Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
24 грудня 2013 р. № 820/8980/13-а
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді - Панова М.М.,
за участю:
секретаря судового засідання - Каряки С.Г.,
представників сторін:
позивача - Найдьонової О.Г.,
відповідача - Губської В.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Харкові адміністративну справу за позовом
Товариства з обмеженою відповідальністю "УКР СПЕЦ ТРЕЙД ТДС" до Індустріальної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області про скасування податкових повідомлень-рішень, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР СПЕЦ ТРЕЙД ТДС", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Індустріальної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області, в якому просив суд скасувати податкові повідомлення-рішення Індустріальної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова ГУ Міндоходів у Харківській області за №0000962210 від 13.09.2013р. про нарахування грошового зобов'язання за платежем податок на прибуток приватних підприємств 742316,25 грн., що складається із суми податку на прибуток 596570,00 грн. та суми штрафних санкцій 145746,25 грн., №0000972210 від 13.09.2013р. про нарахування грошового зобов'язання за платежем податок на додану вартість за основним платежем 411,00 грн. та штрафні санкції 102,75 грн., загальна сума 513,75 грн.
В обгрунтування позовних вимог позивач зазначив, що правомірно формував витрати та податковий кредит за спірний період що підтверджується належним чином оформленими первинними документами бухгалтерського та податкового обліку.
Представник позивача у судовому засіданні позов підтримав та просив задовольнити в повному обсязі з підстав та мотивів викладених у позовній заяві.
Представник відповідача проти позову заперечував та просив відмовити у повному обсязі, пояснив, що оскаржувані податкові повідомлення рішення є правомірними, оскільки між позивачем та його контрагентами відсутній факт реального вчинення господарських операцій а також позивачем було реалізовано придбаний у контрагентів товар за ціною меншої його собівартості.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі, виходячи з наступних підстав.
Судом встановлено, що на підставі направлень від 03.06.2013р. №1250, №1251, № 1252, № 1253,№ 1254,№ 1255, №1256, №1257, від 17.06.2013 №1356, №1357 та наказу від 14.06.2013 року № 1222, та згідно із пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, ст..77, п.82.1 ст.82 Податкового Кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-УІ (із змінами та доповненнями) була проведена документальна планова виїзна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР СПЕЦ ТРЕЙД ТДС» з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 23.09.2010 по 31.12.2012, валютного та іншого законодавства за період з 23.09.2010 по 31.12.2012 року.
За результатами перевірки складено акт від 09.07.2013 року № 2838/22.1-06/37188386 Про результати документальної планової виїзної перевірки Товариство з обмеженою відповідальністю «УКР СПЕЦ ТРЕИД ТДС» з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 23.09.2010 по 31.12.2012, валютного та іншого законодавства за період з 23.09.2010 по 31.12.2012,в якому зафіксовані встановлені відповідачем порушення: п.5.1, пп.5.2.1 п.5.2, пп.5.3.9 п.5.3 ст.5 Закону України від 28.12.1994 № 334/94-ВР «Про оподаткування прибутку підприємств» (зі змінами та доповненнями); п. 138.6, п. 138.2 ст.138, пп.139.1.9 п.139.1 ст.139 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-УІ (зі змінами та доповненнями), що призвело до заниження податку на прибуток на загальну суму 596570 грн., у тому числі за 2010 рік у сумі 32142 грн., за 1 квартал 2011 року у сумі 13589 грн. за 1 квартал 2012 року у сумі 57851 грн., за 2 квартал 2012 року у сумі 91819 грн., за З квартал 2012 року у сумі 180468 грн., за 4 квартал 2012 року у сумі 220701 грн. ; п.п. 198.3, 198.6 ст.198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-УІ (із змінами та доповненнями), що призвело до заниження податку на додану вартість на загальну суму 411 грн., у тому числі за грудень 2012 року у сумі 411 грн.
На підставі акту від 09.07.2013 року № 2838/22.1-06/37188386 Про результати документальної планової виїзної перевірки Товариство з обмеженою відповідальністю «УКР СПЕЦ ТРЕИД ТДС» з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 23.09.2010 по 31.12.2012, валютного та іншого законодавства за період з 23.09.2010 по 31.12.2012 Індустріальною об'єднаною державною податковою інспекцією м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області було винесене податкове повідомлення-рішення №0000962210 від 13.09.2013р. про нарахування грошового зобов'язання за платежем податок на прибуток приватних підприємств 742316,25 грн., що складається із суми податку на прибуток 596570,00 грн. та суми штрафних санкцій 145746,25 гри., та №0000972210 від 13.09.2013р. про нарахування грошового зобов'язання за платежем податок на додану вартість за основним платежем 411,00 грн. та штрафні санкції 102,75 грн., що разом складає 513,75 грн.
В мотивувальній частині акту перевірки висновки якого покладені в основу оскаржуваних рішень зазначено, що між позивачем та його контрагентами ТОВ "ЗАО Супутник" та ТОВ "Будсім" відсутній факт реального вчинення господарських операцій, оскільки відповідно до актів неможливості проведення зустрічних звірок даних контрагентів встановлено неможливість здійснення господарської діяльності останніми у зв"язку з відсутністю за місцем знаходження контрагента АТЗА "Еласт" - прямого постачальника ТОВ "ЗАО Супутник" та відсутністю за місцем знаходження ТОВ "Будсім", а також позивачем було реалізовано у 2012 році придбаний у контрагентів товар за ціною меншої його собівартості та різницю цих сум, яка складає 2623050грн., він не мав права відносити до валових витрат.
Суд зазначає, що відповідно до п. 138.1 ст. 138 Податкового кодексу України витрати, що враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування, складаються із: витрат операційної діяльності, які визначаються згідно з пунктами 138.4, 138.6-138.9, підпунктами 138.10.2-138.10.4 пункту 138.10, пунктом 138.11 цієї статті: інших витрат, визначених згідно з пунктом 138.5, підпунктами 138.10.5, 138.10.6 пункту 138.10, пунктами 138.11, 138.12 цієї статті, пунктом 140.1 статті 140 і статтею 141 цього Кодексу; крім витрат, визначених у пунктах 138.3 цієї статті та у статті 139 цього Кодексу.
Відповідно до пп. 138.1.1 п. 138.1 ст. 138 Податкового кодексу України витрати операційної діяльності включають: собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг та інші витрати беруться для визначення об'єкта оподаткування з урахуванням пунктів 138.2, 138.11 цієї статті, пунктів 140.2-140.5 статті 140, статей 142 і 143 та інших статей цього Кодексу, які прямо визначають особливості формування витрат платника податку.
Відповідно до п. 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.
Відповідно до п. 138.4 ст. 138 Податкового кодексу України витрати, що формують собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг, крім нерозподільних постійних загальновиробничих витрат, які включаються до складу собівартості реалізованої продукції в періоді їх виникнення, визнаються витратами того звітного періоду, в якому визнано доходи від реалізації таких товарів, виконаних робіт, наданих послуг.
Відповідно до п. 138.5 ст. 138 Податкового кодексу України інші витрати визнаються витратами того звітного періоду, в якому вони були здійснені згідно з правилами ведення бухгалтерського обліку.
Відповідно до п. 138.6 ст. 138 Податкового кодексу України собівартість придбаних та реалізованих товарів формується відповідно до ціни їх придбання з урахуванням ввізного мита і витрат на доставку та доведення до стану, придатного для продажу.
Відповідно до п. 198.1 ст. 198 Податкового кодексу України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.
Відповідно до п. 198.2 ст. 198 Податкового кодексу України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.
Відповідно до п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Відповідно до п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів: а) у паперовому вигляді; б) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов'язковим.
У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата виписування податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); ґ) місцезнаходження юридичної особи-продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; и) вид цивільно-правового договору; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України податкова накладна складається у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Один примірник видається покупцю, а другий залишається у продавця. У разі складання податкової накладної у паперовому вигляді покупцю видається оригінал, а копія залишається у продавця.
Відповідно до п. 201.8 ст. 201 Податкового кодексу України право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу.
Відповідно до п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Відповідно до ч. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Відповідно до п. 2.1 Розділу 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 р. за № 168/704 первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.
Відповідно до п. 2.4 Розділу 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 р. за № 168/704 первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
ТОВ «УКР СПЕЦ ТРЕЙД ТДС» у січні-березні 2012р. зберігало товарно-матеріальні цінності на орендованих складських площах розташованих за адресою м. Харків, вул. Матросова, 20 згідно Договору суборенди № 7 від 01.01.12р, укладеного з Харківським обласним споживчим товариством,. Форма розрахунків-безготівкова.
ТОВ «УКР СПЕЦ ТРЕЙД ТДС» у квітні-грудні 2012р. зберігало товарно-матеріальні цінності на орендованих складських площах, розташованих: м. Харків, вул. Матросова, 13 згідно Договору суборенди № 156/12 від 01.04.12р, укладеного з ІП «Малахіт». Форма розрахунків - взаємозалік
Офісне приміщення орендовано у ФОП ОСОБА_1 згідно Договору оренди № №. 8-09/29-12 АГ від 02.04.2012р., розташоване за адресою АДРЕСА_1. Розрахунку проводились у безготівковій формі.
Між ТОВ «УКР СПЕЦ ТРЕЙД ТДС» було укладено договір поставки з ТОВ « ЗАО Супутник» за № 19 від 12.01.2012 року на поставку засобів гігієни , побутової хімії та інших товарно- матеріальних цінностей.
На виконання умов Договору ТОВ « ЗАО Супутник» було поставлено ТОВ «УКР СПЕЦ ТРЕЙД ТДС» засоби гігієни, побутової хімії та інші товарно-матеріальні цінності, що підтверджується, а саме: видатковою накладною № РН -0000020 від 18.01.2012 року та податковою накладною № 12 від 18.01.2012 р. на суму 188099,11 грн. в т..р. ПДВ 31349,85 грн; видатковою накладною № РН-0000021 від 18.01.2012 року та податковою накладною № 13 від 18.01.2012 р. на суму 225639,50 в т.р. ПДВ -37606,58 грн.; видатковою накладною № РН -0000022 від 18.01.2012 року та податковою накладною № 14 від 18.01.2012 р. на суму 160468,27 грн. в т..р. ПДВ 26744,71 грн.; видатковою накладною № РН -0000023 від 18.01.2012 року та податковою накладною № 15 від 18.01.2012 р. на суму 52940,51 грн. в т..р. ПДВ 8823,42 грн.; видатковою накладною № РН -0000024 від 18.01.2012 року та податковою накладною № 16 від 18.01.2012 р. на суму 181254,88 грн. в т..р. ПДВ 30209,15 грн.; видатковою накладною № РН -0000025 від 18.01.2012 року та податковою накладною № 17 від 18.01.2012 р. на суму 69254,38 грн. в т..р. ПДВ 11542,40 грн; видатковою накладною № РН -0000026 від 18.01.2012 року та податковою накладною № 18 від 18.01.2012 р. на суму 251174,94 грн. в т..р. ПДВ 41862,49 грн.; видатковою накладною № РН -0000027 від 18.01.2012 року та податковою накладною № 19 від 18.01.2012 р. на суму 2230,01 грн. в т..р. ПДВ 371,67 грн; видатковою накладною № РН -0000028 від 18.01.2012 року та податковою накладною № 20 від 18.01.2012 р. на суму 251845,74 грн. в т..р. ПДВ 41974,29 грн.; видатковою накладною № РН -0000029 від 18.01.2012 року та податковою накладною № 21 від 18.01.2012 р. на суму 56834,80 грн. в т..р. ПДВ 9472,47 грн.; видатковою накладною № РН -0000030 від 18.01.2012 року та податковою накладною № 22 від 18.01.2012 р. на суму 284422,25 грн. в т..р. ПДВ 47403,71 грн; видатковою накладною № РН-0000035 від 18.01.2012 р. та податковою накладною № 23 від 18.01.2012 р. на суму видатковою накладною 156191,16 грн. ,вт.р. ПДВ-26031,86 грн.; видатковою накладною № РН -0000031 від 19.01.2012 року та податковою накладною № 24 від 19.01.2012 р. на суму 41660,14 грн. в т..р. ПДВ 6943,66 грн; видатковою накладною № РН -0000032 від 19.01.2012 року та податковою накладною № 26 від 19.01.2012 р. на суму 227306,81 грн. в т..р. ПДВ 37884,47 грн; видатковою накладною № РН -0000033 від 19.01.2012 року та податковою накладною № 25 від 19.01.2012 р. на суму 222900,01 грн. в т..р. ПДВ 37150,00 грн; видатковою накладною № РН -0000034 від 19.01.2012 року та податковою накладною № 27 від 19.01.2012 р. на суму 32717,12 грн. в т..р. ПДВ 5452,85 грн;
Розрахунки між ТОВ «УКР СПЕЦ ТРЕЙД ТДС» та ТОВ «ЗАО Супутник» за отриманий товар проводились у безготівковій формі згідно платіжних доручень на суму доручень: № 3 від 26.03.2012р. в сумі-2000000,00 грн.; № 40 від 06.04.2012р. в сумі - 60000,00 грн.; №2 від 17.04.2012р. в сумі- 344939,63 грн.
Між ТОВ «УКР СПЕЦ ТРЕЙД ТДС» було укладено договір №2269-Х від 04.01.2012р. з ТОВ «Будсім» щодо надання послуг мерчандайзингу на виконання якого була виписана податкова накладна № 80 від 12.11.2012р. на суму 2467грн.02коп. у т.ч. ПДВ 411грн.17коп. та акт прийому-передачі виконаних робіт.
Відповідно до договору №69/СОХ від 27.10.2011р. ТОВ «ЗАО «Супутник» надав на відповідальне зберігання ТОВ «УБФ» за адресою м. Харків, вул. Матросова буд.20, товар: акт на відповідальне зберігання № 1 від 19.01.2012 р., акт на відповідальне зберігання № 2 від 19.01.2012 р., акт на відповідальне зберігання № 3 від19.01.2012 р., акт на повернення з відповідального зберігання № 1 від 19.01.2012 р., акт на повернення з відповідального зберігання N9 2 від 19.01.2012 р., акт на повернення з відповідального зберігання № 3 від 19.01.2012 р., витяг з єдиного реєстру податкових накладний № 17092218 від 17.10.2012 р.
Відповідно до договору укладеному між ТОВ «ЗАО «Супутник» та ТОВ «УКР СПЕЦ ТРЕЙД ТДС» №19 від 12.01.12р. здійснена поставка товарів побутового призначення та засобів гігієни з ТОВ «ЗАО «Супутник» на ТОВ «УКР СПЕЦ ТРЕЙД ТДС», що підтверджується видатковими накладними №№ РН-0000031, РН-0000032, РН-0000033 від 19.01.2012р.
Таким чином товари, що передавалися з ТОВ «ЗАО «Супутник» до ТОВ «УКР СПЕЦ ТРЕЙД ТДС» фактично зберігалися в одному приміщенні за однією адресою, при цьому приміщення були розділені між собою перегородкою, тому переміщення товарів здійснювалося за допомогою складської техніки, і необхідності переміщення товарів за допомогою автомобільного транспорту та виписки товарно - транспортних накладних не виникло.
ТОВ «УКР СПЕЦ ТРЕЙД ТДС» з 01.04.2012р. та по теперішній орендує складське приміщення в ТОВ «Малахіт» за адресою м. Харків, вул. Морозова, 13.
Стосовно господарських відносин між ТОВ «УКР СПЕЦ ТРЕЙД ТДС» та ТОВ «Будсім» то слід зазначити, що відповідно до п.5 договору №2269-Х від 04.01.2012р. укладеного між ТОВ «УКР СПЕЦ ТРЕЙД ТДС» та ТОВ «Будсім» , відповідно до спірних правовідносин стосовно податкової накладної №80 від 12.11.12 р. останнє надало послуги з мерчандайзингу, що було підтверджено актом здачі-приймання послуг та податковою накладною.
Складського облік товару отриманого ТОВ «УКР СПЕЦ ТРЕЙД ТДС» від ТОВ «ЗАО «Супутник» підтверджується Журналом-ордер і Відомістью по рахунку 281 Товари на складі за 2012р.
В подальшому даний товар було реалізовано контрагентам позивача що підтверджується наявними в матеріалах справи договорами, видатковими та податковими накладними, товарно-транспортними накладними, документами складського обліку, банківськими виписками, платіжними дорученнями.
Вказані первинні документи бухгалтерського та податкового обліку відповідають вимогам п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, ч. 2 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", п. 2.4 Розділу 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 р. за № 168/704.
Щодо твердження відповідача в акті перевірки від 09.07.2013 року № 2838/22.1-06/37188386 що оскільки позивачем було реалізовано у 2012 році придбаний у контрагентів товар за ціною меншої його собівартості то різницю цих сум, яка складає 2623050грн., він не мав права відносити до валових витрат, суд зазначає, що жодною нормою Податкового кодексу України не заборонено віднесення до валових витрат сум які є різницею між собівартістю товару та меншою ціною його реалізації.
Отже, вищенаведене свідчить про те, що позивач правомірно включив до витрат та податкового кредиту суми, які підтверджені первинними документами бухгалтерського та податкового обліку, у зв'язку з придбанням позивачем товарів (робіт, послуг), які в свою чергу були використані останнім в оподатковуваних операціях у межах господарській діяльності.
При зазначених обставинах, суд вважає вимоги позивача правомірними та такими, що ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, належним чином обґрунтовані, підтверджені дослідженими у судовому засіданні доказами, а тому підлягають задоволенню в повному обсязі.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 9, 11, 71, 94, 159, 160-163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "УКР СПЕЦ ТРЕЙД ТДС" до Індустріальної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області про скасування податкових повідомлень-рішень - задовольнити в повному обсязі.
Скасувати податкові повідомлення-рішення Індустріальної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області № 0000962210 від 13.09.2013р. та № 0000972210 від 13.09.2013р.
Стягнути з Державного бюджету України (отримувач: УДКСУ у Червонозаводському районі м. Харкова, код 37999628, банк ГУДКСУ у Харківській області, МФО 851011, рахунок 31217206784011) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "УКР СПЕЦ ТРЕЙД ТДС" (адреса: 61037, м. Харків, пр. Московський, буд. 199-Б, к.777 , код ЄДРПОУ 37188386, р/р 26007962506996 в ПАТ "ПУМБ", МФО 334851) 2294 (дві тисячі двісті дев"яносто чотири) грн. 00 коп. витрат зі сплати судового збору.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення протягом десяти днів з дня його проголошення, у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАСУ, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Повний текст постанови складено 27 грудня 2013 року.
Суддя Панов М.М.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.12.2013 |
Оприлюднено | 30.12.2013 |
Номер документу | 36408637 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Панов М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні