Ухвала
від 24.12.2013 по справі 22/63б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 91016, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел./факс 55-17-32, inbox@lg.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

24 грудня 2013 року Справа № 22/63б

За заявою кредитора - Управління Пенсійного фонду України

в Жовтневому районі м. Луганська

до боржника - Закритого акціонерного товариства "Термо ",

м. Луганськ

Про банкрутство

Суддя М.Ю. Ковалінас

Секретар судового засідання Яценко І.В.

У засіданні брали участь

від кредиторів:

- Деріглазова М.О., дов. №52 від 07.02.2012 (ПАТ "АКБ "Індустріалбанк");

- Морозов П.В., дов. №1/9/10 від 04.07.2013 (Антрацитівська ОДПІ);

- Шатських В.В., дов. №534 від 11.12.2013 (ПАТ "Укркомунбанк");

від банкрута - ліквідатор Нікітенко М.О.;

за участю - Цихиселі-Гуревич О.Р., дов. №1-3/1 від 03.01.2013 (Антрацитівська міська рада).

ОБСТАВИНИ СПРАВИ: банкрутство, ліквідаційна процедура відповідно до вимог ст. ст. 22 - 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі за текстом - Закон); банкрутство ; розгляд клопотання ліквідатора Нікітенко М.О. від 04.10.2013 вих. № 175/19 та заяв ТОВ ФРК "БІГ" від 11.11.2013 вих. № 54, заяви кредитора - Антрацитівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Луганській області від 24.10.2013 вих. №2347/9/10 про уточнення суми поточних грошових вимог до банкрута.

Відповідно до ст.81-1 Господарського процесуального кодексу України, за клопотанням кредитора ПАТ Акціонерний комерційний банк "Індустріалбанк", м. Запоріжжя, в особі Луганської філії ПАТ АКБ "Індустріалбанк", м. Луганськ, здійснюється фіксування судового процесу з допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Сторони та учасники провадження у справі своєчасно й належним чином повідомлені судом про час і місце проведення даного засідання (ухвала від 28.11.2013).

Розглянувши матеріали справи й додатково надані, вислухавши присутніх, суд

в с т а н о в и в :

Постановою господарського суду Луганської області від 28.02.2012 боржника - ЗАТ "Термо" (ідентифікаційний код 13392504, 91005, м. Луганськ, вул. Фрунзе, буд.107Б) визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Нікітенко М.О. (свідоцтво НОМЕР_1 від 10.07.2013) , на якого покладено обов'язки та повноваження по проведенню ліквідаційної процедури, встановлені Законом.

Строк ліквідаційної процедури у справі та повноваження ліквідатора Нікітенко М.О. було продовжено на шість місяців, тобто до 28.08.2013 (ухвала суду від 15.01.2013), у зв'язку з тим, що не завершено реалізацію майна банкрута, продовжено повноваження арбітражного керуючого Нікітенко М.О., в якості ліквідатора банкрута ЗАТ "Термо", м Луганськ, до 28.02.2014.

До господарського суду надійшло клопотання ліквідатора банкрута - Нікітенко М.О від 04.10.2013 вих. № 175/19 про зобов'язання Антрацитівської міської ради прийняти Луганської області, в порядку виконання приписів п.1 ст.26 Закону, без додаткових умов , до комунальної власності - об'єкти житлового фонду, які належать банкруту - ТОВ "Термо", м. Луганськ (ідентифікаційний код 13392504) та розташовані за наступними адресами:

- м. Антрацит Луганської області, вул. Петровського, буд.120, кв. 26;

- м. Антрацит Луганської області, вул. Ілліча, буд.19, кв.56.

В обґрунтування своїх вимог, викладених у раніше поданому клопотанні від 04.10.2013 вих. №175/19, ліквідатор посилається на те, що в ході здійснення ліквідаційної процедури було виявлено, що за банкрутом обліковується право власності на об'єкти житлового фонду:

- м. Антрацит Луганської області, вул. Петровського, буд.120, кв. 26, на підставі договору купівлі - продажу квартири з аукціону, посвідченого приватним нотаріусом Антрацитівського міського нотаріального округу ОСОБА_7 17.06.2003 реєстр №1405 - в цілому;

- м. Антрацит Луганської області, вул. Ілліча, буд.19, кв.56, на підставі договору купівлі - продажу квартири з аукціону, посвідченого приватним нотаріусом Антрацитівського міського нотаріального округу ОСОБА_7 30.05.2003 реєстр №1211 - в цілому.

Таким чином, у ліквідатора Нікітенка М.О. відсутні сумніви щодо приналежності вищезгаданих об'єктів в житлового фонду.

На виконання положень п.1 ст.26 Закону ліквідатором було направлено лист до Антрацитівської міської ради від 27.07.2013 вих. № 147/19, з пропозицією узгодити час та процедуру передачі вказаних об'єктів житлового фонду до комунальної власності.

Антрацитівська міська рада Луганської області у листі від 01.08.2013 вих. № 1-393, повідомила ліквідатора про відмову у прийняті вищезазначеного майна банкрута до комунальної власності та, зокрема, повідомила, що ліквідатор має висилити піднаймачів - громадян, які проживають у відповідних квартирах.

Ліквідатор звернувся до органів прокуратури за листом від 02.10.2013 вих. № 152/19 з проханням провести перевірку законності дій Антрацитівської міської ради. Прокуратура м. Антрацит Луганської області листом від 14.10.2013 вих. № 542с/13 повідомила, що підстави для застосування заходів прокурорського реагування відсутні, оскільки судом не було прямо зобов'язано Антрацитівську міську раду прийняти до комунальної власності об'єкти житлового фонду, що належать банкруту - ТОВ "Термо".

З цього приводу Антрацитівською міською радою Луганської області надано до суду пояснення від 13.12.2013 №1-670, з якого слід, що 30.07.2013 на адресу Антрацитівської міської ради Луганської області надійшов лист ліквідатора ЗАТ "Термо" Нікітенка М.О. від 22.07.2013 № 147/19, у якому він просив без додаткових умов прийняти до комунальної власності квартири за адресою: м. Антрацит, вул. Петровського, буд. 120, кв. 26; м. Антрацит, вул. Ілліча, буд. 19, кв. 56, відповідного рішення радою не було прийнято, оскільки ліквідатором не врегульовано питання щодо правомірності проживання мешканців в належних ЗАТ "Термо" квартирах.

Згідно Положення про порядок передачі в комунальну власність державного житлового фонду, що перебував у повному господарському віданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій, затвердженого Постановою КМУ від 06.11.1995 №891, це Положення визначає порядок передачі в комунальну власність державного житлового фонду, що перебував у повному господарському віданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій (далі - відомчий житловий фонд), у разі банкрутства, зміни форми підприємств, установ та організацій.

Передача в комунальну власність відомчого житлового фонду в інших випадках здійснюється в такому ж порядку з дотриманням вимог Законів України "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності", "Про місцеве самоврядування в Україні" та інших законодавчих актів.

За змістом ст. 1 Закону України "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності" від 03.03.1998 №147/98-ВР (із змінами) цей закон регулює відносини, пов'язані з передачею об'єктів права державної власності у комунальну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах або у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, а також об'єктів права комунальної власності у державну власність; передача у державну або комунальну власність об'єктів права інших форм власності може регулюватися положеннями цього Закону, якщо інше не передбачено законом або рішеннями відповідних місцевих рад.

Відповідно до ч. 2 ст. 4, ст. 4-1 цього Закону України передача об'єктів з державної у комунальну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах здійснюється за наявності згоди відповідних сільських, селищних, міських, районних у містах рад.

Аналогічні норми викладені в п. 51 ч. 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з якого вбачається, що до виключної компетенції міських рад відноситься питання щодо надання згоди на передачу об'єктів з державної у комунальну власність.

Згідно з п. 5 вищевказаного Положення передача будинків відомчого житлового фонду в комунальну власність провадиться комісією з питань приймання відомчого - житлового фонду в комунальну власність, яка утворюється виконкомами відповідної Ради.

До складу цієї комісії входять представники відповідних місцевих комунальних підприємств, житлово-експлуатаційної організації, на баланс якої передаються будинки відомчого житлового фонду, регіонального відділення (представництва) Фонду державного майна місцевого фінансового органу, бюро технічної інвентаризації, спеціалізованого проектного інституту, підприємства, установи чи організації, що передає відомчий житловий фонд, та представники інших заінтересованих підприємств, установ і організацій. Комісію очолює заступник голови відповідної ради.

Відповідно до п. 6 Положення комісія з питань приймання відомчого житлового фонду в комунальну власність визначає технічний стан житлового будинку та об'єктів комунального призначення, що його обслуговують, відповідно до правил оцінки фізичного зносу житлових будинків, затверджених Держжитлокомунгоспом.

Згідно з п. 8 Положення передача відомчого житлового фонду в комунальну власність провадиться разом з відповідною технічною документацією на будинок (інвентарна справа, акт прийняття в експлуатацію, плани зовнішніх мереж та інші), а також документами, що встановлюють право на нього. У разі відсутності необхідної технічної документації вона відновлюється за рахунок підприємства, установи чи організації, що передає відомчий житловий фонд у комунальну власність.

Разом з відомчим житловим фондом передаються відповідним комунальним підприємствам зовнішні мережі електро-, тепло-, газо-, водопостачання і водовідведення, а також будівлі, призначені для обслуговування цього фонду (бойлерні, котельні, каналізаційні та водопровідні споруди, вбудовані і прибудовані приміщення, обладнання тощо) (п. З Положення).

Однак, ліквідатором ЗАТ "Термо" не було надано Антрацитівській міській раді відповідної технічної документації на вищевказані квартири, а також документи, що встановлюють право на них, у зв'язку з чим міською радою на пленарному засіданні це питання не розглядалось.

Отже, Антрацитівська міська рада не відмовляється від прийняття до комунальної власності об'єктів нерухомості, але повинна дотриматись приписів законодавства та ухвали господарського суду Луганської області від 04.07.2013 р. у цій справі, в якій зазначено, що прийом-передачу квартир за адресою: м. Антрацит, вул. Петровського, буд. 120, кв. 26; м. Антрацит, вул. Ілліча, буд. 19, кв. 56, необхідно здійснити відповідно до Положення про порядок передачі у комунальну власність державного житлового фонду, що перебував у повному господарському віданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 06.11.1995 № 891.

Згідно усних пояснень представника Антрацитівської міськради та ліквідатора Нікітенка М.О. у даному судовому засіданні, слід, що затримку у прийомі-передачі до комунальної власності квартир, які належать ЗАТ «Термо» та розташовані за адресою: м. Антрацит, вул. Петровського, буд. 120, кв. 26; м. Антрацит, вул. Ілліча, буд. 19, кв. 56, викликає лише відсутність технічної документації щодо зазначених квартир, але ліквідатор повідомив, що він не відмовляється від її відновлення та надання міськраді для створення відповідної комісії.

При цьому суд зазначає, що питання «виселення» осіб, утому числі неповнолітніх, які проживають у квартирах, що належать банкруту ЗАТ «Термо» не є компетенцією ліквідатора та міської ради, до того ж позбавлення громадян помешкання є порушенням їх конституційного права на житло.

А також, до господарського суду звернувся кредитор - Антрацитівська ОДПІ Головного управління Міндоходів у Луганській області, із заявою від 24.10.2013 вих. №2347/9/10 про уточнення суми поточних грошових вимог до банкрута, в якій просить включити до кредиторських вимог суму поточної заборгованості ЗАТ "Термо" з орендної плати за землю, яка виникла за період з 21.08.2010 (дата порушення провадження у справі про банкрутство) по 28.02.2012 (дата відкриття ліквідаційної процедури), у розмірі 121700грн. 89коп., з яких 119719грн. 05коп. - заборгованість за основним зобов'язанням та 1981грн. 84коп. - заборгованість за штрафною (фінансовою) санкцією.

В обґрунтування своїх вимог кредитор подав: податкові декларації з орендної плати за землю № 708 від 28.01.2010 та № 2216 від 07.02.2011; податкові повідомлення - рішення № 0000391530 від 11.08.2011 та № 0002161530 від 12.12.2011.

Додатково, кредитором Антрацитівською ОДПІ ГУМ у Луганській області надано до суду лист від 19.12.2013 №3860/9/10, з доданими до нього копіями заяви Антрацитівської ОДПІ ГУМ у Луганській області від 09.04.2013 №626/9/10, про визнання грошових вимог до банкрута в розмірі 254098грн. 41коп., з доказами направлення її ліквідатору Нікітенку М.О., копіями листів ліквідатора Нікітенка М.О. від 09.07.2013 №14/18 та відзиву від 15.11.2013 №179/19, на заяву кредитора про уточнення поточних вимог від 24.10.2013 вих. №2347/9/10, у якому зазначено про визнання поточних грошових вимог Антрацитівської ОДПІ ГУМ у Луганській області в розмірі 121700грн. 89коп. та включення їх до реєстру вимог кредиторів.

Ліквідатор Нікітенко М.О. надав до суду лист від 19.12.2013 вих. №197/19, до якого додано відзив на заяву Антрацитівської ОДПІ ГУМ у Луганській області від 24.10.2013 вих. №2347/9/10 про уточнення суми поточних грошових вимог до банкрута, згідно якого ним визнано поточні грошові вимоги Антрацитівської ОДПІ ГУМ у Луганській області, у повному обсязі у сумі 121700грн. 89коп. та включено їх до реєстру вимог кредиторів у справі №22/63б.

Тобто будь-якій спір щодо розміру поточних вимог кредитора відсутній.

Крім того, до господарського суду надійшла заява від ТОВ "Фінансово - реєстраційна компанія "БІГ" від 11.10.2013 вих. №54, в якій обуло заявлено клопотання про зобов'язання ліквідатора банкрута ЗАТ "Термо", Нікітенка М.О. отримати у реєстратора ТОВ "ФРК "БІГ" (ідентифікаційний код 24195379, 91055, м. Луганськ, вул. Фрунзе, 2/41, тел. (0642)58-53-74) всі документи системи реєстру власників іменних цінних паперів ВАТ "Еталон", яке було ліквідовано шляхом приєднання до ЗАТ "Термо" та виключено з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, зазначене клопотання судом було задоволено (ухвала від 28.11.2013).

Ліквідатор Нікітенко М.О. у листі від 19.12.2013 вих. №197/19 повідомив суду, що встановити наявність реєстратора ТОВ ФРК "БІГ" за вказаною ним адресою: вул. Фрунзе, 2/41, м. Луганськ, не вдалось, на телефонні дзвінки реєстратор не відповідає, тому ліквідатором було направлено лист від 17.12.2013 вих. №194/19 на адресу ТОВ ФРК "БІГ" (копія додається) з проханням надати актуальну контактну інформацію та узгодити порядок, місце та час передачі документів.

Кредитором ПАТ Акціонерний комерційний банк "Індустріалбанк", м. Запоріжжя в особі Луганської філії ПАТ АКБ "Індустріалбанк", м. Луганськ, надано до суду лист від 24.12.2013 №865 з доданим до нього протоколом засідання комітету кредиторів від 28.11.2013 №13, з тексту якого слід, що комітетом кредиторів було розглянуто поточний звіт ліквідатора Нікітенка М.О. за період з 01.07.2013 по 27.11.2013, та звіти про витрати, понесені арбітражним керуючим Нікітенком М.О. під час проведення ліквідаційної процедури у справі №22/63б, оплату послуг ліквідатора та додаткову винагороду, затверджено їх, а також погоджено продаж майна банкрута, тобто проведення ліквідаційних заходів триває.

За таких обставин, розгляд справи слід відкласти у іншому засіданні суду.

Керуючись ст. ст. 1, 3-1, 16, 22 - 34 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 38, 50, 86, 87 Господарського процесуального кодексу України, суд

у х в а л и в :

1.Призначити розгляд справи у судовому засіданні на 25.02.2014, на 10 годин 30 хвилин, каб. №310.

2.Зобов'язати ліквідатора Нікітенка М.О. - продовжити проведення ліквідаційної процедури, у т.ч. здійснювати реалізацію майна банкрута за нормами Закону №4212 (ст. ст. 42-44, розділу ІV ст.ст. 49-76, розділ Х «Прикінцеві та перехідні положення»);

- подавати до суду та комітету кредиторів щомісячні поточні звіти за результатами проведення ліквідаційної процедури;

- в строк до 21.02.2104 надати матеріали по проведенню ліквідаційної процедури, у т.ч. зазначені поточні звіти з доказами їх розгляду комітетом кредиторів, інформацію щодо фінансового та майнового стану банкрута на даний час, відомості щодо оцінки та реалізації майна банкрута, стану задоволення вимог кредиторів тощо;

- надати Антрацитівській міській раді Луганської області технічну документацію щодо квартир № 26, буд.120, вул. Петровського, м. Антрацит Луганської області та №56, буд.19, вул. Ілліча, м. Антрацит, яка необхідна для створення комісії відповідно до Положення про порядок передачі в комунальну власність державного житлового фонду, що перебував у повному господарському віданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій, затвердженого Постановою КМУ від 06.11.1995 №891.

3.Комітету кредиторів - надати суду рішення комітету (у вигляді протоколів засідань комітету кредиторів, з доказами дотримання приписів ст.16 Закону щодо їх організації та проведення) стосовно розгляду поточних звітів ліквідатора про стан проведення ліквідаційної процедури, вирішити питання щодо можливості завершення ліквідаційної процедури або щодо необхідності продовження повноважень арбітражного керуючого Нікітенка М.О. в якості ліквідатора банкрута.

4.Зобов'язати Антацитівську міську раду Луганської області (вул. Леніна, буд.1, м. Антрацит Луганської області, 94613), - в строк до 21.02.2014, подати до господарського суду відомості щодо створення відповідно до п. 5 Положення про порядок передачі в комунальну власність державного житлового фонду, що перебував у повному господарському віданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій, затвердженого Постановою КМУ від 06.11.1995 №891, комісії з прийняття до комунальної власності обєктів житлового фонду, які належать банкруту ЗАТ "Термо", а саме: квартири в„– 26, буд.120, вул. Петровського, м. Антрацит Луганської області та квартири в„–56, буд.19, вул. Ілліча, м. Антрацит Луганської області.

5.Дану ухвалу надіслати: ліквідатору Нікітенко М.О.; банкруту; членам комітету кредиторів; Антрацитівській міській раді Луганської області; ГУЮ у Луганській області.

Явка у засідання суду ліквідатора банкрута Нікітенко М.О. та членів комітету кредиторів обов'язкова.

Суддя М.Ю. Ковалінас

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення24.12.2013
Оприлюднено30.12.2013
Номер документу36390815
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —22/63б

Ухвала від 03.12.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 19.11.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 24.09.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 22.07.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 21.05.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 10.05.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 15.02.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 07.12.2023

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 07.11.2023

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 02.11.2023

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні