПДВ - 3000,00 грн. (т.1, а.с.122), додаток до акту виконаних робіт №234 від 29.03.2013 року (т.1. а.с.123).

Оплата за надані послуги здійснена позивачем на суму 18 000,00 грн. згідно виписки банку (т.1. а.с.124) та підтверджується актом звірки взаємних розрахунків (т.1. а.с.125).

За договором поставки товару №1208.1 від 21.09.2012 року, укладеним між позивачем - Покупець та ТОВ «Фірма «Мік Шорр ГмбХ» - Постачальник, Постачальник зобов'язується поставити та передати у власність Покупця товар, перелік якого зазначено у Додатку №1 (Специфікація), загальною вартістю 109 256,75 грн., у т.ч. ПДВ - 18 209,46 грн., у строки, передбачені цим договором (т.1. а.с.127-129).

До договору складені сторонами: Специфікація (додаток №1) (т.1. а.с.130), накладна №1208.1/13.2 від 05.03.2013 року на суму 13 000,02 грн., у т.ч. ПДВ - 2 166,67 грн. (т.1. а.с.131), накладна №1208.1/13/1 від 05.03.2013 року на суму 96 256,73 грн., у т.ч. ПДВ -16 042,79 грн. (т.1. а.с.132).

Оплата здійснена позивачем за поставлений товар у сумі 87 405,40 грн., згідно виписки банку (т.1. а.с.133).

Позивачем складено заяву про відмову постачальника - ТОВ «Фірма «Мік Шорр ГмбХ» надати податкову накладну від 06.03.2013 року (т.1. а.с.134-135).

Крім того, позивач мав правовідносини з:

-ТОВ «Кримські Зорі» щодо придбання путівок згідно податкових накладних №29 від 18.03.2013 року на суму 3 890,00 грн., у т.ч. ПДВ - 648,33 грн. (т.1. а.с.136), №21 від 14.03.2013 року на суму 3 799,00 грн. (т.1. а.с.138), з них ПДВ - 633,17 грн., рахунків №000124 від 18.03.2013 року (т.1. а.с.245), №000111 від 12.03.2013 року (т.1. а.с.246); оплата відбулась шляхом перерахування коштів на рахунок ТОВ «Кримські Зорі» на суму 3 890,00 грн. та 3 799,00 грн. відповідно, що підтверджується виписками банку (т.1. а.с.137,139);

-Командитним товариством ТОВ «Ятинський м'ясозавод» щодо придбання продуктів харчування згідно видаткових накладних: №00004851 від 22.03.2013 року на суму 957,06 грн. з них ПДВ - 161,51 грн. (т.1. а.с.164), №00004440 від 15.03.2013 року на суму 1034,38 грн., у т.ч. ПДВ - 172,40 грн. (т.1. а.с.166), №00005072 від 26.03.2013 року на суму 560,50 грн., у т.ч. ПДВ - 93,42 грн. (т.1. а.с.168), №00004088 від 11.03.2013 року на суму 875,64 грн., ут.ч. ПДВ - 145,94 грн. (т.1, а.с.170), рахунків-фактур №00004088 від 11.03.2013 року (т.2. а.с.13), №00004440 від 15.03.2013 року (т.2, а.с.14), №00004851 від 22.03.2013 року (т.2. а.с.15), №00005072 від 26.03.2013 року (т.2. а.с.16), податкових накладних №197 від 30.03.2013 року на суму 3 427,58 грн., у т.ч. ПДВ - 571,26 грн. (т.1. а.с.172). Отримання товару від ТОВ «Ялтинський м'ясозавод» відбулось згідно товарно-транспортних накладних №00000087 від 22.03.2013 року (т.1. а.с.165), №00000081 від 15.03.2013 року (т.1. а.с.167), №00000090 від 26.03.2013 року (т.1. а.с.169), від 11.03.2013 року (т.1. а.с.171),оплата здійснена ТОВ «Кронос» згідно виписки банку (т.1. а.с.163);

- ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна» щодо придбання товарів на підставі рахунків-фактур №2222059400/063 від 04.03.2013 року (т.2. а.с.17), №2222059400/074 від 15.03.2013 року (т.2. а.с.18), податкових накладних №4391278 від 14.03.2013 року на суму 668,78 грн., у т.ч. ПДВ - 111,46 грн. (т.1. а.с.173), №4390945 від 12.03.2013 року на суму 1806,42 грн., у т.ч. ПДВ - 301,07 грн. (т.1. а.с.174), №4399834 від 06.03.2013 року на суму 2 521,57 грн., у т.ч. ПДВ - 420,26 грн. (т.1. а.с.175), №4399834 від 06.03.2013 року 2 521,57 грн., у т.ч. ПДВ - 420,26 грн. (т.1. а.с.178), №4392274 від 21.03.2013 року на суму 2414,98 грн., у т.ч. ПДВ - 402,50 грн. (т.1. а.с.181), №4392954 від 26.03.2013 на суму 584,93 грн., у т.ч. ПДВ - 97,49 грн. (т.1. а.с.182); оплата за поставлені продукти харчування здійснена ТОВ «Кронос» відповідно виписок банку та фіскальних чеків (т.1, а.с.176, 177, 179-180, 183-184);

- ТОВ «ДУКАТ УА» щодо придбання канцелярських товарів на підставі видаткових накладних №ДК013856 від 29.03.2013 року (т.1. а.с.187), №ДК013855 від 29.03.2013 року (т.1. а.с.189),рахунку на оплату №ДК252602 від 28.03.2013 року (т.2. а.с12), податкових накладних №1829 від 29.03.2013 року на суму 2 918,20 грн., у т.ч. ПДВ - 486,37 грн. (т.1. а.с.186), №1795 від 29.03.2013 року на суму 300,00 грн., у т.ч. ПДВ - 50,00 грн. (т.1. а.с.190).

Отримання та оплата канцтоварів відбулись згідно товарно-транспортної накладної від 29.03.2013 року (т.1. а.с.188) та виписки банку (т.1. а.с.191-192).

Крім того, 15.03.2013 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Кастон Юг» - Орендар та ТОВ «Кронос», філія ТОВ Готельний комплекс «Кримська Рів'єра» - Суборендар, уклали договір №25/8/2013 суборенди жилих приміщень, розташованих за адресою:

АРК, м. Алушта, вул. Артилерійська, буд. 23,

АРК, м. Алушта, вул. Берегова, буд. 3,

АРК, м. Алушта, вул. Садова, б.6 (т.1. а.с.193-196).

Орендна плата за користування жилим приміщенням та майном складає за квітень, жовтень 2013 року - 93,00 грн., у т.ч. ПДВ - 15,580 грн., за травень, вересень 2013 року - 115,50 грн., у т.ч. ПДВ - 19,25 грн., за червень, липень, серпень 2013 року - 147,00 грн., у т.ч. ПДВ - 24,50 грн. - вартість суборенди для одного працівника на добу; за квітень, жовтень 2013 року - 279,00 грн., у т.ч. ПДВ - 46,50 грн., за травень, вересень 2013 року - 345,00 грн., у т.ч. ПДВ - 57,50 грн., за червень, липень, серпень 2013 року - 437,00 грн., у т.ч. ПДВ - 72,83 грн. - вартість суборенди приміщення на добу (п.4 Договору).

До вказаного Договору складено Додаток №1, згідно якого Орендар передає в суборенду, а Суборендар приймає наступне майно, що знаходиться за адресою: вул. Берегова, буд 3, вул. Садова, б.6, вул. Артилерійська, буд. 23: двоспальне ліжко, диван-ліжко, телевізор VEST, електрочайник, кондиціонер, шафа двостулкова, стіл ДПС, стіл пластиковий, стілець пластиковий, гарнітур для ванної кімнати, холодильник однокамерний, штори (т.1. а.с.197).

Виконання сторонами Договору №25/8/2013 від 15.03.2013 року підтверджується податковою накладною №41 від 20.03.2013 на суму 33120,00 грн., у т.ч. ПДВ - 5520,00 грн. (т.1. а.с.198), рахунком-фактурою №СФ-180302 від 18.03.2013 року (т.2. а.с.19)актом здачі-прийняття робіт №У-300404 (т.1. а.с.200), випискою банку (т.1. а.с.199).

Контрагенти позивача - ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна», КТ «ТОВ «Ятинський м'ясозавод», ТОВ «ІФД КапіталЪ», «Кастон Юг» є платниками ПДВ згідно Свідоцтв про реєстрацію платників ПДВ (т.1. а.с.107-111).

Оскільки позивач є власником будівлі, курортного готелю та лікувально-оздоровчого СПА-центру в АР Крим, м. Алушта, вул. Леніна, буд 2 згідно Свідоцтва про право власності (т.1. а.с.212), Витягу з Єдиного державного реєстру прав на нерухоме майно (т.1. а.с.213-214) та має дозвільні документи на роздрібну торгівлю алкогольними напоями - Ліцензія серії АД №053473 від 15.05.2012 року (т.1. а.с.215), Ліцензія серії АД№053474 від 15.05.2012 року (т.1. а.с.216), Дозволи на роботу ресторану, бару, розміщення стаціонарних об'єктів торгівлі та ін. підприємницької діяльності і об'єктів пересувної архітектурної форми, сертифікати відповідності (т.1. а.с.215-221), ТОВ «Кронос» використало придбані товари від контрагентів у власній господарській діяльності.

Крім того, позивач мав правовідносини з ПрАТ «Авіакомпанія» Ейр Онікс» щодо придбання квитків маршруту прямування Сімферополь-Київ, Київ-Сімферополь (т.1. а.с.113-115), за які позивачем здійснено оплату в сумі 2 226,00 грн. - за квитки та 2 226,00 грн. - за бронювання згідно квитанції (т.1. а.с.116).

Як зазначено в акті перевірки при придбанні квитків контрагент позивача виписав податкові накладні №0041уа від 12.03.2013 року на суму 2066,222 грн., у т.ч. ПДВ - 344,37 грн., та №004 PRM від 26.03.2013 року на суму 1 299,18 грн., у т.ч. ПДВ - 216,53 грн. (т.1. а.с.44).

Суми податку на додану вартість та податковий кредит задекларовані позивачем в податковій декларації від 22.04.2013 року за березень 2013 року: сума ПДВ - 63 629,00 грн., податковий кредит - 878 835 грн., податкові зобов'язання - 71 086 грн., від'ємне значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту поточного звітного періоду - 807 749 грн., залишок від'ємного значення- 55 269 134 грн. (т.1. а.с.17-20).

Відповідно до п. 1 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність" № 996-XIV від 16.07.1999р., підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, що фіксують факти здійснення господарських операцій.

Положенням про документальне забезпечення записів в бухгалтерському обліку, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України № 88 від 24.05.1995, встановлено такі вимоги до первинних документів:

Первинні документи - це письмові свідоцтва, які фіксують і підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.

Господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов'язань і фінансових результатів.

Пунктом 2.4. вказаного положення встановлено, що первинні документи (на паперових і машинозчитуваних носіях інформації) для надання їм юридичної сили і доказовості повинні мати такі обов'язкові реквізити: назва підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), код форми, дата і місце складання, зміст господарської операції та її вимірники (у натуральному і вартісному виразі), посади, прізвища і підписи осіб, відповідальних за дозвіл та здійснення господарської операції і складання первинного документа.

Відповідно до п. 2.7. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, первинні документи складаються на бланках типових форм, затверджених Міністерством статистики України, а також на бланках спеціалізованих форм, затверджених міністерствами і відомствами України. Документування господарських операцій може здійснюватись з використанням виготовлених самостійно бланків, які повинні обов'язково містити реквізити типових або спеціалізованих форм.

Згідно з наведеними законодавчими нормами, документальним підтвердженням понесених витрат є належно оформлені первинні документи: видаткові накладні постачальників (у разі придбання ТМЦ), акти прийому-передачі виконаних робіт або наданих послуг (у разі придбання робіт, послуг), податкові накладні, виписані постачальником (підрядником, виконавцем), зареєстрованим як платник ПДВ.

Відповідно до статті 198 Податкового Кодексу України, пункту 198.1. підпункту а), право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг.

Пунктом 198.2 статті 198 ПК України передбачено, що датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше, зокрема, дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

У відповідність з пунктом 198.3. Податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Згідно п. 198.6 ст. 198 Податкового Кодексу України, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пунктом 201.1 статті 201 цього Кодексу).

Згідно п. 201.1 ст. 201 ПК України, платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою податкову накладну, у якій зазначаються в окремих рядках: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата виписування податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); ґ) місцезнаходження юридичної особи - продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; и) вид цивільно-правового договору.

Суд зазначає, що надані до матеріалів справи первинні документи, у т.ч. податкові накладні оформлені у чіткій відповідності з нормою ст. 201 ПК України, що надає право позивачу відносити до податкового кредиту суми податку, сплачені ним у зв'язку із придбанням товарів від контрагентів; надання послуг та отримання товарів позивачем відбулося з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності позивача.

Крім того, посилання відповідача в акті перевірки на порушення позивачем п.39.1 ст.39 ПК України щодо ціноутворення є необґрунтованим, оскільки в самому акті перевірки зазначено - «за результатами здійснення аналізу ціноутворення (придбання, реалізація, співставлення із середніми цінами, галузевими) у звітних періодах, які підлягають перевірці, порушень не встановлено (т.1. а.с.25).

З огляду на вищевикладене, позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Кронос» до Державної податкової інспекції в м. Алушті Головного управління Міністерства доходів і зборів в АР Крим, про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення є обґрунтованими, які належить задовольнити.

Відповідно до частини 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Керуючись ст.ст. 94, 160-163, 254 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ДПІ у м. Алушті АР Крим ДПС форми «В4» №0003281502 від 13.06.2013 року про зменшення ТОВ «Кронос» від'ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 15 301,05 грн.

3. Стягнути з Державного бюджету України на користь позивача - ТОВ «Кронос» (код ЄДРПОУ 31395365) суму сплаченого судового збору в розмірі 188,40 грн.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня отримання постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення строку, з якого суб'єкт владних повноважень може отримати копію постанови суду.

Суддя Суворова С.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення04.11.2013
Оприлюднено25.12.2013
Номер документу36275409
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/6670/13-а

Ухвала від 26.02.2014

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

Ухвала від 03.02.2014

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

Постанова від 04.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Суворова С.В.

Ухвала від 09.10.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Суворова С.В.

Ухвала від 24.07.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Суворова С.В.

Ухвала від 03.07.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Суворова С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні