Постанова
від 03.12.2013 по справі 805/13263/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

03 грудня 2013 р. Справа № 805/13263/13-а

приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

Постановлено у нарадчій кімнаті

Суддя Донецького окружного адміністративного суду Троянова О.В., розглянув в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом:

ОСОБА_1

до

МРЕВ УДАІ в Донецькій області

про

визнання протиправними дії та зобов'язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до МРЕВ УДАІ в Донецькій області про визнання протиправними дії та зобов'язання вчинити дії.

В обґрунтування адміністративного позову позивач зазначав, що 23.05.2013 року їм придбано на аукціоні в реалізації арештованого рухомого майна, яке є власністю ПП «WEF TRANS», а саме: сідловий тягач IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_1, кузов НОМЕР_5, білого кольору, 2004 року випуску (лот №3, протокол №05-0425/13/3 від 23.05.2013 року) та сідловий тягач IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_2, кузов НОМЕР_4, білого кольору, 2004 року випуску (лот №2, протокол №05-0425/13/2 від 23.05.2013 року). Проте, при подачі документів для реєстрації придбаного транспорту до МРЕВ ДАІ №1, позивачу було відмовлено в реєстрації, без надання письмової відмови, не погодившись із відмовою, позивач звернувся до суду з проханням визнати протиправними дії працівників МРЕВ ДАІ №1 щодо відмови у реєстрації автотранспорту та зобов'язання МРЕВ ДАІ №1 у Донецькій області зареєструвати вищезазначений автотранспорт.

Представник позивача через відділ діловодства та документообігу Донецького окружного адміністративного суду надав заяву у якій просив розглянути адміністративну справу без його участі у письмовому провадженні.

Представник відповідача через відділ діловодства та документообігу Донецького окружного адміністративного суду надав заяву у якій просив розглянути адміністративну справу без його участі у письмовому провадженні. У судовому засіданні 01.10.2013 року відповідач надав заперечення, в яких посилався на приписи п. 41 «Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок», зазначив що для проведення перереєстрації спірних автомобілів необхідно надати до центру ДАІ №3 м. Донецька правовстановлюючі документ з якого зрозуміло, що відчуження транспортних засобів дозволено «Афін Лізінг А.Г.». По суті заявлених вимог не заперечував.

Перевіривши матеріали справи, вирішивши питання чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, суд встановив наступне.

Позивач - ОСОБА_1 громадянин України ІНФОРМАЦІЯ_1, про що свідчить паспорт НОМЕР_6 виданий Кіровським РВ Макіївського МУ УМВС України в Донецькій області 27.05.2004 року, ідентифікаційний номер НОМЕР_3 (арк. справи 5-6).

Відповідач - МРЕВ УДАІ в Донецькій області, суб'єкт владних повноважень, який у даних правовідносинах, діє на підставі Закону України «Про дорожній рух» та керується у своїй діяльності «Правилами державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок» затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1388 1998 року.

Між «Афін Лізінг А.Г.» та ПП «WEF TRANS» укладені договори №ALIVUKR-009-2003 (дата та місце підписання не зазначені), №ALIVUKR-008-2003 (дата підписання 20.10.2003 рік), № ALIVUKR-002-2002 (дата підписання 02.01.2002 рік) про надання у лізінг сідлових тягачів IVECO AT440S43T/P-RR у кількості 5 автомобілів, сідлових тягачів IVECO EuroTech MP440E43T/P-HM у кількості 5 автомобілів та сідлових тягачів IVECO EuroTech AT440E43T/P у кількості 10 автомобілів відповідно.

30.03.2004 року між Ивеко Магирус АГ та ПП «WEF TRANS» укладено Контракт №UKR27/XA-04 відповідно до якого ПП «WEF TRANS» придбав транспортні засоби IVECO IVECO AT440S43T/P-RR. Зазначені транспортні засоби ввезені в Україну та зареєстровані на підставі митних декларацій, наявних у справі (арк. справі 80-90, 97-98).

13.03.2008 року юридичний представник «Афін лізинг А.Г.» звернувся до МРЕВ УДАІ м. Донецьку із клопотання про накладення арешту на транспортні засоби сідловий тягач IVECO Stralis AT440S43 T/P, кузов НОМЕР_5, 2003 року випуску та сідловий тягач IVECO Stralis AT440S43 T/P, кузов НОМЕР_4, 2003 року випуску за договором лізингу №ALIVUKR-009-2003, при цьому, суд підкреслює, що у вищезазначеному клопотанні зазначений рік випуску - 2003, а при реєстрації транспортних засобів зазначені рік випуску - 2004. Додаток №2 до договору №ALIVUKR-009-2003, в якому зазначений перелік сідлових тягачів, що передаються у лізинг до клопотання долучені не були.

Рішенням господарського суду Донецької області по справі №19/204 від 02.02.2009 року за позовом ЗАТ «Акціонерного комерційного промислово-інвестиційного банку» в особі філії «Куйбишевське відділення Промінвестбанку в м. Донецьку» до Приватного підприємства «WEF TRANS» про стягнення заборгованості за кредитним договором в сумі 200,00 грн. та 194262,41 євро шляхом звернення стягнення на заставлене майно, дозвіл банку на реалізацію заставленого майна будь-якій особі були задоволені позовні вимоги ЗАТ «Акціонерного комерційного промислово-інвестиційного банку», стягнуто заборгованість за кредитним договором №80-11-20-58/06 від 14.06.2006 року шляхом звернення стягнення на рухоме майно, передане в заставу на підставі Договору застави транспортних засобів №80-18-20-138/04 від 09.08.2004 року, зокрема на сідловий тягач IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_1, кузов НОМЕР_5, білого кольору, 2004 року випуску та сідловий тягач IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_2, кузов НОМЕР_4, білого кольору, 2004 року випуску.

23.05.2013 року позивачу видані протоколи №05-0425/13/2 - Лот№2 та №05-0425/13/3 - Лот №3 про придбання сідлового тягача IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_1, кузов НОМЕР_5, білого кольору, 2004 року випуску та сідлового тягача IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_2, кузов НОМЕР_4, білого кольору, 2004 року випуску на аукціоні (арк. справи 7-8).

24.07.2013 року головним державним виконавцем відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Донецькій області Буханцовим О.В складені акти про проведення аукціону по реалізації арештованого майна сідлового тягача IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_1, кузов НОМЕР_5, білого кольору, 2004 року випуску та сідлового тягача IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_2, кузов НОМЕР_4, білого кольору, 2004 року випуску.

07.08.2013 року на підставі вищезазначених протоколів та акту про проведення аукціону з реалізації арештованого рухомого майна, приватним нотаріусом ОСОБА_4, видані свідоцтва про придбання ОСОБА_1 сідлового тягача IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_1, кузов НОМЕР_5, білого кольору, 2004 року випуску та сідлового тягача IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_2, кузов НОМЕР_4, білого кольору, 2004 року випуску (арк. справи 9-10), та видно витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 07.08.2013 року, відповідно до якого вилучено вищезазначені транспортні засоби з реєстру обтяжень рухомого майна.

Відповідно до витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 07.08.2013 року №41515905 вилучено об'єкт обтяження, а саме транспортні засоби сідловий тягач IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_1, кузов НОМЕР_5, білого кольору, 2004 року випуску та сідловий тягач IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_2, кузов НОМЕР_4, білого кольору, 2004 року випуску (арк.. справи 11-12).

Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. N 341 затверджено Положення про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ, де зазначено, що Державтоінспекція, у своїй діяльності керується, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, цим Положенням, нормативними актами МВС.

Статтею 2 КАСУ встановлено, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ

Частиною 3 ст.2 КАСУ встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано.

Відповідно до ст. 2 Закону України «Про дорожній рух», законодавство про дорожній рух складається з цього Закону та актів законодавства України, що видаються відповідно до нього.

Згідно із ст. 34 вказаного Закону державній реєстрації та обліку підлягають призначені для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування автомобілі, автобуси, самохідні машини, сконструйовані на шасі автомобілів, мотоцикли всіх типів, марок і моделей, причепи, напівпричепи та мотоколяски.

Державна реєстрація і облік здійснюються органами Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, а їх порядок установлюється Кабінетом Міністрів України.

На виконання вимог вказаного Закону постановою Кабінету Міністрів України від 07 вересня 1998 року № 1388 затверджено Порядок державної реєстрації (перереєстрації) зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів (далі - Порядок).

Відповідно до п.п.1, 2, 3 цих Порядку встановлюється єдина на території України процедура державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів (далі - транспортні засоби), оформлення та видачі реєстраційних документів і номерних знаків.

Цей Порядок є обов'язковим для всіх юридичних та фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, виробляють чи експлуатують їх. Представники власників транспортних засобів виконують обов'язки та реалізують права цих власників у межах наданих їм повноважень.

Державна реєстрація транспортних засобів проводиться підрозділами Державтоінспекції з метою здійснення контролю за відповідністю конструкції та технічного стану транспортних засобів установленим вимогам стандартів, правил і нормативів, дотриманням законодавства, що визначає порядок сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), використанням транспортних засобів в умовах воєнного і надзвичайного стану, а також для ведення їх обліку та запобіганню вчиненню щодо них протиправних дій.

Відповідно до пункту 3 Порядку державна реєстрація транспортних засобів проводиться підрозділами Державтоінспекції з метою здійснення контролю за відповідністю конструкції та технічного стану транспортних засобів установленим вимогам стандартів, правил і нормативів, дотриманням законодавства, що визначає порядок сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), використанням транспортних засобів в умовах воєнного і надзвичайного стану, а також для ведення їх обліку та запобіганню вчиненню щодо них протиправних дій.

У відповідності з пунктом 8 Порядку, реєстрація транспортних засобів здійснюється на підставі заяви власника, поданої особисто, і документів, що посвідчують його особу, правомірність придбання транспортного засобу, оцінку його вартості. Для реєстрації транспортних засобів, що перебували в експлуатації і зареєстровані в підрозділах ДАЇ, крім названих документів, додається свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт) з відміткою підрозділу ДАІ про зняття транспортного засобу з обліку. Перед відчуженням, передачею такий транспортний засіб повинен бути знятий з обліку в підрозділі ДАІ. Відчуження, передача власником придбаних транспортних засобів, не зареєстрованих у підрозділах ДАІ, не проводиться.

Відповідно до абзаців шостого та девятого пункту 8 Порядку документами, які посвідчують правомірність придбання транспортних засобів, можуть бути, зокрема, копія рішення суду, засвідчена в установленому порядку, із зазначенням юридичної чи фізичної особи, яка визнається власником транспортного засобу, його марки, моделі, року випуску, а також ідентифікаційних номерів складових частин; посвідчення митного органу про реєстрацію транспортного засобу або його складових частин, що мають ідентифікаційні номери, в підрозділах ДАІ - для фізичних осіб, вантажна митна декларація - для юридичних осіб або належним чином оформлені довідка-рахунок та вантажна митна декларація (засвідчена митним органом копія) - для фізичних та юридичних осіб;

Як вбачається з вищезазначеного, однією із обов'язкових підстав отримання свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу є надання документів, що посвідчують правомірність ввезення та митного оформлення.

Відповідно до пункту 15 Порядку під час проведення державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортні засоби, крім випадків вибракування їх у цілому, підлягають огляду та дослідженню з метою звірення ідентифікаційних номерів їх складових частин з номерами, зазначеними у поданих власником для реєстрації документах, визначення їх справжності та проведення перевірки за Єдиним державним реєстром Державтоінспекції та автоматизованою базою даних про розшукувані транспортні засоби, встановлення відповідності конструкції і технічного стану транспортних засобів обов'язковим вимогам правил, нормативів і стандартів України. Огляд проводиться уповноваженими працівниками підрозділів Державтоінспекції за місцем реєстрації транспортних засобів, а дослідження - фахівцями експертної служби МВС або іншими спеціалістами, що мають свідоцтво про право проведення відповідного виду експертних досліджень і внесені до Реєстру атестованих судових експертів. За результатами огляду в документах, які подаються для державної реєстрації, уповноважений працівник підрозділу Державтоінспекції робить відповідну відмітку або складає акт технічного огляду. До зазначених документів додається відповідний висновок фахівця.

Державна реєстрація (перереєстрація), зняття з обліку транспортних засобів, крім випадків вибракування їх у цілому, без ідентифікаційного номера або із знищеними, пошкодженими (один чи кілька символів номера візуально не визначаються) чи підробленими (змінено один або кілька символів номера, замінено панель (табличку) або частину панелі (таблички) з номером) ідентифікаційними номерами складових частин (кузова, шасі, рами, двигуна) не допускається. Перша державна реєстрація таких засобів, а також ввезених на митну територію України транспортних засобів, що розшукуються правоохоронними органами інших держав, не проводиться.

Таким чином, суд дійшов висновку, що для постановки на облік при отриманні свідоцтва про державну реєстрацію автомобільних засобів ПП «WEF TRANS», були надані всі необхідні документи, в тому числі, документи, які посвідчують правомірність митного оформлення.

Відповідачем не надано доказів на підтвердження того, що ПП «WEF TRANS» при реєстрації спірних автомобілів подав до ДАІ документи, які є фіктивними чи підробленими, а також не надано доказів на підтвердження факту знищення, фальсифікації або підроблення ідентифікаційних номерів його складових частин.

В зв'язку з чим і позивач у свою чергу є належним набувачем транспортних засобів сідловий тягач IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_1, кузов НОМЕР_5, білого кольору, 2004 року випуску та сідловий тягач IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_2, кузов НОМЕР_4, білого кольору, 2004 року випуску

Пунктом 41 Порядку встановлено, що забороняється зняття з обліку та/або перереєстрація на нового власника транспортних засобів, стосовно яких є ухвала суду про накладення арешту або заборону зняття з обліку чи постанова державного виконавця про накладення арешту.

Як вбачається з вищевикладених положень законодавець визначив вичерпний перелік підстав для заборони зняття з обліку та/або перереєстрації транспортних засобів. Представник відповідача не надав у судове засідання докази існування ухвали суду про накладення арешту чи постанови державного виконавця про накладення арешту на спірні транспортні засоби.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Відповідно до частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідач не виконав покладений на нього частиною 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України обов'язок.

У відповідності до ст. 69 КАСУ доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

Стаття 70 КАСУ визначає, що належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.

В матеріалах справи не міститься та відповідачем не подано жодного доказу, щодо обставин, які викликали б сумнів в правомірності отримання свідоцтва про державну реєстрації автомобільних засобів сідлового тягача IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_1, кузов НОМЕР_5, білого кольору, 2004 року випуску та сідлового тягача IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_2, кузов НОМЕР_4, білого кольору, 2004 року випуску та інформації стосовно незаконного ввезення транспортного засобу на територію України попереднім власником.

Таким чином, відповідно до положення Постанови Кабінету Міністрів України «Про Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів» від 07 вересня 1998 року № 1388 та враховуючи докази та пояснення, які надані під час розгляду справи, суд вважає що МРЕВ УДАІ відмовив у реєстрації автотранспортних засобів сідловий тягач IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_1, кузов НОМЕР_5, білого кольору, 2004 року випуску та сідловий тягач IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_2, кузов НОМЕР_4, білого кольору, 2004 року випуску необґрунтовано, з приводу чого суд зобов'язує зареєструвати вищезазначені транспортні засоби.

Щодо позовних вимог в частині визнання протиправними дії працівників МРЕВ ДАІ №1 щодо відмови у реєстрації автотранспорту сідловий тягач IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_1, кузов НОМЕР_5, білого кольору, 2004 року випуску та сідловий тягач IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_2, кузов НОМЕР_4, білого кольору, 2004 року випуску, суд зазначає наступне:

Вчинення дій суб'єктом владних повноважень є способом реалізації наданої суб'єкту владних повноважень компетенції. Здійснення дії являє собою процес реалізації наданих законом функцій суб'єкту владних повноважень. Самі по собі дії не тягнуть за собою будь-яких правових наслідків для особи. Правові наслідки для позивача несуть акти індивідуальної дії -постанови про зупинення виконавчого провадження. Саме вони мають вплив на його права та інтереси. Виходячи із завдань Кодексу адміністративного судочинства України, як то захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, судовий захист права може бути здійснений лише за умови наявності порушення прав.

З огляду на вищевикладене, суд зазначає, що вимоги позивача в цій частині не підлягають задоволенню через відсутність порушення прав діями відповідача, а обраний позивачем спосіб захисту в цій частині не відповідає об'єкту порушеного права

Враховуючи вищевикладене та керуючись статтями 2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до МРЕВ УДАІ в Донецькій області про визнання протиправними дії та зобов'язання вчинити дії. - задовольнити частково.

Зобов'язати МРЕВ УДАІ у Донецькій області зареєструвати на ім'я ОСОБА_1 сідловий тягач IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_1, кузов НОМЕР_5, білого кольору, 2004 року випуску та сідловий тягач IVECO AT440S43, реєстраційний номер НОМЕР_2, кузов НОМЕР_4, білого кольору, 2004 року випуску.

В іншій частині відмовити.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Троянова О.В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.12.2013
Оприлюднено08.01.2014
Номер документу36466590
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/13263/13-а

Постанова від 03.12.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Троянова О.В.

Ухвала від 03.12.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Троянова О.В.

Ухвала від 26.11.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Троянова О.В.

Ухвала від 26.11.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Троянова О.В.

Ухвала від 05.11.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Троянова О.В.

Ухвала від 13.09.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Троянова О.В.

Ухвала від 23.10.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Троянова О.В.

Ухвала від 01.10.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Троянова О.В.

Ухвала від 23.10.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Троянова О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні