Постанова
від 27.11.2013 по справі 805/13454/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

27 листопада 2013 р. Справа №805/13454/13-а

приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 12 год. 05 хв.

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Козаченка А.В.

при секретарі Широбокові І.В.

за участю:

представника позивача Ворощук О.І.

представника відповідача Фальченко Г.О.

представника третьої особи Бабінець Г.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Публічного акціонерного товариства "Словважмаш" до Відділу Держземагенства у Донецькій області, третя особоа: Слов`янська міська рада про визнання витягу незаконним та зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

Публічне акціонерне товариство "Словважмаш" звернулося до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Відділу Держземагенства у Донецькій області, третьа особа Слов`янська міська рада про визнання витягу незаконним та зобов`язання вчинити певні дії.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що між ПАТ "Словважмаш" та третьої особою 07.05.2003р. було укладено договір оренди землі за № 33-03. В оренду були передані землі загальною площею 37, 2154 га, що складаються з земельної ділянки площею 35, 6589 га (кадастровий номер 1414100000:01:013:0005); земельної ділянки площею 0,7963 га (кадастровий номер 1414100000:01:013:0004); земельної ділянки площею 0, 7097 га (14141000000:01:013:0003); земельної ділянки площею 0, 0505 га (14141000000:01:013:0006). Відповідно до умов договору земельна плата вносилася в розмірах: 126 805, 42 грн. за землі промисловості, 13 116, 88 грн. на землі транспорту, 45 631, 02 грн. за землі вільні. Загальна сума плати становить 185 553,32 грн.

З огляду на ініціативи третьої особи внести зміни до договору в частині визначення розміру орендної плати відповідачем 15.05.2013р. було надано витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, відповідно до якого нормативна грошова оцінка всієї орендованої земельної ділянки складає 34 547 204, 68 грн. та віднесена до земель промисловості, застосований локальний коефіцієнт 1, 04; зазначений 137 номер оціночного району.

Позивач вважає зазначений витяг незаконним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне.

Донецьким державним підприємством "Донбасбудрозвідування" Державного комітету будівництва та архітектури у 2002 році був розроблений технічний звіт по встановленню зовнішніх меж та інвентаризації земельної ділянки, що знаходиться за адресою: м. Слов*янськ, вул. Заводська, 2. Вищезазначений звіт було затверджено рішенням Слов*янської міської ради № 162/2 від 19.03.2003р. Позивач звертає увагу, що розподіл земельних угідь в звіті за функціональним призначенням аналогічний приведеному в договорі оренди від 07.05.2003р. № 33-0.

На думку позивача, при видачі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки відповідач зобов'язаний використовувати відомості нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затверджених відповідною сільською, селищною, міською радою, оскільки таке рішення є обов'язковим до виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, тому при заповненні витягу територіальний орган держземагентства не наділений повноваженнями застосувати коефіцієнти на власний розсуд.

Також позивач вказав, що при визначенні нормативної грошової оцінки земельної ділянки був застосований локальний коефіцієнт 1,04. Водночас, відповідно до листа відповідача від 29.04.2013р. № 01-17/385 спірна земельна ділянка знаходиться у 13 економіко-планувальній зоні, локальний коефіцієнт складає 0,96. Разом з тим, відповідно до технічної документації, орендована земельна ділянка знаходиться у двох оціночних районах 137 та 138, до яких мають застосовуватися відповідно локальні коефіцієнти 0,96 та 0,89.

Разом з іншим позивач зазначив, що згідно з п. 286.1 ст. 286 Податкового кодексу України підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Відповідно до листа відповідача №01-17/701 від 27.07.2013р. в державному земельному кадастрі відсутні відомості про спільну земельну ділянку. Позивач вважає, що на підставі зазначеного відсутня правова підстава для визначення розміру земельного податку, і, як наслідок, визначення розміру орендної плати.

ПАТ "Словважмаш" вважає, що через неправильне застосування локального коефіцієнту та коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки спотворилась кінцева сума, яка підляє сплаті, що суттєво порушує права підприємства, як орендаря землі, оскільки розмір орендної плати визначаються в пропорційному співвідношенні до суми нормативної оцінки землі.

На підставі вищевикладеного позивач просив (з урахуванням змінених позовних вимог) визнати витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, що розташована за адресою: м. Слов'янськ, вул. Заводська, 2, виданий Відділом Держземагенства в м. Слов*янську 15.05.2013р. незаконним та скасувати його; зобовязати Відділ державного земельного агенства в м. Слов*янську Донецької області надати витяг про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, що розташована за адресою: м. Слов*янськ, вул. Заводська 2 із застосуванням коефіцієнту функціонального використання, що дорівнює 0,5 для земель вільних площею 15, 9215 га, коефіцієнту функціонального використання рівному 1 для земель транспорту площею 2, 6157 га та коефіцієнту функціонального використання рівному 1, 2 для земель промисловості площею 18, 6782 га; зобовязати Відділ державного земельного агенства в м. Слловянську Донецької області надати витяг про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, що розташована за адресою: м. Слов'янськ, вул. Заводська, 2, загальною площею 37, 2154 га із застосуванням локального коефіцієнту, що дорівнює 0,96 для відповідної площі земельної ділянки, що розташована в 137 оціночному районі, коефіцієнту, що дорівнює 0,89 для відповідної площі земельної ділянки, що розташована в 138 оціночному районі та коефіцієнту, що дорівнює 1,04 для відповідної площі земельної ділянки, що розташована в 134 оціночному районі.

Представник позивача у судовому засіданні підтримав позивні вимоги, надав пояснення аналогічно викладеному в позові, просив задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Представник відповідача у судовому засіданні позовні вимоги не визнав, вважав їх необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню, надав суду письмові заперечення (а.с. 67-69), в яких просив відмовити в задоволенні позовних вимог.

Представник третьої особи у судовому засіданні позовні вимоги не визнав, вважав їх необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню, просив відмовити в задоволенні позовних вимог.

Заслухавши пояснення представників позивача, відповідача та третьої особи, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до п.1 Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, затвердженого Указом Президента України від 8 квітня 2011 року N 445/2011 (далі-Положення № 448/2011), Державне агентство земельних ресурсів України (Держземагентство України) є центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів та топографо-геодезичної і картографічної діяльності, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України (далі - Міністр), входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин та топографо-геодезичної і картографічної діяльності.

Згідно з п. 2, п. 3 Положення № 448/2011, Держземагентство України у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства аграрної політики та продовольства України (Мінагрополітики України), іншими актами законодавства України, дорученнями Президента України та Міністра. Основними завданнями Держземагентства України разом з іншим є: реалізація державної політики у сфері земельних відносин та топографо-геодезичної і картографічної діяльності.

Відповідно п. 1, п. 3 Положення про Управління (Відділ) Держземагентства в місті, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.05.2012 N 258, управління (Відділ) Держземагентства в місті (далі - Управління (Відділ)) є територіальним органом Державного агентства земельних ресурсів України. Завданням Управління (Відділу) є реалізація повноважень Держземагентства України на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

Згідно частини 1 сттаті 5 Закону України "Про державний контроль за використанням та охороною земель" від 19.06.2003 року №963-ІV, державний контроль за використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі. Державний контроль за дотриманням вимог законодавства України про охорону земель здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

Відповідно до ст.6 Закону України "Про державний контроль за використанням та охороною земель", до повноважень спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів у сфері державного контролю за використанням та охороною земель належать у тому числі: додержання вимог земельного законодавства в процесі укладання цивільно-правових угод, передачі у власність, надання у користування, в тому числі в оренду, вилучення (викупу) земельних ділянок; ведення державного обліку і реєстрації земель, достовірності інформації про земельні ділянки та їх використання; розміщення, проектування, будівництва та введення в дію об'єктів, що негативно впливають або можуть вплинути на стан земель.

Таким чином, відповідач є суб`єктом владних повноважень та здійснює в даних правовідносинах надані йому діючим законодавством України повноваження.

З приводу спірних правовідносин суд зазначає наступне.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з пп. 1, 2 ч.3 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою повноваження надано.

Крім того, відповідно до ч.1 ст. 9 КАС України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

07.05.2003р. між Слов'янською міською радою (Орендодавець) та ВАТ "Словважмаш" (Орендар) було укладено договір оренди земельної ділянки від №33-03 (а.с. 7-9), відповідно до якого, орендодавець на підставі рішення Слов'янської міської ради від 19.03.2003р. № 162/2 надає, а Орендар приймає в аренду земельну ділянку розташовану м. Слов'янськ, вул. Заводська, 2, загальною площею 37, 2154 га, що складається із земель Слов*янської міської ради, згідно з планом землекористування, що додається у відповідних межах.

Відповідно рішення Слов*янської міської ради від 19.03.2013р. № 162/2 (а.с. 10), виконком міської ради вирішив затвердити разом з іншим матеріали технічного звіту по встановленню зовнішних меж та інвентаризації земельної ділянки по вул. Заводській, 2, ВАТ "Славтяжмаш"; передати ВАТ "Славтяжмаш" в аренду терміном на 25 років земельну ділянку загальною площею 37, 2154 га із земель Слов*янської міської ради.

Суд звертає увагу, шо сторонами в судовому засіданні не надано доказів щодо скасування або зміни вказаного рішення.

З технічного звіту (а.с. 11-13) з оформлення права користування земельною ділянкою вбачається, що позивачу для користування було передано: земельну ділянку №1-проммайданчик (площа земельної ділянки 35, 6589, коефіцієнт забудови-51%), земельну ділянку №2-автогараж (площа земельної ділянки 0, 7079, коефіцієнт забудови-30, 4%), земельну ділянку №3-заводоуправління (площа земельної ділянки 0, 7963, коефіцієнт забудови-31%), земельну ділянку №4-автомайстерні (площа земельної ділянки 0, 0505, коефіцієнт забудови-54%). Загальна площа земельних ділянок становить 37,2154, загальний коефіцієнт забудови 50%.

З висновку Слов*янського міського відділу культури виконкому міської ради від 26.03.2003р. (а.с. 16) вбачається, що за відповідних умов, розташування об'єкту розміщення узгоджується. Під терміном об'єкт у висновку мається на увазі спірна земельна ділянка.

Як вбачається з таблиці експлікації земельних угідь (а.с. 14), загальна площа орендованих позивачем земельних ділянок не змінилася.

Згідно з листом відділу Держземагенствау м. Слов*янську Донецької області від 24.07.2013р. № 01-17/701 (а.с. 46), в Державному земельному кадастрі відсутні відомості про вищезазначену земельну ділянку, зокрема: кадастровий номер, цільове призначення, категорія земель, відомості про обмеження у використанні земельної ділянки та інше.

Відповідно до актів обстеження меж земельних ділянок від 24.02.2003р. (а.с. 29, 30, 31, 32) №1 проммайданчика, № 2 автогаражу, № 3 заводоуправління, № 4 автомайстерні (а.с. 29, 30, 31, 32 відповідно), розмір площі та межі земельних ділянок не змінилися.

Беручи до уваги схеми земельних ділянок (а.с. 33-45), викопіювання з генерального плану м. Слов*янська (а.с. 93), схему економіко-планоровочного зонування території (а.с. 110-111), суд зазначає, що межі земель, орендованих позивачем, з моменту укладання договору оренди, тобто з 07.05.2003р. не змінювалися, тому правових причин для зміни спірних коефіцієнтів на підставі зміни меж орендованих земельних ділянок не має.

Згідно з листом Відділу Держземагенства №01-17/914 від 17/09/2013 року (а.с. 56) нормативна грошова оцінка станом на 30.04.2003р. була розрахована із урахуванням коефіцієнтів функціонального призначення (Кф) 1,2; 0,8; 0,5 відповідно для земель промисловості, земель транспорту та вільних земель.

Відповідно до даних генерального плану міста, спірна земельна ділянка розташована в трьох оціночних районах - 134, 137, 138, а тому підлягають застосуванню наступні локальні коефіцієнти - 1,04; 0,96; 0,89 відповідно.

Згідно з таблицею визначення локальних коефіцієнтів (КмЗ) на місцерозташуванні оціночного району в межах економіко-планировочної зони (а.с. 108-109), номеру оціночного району 134, 137 та 138 відповідає значення підсумкових локальних коефіцієнтів 1, 04; 0,96 та 0,89 відповідно.

Тобто вищезазначеними доказами підтверджується те, що орендовані позивачем землі площею 37,2154 га, з яких: 18,4337 га земель промисловості; 2,8602 га земель транспорту; 15,9215 га земель вільних, відповідно до наданого номеру оціночного району мають підсумковий локальний коефіцієнт відповідного розміру.

Разом з тим суд звертає увагу, що в спірному витязі всі 37.2154 га землі віднесено до 137 оціночного району, що суттєво спотворює дійсну нормативну грошову оцінку земельної ділянки та накладає на позивача певні фінансові обов*язки, які не мають під собою правових підстав.

Відповідно до п.3.5 Наказу Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики України, міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України №18/15/21/11 від 27.01.2006 року "Про Порядок нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів", коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки, ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності. Віднесення земель до категорії земель за функціональним використанням провадиться згідно з Інструкцією з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми N 6-зем). Коефіцієнт функціонального використання для земельних ділянок змішаного використання визначається як середньозважене (за площею) значення коефіцієнтів функціонального використання окремих частин земельної ділянки змішаного використання.

Відповідно до ч.1 ст. 66 Земельного кодексу України, до земель промисловості належать землі, надані для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд промислових, гірничодобувних, транспортних та інших підприємств, їх під'їзних шляхів, інженерних мереж, адміністративно-побутових будівель, інших споруд. Частиною 1 ст. 71 Земельного кодексу встановлено, що до земель автомобільного транспорту належать землі під спорудами та устаткуванням енергетичного, гаражного і паливороздавального господарства, автовокзалами, автостанціями, лінійними виробничими спорудами, службово-технічними будівлями, станціями технічного обслуговування, автозаправними станціями, автотранспортними, транспортно-експедиційними підприємствами, авторемонтними заводами, базами, вантажними дворами, майданчиками контейнерними та для перечеплення, службовими та культурно-побутовими будівлями й іншими об'єктами, що забезпечують роботу автомобільного транспорту. Відповідно до ст. 68 Земельного кодексу, до земель залізничного транспорту належать землі смуг відведення залізниць під залізничним полотном та його облаштуванням, станціями з усіма будівлями і спорудами енергетичного, локомотивного, вагонного, колійного, вантажного і пасажирського господарства, сигналізації та зв'язку, водопостачання, каналізації; під захисними та укріплювальними насадженнями, службовими, культурно-побутовими будівлями та іншими спорудами, необхідними для забезпечення роботи залізничного

транспорту.

Відповідно до вимог статті 20 Закону України "Про оцінку земель" дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земель.

Згідно з ст. 288 Податкового кодексу України, розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу для земель несільськогосподарського призначення не може бути меншою трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом. Підпунктом 270.1.1 пункту 270.1 статті 270 цього Кодексу об'єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні. Стаття 274 Податкового кодексу України визначає, що ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки. Відповідно до підпункту 275.3 статті 275 цього Кодексу ставки податку за земельні ділянки (за винятком сільськогосподарських угідь та земель лісогосподарського призначення) диференціюють та затверджують відповідні сільські, селищні, міські ради виходячи із ставок податку, встановлених пунктом 275.1 цієї статті, функціонального використання та місцезнаходження земельної ділянки, але не більше трикратного розміру цих ставок податку, з урахуванням коефіцієнтів, установлених пунктом 275.2 цієї статті. Згідно з пунктом 286.1 статті 286 Податкового кодексу України підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Суд звертає увагу, що підставою для зміни показнику коефіцієнту локального коефіцієнту та коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки є виключно затверджені дані інвентаризації земельної ділянки та землеустрою, акти, що підтверджують зміну меж або мізця розташування земельної ділянки, рішення відповіної ради, витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земель та інші правові акти, що дозволяють зробити висновок про зміну виду функціонального використання земельної ділянки. Бегучи до уваги те, що сторонами у судовому засіданні такі документи надано не було, виходячи з вищенаведених правових норм та досліджених обставин, суд задовольняє позов в повному обсязі.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.2-15, 17-18, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110-111, 121, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України,

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Публічного акціонерного товариства "Словважмаш" до Відділу Держземагенства у Донецькій області, третя особоа: Слов`янська міська рада про визнання витягу незаконним та зобов`язання вчинити певні дії, - задовольнити.

Скасувати витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, що розташована за адресою: м. Слов'янськ, вул. Заводська, 2, виданий Відділом Держземагенства в м. Слов*янську 15.05.2013р.

Зобов*язати Відділ државного земельного агенства в м. Слов*янську Донецької області надати витяг про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, що розташована за адресою: м. Слов*янськ, вул. Заводська 2 із застосуванням коефіцієнту функціонального використання, що дорівнює 0,5 для земель вільних площею 15, 9215 га, коефіцієнту функціонального використання рівному 1 для земель транспорту площею 2, 6157 га та коефіцієнту функціонального використання рівному 1, 2 для земель промисловості площею 18, 6782 га.

Зобов*язати Відділ державного земельного агенства в м. Слловянську Донецької області надати витяг про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, що розташована за адресою: м. Слов'янськ, вул. Заводська, 2, загальною площею 37, 2154 га із застосуванням локального коефіцієнту, що дорівнює 0,96 для відповідної площі земельної ділянки, що розташована в 137 оціночному районі, коефіцієнту, що дорівнює 0,89 для відповідної площі земельної ділянки, що розташована в 138 оціночному районі та коефіцієнту, що дорівнює 1,04 для відповідної площі земельної ділянки, що розташована в 134 оціночному районі.

Стягнути з Державного бюджету України на користь Публічного акціонерного товариства "Словважмаш" витрати по сплаті судового збору в розмірі 34 (тридцять чотири) грн., 41 (сорок одна) коп.

Вступну та резолютивну частину постанови складено у нарадчій кімнаті та проголошено у судовому засіданні 27.11.2013р.

Постанова в повному обсязі виготовлена 03.12.2013р.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Постанова в адміністративній справі може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подання через Донецький окружний адміністративний суд апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Козаченко А.В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.11.2013
Оприлюднено08.01.2014
Номер документу36449411
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/13454/13-а

Постанова від 27.11.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Козаченко А.В.

Постанова від 27.11.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Козаченко А.В.

Ухвала від 14.11.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Козаченко А.В.

Ухвала від 23.10.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Козаченко А.В.

Ухвала від 20.09.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Козаченко А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні