Постанова
від 27.12.2013 по справі 807/4380/13-а
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М     У К Р А Ї Н И 27 грудня 2013 рокум. Ужгород№ 807/4380/13-а Закарпатський окружний адміністративний суд у складі: головуючого - судді Гебеш С.А., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Ужгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Закарпатській області до Приватного підприємства «Богдан» про припинення юридичної особи, -                                                        ВСТАНОВИВ: Ужгородська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Закарпатській області звернулась до суду з позовом до Приватного підприємства «Богдан», яким просить суд припинити діяльність юридичної особи. Свої позовні вимоги позивач мотивує тим, що починаючи з 2005 року та до дати подання позову відповідач не подає органам державної податкової служби декларації, фінансову звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів), чим порушив п.2 ч.1 ст.9 Закону України "Про систему оподаткування" від 25.06.1991 року № 1251-XII (чинний на час виникнення спірних правовідносин), а також положення чинного на момент подання позову Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (пп.16.1.3 п.16.1 ст.16), що згідно абз.3 ч.2 ст.46 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" від 15.05.2003 року № 755-IV – є підставою для постановлення судового рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця. Ухвалою суду від 12 грудня 2013 року, у відповідності до ст. 183 – 2 КАС України, судом прийнято рішення про проведення розгляду справи в порядку скороченого провадження, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків. Так, як встановлено судом в ході судового розгляду даної адміністративної справи та вбачається з матеріалів справи, зокрема з довідки Головного управління статистики у Закарпатській області від 29.10.2013 за № 04.3-7/6869 відповідач – приватне підприємство «Богдан» зареєстроване та знаходиться за адресою: 88015, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Грушевського, 61/42, ідентифікаційний код – 31004712. Згідно довідки Форма № 4-ОПП про взяття на облік платника податків від 08.06.2000 року № 0010167 відповідач взятий на облік як платник податків та перебуває на обліку в Ужгородській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів у Закарпатській області з 08.06.2000 року за №0010167. Як вбачається з довідки від 28.11.2013 року № 1514 відповідач станом на 28 листопада 2013 року податкової заборгованості немає. У відповідності до Довідки Ужгородської ОДПІ від 02.12.2013 року № 1551/10/15-01 відповідач не подає до інспекції звіти, декларації про доходи, розрахунки та інші документи, пов'язані з обчисленням та сплатою податків та податкових платежів починаючи з IV кварталу 2005 року по теперішній час, що підтверджується копіями таких довідок, які наявні в матеріалах справи. Пунктом 16 ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування» (що діяв у період перебування відповідача на обліку у податковій інспекції) передбачено, що платники податків зобов'язані подавати в податкову інспекцію бухгалтерську звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків в строки, визначені законом. Із втратою вищевказаним Законом чинності (згідно з Податковим кодексом України від 2 грудня 2010 року N 2755-VІ) даний обов'язок, який покладається на платника податків щодо подачі до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларацій, бухгалтерської звітності та інших документів і відомостей, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів знайшов своє матеріальне відображення у Податковому кодексі України, зокрема підпунктом 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 передбачено, що одним із обов'язків платника податків є обов'язок подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів. Як в порушення Закону України «Про систему оподаткування», що діяв в період, коли відповідач зобов'язаний був виконувати приписи норм вищевказаного Закону, так і в порушення Податкового кодексу України, що діє протягом періоду в якому Відповідач зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів, Відповідач не подає податкову звітність. Необхідно відмітити, що в силу пункту 49.2 ст. 49 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді. Пунктом 2 ст. 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців» від 15.15.2003 року № 755-ІУ передбачено перелік підстав для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема такими підставами є – неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону. Пунктом 67.2 статті 67 Податкового кодексу України передбачено, що органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо: припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців. Статтею 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців", зокрема пунктом 1 передбачено, що суд, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення.   Дата   надходження   відповідного   судового   рішення   вноситься   державним реєстратором до журналу обліку реєстраційних дій. Пунктом 8 статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", передбачено: документи для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи подаються головою комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи, яку призначив суд, або головою комісії з припинення (ліквідаційної комісії), якого вказав в Єдиному державному реєстрі державний реєстратор, у порядку, який встановлено частинами першою - п'ятою статті 36 або частинами першою - шостою статті 37 цього Закону. З'ясувавши повно та всебічно обставини в адміністративній справі, підтверджені належними та допустимими доказами в їх сукупності, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, заявленими відповідно до чинного законодавства та підлягають задоволенню в повному обсязі. Так як позивачем у даній справі є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем юридична особа, то в силу ч.4 ст. 94 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються. Відповідно до абз.1 ч.1 ст. 256 КАС України постанова суду прийнята у порядку скороченого провадження підлягає до негайного виконання. На підставі вищенаведеного та керуючись ст.ст. 160-163, 183-2 КАС України, суд,- ПОСТАНОВИВ: Адміністративний позов Ужгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Закарпатській області до Приватного підприємства «Богдан» про припинення юридичної особи - задовольнити повністю. Припинити підприємницьку діяльність юридичної особи Приватного підприємства «Богдан» (88015, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Грушевського, 61/42, ідентифікаційний код – 31004712). Копію постанови суду, після набрання нею законної сили, направити державному реєстратору за місцем реєстрації юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення щодо припинення юридичної особи. Постанова підлягає негайному виконанню. Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною. У разі оскарження в апеляційному порядку постанови, прийнятої у скороченому провадженні, ухвала суду апеляційної інстанції по такій справі є остаточною і оскарженню не підлягає. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з моменту отримання постанови до Львівського апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд. Суддя C.А. Гебеш

Дата ухвалення рішення27.12.2013
Оприлюднено30.12.2013
Номер документу36403350
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —807/4380/13-а

Постанова від 27.12.2013

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гебеш С. А.

Ухвала від 12.12.2013

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гебеш С. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні