Постанова
від 23.12.2013 по справі 826/18660/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

в порядку письмового провадження

м. Київ

23 грудня 2013 року № 826/18660/13-а

За позовомМіністерства доходів і зборів України доТовариства з обмеженою відповідальністю «Кін-дза-дза» про стягнення штрафу в сумі 1 700,00 грн.

Суддя: Кротюк О.В.

Обставини справи:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось Міністерство доходів і зборів України (далі - позивач) з позовом про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю «Кін-дза-дза» (далі - відповідач) штрафу в сумі 1 700,00 грн.

Відповідач явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про розгляд справи був повідомлений належним чином, заяв та клопотань не подавав.

Справа розглядається на підставі наявних у ній матеріалів.

В порядку частини 6 ст.128 КАС України судом ухвалено про розгляд справи в письмовому провадженні.

Розглянувши подані позивачем та відповідачем документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

встановив:

Департаментом контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України 10.08.2010 видано ТОВ «Кін-дза-дза» ліцензію реєстраційний номер 005131 на право оптової торгівлі алкогольними напоями (крім сидру та перрі без додання спирту), яка дійсна до 10.08.2015.

Розпорядженням Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України від 10.08.2011 №436-р зобов'язано відділ ліцензування виробництва та обігу спирту, спиртовмісної продукції, алкогольних напоїв та тютюнових виробів призупинити 10.08.2011 дію вищезазначеної ліцензії ТОВ «Кін-дза-дза».

Розпорядження від 10.08.2011 №436-р не було вручено ТОВ «Кін-дза-дза», що вбачається з пояснень представника позивача та наявного у матеріалах справи листування між Департаментом САТ ДПА (ДПС) України та ДПІ у Солом'янському районі м.Києва, а також копій конвертів, долучених до матеріалів справи (поштові відправлення повернулися на адресу податкових органів).

Міністерством доходів і зборів України 17.06.2013 винесено рішення №000018, яким на підставі висновку від 17.04.2013 №335/8/21-106 встановлено порушення ТОВ «Кін-дза-дза» ст.16 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», а саме неподання звіту №1-ОА за березень 2013, та згідно з абзацом 18 ч.2 ст.17 того ж Закону, застосовано фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 1700 грн.

Аналізуючи вищевикладені обставини, суд приймає до уваги наступне.

Відповідно до п.20.1.19 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи; стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами, забезпечення їх високої якості та захисту здоров'я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України визначає Закон України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.1995 № 481/95-ВР (далі - Закон № 481/95-ВР).

Статтею 15 Закону № 481/95-ВР передбачено, що імпорт, експорт і оптова торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами можуть здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензій.

Дія ліцензії призупиняється у разі несвоєчасної сплати чергового платежу за ліцензію на підставі письмового розпорядження органу, який видав ліцензію, на термін до сплати заборгованості.

Дія ліцензії вважається призупиненою з моменту одержання суб'єктом господарювання відповідного письмового розпорядження органу , який видав ліцензію, а її дія поновлюється з моменту зарахування відповідного чергового платежу за ліцензію до бюджету.

Згідно з ч.3 ст.16 Закону № 481/95-ВР, суб'єкти господарювання, які отримали передбачені цим Законом ліцензії, подають до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України видавати такі ліцензії, щомісяця до 10 числа наступного місяця звіт про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів за формою, встановленою цим органом.

Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв (далі - Звіт) подають суб'єкти господарювання, які одержали ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями, незалежно від форм власності (пп.1.1 п.1 Інструкції щодо заповнення Форми N 1-ОА "Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв", затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 27 квітня 2006 р. N 228 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16 червня 2006 р. за N 713/12587).

Статтею 17 Закону № 481/95-ВР встановлено, що за порушення норм цього Закону щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством.

До суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі:

неподання чи несвоєчасного подання звіту або подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України видавати відповідні ліцензії, - у розмірі 1700 гривень.

Рішення про стягнення штрафів, передбачених частиною другою цієї статті, приймаються органами доходів і зборів та/або органом, який видав ліцензію на право виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями і тютюновими виробами, та іншими органами виконавчої влади у межах їх компетенції, визначеної законами України.

У разі невиконання суб'єктом господарювання рішення органів, зазначених у частині третій цієї статті, сума штрафу стягується на підставі рішення суду (згідно ст.17 Закону № 481/95-ВР).

Таким чином, з огляду на те, що розпорядження Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України щодо призупинення дії ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями (крім сидру та перрі без додання спирту) відповідача не було вручено останньому, дія зазначеної ліцензії не може вважатися призупиненою. Таким чином, Міндоходів правомірно застосовано до відповідача штраф за неподання звіту №1-ОА за березень 2013 рішенням від 17.06.2013 №000018.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

З огляду на те, що доводів позивача відповідачем не спростовано та доказів сплати штрафу не надано, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог.

Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись ст.ст. 69, 70, 71, 158-163 КАС України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

П О С Т А Н О В И В :

Задовольнити адміністративний позов повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Кін-дза-дза» (03049, м.Київ, вул. Стадіонна, будинок 13, квартира 132, код ЄДРПОУ 33343570) до Державного бюджету України суму фінансових санкцій у розмірі 1700 (одна тисяча сімсот) грн. 00 коп.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги та набирає законної сили в порядку та строки, передбачені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя О.В.Кротюк

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення23.12.2013
Оприлюднено30.12.2013
Номер документу36407699
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/18660/13-а

Ухвала від 27.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кротюк О.В.

Постанова від 23.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кротюк О.В.

Ухвала від 27.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кротюк О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні