ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"30" жовтня 2013 р. Справа № 809/2633/13-a
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого судді Боброва Ю.О.,
за участю секретаря судового засідання Дмитрашко О.М.,
представників сторін:
позивача - Яцишин Т.Я.,
відповідача - не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу
за позовом Інспекції з питань захисту прав споживачів в Івано-Франківській області
до товариства з обмеженою відповідальністю «Ремос-БК»,
про зобов'язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
22.08.2013 року Інспекція з питань захисту прав споживачів в Івано-Франківській області (надалі - позивач) звернулася до суду з адміністративним позовом до товариства з обмеженою відповідальністю «Ремос-БК» (надалі - відповідач) про зобов'язання повністю заборонити реалізацію нафтопродуктів на автозаправній станції товариства за адресою: вул. Гетьмана Мазепи, 320 в місті Коломия Івано-Франківської області.
Позовні вимоги, з урахуванням заяв про їх уточнення, обґрунтовані наступним. Реалізація нафтопродуктів на автозаправній станції товариства з обмеженою відповідальністю «Ремос-БК» (надалі - ТОВ «Ремос-БК»), яка розташована за адресою: вул. Гетьмана Мазепи, 320 в місті Коломия Івано-Франківської області, здійснюється з порушенням Закону України «Про захист прав споживачів», Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 року за №1442, Порядку провадження торгівельної діяльності та правил торгівельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 року за №833 та постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення розрахунків за продані товари (надалі послуги) з використанням платіжних засобів» від 29.09.2010 року за №878.
Так, проведеною на вказаній АЗС перевіркою встановлено, що паливні резервуари, модульні паливороздавальні колонки та мірник місткістю 10 літрів не пройшли відповідну повірку, відсутній мірник місткістю 20 літрів, немає платіжного терміналу для здійснення розрахункових операцій банківськими картками, неналежно оформлений куток споживача, відсутня інформація про розташування найближчих АЗС.
Тому, у зв'язку з вказаними порушеннями, реалізація нафтопродуктів на автозаправній станції проводитися не може, оскільки це грубо порушує права споживачів.
Представник позивача в судовому засіданні повні вимоги підтримала з підстав, зазначених у позовні заяві та просила позов задовольнити повністю.
Поштова кореспонденція, яка направлялася на адресу відповідача протягом розгляду даної адміністративної справи, повернулася до суду з відміткою «за закінченням терміну зберігання» (а.с. 40, 55-59, 72-74, 75-77, 78-80, 92-98, 123-125).
Відповідно до частини 11 статті 35 КАС України розписку про одержання повістки (повістку у разі неможливості вручити її адресату чи відмови адресата її одержати) належить негайно повернути до адміністративного суду. У разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином. Таким чином, суд вважає, що відповідач був належно повідомлений про дату, час і місце судового розгляду. Однак, він без поважних причин не прибув у судове засідання. Наданим правом на подання заперечення проти позову не скористався. Заяв та клопотань про відкладення розгляду справи чи про розгляд справи за його відсутності суду не подав, про причини неявки суд не повідомив.
У зв'язку з викладеним, відповідно до норм частини 4 статті 128 КАС України суд розглянув та вирішив дану адміністративну справу без участі представника відповідача, на підставі наявних у ній доказів.
Розглянувши матеріали адміністративної справи, заслухавши пояснення представника позивача, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши і оцінивши докази, суд установив наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ремос-БК» (ідентифікаційний код в ЄДРПОУ 35185425) зареєстроване як юридична особа 10.07.2007 року за адресою: вулиця Олекси Довбуша, будинок 117, квартира 80, м. Коломия Івано-Франківської області, 78200 (а.с. 41-43).
27.06.2013 року Інспекцією з питань захисту прав споживачів в Івано-Франківській області (надалі - Інспекція) відповідно до наказу від 27.06.2013 року за №188 та на підставі належно оформленого направлення від цього ж числа за №372 проведена планова перевірка на автозаправній станції ТОВ «Ремос-БК», яка знаходиться за адресою: вул. Гетьмана Мазепи, 320 в м. Коломия Івано-Франківської області. За результатами перевірки складений акт від 27.06.2013 року за №0329 (а.с. 13-14, 15-21).
Перевіркою встановлені наступні порушення: пунктів 7, 15, 20 Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 року за №1442, постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення розрахунків за продані товари (надалі послуги) з використанням платіжних засобів» від 29.09.2010 року за №878, пункту 11 Порядку провадження торгівельної діяльності та правил торгівельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 року за №833. Зокрема, установлено, що на час перевірки оператором не представлено документів, що засвідчують повірку модульних паливороздавальних колонок в кількості 4-х шт., резервуарів, у яких зберігається паливо, в користуванні заходиться мірник місткістю 10 літрів з простроченим тавром повірки (у IV кварталі 2008 року), на АЗС відсутній платіжний термінал, відсутня інформація про розташування найближчих АЗС, неналежно оформлений куток споживача в частині відсутності на ньому інформації про місцезнаходження і номери телефонів органів захисту прав споживачів (а.с. 15).
За результатами перевірки Інспекцією внесений припис про усунення виявлених порушень та зобов'язано повідомити про його виконання до 15.07.2013 року (а.с. 16).
Акт перевірки та припис направлені відповідачу рекомендованим листом, так як оператор АЗС, який був присутній під час перевірки відмовився від його підпису. Тим же листом відповідач був повідомлений про дату, час і місце розгляду адміністративної справи про порушення Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами. Однак, лист повернувся на адресу позивача з відміткою пошти «за закінченням терміну зберігання» (а.с. 21, 22).
У зв'язку із зазначеним вище, Інспекцією 07.08.2013 року стосовно керівника ТОВ «Ремос-БК» ОСОБА_2 складений протокол серії ІФ №0225 про порушення ним частини 3 статті 155 Кодексу України про адміністративні правопорушення (а.с. 25).
Згідно постанови від 07.08.2013 року №324 у справі про адміністративне правопорушення, за результатами розгляду вказаного протоколу ОСОБА_2 за вчинення правопорушення, передбаченого частиною 3 статті 155 КУпАП був притягнутий до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу в розмірі 459,00 грн. (а.с. 24).
У зв'язку з невиконанням у встановлений строк припису від 27.06.2013 року про усунення виявлених перевіркою порушень, 08.08.2013 року Інспекцією прийнято рішення про проведення на АЗС позапланової перевірки (а.с. 167, 179).
Відповідно до акту від 08.08.2013 року за №0409 на автозаправній станції ТОВ «Ремос-БК» встановлені факт невиконання припису до акту від 27.06.2013 року за №0329 планової перевірки та порушення, аналогічні виявленим у ході планової перевірки. Крім того, Інспекцією встановлено відсутність на АЗС еталонного мірника місткістю 20 літрів з відповідним тавром повірки державної метрологічної служби (а.с. 29-30).
У зв'язку із вказаними порушеннями, Інспекцією та 08.08.2013 року повторно внесений припис про їх усунення та складений адміністративний протокол серії ІФ №0227 стосовно керівника ТОВ «Ремос-БК» ОСОБА_2 за вчинення правопорушення передбаченого частиною 2 статті 188-2 КУпАП. Згідно постанови від 02.09.2013 року за №349 за вчинення вказаного порушення ОСОБА_2 притягнутий до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу в розмірі 306,00 грн. (а.с. 30, 31, 142).
На момент проведення перевірки на АЗС ТОВ «Ромос-БК» та на даний час спірні правовідносини врегульовані нормами Закону України «Про захист прав споживачів», Правилами роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 року за №1442, Порядком провадження торгівельної діяльності та правилами торгівельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 року за №833 та постановою Кабінету Міністрів України «Про здійснення розрахунків за продані товари (надалі послуги) з використанням платіжних засобів» від 29.09.2010 року за №878.
Так, Закон України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 року за №1023-XII, із змінами та доповненнями (надалі - Закон №1023-XII) регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, встановлює права споживачів, а також визначає механізм їх захисту та основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів.
Відповідно до частини 4 статті 17 Закону №1023-XII споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни продукції, що придбавається (замовляється), демонстрацію безпечного та правильного її використання. На вимогу споживача продавець (виконавець) зобов'язаний надати йому контрольно-вимірювальні прилади, документи про якість, безпеку, ціну продукції.
Відповідно до частини 1 статті 20 вказаного Закону правила торговельного, побутового та інших видів обслуговування (виконання робіт, надання послуг) затверджуються Кабінетом Міністрів України. Зазначені правила не можуть суперечити законодавчим актам.
Повноваження центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, та органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим у сфері захисту прав споживачів установлені статтею 26 Закону №1023-XII.
Так, відповідно до частини 1 цієї статті спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів та його територіальні органи в областях у сфері захисту прав споживачів здійснюють державний контроль за додержанням законодавства про захист прав споживачів, забезпечують реалізацію державної політики щодо захисту прав споживачів і, серед іншого, мають право: давати суб'єктам господарювання обов'язкові для виконання приписи про припинення порушень прав споживачів; перевіряти у суб'єктів господарювання сфери торгівлі і послуг якість продукції, додержання обов'язкових вимог щодо безпеки продукції, а також додержання правил торгівлі та надання послуг; безперешкодно відвідувати та обстежувати відповідно до законодавства будь-які виробничі, складські, торговельні та інші приміщення цих суб'єктів; проводити контрольні перевірки правильності розрахунків із споживачами за реалізовану продукцію; одержувати безоплатно від суб'єктів господарювання, що перевіряються, копії необхідних документів, які характеризують якість продукції, сировини, матеріалів, комплектуючих виробів, що використовуються для виробництва цієї продукції; припиняти відвантаження і реалізацію товарів, що не відповідають вимогам нормативних документів, до усунення суб'єктами господарювання виявлених недоліків; забороняти суб'єктам господарювання реалізацію споживачам продукції у відповідних установлених Законом випадках; приймати рішення про: припинення суб'єктами господарювання сфери торгівлі і послуг реалізації та виробництва продукції, що не відповідає вимогам нормативно-правових актів та нормативних документів, - до усунення виявлених недоліків; тимчасове припинення діяльності суб'єктів господарювання сфери торгівлі (секцій, відділів), послуг, складів підприємств оптової і роздрібної торгівлі та організацій незалежно від форми власності, що систематично реалізують товари неналежної якості, порушують правила торгівлі та надання послуг, умови зберігання та транспортування товарів, - до усунення виявлених недоліків; опломбовувати у порядку, передбаченому законодавством, виробничі, складські, торговельні та інші приміщення суб'єктів господарювання сфери торгівлі і послуг, а також несправні, з неправильними показаннями, з пошкодженим повірочним тавром або без нього, чи з таким, строк дії якого закінчився, засоби вимірювальної техніки, за допомогою яких здійснюється обслуговування споживачів, з подальшим повідомленням про це центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології; подавати до суду позови щодо захисту прав споживачів; накладати на винних осіб у випадках, передбачених законодавством, адміністративні стягнення; накладати на суб'єктів господарювання сфери торгівлі і послуг, у тому числі ресторанного господарства, стягнення, передбачені статтею 23 цього Закону, в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до частини 2 цієї статті результати перевірок суб'єктів господарювання службовими особами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, оформлюються відповідними актами.
Правила роздрібної торгівлі нафтопродуктами, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 року за №1442, зі змінами та доповненнями (надалі - Правила №1442 від 20.12.1997 року) визначають порядок приймання, зберігання і роздрібної торгівлі бензином, дизельним паливом, гасом, маслами, мастилами, а також регламентують вимоги у дотриманні прав споживачів щодо належної якості цих нафтопродуктів, безпеки для життя та здоров'я споживачів, навколишнього природного середовища і рівня торгівельного обслуговування.
Згідно пункту 7 Правил №1442 від 20.12.1997 року на фасаді АЗС і торгівельного приміщення повинна бути вивіска із зазначенням найменування суб'єкта господарювання та власника або уповноваженого ним органу. На видному місці розміщуються інформація про режим роботи і копія свідоцтва про державну реєстрацію, а також табличка із зазначенням прізвища, імені та по батькові чергового оператора, що відпускає нафтопродукти, і інформація про місце розташування найближчих АЗС.
Пунктом 10 Правил передбачено, що розрахунки за продані нафтопродукти здійснюються готівкою та/або у безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, талонів, відомостей на відпуск нафтопродуктів тощо) в установленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 14 Правил №1442 від 20.12.1997 суб'єкт господарювання повинен дотримуватися вимог Господарського кодексу України, Законів України «Про підприємництво», «Про охорону праці», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про пожежну безпеку», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про захист прав споживачів», Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 року №833, цих Правил, інших нормативних документів, що регламентують питання технічної експлуатації АЗС, їх торгівельної діяльності.
Пунктом 15 Правил установлено, що суб'єкт господарювання повинен забезпечити наявність на видному та доступному для споживача місці на АЗС куточка споживача, в якому розміщуються інформація про найменування власника АЗС або уповноваженого ним органу, місцезнаходження і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів, книга відгуків та пропозицій.
Згідно пункту 20 Правил засоби вимірювальної техніки застосовуються згідно з вимогами законодавства про метрологію. АЗС обов'язково укомплектовуються зразковими мірниками місткістю 2 і 5 літрів (для масел), 10, 20 і 50 літрів (для палива).
Порядок провадження торговельної діяльності та правила торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 року №833, із змінами та доповненнями (надалі - Порядок №833 від 15.06.2006 року) визначають загальні умови провадження торговельної діяльності суб'єктами оптової торгівлі, роздрібної торгівлі, закладами ресторанного господарства, основні вимоги до торговельної мережі, мережі закладів ресторанного господарства і торговельного обслуговування споживачів (покупців), які придбавають товари у підприємств, установ та організацій незалежно від організаційно-правової форми і форми власності, фізичних осіб-підприємців та іноземних юридичних осіб, що провадять підприємницьку діяльність на території України.
Відповідно до пункту 10 Порядку №833 від 15.06.2006 року суб'єкти господарювання повинні забезпечити:відповідність приміщення (місця) для провадження діяльності у сфері торгівлі необхідним санітарним нормам, а технічного стану приміщення (місця), будівлі та устаткування - вимогам нормативних документів щодо зберігання, виробництва та продажу відповідних товарів, а також охорони праці; наявність на видному та доступному місці куточка покупця, в якому розміщується інформація про найменування власника або уповноваженого ним органу, книга відгуків та пропозицій, адреси і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів; розміщення торговельного патенту, ліцензії відповідно до встановлених законодавством вимог; продаж товарів та їх обмін згідно з установленими правилами і нормами.
Пунктом 11 вказаного Порядку встановлено, що суб'єкт господарювання самостійно вирішує питання забезпечення торговельних приміщень (місць) обладнанням (холодильним, підйомно-транспортним, ваговимірювальним тощо), реєстраторами розрахункових операцій відповідно до законодавства та нормативних документів.
Засоби вимірювальної техніки, що використовуються у торговельній діяльності, повинні бути у справному стані, мати повірочне клеймо та проходити періодичну повірку в установленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 21 Порядку №833 від 15.06.2006 року суб'єкт господарювання зобов'язаний забезпечити можливість використання спеціальних платіжних засобів під час здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги) відповідно до законодавства.
Постановою Кабінету Міністрів України «Про здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги) з використанням спеціальних платіжних засобів» від 29.09.2010 року за №878, із змінами та доповненнями (надалі - Постанова №878) установлено, що суб'єкти господарювання, які провадять діяльність у сфері продажу товарів, громадського харчування та послуг і які відповідно до закону використовують реєстратори розрахункових операцій, повинні здійснити перехід на обов'язкове приймання спеціальних платіжних засобів для здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги).
Кількість платіжних терміналів повинна становити не менше ніж 50 відсотків кількості реєстраторів розрахункових операцій, а у разі наявності одного реєстратора розрахункових операцій суб'єкт господарювання зобов'язаний забезпечити приймання спеціальних платіжних засобів.
Таким чином, враховуючи зазначені вище норми закону, суд вважає, що Інспекцією правомірно внесені приписи від 27.08.2013 року та від 08.08.2013 року за результатами планової та позапланової перевірки відповідача.
Окрім того, беручи до уваги те, що відповідач не виконав вимоги вказаних приписів позивач правомірно притягнув до адміністративної відповідальності директора ТОВ «Ремос-БК» ОСОБА_2 за вчинення правопорушень, передбачених частиною 3 статті 155 та частиною 2 статті 188-2 КУпАП.
Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 року №877-V, зі змінами та доповненнями (надалі - Закон №877-V) визначає правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).
Статтею 1 Закону №877-V встановлено, що державний нагляд (контроль) - це діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Відповідно до статті 2 дія цього Закону поширюється на відносини, пов'язані зі здійсненням державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.
Згідно частини 1 та 3 статті 4 Закону №877-V державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб'єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.
Планові та позапланові заходи здійснюються в робочий час суб'єкта господарювання, встановлений правилами внутрішнього трудового розпорядку.
Відповідно до частини 5 статті 4 Закону №877-V повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Вжиття інших заходів реагування, передбачених законом, допускається за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного нагляду (контролю) чи його заступника, а у випадках, передбачених законом, - із наступним підтвердженням обґрунтованості вжиття таких заходів адміністративним судом.
Згідно частини 9 Закону №877-V невиконання приписів, розпоряджень та інших розпорядчих документів органу державного нагляду (контролю) тягне за собою застосування штрафних санкцій до суб'єкта господарювання згідно із законом.
Частиною 1 статті 6 Закону №877-V установлено, що однією з підстав для здійснення позапланових заходів є перевірка виконання суб'єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення планових заходів органом державного нагляду (контролю).
Таким чином, суд вважає, що планова та позапланова перевірка відповідача проведені Інспекцією правомірно, згідно норм Закону №877-V.
Відповідно до частини 1 статті 11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Частиною 2 цієї ж статті установлено, що суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог тільки в разі, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.
Згідно частини 1 статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Позивач довів у судовому засіданні належними та допустимими доказами необхідність застосування до відповідача заходів реагування, установлених частиною 5 статті 4 Закону №877-V.
Тому, ураховуючи те, що відповідач допустив порушення вказаних вище норм Закону №1023-XII, Правил №1442 від 20.12.1997 року, Порядку №833 від 15.06.2006 року та Постанови №878 під час господарської діяльності, пов'язаної з реалізацією нафтопродуктів, та вказані порушення грубо порушують права та інтереси споживачів і завдають їм істотної шкоди, суд дійшов висновку про необхідність зобов'язання ТОВ «Ремос-БК» повністю зупинити реалізацію нафтопродуктів на автозаправній станції за адресою: вулиця Гетьмана Мазепи, 320 в місті Коломия Івано-Франківської області.
Таким чином, позов Інспекції з питань захисту прав споживачів в Івано-Франківській області до ТОВ «Ремос-БК» обґрунтований і правомірний, тому його слід задовольнити повністю.
Відповідно до частини 4 статі 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Тому, сплачений Інспекцією судовий збір в сумі 68,82 грн. поверненню не підлягає.
На підставі статті 124 Конституції України, керуючись статтями 11, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Зобов'язати товариство з обмеженою відповідальністю «Ремос-БК» (ідентифікаційний код в ЄДРПОУ 35185425, зареєстроване за адресою: вул. О. Довбуша, будинок 117, квартира 80, місто Коломия Івано-Франківської області, 78200) повністю зупинити реалізацію нафтопродуктів на автозаправній станції за адресою: вулиця Гетьмана Мазепи, 320 в місті Коломия Івано-Франківської області.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.
Постанова набирає законної сили в порядку та строки, встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя: /підпис/ Ю.О. Бобров
Постанова в повному обсязі складена 04.11.2013 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.10.2013 |
Оприлюднено | 09.01.2014 |
Номер документу | 36417869 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Бобров Ю.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні