Постанова
від 28.11.2013 по справі 645/7907/13-а
ФРУНЗЕНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа №645/7907/13

Провадження №2а/645/153/13

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 листопада 2013 року Фрунзенський районний суд м. Харкова у складі

головуючого судді Тарасенко Л.М.,

при секретарі судових засідань ОСОБА_1,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Харкові адміністративну справу за адміністративним позовом Управління праці та соціального захисту населення Адміністрації Фрунзенського району Харківської міської ради до ОСОБА_2 про зобов»язання повернути надміру вмплачені кошти за призначеною державною допомогою,-

встановив:

До суду звернулись Управління праці та соціального захисту населення Адміністрації Фрунзенського району Харківської міської ради до ОСОБА_2 про зобов»язання повернути надміру вмплачені кошти за призначеною державною допомогою.

В своєму позові позивач посилається на те, що ОСОБА_2 була призначена:

- державна соціальна допомога для догляду за дитиною при народженні відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу сім"ям з дітьми" на період:

- з 01.03.2008 року по 31.03.2008 року у сумі 4 800,00 грн;

- з 01.04.2008 року по 31.03.2009 року у сумі 620,00 грн. щомісяця;

- державна соціальна допомога для догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку, відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу сім»ям з дітьми» на період:

- з 21.04.2008 року по 30.06.2008 року у сумі 148,21 грн. щомісяця (від доходів);

- з 01.07.2008 року по 30.09.2008 року у сумі 149,21 грн. щомісяця (від доходів);

- державна соціальна допомога одинокій матері відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу сім"ям з дітьми" на період:

- з 01.04.2008 року по 30.06.2008 року у сумі 161,40 грн. щомісяця;

- з 01.07.2008 року по 30.09.2008 року у сумі 162,00 грн. щомісця;

- з 01.10.2008 року по 11.03.2014 року у сумі 167,10 грн. щомісяця;

- з 12.03.2014 року по 31.03.2026 року у сумі 210,30 грн. щомісця.

Державна соціальна допомога ОСОБА_2 була призначена згідно з її заявою від 02.04.2008 року, в якій заявниця дає згоду на отримання будь-якої інформації, пов»язаної з нею та членами її сім»ї, і підписує попередження про відповідальність за надання неточних чи неповних відомостей про доходи та майновий стан сім»ї.

03.04.2009 року ОСОБА_3 надала до Управління праці заяву про зупинення виплати допомоги у зв»язку зі смертю чоловіка та зобов"язалась повернути надміру виплачену суму коштів. Спеціалістами Управління праці та соціального захисту населення на підставі заяви рішенням від 03.04.2009 року закрито розрахунковий рахунок

Обласним центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат Харківської обласної державної адміністрації, який здійснює нарахування та виплату допомог, розраховано переплату бюджетних коштів ОСОБА_3, яка складає:

- державна соціальна допомога для догляду за дитиною при народженні дитини - 3 100,00 грн;

- державна соціальна допомога для догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку - 650,00 грн;

- державна соціальна допомога одинокій матері - 835,00 грн.

Всього 4 585,50 грн.

Відповідачу неодноразово було направлено виклик до управління з попередженням про необхідність повернення бюджетних коштів та про надання позовної заяви до суду щодо відшкодування надміру виплаченої субсидії, який відпоповідач залишила без відповіді та задоволення.

Позивач у судове засідання не з’явилася, про час та місце розгляду справи повідомлялася заздалегідь і належним чином, надала суду заяву з проханням розглянути справу за її відсутності, позовні вимоги просив задовольнити у повному обсязі.

Відповідач у судове засідання не з’явилася, про час та місце розгляду справи повідомлялася заздалегідь та належним чином, про причини неявки суд не повідомила, заяви про розгляд справи за своєї відсутності не надавала.

Враховуючи, що розгляд справи відбувається у відсутність сторін, відповідно до ч. 1 ст. 41 КАС України, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.

Згідно вимог ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб’єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Суд, дослідивши матеріали справи, вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.

ОСОБА_2 була призначена:

- державна соціальна допомога для догляду за дитиною при народженні відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу сім"ям з дітьми" на період:

- з 01.03.2008 року по 31.03.2008 року у сумі 4 800,00 грн;

- з 01.04.2008 року по 31.03.2009 року у сумі 620,00 грн. щомісяця;

- державна соціальна допомога для догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку, відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу сім»ям з дітьми» на період:

- з 21.04.2008 року по 30.06.2008 року у сумі 148,21 грн. щомісяця (від доходів);

- з 01.07.2008 року по 30.09.2008 року у сумі 149,21 грн. щомісяця (від доходів);

- державна соціальна допомога одинокій матері відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу сім"ям з дітьми" на період:

- з 01.04.2008 року по 30.06.2008 року у сумі 161,40 грн. щомісяця;

- з 01.07.2008 року по 30.09.2008 року у сумі 162,00 грн. щомісця;

- з 01.10.2008 року по 11.03.2014 року у сумі 167,10 грн. щомісяця;

- з 12.03.2014 року по 31.03.2026 року у сумі 210,30 грн. щомісця.

Державна соціальна допомога ОСОБА_2 була призначена згідно з її заявою від 02.04.2008 року, в якій заявниця дає згоду на отримання будь-якої інформації, пов»язаної з нею та членами її сім»ї, і підписує попередження про відповідальність за надання неточних чи неповних відомостей про доходи та майновий стан сім»ї.

03.04.2009 року ОСОБА_3 надала до Управління праці заяву про зупинення виплати допомоги у зв»язку зі смертю чоловіка та зобов"язалась повернути надміру виплачену суму коштів. Спеціалістами Управління праці та соціального захисту населення на підставі заяви рішенням від 03.04.2009 року закрито розрахунковий рахунок

Обласним центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат Харківської обласної державної адміністрації, який здійснює нарахування та виплату допомог, розраховано переплату бюджетних коштів ОСОБА_3, яка складає:

- державна соціальна допомога для догляду за дитиною при народженні дитини - 3 100,00 грн;

- державна соціальна допомога для догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку - 650,00 грн;

- державна соціальна допомога одинокій матері - 835,00 грн.

Всього 4 585,50 грн.

23.04.2009 року, 20.05.2009 року, 20.11.2009 року, 19.02.2013 року відповідачу неодноразово було направлено виклик до управління з попередженням про необхідність повернення бюджетних коштів та про надання позовної заяви до суду щодо відшкодування надміру виплаченої субсидії, який відпоповідач залишила без відповіді та задоволення, що підтверджується матеріалами справи.

Статтею 71 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно з ч. 2 ст. 1 Цивільного кодексу України, до майнових відносин, що базуються на адміністративному або іншому владному підпорядкуванні однієї сторони іншій стороні, а також до податкових, бюджетних відносин цивільне законодавство не застосовується, у разі, якщо інше не встановлено законом.

До врегулювання бюджетних відносин застосовуються номи Бюджетного кодексу України.

Перерахування коштів для відшкодування витрат населення на оплату житлово-комунальних послуг здійснюється управілнням за рахунок субвенцій із Державного бюджету України. Субвенції зігдно із ст. 2 Бюджетного кодексу України, це міжбюджетні трасферти для використання на певну мету в порядку, визначеному тим органом, який прийняв рішення про надання бюджетних коштів. Витрачання бюджетних коштів на цілі, що не відповідають бюджетним призначенням, встановленим законом про Державний бюджет України, є нецільовим використанням цих коштів.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 71, 247 КАС України , Законом України «Про державну соціальну допомогу сім»ям з дітьми», Бюджетним кодексом України, суд -

постановив:

Адміністративний позов Управління праці та соціального захисту населення Адміністрації Фрунзенського району Харківської міської ради до ОСОБА_2 про зобов»язання повернути надміру вмплачені кошти за призначеною державною допомогою- задовольнити в повному обсязі.

Зобов»язати ОСОБА_2, ІПН: НОМЕР_1, повернути надмірно виплачену:

- державну соціальну допомогу для догляду за дитиною при народженні дитини у сумі 3 100,00 грн. на рахунок Управління праці та соціального захисту населення (розрахунковий рахунок 35418022001182, ОКПО 03196653, МФО 851011, ГУДКУ у Харківській області, призначення платежу: повернення надміру виплаченої допомоги на дітей при народженні дитини від (ПІП) КФК 090304 КЕКВ 0000);

- державну соціальну допомогу для догляду за дитиною до досягнення нею трьоїрічного віку у сумі 650,00 грн. на рахунок Управління праці та соціального захисту населення (розрахунковий рахунок 35418022001182, ОКПО 03196653, МФО 851011, ГУДКУ у Харківській області, призначення платежу: повернення надміру виплаченої допомоги на дітей одиноким матерям від (ПІП) КФК 090303 КЕКВ 0000);

- державну соціальну допомогу одинокій матері у сумі 835,00 грн. на рахунок Управління праці та соціального захисту населення (розрахунковий рахунок 35418022001182, ОКПО 03196653, МФО 851011, ГУДКУ у Харківській області, призначення платежу: повернення надміру виплаченої допомоги на дітей одиноким матерям від (ПІП) КФК 090306 КЕКВ 0000).

Стягнути з ОСОБА_2 на користь держави судовий збір у розмірі 34,41 грн.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції протягом десяти днів з дня проголошення постанови, а особам, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні під час проголошення постанови, можуть подати апеляційну скаргу протягом десяти днів з дня отримання копії цієї постанови.

Суддя:

СудФрунзенський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення28.11.2013
Оприлюднено23.01.2014
Номер документу36306719
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —645/7907/13-а

Ухвала від 29.01.2025

Цивільне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Шарко О. П.

Ухвала від 21.01.2025

Адміністративне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Феленко Ю. В.

Ухвала від 16.01.2025

Адміністративне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Феленко Ю. В.

Ухвала від 04.11.2013

Адміністративне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Тарасенко Л. М.

Постанова від 28.11.2013

Адміністративне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Тарасенко Л. М.

Ухвала від 09.10.2013

Адміністративне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Тарасенко Л. М.

Ухвала від 12.09.2013

Адміністративне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Тарасенко Л. М.

Ухвала від 06.09.2013

Адміністративне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Тарасенко Л. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні